Alweer dichtgeflikkerd.quote:
Valt me een beetje van je tegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat.
Zo iemand kan ik niet meer serieus nemen.
Nou het is vanuit welk gezichtspunt je het bekijkt he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer, je vult het zelf zo in. Maar 't mag best
Dát of wat ik eerder vanavond tegen je zeiquote:
Waar staat datquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb een vertrouwens issue.
Als je aangeeft eerder een rol te hebben gespeeld vraag ik me af of je nu ook een rol speelt.
Maar vanuit mijn refferentiekader dus
Ik zie ze als dezelfde persoonquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dát of wat ik eerder vanavond tegen je zei
Wat is voor jou het verschil tussen Teun en Nmns dan?
Of zie je ze als dezelfcde persoon?
Zijn we het eens, ik zie het ook als dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie ze als dezelfde persoon![]()
Maar dan met een normale username, waarbij niet iedere newbie denkt...wat een malloot
Ik geloof dat het geen zin heeft jezelf te verdedigen, je zal er wel je eigen reden voor hebben. Voor mij is het alleen een andere naam (die ik overigens toch al wist)quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
Afijn, ik ga pitten, toedels allemaal![]()
![]()
Mallotig ben ik best op z'n tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie ze als dezelfde persoon![]()
Maar dan met een normale username, waarbij niet iedere newbie denkt...wat een malloot
Houdoe Teunquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
![]()
Zijn username was ook neemmijnietserieus en geen nmnsquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn we het eens, ik zie het ook als dezelfde persoon.
Heeft hij zijn usersname verranderd om de newbies?![]()
Ik denk voor de oude users, maar dat heeft geen zin.
Newbies weten niet waar de afkorting nmns voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |