Je gaf aan dat deze Teun meer is wie je echt bent. Dan ga ik er van uit dat de nnmns die je was verder stond van wie je echt was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
Afijn, ik ga pitten, toedels allemaal![]()
![]()
Ik weet precies wat je bedoeldquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mallotig ben ik best op z'n tijd.
En voordat ik het vergeet, ik vind ook jou een aardige gast, maar man.....<lees eerdere postings>
omdat ie eigenlijk best wel serieus is, tenminste zo ken ik hemquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaf aan dat deze Teun meer is wie je echt bent. Dan ga ik er van uit dat de ndie je was verder stond van wie je echt was.
Liesje, nog één keer. Niet wat jij vindt is belangrijk m.b.t. mijn username, maar wat ik er zelf van vindt. Het lijkt wel alsof je iets is afgenomen, zo blijf je erin hangen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn we het eens, ik zie het ook als dezelfde persoon.
Heeft hij zijn usersname verranderd om de newbies?![]()
Ik denk voor de oude users, maar dat heeft geen zin.
Newbies weten niet waar de afkorting nmns voor staat.
Is ook niet belangrijk, net als dat hier zelden belangrijke dingen gepost worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liesje, nog één keer. Niet wat jij vindt is belangrijk m.b.t. mijn username, maar wat ik er zelf van vindt. Het lijkt wel alsof je iets is afgenomen, zo blijf je erin hangen.![]()
Ga eens een deur schuren en vergeet NMNS én Teun, 't is niet belangrijk voor je en ik ben niet belangrijk voor je. 't Zijn hier allemaal passanten en ik ben er eentje van![]()
En nu echt weg.
Jij beweert dingen over je usernaam-wissel. Dat het een "coming out" is, dat het meer is zoals je écht bent, dat je het "fake-gedoe hier een beetje zat bent" etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liesje, nog één keer. Niet wat jij vindt is belangrijk m.b.t. mijn username, maar wat ik er zelf van vindt. Het lijkt wel alsof je iets is afgenomen, zo blijf je erin hangen.![]()
Jij hebt wel bijgeleerd sinds DGK hè!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non ho parlato italiano stasera su Fok! Allora, voglio vedere Vespa con gli ospiti e dopo vado a letto. Buonanotte a tutti e forse a domani.![]()
De groeten en bekijk het![]()
Slaap lekker Gert!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt wel bijgeleerd sinds DGK hè!
A toetie de groetie.![]()
![]()
![]()
Rijmt weer!![]()
Ja. Ik moet ook naar bed.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |