Nouja, ieder z'n ding zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar heeft Peter een dagtaak aan
mwa, als je 's ochtends naar bed gaatquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat is een hele ruk of ging je er vanochtend pas in?
Ruk, erin? Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat is een hele ruk of ging je er vanochtend pas in?
Dan kun je wachten tot je een ons weegt, ben ik bangquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ieder z'n ding zullen we maar zeggen
*wacht op TBO2
rechtboven naast PM staat verkiezingen in het geel , bij jullie ook?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
mwa, als je 's ochtends naar bed gaat
Net alsof jij niet weet wat rukken isquote:
Ja, daarom kwam ik ermeequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
rechtboven naast PM staat verkiezingen in het geel , bij jullie ook?
Ik verwacht dood te zijn voor ik de 40 kilo bereikquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kun je wachten tot je een ons weegt, ben ik bang
Tuurlijk wel, dat heb ik in een ver verleden nog uitgevondenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof jij niet weet wat rukken is
En dan is er nog steeds geen TBO2quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht dood te zijn voor ik de 40 kilo bereik
Maar als je de eerste man op aarde was, had je het zeker uitgevondenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:26 schreef D. het volgende:
Nouja, ik hewb het wel gedaan, maar niet uitgevonden dus
Hij gaat lekker D. eejjjjquote:
Dan was ik net zo lang door gegaan tot het gelukt wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar als je de eerste man op aarde was, had je het zeker uitgevonden
Dat zien we tegen die tijd welquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan is er nog steeds geen TBO2
En dan dit keer wel die vrouw links laten liggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was ik net zo lang door gegaan tot het gelukt was
Die kan toch helpenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan dit keer wel die vrouw links laten liggen
Als je dood bent zie je weinig meerquote:
Nee, voor je het weet hebben we een wereld vol met mensenquote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je dood bent zie je weinig meer
He bah, mensenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet hebben we een wereld vol met mensen
Na, ik ga ervan uit dat dood zijn hetzelfde is als niet geboren zijn.quote:
En dan komen ze ook allemaal op Fok!quote:
Ik heb geen idee, ik heb met beide geen ervaringquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na, ik ga ervan uit dat dood zijn hetzelfde is als niet geboren zijn.
En die moderators delen maar geen bans uitquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan komen ze ook allemaal op Fok!
Dus jij weet alles nog van voordat je geboren bent?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb met beide geen ervaring
Moet je zo'n watje als Gert hebben, schiet niet op héquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:34 schreef D. het volgende:
[..]
En die moderators delen maar geen bans uit
Van iets waar ik geen ervaring mee heb kan ik ook geen weet hebben hequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus jij weet alles nog van voordat je geboren bent?
Dan vertel ik het je wel, neuken is best lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Van iets waar ik geen ervaring mee heb kan ik ook geen weet hebben he
Die kan er niets aan doen he, die wacht ook tot TBO2 begintquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je zo'n watje als Gert hebben, schiet niet op hé
Joh?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan vertel ik het je wel, neuken is best lekker
Droog je tranen, D,quote:
Droogquote:
Tuurlijk D.quote:
Hoi, wel op mij stemmen héquote:
Volgens mij gaat dat bij jou prima lukkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, wisseling van de wacht
Ik ben er vandoor
Ptettige avonde en een goede nacht(rust)
Slaap lekker D.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, wisseling van de wacht
Ik ben er vandoor
Ptettige avonde en een goede nacht(rust)
Allemaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke catagorie?![]()
Ik heb nog niet gekeken, maar ben wel Peters creatiefste user.![]()
Ik kom ws nu al catagorien te kort, maar zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Dit is ook de eerste keer dat ik die hele verkiezingen ziequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom ws nu al catagorien te kort, maar zal kijken wat ik voor je kan doen
Wel een handig systeem zie ik
Ja vorig jaar had ik ook een lijstje gemaakt (en Cc werd mede dankzij mijn stem geloof ik allround leukste user om te volgenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste keer dat ik die hele verkiezingen zie
Jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
Sommige users sleepten met vier stemmen een award in de wacht. Wel schattig ook.
Slaap lekker en zulksquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens het u, goede nachtrust en zulks![]()
![]()
Met hoeveel klonen kun jij op mij stemmen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
Sommige users sleepten met vier stemmen een award in de wacht. Wel schattig ook.
Jij ook welterustenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
HiDiHoquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
Bij het doorlezen kwam ik deze tegen en heb hem alvast ingevuld![]()
Forum
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Ian_Nick
Die van mij is anders hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Oh! Zullen we gewoon niet meer elkaars ava nemen?
Ik raak zo het overzicht kwijt.
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Ian_Nick
Deze user mag nooit mod worden! HiDiHo
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!
Liesje1979
En waarop dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met hoeveel klonen kun jij op mij stemmen?
Ben in slaap geflikkerd en doe net m'n ogen weer openquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun, laatste kans ouwe zoutzak, wil je mee?
Sorry fluitert, back to normal vanaf nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Teun, het was een lief gebaar voor Laysa, zij waardeert het, maar ik mis je Teun-avatar,
eerst afscheid van NMNS , wennen aan de echte Teun , ik raak in de war, raak bijna van het padje af,
kom terug met je eigen koppie anders ga ik bij Peter6000 in de ustream-chatbox zitten. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarop dan?
FOK!-user met het eerstvolgende IM-topic?
Sorry, flauw.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarop dan?
FOK!-user met het eerstvolgende IM-topic?
Sorry, flauw.
Weltrustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |