Tuurlijk, daar heeft Peter een dagtaak aanquote:
Nouja, ieder z'n ding zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar heeft Peter een dagtaak aan
mwa, als je 's ochtends naar bed gaatquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat is een hele ruk of ging je er vanochtend pas in?
Ruk, erin? Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat is een hele ruk of ging je er vanochtend pas in?
Dan kun je wachten tot je een ons weegt, ben ik bangquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ieder z'n ding zullen we maar zeggen
*wacht op TBO2
rechtboven naast PM staat verkiezingen in het geel , bij jullie ook?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
mwa, als je 's ochtends naar bed gaat
Net alsof jij niet weet wat rukken isquote:
Ja, daarom kwam ik ermeequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
rechtboven naast PM staat verkiezingen in het geel , bij jullie ook?
Ik verwacht dood te zijn voor ik de 40 kilo bereikquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kun je wachten tot je een ons weegt, ben ik bang
Tuurlijk wel, dat heb ik in een ver verleden nog uitgevondenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof jij niet weet wat rukken is
En dan is er nog steeds geen TBO2quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht dood te zijn voor ik de 40 kilo bereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |