Volgende keer toch maar weer wijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ga slapen, besef dat ik een partypooper ben, maar ja, ben niet gewend aan whiskey, dus neem het me maar niet kwalijk.
Trusten D. was gezellig om samen even wat te drinken![]()
En nu
Doen we vakerquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
Trusten D. was gezellig om samen even wat te drinken![]()
En nu
Zoals ieder anderequote:
Ki zal mn' best deonquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat tekst produceren anders valt er niks te "interveneren"
Had wat anders te doen. Internet begint bij mij meestal wat laat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Ruud!![]()
Ja, ik ga slapen, waarom kom je ook zo laat !
Op internet heeft het weinig zin om iemand dronken te voerenquote:
Niets, heb wel zijn kaartje gehad. Maar ik weet verder ook niet wat ze willen.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op internet heeft het weinig zin om iemand dronken te voeren
Rustig dan maar weer afwachten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
Niets, heb wel zijn kaartje gehad. Maar ik weet verder ook niet wat ze willen.
Nee, dan zat ze nu aan little d. te knabbelenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat merk ik.
IRL was ze nu echt niet gaan slapen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dan zat ze nu aan little d. te knabbelen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
Is Laysa al online geweest?
Alles ok neem ik aan?
En mijn broer heeft vanmiddag (in het donker) een hertje dood geredenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rustig dan maar weer afwachten.
Laysa is weer thuis.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
Is Laysa al online geweest?
Alles ok neem ik aan?
quote:
Lees ik zo wel evenquote:
Hebben wij ook ooit gedaan, taxi total lossquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En mijn broer heeft vanmiddag (in het donker) een hertje dood gereden
Nu mist ie zijn nummerplaat![]()
Wat sneu voor het hertje en denk ik schrikken voor je broer , hoe kwam dat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
En mijn broer heeft vanmiddag (in het donker) een hertje dood gereden
Nu mist ie zijn nummerplaat![]()
De Tv is bezet, ik kijk zo wel op inetquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, Hind bij P&WZe gaat commentaar leveren op illegaal downloaden heb ik gehoord. Of is dat al geweest
Bosrijk gebied, geen verlichting en hij reedt 100 km/u. Gelukkig was het een klein hertje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat sneu voor het hertje en denk ik schrikken voor je broer , hoe kwam dat?
Misschien was het geen hertje maar een reedtjequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bosrijk gebied, geen verlichting en hij reedt 100 km/u. Gelukkig was het een klein hertje.
Mijn neefje(5) en nichtje(7) zaten ook in de auto, vraag me af of ze geschrokken zijn![]()
lolquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien was het geen hertje maar een reedtje(Flauw hè, mijn biertje begint te werken
)
Hij reed de reet van een ree aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De ene reet is de andere niet
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien was het geen hertje maar een reedtje(Flauw hè, mijn biertje begint te werken
)
Jij staat er niet bij als optie voor Adminquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
Jullie weten wat je moet doen hé...
even hierop klikken en overal HiDiHo invullen
Jij zit toch niet bij de crew?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
Ja foutje van zequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:09 schreef D. het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij als optie voor Admin
Volgens mij had ie nog geen gewei, dus meer eenquote:
Tot uw dienstquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
Dank jequote:
Dot en Mera zaten op de chat en volgden samen met wat mensen de stream.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
GVD, heeft iedereen nu opeens een leven buiten fok! ofzo. Rustig hier
Als ik wakker ben dan is de stream al offlinequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dot en Mera zaten op de chat en volgden samen met wat mensen de stream.
Hoelaat was je wakkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik wakker ben dan is de streams al offline![]()
24/7 ? van mij mogen ze starten
Chat? Stream?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dot en Mera zaten op de chat en volgden samen met wat mensen de stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |