quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
Is Laysa al online geweest?
Alles ok neem ik aan?
quote:
Lees ik zo wel evenquote:
Hebben wij ook ooit gedaan, taxi total lossquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En mijn broer heeft vanmiddag (in het donker) een hertje dood gereden
Nu mist ie zijn nummerplaat![]()
Wat sneu voor het hertje en denk ik schrikken voor je broer , hoe kwam dat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
En mijn broer heeft vanmiddag (in het donker) een hertje dood gereden
Nu mist ie zijn nummerplaat![]()
De Tv is bezet, ik kijk zo wel op inetquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, Hind bij P&WZe gaat commentaar leveren op illegaal downloaden heb ik gehoord. Of is dat al geweest
Bosrijk gebied, geen verlichting en hij reedt 100 km/u. Gelukkig was het een klein hertje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat sneu voor het hertje en denk ik schrikken voor je broer , hoe kwam dat?
Misschien was het geen hertje maar een reedtjequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bosrijk gebied, geen verlichting en hij reedt 100 km/u. Gelukkig was het een klein hertje.
Mijn neefje(5) en nichtje(7) zaten ook in de auto, vraag me af of ze geschrokken zijn![]()
lolquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien was het geen hertje maar een reedtje(Flauw hè, mijn biertje begint te werken
)
Hij reed de reet van een ree aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De ene reet is de andere niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |