Ik kan het wel voor je aanlengen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit lekker aan de whiskey, poeh sterk
Ah, ik vroeg me al af wat je met die ijsblokjes van plan wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb er al een handje ijsblokjes ingedaan
Nee, niet dátquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wat je met die ijsblokjes van plan was
Jaaaa, voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is 'dat'? bij jou?
[..]
Ja, uiteraard
Daarom stel ik de vraag ook, en mag jij het antwoord gevenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaaaa, voor jou een vraag, voor mij een weet
Ik zat me er ook al over te verbazenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een rust en stilte hier he?
En het is nog wel vrijdagavond!
Nou, het begint me al aardig naar het hoofd te stijgen, sterk spul dat fisherman's friendquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat me er ook al over te verbazen
Nouja, des te meer whiskey voor ons
Als het je allemaal teveel wordt kan ik ook iets anders schenken hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het begint me al aardig naar het hoofd te stijgen, sterk spul dat fisherman's friend
Doe ik!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als het te erg wordt mag je ingrijpen hoor
Denk dat ik zometeen ga slapen, besef dat ik een partypooper ben, maar ja, ben niet gewend aan whiskey, dus neem het me maar niet kwalijk.quote:
Dan moet je wel wat tekst produceren anders valt er niks te "interveneren"quote:
Ga je nu ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ga slapen, besef dat ik een partypooper ben, maar ja, ben niet gewend aan whiskey, dus neem het me maar niet kwalijk.
Trusten D. was gezellig om samen even wat te drinken![]()
En nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |