Zou hij een vrouw hebben gevondenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar zit die "Kanker Coos", ik begin 'm te missen met z'n
Misschien had er moeten staan "70.000 minuten teruglopen naar huis"quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Idd, ik zou meteen die hele aanbieding niet meer vertrouwen
Coos heeft teveel eisen met z'n < 60 kilo, je komt dan al snel bij een snuivende en spuitende junk uit .quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou hij een vrouw hebben gevonden
Ik ook, wil hem steeds mailen, maar vergeet het ook weer. Zal hem even smsen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar zit die "Kanker Coos", ik begin 'm te missen met z'n
Hij heeft z'n foon op auto-reply staan, er komt vast iets terug van "Doe iedereen de groeten, behalve....etc, etc"quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, wil hem steeds mailen, maar vergeet het ook weer. Zal hem even smsen.
Of een fotomodel.... nah....quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coos heeft teveel eisen met z'n < 60 kilo, je komt dan al snel bij een snuivende en spuitende junk uit .
Ja want alle vrouwen < 60 kilo zijn snuivende en spuitende junks.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coos heeft teveel eisen met z'n < 60 kilo, je komt dan al snel bij een snuivende en spuitende junk uit .
Dat óf hij denkt helemaal niet aan je op dit moment.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij heeft z'n foon op auto-reply staan, er komt vast iets terug van "Doe iedereen de groeten, behalve....etc, etc"
Op die leeftijd? Er zal niet veel aan mankeren denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want alle vrouwen < 60 kilo zijn snuivende en spuitende junks.
Broer, hij kwam met de kids langs om hier sinterklaas met opa en oma te vieren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Je broer of je broertje?
En woont hij ook nog bij jullie ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |