't Is daar nu 20 graden, ook wel lekker met Kerst. Je zit er al voor minder dan 400 euro voor ik dacht een dag of vijf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ja als je het in minuten uitdrukt, lijkt het niet zo lang.
Wel: zwembaden.
Zomer.
Idd, ik zou meteen die hele aanbieding niet meer vertrouwenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een typo hè, de afdeling pr & communicatie moet op z'n lazer hebben denk ik.
Zou hij een vrouw hebben gevondenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar zit die "Kanker Coos", ik begin 'm te missen met z'n
Misschien had er moeten staan "70.000 minuten teruglopen naar huis"quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Idd, ik zou meteen die hele aanbieding niet meer vertrouwen
Coos heeft teveel eisen met z'n < 60 kilo, je komt dan al snel bij een snuivende en spuitende junk uit .quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou hij een vrouw hebben gevonden
Ik ook, wil hem steeds mailen, maar vergeet het ook weer. Zal hem even smsen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar zit die "Kanker Coos", ik begin 'm te missen met z'n
Hij heeft z'n foon op auto-reply staan, er komt vast iets terug van "Doe iedereen de groeten, behalve....etc, etc"quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, wil hem steeds mailen, maar vergeet het ook weer. Zal hem even smsen.
Of een fotomodel.... nah....quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coos heeft teveel eisen met z'n < 60 kilo, je komt dan al snel bij een snuivende en spuitende junk uit .
Ja want alle vrouwen < 60 kilo zijn snuivende en spuitende junks.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coos heeft teveel eisen met z'n < 60 kilo, je komt dan al snel bij een snuivende en spuitende junk uit .
Dat óf hij denkt helemaal niet aan je op dit moment.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij heeft z'n foon op auto-reply staan, er komt vast iets terug van "Doe iedereen de groeten, behalve....etc, etc"
Op die leeftijd? Er zal niet veel aan mankeren denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want alle vrouwen < 60 kilo zijn snuivende en spuitende junks.
Broer, hij kwam met de kids langs om hier sinterklaas met opa en oma te vieren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Je broer of je broertje?
En woont hij ook nog bij jullie ouders?
Hij is alleen te zien in de bioscoop, dus ik vraag me af of daar opnames van zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit te zoeken naar die nieuwe show van Theo Maassen, maar vooralsnog onvindbaar. Hij schijnt akelig hard en daarmee, in ieder geval voor mij, erg goed te zijn.
Volgend jaar komt ie op DVD uit dacht ik. Ik wist niet dat hij alleen maar in de bioscoop te zien was.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is alleen te zien in de bioscoop, dus ik vraag me af of daar opnames van zijn
of is het ook op DVD??
http://www.zonderpardonindebioscoop.nl/
Hij heeft er een paar in het theater gedaan geloof ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgend jaar komt ie op DVD uit dacht ik. Ik wist niet dat hij alleen maar in de bioscoop te zien was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |