Ik mis het niet meer, vind het wel best zo eik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er dan geen stream is
Ach ja, het begint te wennen. Maar ik vond het altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik mis het niet meer, vind het wel best zo eik.
Ik moet er ook nog eentje kopen voor het eind van het jaar. Ik koop die dingen en software in bij slim.nl, voor onderwijsprijzen. Vooral software is daar spotgoedkoop.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn ingebouwde webcam van mijn laptop werkt niet met mediaencoder 9
Doe je de inkoop? of bedoel je voor jezelf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog eentje kopen voor het eind van het jaar. Ik koop die dingen en software in bij slim.nl, voor onderwijsprijzen. Vooral software is daar spotgoedkoop.
Voor mijzelf. Leerlingen en personeel kunnen daar ook inkopen voor privé doeleinden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe je de inkoop? of bedoel je voor jezelf?
Handigquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor mijzelf. Leerlingen en personeel kunnen daar ook inkopen voor privé doeleinden.
Dat is niet veel. Maar ik geloof dat die upgrade versie op zich al niet duur is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Windows 7, upgrade kost bijvoorbeeld maar 17 euro.
Dit lijken mij toch alleszins redelijke prijzen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Maar ik geloof dat die upgrade versie op zich al niet duur is.
Volgens mij is het ook alleen van vista naar 7, anders heb je waarschijnlijk toch nieuwe hardware nodig.
btw, op mijn laptop zat Windows 7 Home Premium en door de code* van Ultimate in te geven bij upgrade windows had ik Ultimate
*gezocht op inet
Dat zijn het zekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit lijken mij toch alleszins redelijke prijzen?
[ afbeelding ]
Hè Ian, dronken of dronken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Hm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |