Het ligt niet tussen Nijmegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lent, het dorp tussen Nijmegen en euuhhh Nijmegen.
Jahwel, nieuwbouw Oosterhout heet binnenkort echt 'Nijmegen' ipv Ooserhout gem Nijmegen.quote:
Echt? Oh, naja dan ligt t nog altijd niet tussen Nijmegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, nieuwbouw Oosterhout heet binnenkort echt 'Nijmegen' ipv Ooserhout gem Nijmegen.
Dat wou ik zeggen ja!quote:
Neequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
Kent iemand een goede zonnestudio in Nijmegen?
Druk manquote:
Is dat iets waar we blij mee moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, nieuwbouw Oosterhout heet binnenkort echt 'Nijmegen' ipv Ooserhout gem Nijmegen.
Neuh, er veradert weinigquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:31 schreef Mikkie het volgende:
Is dat iets waar we blij mee moeten zijn?
Prima hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:26 schreef Houniet het volgende:
Druk man. Maar tot nu toe wel al mijn studiepunten
.
Hier en daar?
Pardon? Lent is de bom!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:31 schreef Dj_unkie het volgende:
omg ben weer de faalhaas...was weer de laatste poster en merk niet eens dat ik dan op pagina 13 sta![]()
en Lent...tja....ben blij dat er een rivier tussen ligt
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:35 schreef -J-D- het volgende:
Bemmel is de bom!
In Bemmel is het vaker gezellig dan in WOS + SCquote:
quote:
Fijn dat je er weer bent, meis!quote:
Dank je ...het is fijn om er weer te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, meis!
Kan ik me wel voorstellen! Erg moe nu?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je ...het is fijn om er weer te zijn
quote:
Nee valt heel erg mee...had gisteren een rustig programma en ben al dat gehang een beetje beu....maar ik denk dat zo morgen ergens rond de avond nog wel de klap gaat komenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen! Erg moe nu?
Aha, dan kan je vanavond nog mooi aan de drank, drugs en seks doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee valt heel erg mee...had gisteren een rustig programma en ben al dat gehang een beetje beu....maar ik denk dat zo morgen ergens rond de avond nog wel de klap gaat komen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dan kan je vanavond nog mooi aan de drank, drugs en seks doen
Of gewoon een avondje rustig aan doen!quote:
een weekendjequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of gewoon een avondje rustig aan doen!
Sterkte meiske!quote:
Zoiets telt bij mij gewoon als vakantie, tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef Dupje het volgende:
Ik had gister avond al weekendEn mijn weekend is pas woensdag weer over
![]()
Haha.
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sterkte meiske!
Ik ga dit weekend mooi het omgekeerde doen
thanxxxquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoiets telt bij mij gewoon als vakantie, tegenwoordig![]()
SLP, proficiat!
edit: nvm, al bijgelezen.
Goed dat je er weer bent laysa
Dan maar zondag knetter de tetter kapot!quote:
Stiekum wil ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan maar zondag knetter de tetter kapot!![]()
Durf te leven
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stiekum wil ik ook![]()
over 2 wken lekker ouderwets weer naar een Houseparty
Ghehe....ik denk dat ik beter dit weekend thuis kan blijven...wie weet een andere keerquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag stiekum wel mee hoor!
Ik lust jou wel met een snufje peper ende zout! En er hoeft geen zakje omheen, ik eet het hier wel op!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehe....ik denk dat ik beter dit weekend thuis kan blijven...wie weet een andere keer...doen we lekker iets met peper eten
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lust jou wel met een snufje peper ende zout! En er hoeft geen zakje omheen, ik eet het hier wel op!
Bedankt voor de tip, helaas niet mijn smaakquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:23 schreef Mikkie het volgende:
Iets voor jou, IB?
[TK] 17 LP's / vinyl
Grieks halen/etenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef Mikkie het volgende:
Okay, je weet nooit hè.
Ah mên ik heb een lamme dag. Niks en huis en geen fuck zin om te koken...nog mensen met tips?
Oh yeah, één of andere vleesschotel ofzo.quote:
3e portiek rechts! Zeg maar dat DK je gestuurd heeft! En dan komt het wel in orde! Betalen in cash!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef dramatiek het volgende:
Wie woonde er ook alweer in Malvert hier?Ben opzoek naar trappenhuisinfo....
Laysa is zelf ook nog aan het aansterken hoor! Ik zal voorzichtig zijn!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
D_K is gepeperd eten wel goed voor jou, ben jij niet aan het aansterken nog enzo ?
Leuke film!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
O hai
vanavond Bend it like Beckham kijkenmet een glaasje wijn op de bank
Morgen viert mijn zusje haar verjaardag, dus even op en neer naar Den Haag, en zondag hele dag studeren
Wat is er met Stratumseind? Ging ik vroeger altijd uit (ofja, van mijn 16e tot 18e ofzo), maar vind het nu niet zo leuk meer.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
3e portiek rechts! Zeg maar dat DK je gestuurd heeft! En dan komt het wel in orde! Betalen in cash!
quote:
woon je dr dan al?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:13 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Wanneer komen ze die trappenhuizen nu opknappen?
Ik zou daar gaan stappen, maar omdat iedereen vandaag sjaak afhaak was, waren we maar met zijn tweeën. Toen maar gewoon op de bank een film gekeken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Leuke film!
[..]
Wat is er met Stratumseind? Ging ik vroeger altijd uit (ofja, van mijn 16e tot 18e ofzo), maar vind het nu niet zo leuk meer.
Ik zit er naast (duh) en ik betaal 573 incl GWL. Het is van dezelfde huisbaas dus de prijs zal wel ongeveer hetzelfde liggen. Je kan er trouwens wel huursubsidie op krijgen als je 23 of ouder bent!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:50 schreef morgane het volgende:
Ik weet nog wel iemand, maar je weet vast niet hoe duur het is
Toevallig ik geef ook een feestje vanavond met alleen maar mannen! GEZELLIG! Ook wij gaan vanavond de stad onveilig maken!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:50 schreef SLP_ het volgende:
goedemorgen! straks met mn ouders boodschappen halen, vanavond komen vriendinnen en gaan we lekker gourmetten en daarna de stad in
snel rennen! Het is droog!quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:19 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Ik wil hardlopen, maar niet in deze regen!
Wat is 'niet heel groot'?quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:52 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik zit er naast (duh) en ik betaal 573 incl GWL. Het is van dezelfde huisbaas dus de prijs zal wel ongeveer hetzelfde liggen. Je kan er trouwens wel huursubsidie op krijgen als je 23 of ouder bent!
Met huursubsidie erbij is het wel aantrekkelijk ja, anders niet, dan is het flink aan de prijs...quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:43 schreef Dj_unkie het volgende:
Moeilijk in te schatten... Ik gok op 25M2 voor woon/slaap/kook gedeelte en badkamertje er los bij. Zit trouwens een gedeelde schuur en een tuintje bij (met grote poort dus je fiets staat veilig). Ben er zelf nooit binnen geweest. Wel enorm veel ramen btw
Ik krijg er trouwens 250 aan huursubsidie op, dus het is heel goed betaalbaar
Das echt geen prijs/oppervlakte verhouding danquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:43 schreef Dj_unkie het volgende:
Moeilijk in te schatten... Ik gok op 25M2 voor woon/slaap/kook gedeelte en badkamertje er los bij. Zit trouwens een gedeelde schuur en een tuintje bij (met grote poort dus je fiets staat veilig). Ben er zelf nooit binnen geweest. Wel enorm veel ramen btw
Ik krijg er trouwens 250 aan huursubsidie op, dus het is heel goed betaalbaar
Hoezo je betaald voor een kamer in Nijmegen toch ook iets van 250 in de maand? Ik betaal 570 - 250 = 320...vind meevallen (aangezien mn vriendin ook de helft betaaldquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:24 schreef Mikkie het volgende:
Mja, alles voor jezelf is natuurlijk wel heel chill, maar niet voor die prijs.
Nog wel iets meer dan 250quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Hoezo je betaald voor een kamer in Nijmegen toch ook iets van 250 in de maand? Ik betaal 570 - 250 = 320...vind meevallen (aangezien mn vriendin ook de helft betaald)
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog wel iets meer dan 250. Punt is dat je om eerlijk te rekenen, je de huursubsidie weg moet laten, anders vergelijk je niet fair. Dan is 570 euro een hoop geld.
jou ken ik nietquote:
Geen idee...ik zag toen ik gisteren thuiskwam dat de buiten gallerij-en zijn schoon gespoten...vorige week nog bij een bij- eenkomst geweest...of de week ervoor weet ik niet meer en de plannen zijn nog steeds deze zomer iedereen eruit....Maar ik geloof er weining van want alles wordt nu opgeknapt....ddus....en anders gaan we gezellig in een kartonnen doos wonenquote:
Dan is het wel chill ja.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:38 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
jou ken ik niethoiiii
![]()
@ IB en Mikkie
Daar hebben jullie gelijk in. Ik blijf hier zitten tot ik klaar ben met mijn studie en een baan heb, dan ga ik verder zoeken. Nu is dit echt een zwaar rlxte kamert
Gewoon terugzettenquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
zo.. komt ineens een bak water naar beneden zetten!
Bij mij in de straat is altijd plek(vergunningquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is het wel chill ja.
Het centrum is voor mij in principe sowieso een no-go, omdat het gewoon totaal niet praktisch is als je een auto hebt die je daar kwijt moet.
Wel goed dat ik dit nu weet (zomer iedereen eruit) weet niet of het dan zo rendabel is om de huidige plek op te zeggen. Ik dacht eerst begrepen te hebben dat het nog wel wat jaren ging duren voordat ze aan de sloop etc zouden beginnen. Interveste geeft wel een garantie van 6 maanden, dus dat zou dan tot mei/jun volgend jaar zijn...en dat is net de zomer....hmmmmzzz lastigquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...ik zag toen ik gisteren thuiskwam dat de buiten gallerij-en zijn schoon gespoten...vorige week nog bij een bij- eenkomst geweest...of de week ervoor weet ik niet meer en de plannen zijn nog steeds deze zomer iedereen eruit....Maar ik geloof er weining van want alles wordt nu opgeknapt....ddus....en anders gaan we gezellig in een kartonnen doos wonen
Persoonlijk denk ik dat we er vl nog blijven zitten hoor...ze zijn alles aan het opknappen en bomen aan het snoeien...stoepen aan het recht leggen. Lijkt me niet echt rendabel als ze de hele wijk over een half jaar gaan slopen....Maar ze houden een beetje vast aan het oude plan ....ik maak me nog nergens druk omquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:53 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Wel goed dat ik dit nu weet (zomer iedereen eruit) weet niet of het dan zo rendabel is om de huidige plek op te zeggen. Ik dacht eerst begrepen te hebben dat het nog wel wat jaren ging duren voordat ze aan de sloop etc zouden beginnen. Interveste geeft wel een garantie van 6 maanden, dus dat zou dan tot mei/jun volgend jaar zijn...en dat is net de zomer....hmmmmzzz lastig
middag, m'n beste!quote:
Ik ziet het. 2010-2012 onderstaande. De trottoirs en bomen staan ook ergens in het plan, dus wat dat betreft lopen ze wel op schema. Nog maar eens informeren maandag.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat we er vl nog blijven zitten hoor...ze zijn alles aan het opknappen en bomen aan het snoeien...stoepen aan het recht leggen. Lijkt me niet echt rendabel als ze de hele wijk over een half jaar gaan slopen....Maar ze houden een beetje vast aan het oude plan ....ik maak me nog nergens druk om
Uhh.. dat viel een beetje tegen! Ik zou met zessen gaan stappen maar uiteindelijk waren we maar met zijn 2enquote:
Owhquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uhh.. dat viel een beetje tegen! Ik zou met zessen gaan stappen maar uiteindelijk waren we maar met zijn 2en
Nou we hadden uiteindelijk film gekeken, maar ik was liever gaan stappen! Nu ben ik heel braaf bij mijn ouders en mijn papa meehelpen met kabel (van radio en tv) aan het vervangen. Vanavond een heel spannend feestje van een vriend!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owh....das minder....althans..dat hoeft natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou we hadden uiteindelijk film gekeken, maar ik was liever gaan stappen! Nu ben ik heel braaf bij mijn ouders en mijn papa meehelpen met kabel (van radio en tv) aan het vervangen. Vanavond een heel spannend feestje van een vriend!
Nee, want ik zie bij mij nergens iets staan over anonieme seks met groot geschapen negers! Dat waren jouw weekend plannen toch?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
uiteindelijk breng je dus net zo relaxed je weekend door als ik dat doe
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want ik zie bij mij nergens iets staan over anonieme seks met groot geschapen negers! Dat waren jouw weekend plannen toch?
Wat kijk je sip meiske? Hadden de zwarte pieten geen zin om langs te komen?quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat kijk je sip meiske? Hadden de zwarte pieten geen zin om langs te komen?
Ik wil anders best Sinterklaas spelen! Mag je mooi op schoot zitten!quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil anders best Sinterklaas spelen! Mag je mooi op schoot zitten!
Ja, dat ben ik toch ook meiske?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik geloof niet in sinterklaas...das een vieze ouwe man
jij met je meiskequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik toch ook meiske?
Was het maar ik en mijn meiske!quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was het maar ik en mijn meiske!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:40 schreef Dj_unkie het volgende:
vanavond gaat iedereen mijn bier opzuipen![]()
* Dj_unkie heeft van de tuin een tent gemaakt
Meer bier drinken is the keyquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Koud! Ik wilde onder de overkapping gaan gourmetten enz maar is super koud! Zelfs als er 3 heaters aan staan en een zeil aan de open kant zit
Goed bezigquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, de hele dag meubels geshopt en nu een huis vol platte dozen.
Morgen zijn ze de eerste.
Geen flauw benul, inderdaad al een tijdje niet gezien. Misschien wel enorm bij z'n vriendin onder de plak?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef Houniet het volgende:
Weet iemand van jullie waar http://forum.fok.nl/user/history/124548 is..
Dat snapt opa niet!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:07 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whieeeeeeee ga je nu ook aan de twitter?
Nee hoorquote:
Jij mailt je baas over dit soort zakenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja, mail naar baas is verzondenwe zullen wel horen wat de toekomstperspectieven worden komende week
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja, mail naar baas is verzondenwe zullen wel horen wat de toekomstperspectieven worden komende week
Daar schaam ik me niks voor, weet je wat meubels kostenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:12 schreef IrishBastard het volgende:
Piet gaat voor prijs/kwaliteit verhoudingen, met een herkenbaar design
Lamp, eettafel, 4 stoelen, salontafel, tvmeubelquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:32 schreef Mikkie het volgende:
Goed bezigWat heb je allemaal gekocht? Pics willen we
Plaatjes van de ingerichte toko willen we, kerelquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar schaam ik me niks voor, weet je wat meubels kosten?
[..]
Lamp, eettafel, 4 stoelen, salontafel, tvmeubel.
+5quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Plaatjes van de ingerichte toko willen we, kerel
Terecht hoor, ik zou hetzelfde halenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar schaam ik me niks voor, weet je wat meubels kosten?
Ikea en Leen Bakker, je wil foto's van dozenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik mis de post waarin piet zegt waar zn meubels vandaan komen trouwens? en piet, schiet eens wat fotos
Leen Bakker, dat vind ik echt troep. Ik had vroeger meubels van Leen en Ikea en alles wat van de leen kwam flikkerde na een tijd uit elkaar!quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ikea en Leen Bakker, je wil foto's van dozen?
Dat dusquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leen Bakker, dat vind ik echt troep. Ik had vroeger meubels van Leen en Ikea en alles wat van de leen kwam flikkerde na een tijd uit elkaar!
Weet je meteen wat je het eerste kan vervangenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen de tafel komt er vandaan, rest Ikea.
Je moet ook wat rustiger doen met die beddenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dusIkea is prima, maar Leen is ook niet mijn ding
Bedden die na 1 jaar afgeschreven zijn enzo
Ik meen van de week nog gelezen te hebben dat het allemaal wel meevielquote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
zo, wij gaan een auto kopen
wat een barre terugtocht gisteren zeg, tering...samen op één motor, van Den Haag tot Nijmegen alleen maar hoosregen
Gelukkig hebben mijn kleren zich bewezen: was helemaal niet nat geworden. René daarentegen
Ik postte dat we OMDAT we geen auto hadden ik overal heen ga in nagenoeg elk weertype (op ijzel en erge sneeuw en temperaturen lager dan -5 na) maar voor dit soort dingen, bezoek in het westen van het land, is het gewoon practischer.. en het wordt een klein goedkoop autootje. Waren al op 1 motor omdat het goedkoper is en ja, dat stuk A12 afrijden is gewoon niet heel spannend. En dan dus maar liever een goedkoop autootje voor dit soort dingen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik meen van de week nog gelezen te hebben dat het allemaal wel meeviel
Maar het auto plan is serieus?
Zo te horen dus een gratis af te halen van marktplaats? Zeker ook amper wat op de teller? Zo'n 300.000quote:
Leuk dat je een auto uit het asiel hebt gered!quote:Op zondag 29 november 2009 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
alsof ik hier op ga antwoorden. Stel je voor dat je eens 'leuk' reageert. Zeg dan niets.
Geen idee, staat niet in de advertentie, maar zal zomaar 2 ton zijn, minimaal.quote:Op zondag 29 november 2009 12:43 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, nou is 54 pk op 860 kilo natuurlijk nog niet zo super vlot, maar iig beter dan die 1.0'etjes idd
Ben benieuwd naar het resultaat als jullie 'm irl zienModel staat wel bekend om nogal wat roestvorming, en op de fototjes zien de wielkasten er redelijk aangetast uit. Maar voor 500 euro kun je je (als hij verder goed loopt) niet echt een buil vallen natuurlijk
Al loopt hij 2 jaar, en dan is ie af, dan heb je nog weinig afschrijving
Hoeveel km heeft 'ie gelopen?
Das trager dan een fiat panda!quote:
Hoe is het nu met jouw auto?quote:Op zondag 29 november 2009 14:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil inderdaad ook niet heel vervelend zijn, maar een 1.3 met 54 pk, dan gebeurt er ook bar weinig als je het gaspedaal intrapt hoor.
Verder op zich wel prima karretjes...als je ziet hoeveel er nog rond rijden van die leeftijd kan er weinig aan fout.
Een Mini Jumbo trekt maar 0,2 seconden trager op van 0-100 dan die Ibiza hoor!quote:Op zondag 29 november 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
er zal ongetwijfeld meer gebeuren dan toen ik het gaspedaal van mijn Mini Jumbo (![]()
) intrapte, en dat was ook rijdbaar uiteindelijk. We zoeken geen gepimpte sjonniebak, alleen iets wat wel IETS doet en wat het anderhalf of 2 jaar volhoudt
Het ziet er uit als een solide bak en idd, er rijden er nog zoveel van rond
Voor 500 euro mag je blij zijn als de banden nog wat profiel hebben, je remblokken en remschijven nog in orde zijn en de distributieriem nog niet aan vervanging toe is en je nog een beetje kan schakelen!quote:Op zondag 29 november 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
meh.. tegenvaller, maargoed.. voor 500 euro moet je ook niet al te veel verwachten. Ze lijken iig, ondanks dat ze blijkbaar even traag zijn, wel een stuk meer solide dan de mini jumbo.
Ik heb geen flauw idee hoe het ervoor staat hoor, maar een APK is niet zaligmakend. Die checkt op essentiële onderdelen. Banden kunnen door de APK komen maar ondertussen net-aan zijn... Remmen hetzelfde. Blok kan helemaal op gereden zijn, naar de distributieriem wordt überhaupt niet gekeken. Een APK is om te kijken of het ding nog veilig de weg op kan, niet of de algehele staat van onderhoud goed isquote:Op zondag 29 november 2009 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
als hij net door de APK heen is zal dat allemaal wel meevallen. Ik heb voor 450 euro die Subaru gekocht, waar niets mis mee wasanderhalf jaar met plezier mee gereden. Toen de reparaties kwamen heb ik 'm gewoon naar de sloop gebracht omdat dát het niet waard was, maargoed, we zoeken ook een autootje dat anderhalf tot 2 jaar meegaat, daarna heeft René wellicht wel een leasebak
Nou zo werkt dat niet. APK is maar een richtlijn van essentiële onderdelen. Het zegt voor de rest niet veel over de staat van de auto. Mits er geen roest zit kan je hem meestal nog wel een keertje door de APK trekken. Gewoon vragen om het APK rapport en dan kijken bij de aandachtspunten. Dan weet je een beetje wat je te wachten staat.quote:Op zondag 29 november 2009 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
als hij net door de APK heen is zal dat allemaal wel meevallen. Ik heb voor 450 euro die Subaru gekocht, waar niets mis mee wasanderhalf jaar met plezier mee gereden. Toen de reparaties kwamen heb ik 'm gewoon naar de sloop gebracht omdat dát het niet waard was, maargoed, we zoeken ook een autootje dat anderhalf tot 2 jaar meegaat, daarna heeft René wellicht wel een leasebak
Ik heb er de afgelopen dagen niks aan gedaan aangezien het constant regende. Als ik de binnenbekleding eraf trek en alle elektronica bloot komt te liggen, doe ik dat liever als het droog isquote:
we nemen hem dan ook niet zomaar mee als we kunnen komen kijken, maargoed, nogmaals, voor die prijs weet je het bijna nooit, dus moeten we gewoon die gok nemenquote:Op zondag 29 november 2009 14:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe het ervoor staat hoor, maar een APK is niet zaligmakend. Die checkt op essentiële onderdelen. Banden kunnen door de APK komen maar ondertussen net-aan zijn... Remmen hetzelfde. Blok kan helemaal op gereden zijn, naar de distributieriem wordt überhaupt niet gekeken. Een APK is om te kijken of het ding nog veilig de weg op kan, niet of de algehele staat van onderhoud goed is.
Dit niet om een mogelijke aankoop af te kraken, maar wel om aan te geven dat het niet allemaal koek-en-ei hoeft te zijn. Dat je een keer geluk hebt, betekent niet je dat nu ook hebt. Goede vriend van me heeft laatst een 205 gekocht bij de garage. Anderhalve ton gereden, nieuwe APK, 450 euro. Bij een proefrit voelde 'ie goed aan. Toch binnen twee weken voor 250 euro aan reparaties voor z'n kiezen, oops! Dat risico loopt je bij een oude auto.
Gaan we idd doen. Is ook bij een bedrijf dat deze auto te koop staat, dus als ze dat niet willen laten zien, is het natuurlijk einde verhaal. En als het er niet goed uit ziet ookquote:Op zondag 29 november 2009 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon vragen om het APK rapport en dan kijken bij de aandachtspunten. Dan weet je een beetje wat je te wachten staat.
Tja, dat rapport mag je gewoon inzien. Gewoon vragen wanneer voor het laatst de remschijven + blokken vervangen zijn en de distro. Als er dan wat anders kapot gaat dan is het toch een kwestie van pech hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaan we idd doen. Is ook bij een bedrijf dat deze auto te koop staat, dus als ze dat niet willen laten zien, is het natuurlijk einde verhaal. En als het er niet goed uit ziet ook![]()
We zijn echt geen mensen die zomaar zoiets kopen.
Ze willen een vaste prijs, maar als er iets (al is het iets kleins) aan vervanging toe is, zullen we dat er zeker wel bij proberen te praten. Geen zin om bij aankomst in Nijmegen meteen naar een garage toe te moeten rijdenquote:Op zondag 29 november 2009 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat rapport mag je gewoon inzien. Gewoon vragen wanneer voor het laatst de remschijven + blokken vervangen zijn en de distro. Als er dan wat anders kapot gaat dan is het toch een kwestie van pech hebben.
Voor dat geld is het gewoon een kwestie van een beetje geluk hebbenquote:Op zondag 29 november 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze willen een vaste prijs, maar als er iets (al is het iets kleins) aan vervanging toe is, zullen we dat er zeker wel bij proberen te praten. Geen zin om bij aankomst in Nijmegen meteen naar een garage toe te moeten rijden
Bedankt voor het meedenken iig heren
Hoop dat we er binnenkort een vinden.
je mag mijn surpises wel makenquote:Op zondag 29 november 2009 16:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, zus van me vriendin vroeg of ik wil helpen met haar sint surprise voor op t werkVervolgens denk ik een heel ding uit en is die nu bijna al klaar
Ik vind het hartstikke leuk... jammer dat ze hier niet aan sinterklaas doen maar aan kerst
Mja, maar het is maar de vraag of ie dat weet. Ik weet van m'n eigen auto niet eens precies wanneer bijvoorbeeld de blokken vervangen zijn. Ja, een half jaar terug, maar daar staat geen km-stand bijquote:Op zondag 29 november 2009 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat rapport mag je gewoon inzien. Gewoon vragen wanneer voor het laatst de remschijven + blokken vervangen zijn en de distro. Als er dan wat anders kapot gaat dan is het toch een kwestie van pech hebben.
wat voor gereedschap moet je hebbenquote:Op zondag 29 november 2009 16:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, maar het is maar de vraag of ie dat weet. Ik weet van m'n eigen auto niet eens precies wanneer bijvoorbeeld de blokken vervangen zijn. Ja, een half jaar terug, maar daar staat geen km-stand bij. Dus ik zou op zulke vragen ook geen antwoord kunnen geven, maar dat betekent niet meteen dat er iets mis is met de auto!
Overigens net een uur zitten stoeien met die sloten, maar ik heb geen goed gereedschap daarvoor. Je moet een hoop losschroeven, kunt er uiteraard niet zomaar bij en ik snap de techniek niet helemaal. Kortom: niet gelukt. Binnenkort dus naar de garage en dik uurtarief neertellen...
De remblokken zijn een half jaar geleden vervangen is ook een antwoord hèquote:Op zondag 29 november 2009 16:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, maar het is maar de vraag of ie dat weet. Ik weet van m'n eigen auto niet eens precies wanneer bijvoorbeeld de blokken vervangen zijn. Ja, een half jaar terug, maar daar staat geen km-stand bij. Dus ik zou op zulke vragen ook geen antwoord kunnen geven, maar dat betekent niet meteen dat er iets mis is met de auto!
Overigens net een uur zitten stoeien met die sloten, maar ik heb geen goed gereedschap daarvoor. Je moet een hoop losschroeven, kunt er uiteraard niet zomaar bij en ik snap de techniek niet helemaal. Kortom: niet gelukt. Binnenkort dus naar de garage en dik uurtarief neertellen...
Sowieso een smalle tang die door een klein gaatje past om überhaupt ergens met m'n vingers bij te kunnen. Maar het probleem is dat de techniek van het slot hardhandig om zeep is geholpen en ik toch niet helemaal snap hoe of wat. Dat kan ik dus beter aan een specialist ofzo over laten. Helaas kost dat alleen dik geld.quote:Op zondag 29 november 2009 16:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor gereedschap moet je hebben
en hoe zit t met de ibood? niemand wil met me mee
Maar niemand die weet of je er in de tussentijd 2k of 20k mee hebt geredenquote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De remblokken zijn een half jaar geleden vervangen is ook een antwoord hè![]()
Gewoon even kijken hoever ze zijn versletenquote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar niemand die weet of je er in de tussentijd 2k of 20k mee hebt gereden.
Je kunt mee als je wilt? Weet alleen niet of je 50 euro over hebt?quote:
Jij hebt het wel gekocht?quote:Op zondag 29 november 2009 17:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt mee als je wilt? Weet alleen niet of je 50 euro over hebt?
Ik zit er wel sterk over te denken ja. Die 50 euro verdien je ooit in je leven wel terug als je een keer bijna de mist in gaat, maar misschien net wél de goede correctie kan doen.quote:
Ik kan zonder cursus ook prima tegen de vangrail aan slippen! Geen cursus voor nodig!quote:Op zondag 29 november 2009 17:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit er wel sterk over te denken ja. Die 50 euro verdien je ooit in je leven wel terug als je een keer bijna de mist in gaat, maar misschien net wél de goede correctie kan doen.
Karten is wel een iets ander verhaal, swarmiquote:Op zondag 29 november 2009 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb door t karten ook al genoeg slip en stuurcorrectie oefening gehaden 1x het pas nodig gehad, ik denk dat ik er gewoon 2 koop
gas losquote:Op zondag 29 november 2009 18:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Karten is wel een iets ander verhaal, swarmiDa's gewoon gas los en tegensturen.
En hoe vaak is jouw auto al uitgebroken? Uitbreken doe je in principe alleen als je een handrembocht trekt of met een achterwiel aangedreven auto veel te vroeg vol op het gas gaat. En aangezien de doorsnee auto's waar jij in rijdt allemaal voorwielaandrijving hebben, heb je hooguit met onderstuur te maken en hoef je dus helemaal niks tegen te sturenquote:Op zondag 29 november 2009 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gas loswasda?
als je hard door een bocht gaat en uitbreekt doe je t zelfde als in een auto hoor
Not truequote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En hoe vaak is jouw auto al uitgebroken? Uitbreken doe je in principe alleen als je een handrembocht trekt of met een achterwiel aangedreven auto veel te vroeg vol op het gas gaat. En aangezien de doorsnee auto's waar jij in rijdt allemaal voorwielaandrijving hebben, heb je hooguit met onderstuur te maken en hoef je dus helemaal niks tegen te sturen
Winter is leuk om te oefenen, heb ik al aardig wat gedaanquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En hoe vaak is jouw auto al uitgebroken? Uitbreken doe je in principe alleen als je een handrembocht trekt of met een achterwiel aangedreven auto veel te vroeg vol op het gas gaat. En aangezien de doorsnee auto's waar jij in rijdt allemaal voorwielaandrijving hebben, heb je hooguit met onderstuur te maken en hoef je dus helemaal niks tegen te sturen
Mja, een auto breekt bij normaal rijgedrag niet zomaar uit, dan ben je meestal wel door aan het karren. Of wanneer er olie op de weg ligt ofzo, dan kan het inderdaad. Punt is gewoon dat de vergelijkingen van swarmi echt niet opgaanquote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Not trueMijn hele 106 verhaal was ook doordat de auto achter uit brak, en op zo'n moment is het zeker handig eens een slipcursus gedaan te hebben (ik neem aan dat dat het iBood ding is?)
En een auto vergelijken met een kartHoezo ander weggedrag
Een slipcursus van drie uur in Rosmalen, je wordt verondersteld zeker een uur of twee zelf achter het stuur te zitten. Nu kopen, ticket krijgen, en ergens voor 1 december 2010 kun je dan gaan (moet je even reserveren)quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is het precies, wanneer en waar?
Prima route, mooi rustig stuk snelweg, kun je lekker doorknallenquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Dupje het volgende:
Ik heb ook slipcursus gedaan!
En die had ik vandaag net niet nodig. Wel op en neer naar Duitsland (Geldern eo) gereden, in een schakelauto wat ik niet gewend ben. Gelukkig weer veilig thuis (hij is maar 2 keer afgeslagen)
Ja maar had vet volle auto (cello, 2 violen en in totaal 4 meiden) en niet de nieuwste, dus wilde niet meer dan 120 km/h rijden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima route, mooi rustig stuk snelweg, kun je lekker doorknallen
Dat is juist ideaal! Dat gewicht drukt lekker door als je bergaf gaat (maar je hebt geen bergen op dat stuk)quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja maar had vet volle auto (cello, 2 violen en in totaal 4 meiden) en niet de nieuwste, dus wilde niet meer dan 120 km/h rijden.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is juist ideaal! Dat gewicht drukt lekker door als je bergaf gaat (maar je hebt geen bergen op dat stuk).
http://www.ibood.com/nl/nlquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een slipcursus van drie uur in Rosmalen, je wordt verondersteld zeker een uur of twee zelf achter het stuur te zitten. Nu kopen, ticket krijgen, en ergens voor 1 december 2010 kun je dan gaan (moet je even reserveren).
hoe is t daar?quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
FokIB, die ineens met het idee kwam dat de ru naturlijk een VPN verbinding heeft
P.s dikke faal van mij net dat ik het in het den haag topic poste
Ik ben nogal gefrustreed, dus blij dat fok het op deze manier doet..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 03:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Morgen piep je als een!
Of als een IB die tegen Yashi probeert in te gaan!
Waar was u dinsdag 10 november tussen 11.00u en 12.00u? Heeft u daar bewijs van?quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
en dat moet af voor?
en waar geef je je geld aan uit ?
en wat eet je zoal?
waarom weet jij dat de 10e een dinsdag wasquote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar was u dinsdag 10 november tussen 11.00u en 12.00u? Heeft u daar bewijs van?
Waarom zouden ze dat doenquote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Alleen als ze op de RU niet gaan bitchen
Omdat de 9e op maandag was.quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom weet jij dat de 10e een dinsdag was
EN WAAR BEN IK HEENquote:
Tentamen is de 10e..quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
en dat moet af voor?
en waar geef je je geld aan uit ?
en wat eet je zoal?
geneens pizzaquote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tentamen is de 10e..
Van alles en nog wat, als ik het wist kon ik het beter bijhoudenMaar deze maand vooral sintcadeautjes..
Veel gebakken aardappeltjes met wat groente en vlees, maar ik moet meer gaan varieren..
Koken voor mezelf zuigt.. In NL kookte IB altijd
Vervelen? Of..quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[pimpmodus]
Ik heb nog maar 2 dagen les en dan geen les meer tot ergens halverwege februari
[/pimpmodus]
Dup!quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja maar had vet volle auto (cello, 2 violen en in totaal 4 meiden) en niet de nieuwste, dus wilde niet meer dan 120 km/h rijden.
Thanks!quote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dup!
In SES: Studies gerelateerd aan muziek of media.wellicht kan jij de TS wat vertellen?
Dat scheelt.quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 tentamens en daarna kom ik naar Nederland voor onbepaalde tijd tot nu toe
En als er dan weer colleges enzo zijn ga je weer terug?quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 tentamens en daarna kom ik naar Nederland voor onbepaalde tijd tot nu toe
quote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mensen, voelt het nu goed om weer een kersje in het topic te hebben?
eindelijk gaan de topics weer snellerquote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik eens wat met jouw cherry doenquote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah, heerlijk virtueel, ik kan niet wachten, ik ben al naakt? wat heb jij aan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zal ik eens wat met jouw cherry doen
Een heerlijk gehaakt/gebreide trui. Maar onder m'n kleren ben ik ook naakt hoorquote:Op zondag 29 november 2009 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owjah, heerlijk virtueel, ik kan niet wachten, ik ben al naakt? wat heb jij aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |