thanxxxquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoiets telt bij mij gewoon als vakantie, tegenwoordig![]()
SLP, proficiat!
edit: nvm, al bijgelezen.
Goed dat je er weer bent laysa
Dan maar zondag knetter de tetter kapot!quote:
Stiekum wil ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan maar zondag knetter de tetter kapot!![]()
Durf te leven
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stiekum wil ik ook![]()
over 2 wken lekker ouderwets weer naar een Houseparty
Ghehe....ik denk dat ik beter dit weekend thuis kan blijven...wie weet een andere keerquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag stiekum wel mee hoor!
Ik lust jou wel met een snufje peper ende zout! En er hoeft geen zakje omheen, ik eet het hier wel op!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehe....ik denk dat ik beter dit weekend thuis kan blijven...wie weet een andere keer...doen we lekker iets met peper eten
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lust jou wel met een snufje peper ende zout! En er hoeft geen zakje omheen, ik eet het hier wel op!
Bedankt voor de tip, helaas niet mijn smaakquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:23 schreef Mikkie het volgende:
Iets voor jou, IB?
[TK] 17 LP's / vinyl
Grieks halen/etenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef Mikkie het volgende:
Okay, je weet nooit hè.
Ah mên ik heb een lamme dag. Niks en huis en geen fuck zin om te koken...nog mensen met tips?
Oh yeah, één of andere vleesschotel ofzo.quote:
3e portiek rechts! Zeg maar dat DK je gestuurd heeft! En dan komt het wel in orde! Betalen in cash!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef dramatiek het volgende:
Wie woonde er ook alweer in Malvert hier?Ben opzoek naar trappenhuisinfo....
Laysa is zelf ook nog aan het aansterken hoor! Ik zal voorzichtig zijn!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
D_K is gepeperd eten wel goed voor jou, ben jij niet aan het aansterken nog enzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |