Mja, een auto breekt bij normaal rijgedrag niet zomaar uit, dan ben je meestal wel door aan het karren. Of wanneer er olie op de weg ligt ofzo, dan kan het inderdaad. Punt is gewoon dat de vergelijkingen van swarmi echt niet opgaanquote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Not trueMijn hele 106 verhaal was ook doordat de auto achter uit brak, en op zo'n moment is het zeker handig eens een slipcursus gedaan te hebben (ik neem aan dat dat het iBood ding is?)
En een auto vergelijken met een kartHoezo ander weggedrag
Een slipcursus van drie uur in Rosmalen, je wordt verondersteld zeker een uur of twee zelf achter het stuur te zitten. Nu kopen, ticket krijgen, en ergens voor 1 december 2010 kun je dan gaan (moet je even reserveren)quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is het precies, wanneer en waar?
Prima route, mooi rustig stuk snelweg, kun je lekker doorknallenquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Dupje het volgende:
Ik heb ook slipcursus gedaan!
En die had ik vandaag net niet nodig. Wel op en neer naar Duitsland (Geldern eo) gereden, in een schakelauto wat ik niet gewend ben. Gelukkig weer veilig thuis (hij is maar 2 keer afgeslagen)
Ja maar had vet volle auto (cello, 2 violen en in totaal 4 meiden) en niet de nieuwste, dus wilde niet meer dan 120 km/h rijden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima route, mooi rustig stuk snelweg, kun je lekker doorknallen
Dat is juist ideaal! Dat gewicht drukt lekker door als je bergaf gaat (maar je hebt geen bergen op dat stuk)quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja maar had vet volle auto (cello, 2 violen en in totaal 4 meiden) en niet de nieuwste, dus wilde niet meer dan 120 km/h rijden.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is juist ideaal! Dat gewicht drukt lekker door als je bergaf gaat (maar je hebt geen bergen op dat stuk).
http://www.ibood.com/nl/nlquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een slipcursus van drie uur in Rosmalen, je wordt verondersteld zeker een uur of twee zelf achter het stuur te zitten. Nu kopen, ticket krijgen, en ergens voor 1 december 2010 kun je dan gaan (moet je even reserveren).
hoe is t daar?quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
FokIB, die ineens met het idee kwam dat de ru naturlijk een VPN verbinding heeft
P.s dikke faal van mij net dat ik het in het den haag topic poste
Ik ben nogal gefrustreed, dus blij dat fok het op deze manier doet..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 03:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Morgen piep je als een!
Of als een IB die tegen Yashi probeert in te gaan!
Waar was u dinsdag 10 november tussen 11.00u en 12.00u? Heeft u daar bewijs van?quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
en dat moet af voor?
en waar geef je je geld aan uit ?
en wat eet je zoal?
waarom weet jij dat de 10e een dinsdag wasquote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar was u dinsdag 10 november tussen 11.00u en 12.00u? Heeft u daar bewijs van?
Waarom zouden ze dat doenquote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Alleen als ze op de RU niet gaan bitchen
Omdat de 9e op maandag was.quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom weet jij dat de 10e een dinsdag was
EN WAAR BEN IK HEENquote:
Tentamen is de 10e..quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
en dat moet af voor?
en waar geef je je geld aan uit ?
en wat eet je zoal?
geneens pizzaquote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tentamen is de 10e..
Van alles en nog wat, als ik het wist kon ik het beter bijhoudenMaar deze maand vooral sintcadeautjes..
Veel gebakken aardappeltjes met wat groente en vlees, maar ik moet meer gaan varieren..
Koken voor mezelf zuigt.. In NL kookte IB altijd
Vervelen? Of..quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[pimpmodus]
Ik heb nog maar 2 dagen les en dan geen les meer tot ergens halverwege februari
[/pimpmodus]
Dup!quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja maar had vet volle auto (cello, 2 violen en in totaal 4 meiden) en niet de nieuwste, dus wilde niet meer dan 120 km/h rijden.
Thanks!quote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dup!
In SES: Studies gerelateerd aan muziek of media.wellicht kan jij de TS wat vertellen?
Dat scheelt.quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 tentamens en daarna kom ik naar Nederland voor onbepaalde tijd tot nu toe
En als er dan weer colleges enzo zijn ga je weer terug?quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 tentamens en daarna kom ik naar Nederland voor onbepaalde tijd tot nu toe
quote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mensen, voelt het nu goed om weer een kersje in het topic te hebben?
eindelijk gaan de topics weer snellerquote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik eens wat met jouw cherry doenquote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah, heerlijk virtueel, ik kan niet wachten, ik ben al naakt? wat heb jij aan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zal ik eens wat met jouw cherry doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |