abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75084776
Ik ben benieuwd naar studies die gerelateerd zijn aan (pop)muziek en/of media.
Ik ben het twijfelen waar ik voor ga kiezen als ik de opstap naar HBO ga maken in 2011.
Kinderen(pedagogiek) of mijn passie muziek, of beide (creatieve therapie -> muziek differentiatie).

Dus, als iemand wat informatie zou kunnen geven over de studie die hij of zij doet, of wat handige linkjes plaatst, ben ik je dankbaar!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_75114154
Heb je al gekeken naar Cultuur en Maatschappelijk Vorming? Ik ben niet bekend met de details van de opleiding, maar ken iemand die dit heeft gestudeerd en tijdens en na zijn opleiding (lokale) festivals en concertavonden organiseert.
  Moderator zondag 29 november 2009 @ 17:26:11 #3
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_75114660
Ik doe hem naar School & Studie, daar past het denk toch meer.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_75115689
Dupje heeft creatieve therapie gedaan, wellicht komt die hier nog wel even neuzelen en kan die je wat meer vertellen?
Ja doei.
  zondag 29 november 2009 @ 18:26:36 #5
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_75115976
De enige echte muziekstudie is natuurlijk een opleiding aan het conservatorium (met uitzondering van docent muziek).
Fietstas.
pi_75117651
daarom vraagt TS ook om een opleiding gerelateerd aan muziek en niet om een opleiding tot muzikant
Ja doei.
pi_75117830
Precies.

Er zijn vast opleidingen waar je organisatorisch werk kunt verrichten bij muziekzalen, maar ik vind niks. (naar zoiets ben ik ook benieuwd.
En een conservatorium neemt je niet aan als je niet al minstens 10 jaar speelt. Talent of niet.

Ook heb ik dit gevonden: http://www.pienternet.be/(...)achelor_in_pop_rock/

doet iemand deze studie?

[ Bericht 18% gewijzigd door Rechterbal op 29-11-2009 19:27:04 ]
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 29 november 2009 @ 19:27:49 #8
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_75118192
Ik dacht dat er in tilburg een differentiatie van Facility Management was die zicht richt op het organiseren van festivals.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_75127032
Ah haha, idd getipt door Moblo!

Ik studeer muziektherapie (op de HAN), 4e jaars nu. Ik weet niet wat je precies wilt weten?
Ik vind het een interessante studie, een mooie combi tussen mijn passie (en hobby) muziek en het helpen van mensen. Er wordt veel muziek gemaakt op de opleiding, maar het is geen conservatorium niveau. Ik weet ook niet welk instrument je speelt, maar niet alle instrumenten worden in muziektherapie gebruikt. Ik speel bijvoorbeeld cello, en die gebruik ik amper. Wel veel slagwerk en piano.
Het is een psychisch zware studie, je leert super veel over jezelf, heel goed, maar ook erg zwaar af en toe.

Misschien is het makkelijker als je een concrete vraag hebt? Maar die beantwoord ik dan morgen, ga nu richting mijn bedje!
Ik ben een meisje =)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')