quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:40 schreef Dj_unkie het volgende:
vanavond gaat iedereen mijn bier opzuipen![]()
* Dj_unkie heeft van de tuin een tent gemaakt
Meer bier drinken is the keyquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Koud! Ik wilde onder de overkapping gaan gourmetten enz maar is super koud! Zelfs als er 3 heaters aan staan en een zeil aan de open kant zit
Goed bezigquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, de hele dag meubels geshopt en nu een huis vol platte dozen.
Morgen zijn ze de eerste.
Geen flauw benul, inderdaad al een tijdje niet gezien. Misschien wel enorm bij z'n vriendin onder de plak?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef Houniet het volgende:
Weet iemand van jullie waar http://forum.fok.nl/user/history/124548 is..
Dat snapt opa niet!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:07 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whieeeeeeee ga je nu ook aan de twitter?
Nee hoorquote:
Jij mailt je baas over dit soort zakenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja, mail naar baas is verzondenwe zullen wel horen wat de toekomstperspectieven worden komende week
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja, mail naar baas is verzondenwe zullen wel horen wat de toekomstperspectieven worden komende week
Daar schaam ik me niks voor, weet je wat meubels kostenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:12 schreef IrishBastard het volgende:
Piet gaat voor prijs/kwaliteit verhoudingen, met een herkenbaar design
Lamp, eettafel, 4 stoelen, salontafel, tvmeubelquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:32 schreef Mikkie het volgende:
Goed bezigWat heb je allemaal gekocht? Pics willen we
Plaatjes van de ingerichte toko willen we, kerelquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar schaam ik me niks voor, weet je wat meubels kosten?
[..]
Lamp, eettafel, 4 stoelen, salontafel, tvmeubel.
+5quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Plaatjes van de ingerichte toko willen we, kerel
Terecht hoor, ik zou hetzelfde halenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar schaam ik me niks voor, weet je wat meubels kosten?
Ikea en Leen Bakker, je wil foto's van dozenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik mis de post waarin piet zegt waar zn meubels vandaan komen trouwens? en piet, schiet eens wat fotos
Leen Bakker, dat vind ik echt troep. Ik had vroeger meubels van Leen en Ikea en alles wat van de leen kwam flikkerde na een tijd uit elkaar!quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ikea en Leen Bakker, je wil foto's van dozen?
Dat dusquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leen Bakker, dat vind ik echt troep. Ik had vroeger meubels van Leen en Ikea en alles wat van de leen kwam flikkerde na een tijd uit elkaar!
Weet je meteen wat je het eerste kan vervangenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen de tafel komt er vandaan, rest Ikea.
Je moet ook wat rustiger doen met die beddenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dusIkea is prima, maar Leen is ook niet mijn ding
Bedden die na 1 jaar afgeschreven zijn enzo
Ik meen van de week nog gelezen te hebben dat het allemaal wel meevielquote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
zo, wij gaan een auto kopen
wat een barre terugtocht gisteren zeg, tering...samen op één motor, van Den Haag tot Nijmegen alleen maar hoosregen
Gelukkig hebben mijn kleren zich bewezen: was helemaal niet nat geworden. René daarentegen
Ik postte dat we OMDAT we geen auto hadden ik overal heen ga in nagenoeg elk weertype (op ijzel en erge sneeuw en temperaturen lager dan -5 na) maar voor dit soort dingen, bezoek in het westen van het land, is het gewoon practischer.. en het wordt een klein goedkoop autootje. Waren al op 1 motor omdat het goedkoper is en ja, dat stuk A12 afrijden is gewoon niet heel spannend. En dan dus maar liever een goedkoop autootje voor dit soort dingen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik meen van de week nog gelezen te hebben dat het allemaal wel meeviel
Maar het auto plan is serieus?
Zo te horen dus een gratis af te halen van marktplaats? Zeker ook amper wat op de teller? Zo'n 300.000quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |