Het ligt niet tussen Nijmegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lent, het dorp tussen Nijmegen en euuhhh Nijmegen.
Jahwel, nieuwbouw Oosterhout heet binnenkort echt 'Nijmegen' ipv Ooserhout gem Nijmegen.quote:
Echt? Oh, naja dan ligt t nog altijd niet tussen Nijmegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, nieuwbouw Oosterhout heet binnenkort echt 'Nijmegen' ipv Ooserhout gem Nijmegen.
Dat wou ik zeggen ja!quote:
Neequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
Kent iemand een goede zonnestudio in Nijmegen?
Druk manquote:
Is dat iets waar we blij mee moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, nieuwbouw Oosterhout heet binnenkort echt 'Nijmegen' ipv Ooserhout gem Nijmegen.
Neuh, er veradert weinigquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:31 schreef Mikkie het volgende:
Is dat iets waar we blij mee moeten zijn?
Prima hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:26 schreef Houniet het volgende:
Druk man. Maar tot nu toe wel al mijn studiepunten
.
Hier en daar?
Pardon? Lent is de bom!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:31 schreef Dj_unkie het volgende:
omg ben weer de faalhaas...was weer de laatste poster en merk niet eens dat ik dan op pagina 13 sta![]()
en Lent...tja....ben blij dat er een rivier tussen ligt
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:35 schreef -J-D- het volgende:
Bemmel is de bom!
In Bemmel is het vaker gezellig dan in WOS + SCquote:
quote:
Fijn dat je er weer bent, meis!quote:
Dank je ...het is fijn om er weer te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, meis!
Kan ik me wel voorstellen! Erg moe nu?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je ...het is fijn om er weer te zijn
quote:
Nee valt heel erg mee...had gisteren een rustig programma en ben al dat gehang een beetje beu....maar ik denk dat zo morgen ergens rond de avond nog wel de klap gaat komenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen! Erg moe nu?
Aha, dan kan je vanavond nog mooi aan de drank, drugs en seks doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee valt heel erg mee...had gisteren een rustig programma en ben al dat gehang een beetje beu....maar ik denk dat zo morgen ergens rond de avond nog wel de klap gaat komen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dan kan je vanavond nog mooi aan de drank, drugs en seks doen
Of gewoon een avondje rustig aan doen!quote:
een weekendjequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of gewoon een avondje rustig aan doen!
Sterkte meiske!quote:
Zoiets telt bij mij gewoon als vakantie, tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef Dupje het volgende:
Ik had gister avond al weekendEn mijn weekend is pas woensdag weer over
![]()
Haha.
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sterkte meiske!
Ik ga dit weekend mooi het omgekeerde doen
thanxxxquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoiets telt bij mij gewoon als vakantie, tegenwoordig![]()
SLP, proficiat!
edit: nvm, al bijgelezen.
Goed dat je er weer bent laysa
Dan maar zondag knetter de tetter kapot!quote:
Stiekum wil ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan maar zondag knetter de tetter kapot!![]()
Durf te leven
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stiekum wil ik ook![]()
over 2 wken lekker ouderwets weer naar een Houseparty
Ghehe....ik denk dat ik beter dit weekend thuis kan blijven...wie weet een andere keerquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag stiekum wel mee hoor!
Ik lust jou wel met een snufje peper ende zout! En er hoeft geen zakje omheen, ik eet het hier wel op!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehe....ik denk dat ik beter dit weekend thuis kan blijven...wie weet een andere keer...doen we lekker iets met peper eten
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lust jou wel met een snufje peper ende zout! En er hoeft geen zakje omheen, ik eet het hier wel op!
Bedankt voor de tip, helaas niet mijn smaakquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:23 schreef Mikkie het volgende:
Iets voor jou, IB?
[TK] 17 LP's / vinyl
Grieks halen/etenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef Mikkie het volgende:
Okay, je weet nooit hè.
Ah mên ik heb een lamme dag. Niks en huis en geen fuck zin om te koken...nog mensen met tips?
Oh yeah, één of andere vleesschotel ofzo.quote:
3e portiek rechts! Zeg maar dat DK je gestuurd heeft! En dan komt het wel in orde! Betalen in cash!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef dramatiek het volgende:
Wie woonde er ook alweer in Malvert hier?Ben opzoek naar trappenhuisinfo....
Laysa is zelf ook nog aan het aansterken hoor! Ik zal voorzichtig zijn!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
D_K is gepeperd eten wel goed voor jou, ben jij niet aan het aansterken nog enzo ?
Leuke film!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
O hai
vanavond Bend it like Beckham kijkenmet een glaasje wijn op de bank
Morgen viert mijn zusje haar verjaardag, dus even op en neer naar Den Haag, en zondag hele dag studeren
Wat is er met Stratumseind? Ging ik vroeger altijd uit (ofja, van mijn 16e tot 18e ofzo), maar vind het nu niet zo leuk meer.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
3e portiek rechts! Zeg maar dat DK je gestuurd heeft! En dan komt het wel in orde! Betalen in cash!
quote:
woon je dr dan al?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:13 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Wanneer komen ze die trappenhuizen nu opknappen?
Ik zou daar gaan stappen, maar omdat iedereen vandaag sjaak afhaak was, waren we maar met zijn tweeën. Toen maar gewoon op de bank een film gekeken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Leuke film!
[..]
Wat is er met Stratumseind? Ging ik vroeger altijd uit (ofja, van mijn 16e tot 18e ofzo), maar vind het nu niet zo leuk meer.
Ik zit er naast (duh) en ik betaal 573 incl GWL. Het is van dezelfde huisbaas dus de prijs zal wel ongeveer hetzelfde liggen. Je kan er trouwens wel huursubsidie op krijgen als je 23 of ouder bent!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:50 schreef morgane het volgende:
Ik weet nog wel iemand, maar je weet vast niet hoe duur het is
Toevallig ik geef ook een feestje vanavond met alleen maar mannen! GEZELLIG! Ook wij gaan vanavond de stad onveilig maken!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:50 schreef SLP_ het volgende:
goedemorgen! straks met mn ouders boodschappen halen, vanavond komen vriendinnen en gaan we lekker gourmetten en daarna de stad in
snel rennen! Het is droog!quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:19 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Ik wil hardlopen, maar niet in deze regen!
Wat is 'niet heel groot'?quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:52 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik zit er naast (duh) en ik betaal 573 incl GWL. Het is van dezelfde huisbaas dus de prijs zal wel ongeveer hetzelfde liggen. Je kan er trouwens wel huursubsidie op krijgen als je 23 of ouder bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |