Owja, en voor slowsjet... --> [NWS-SC #10] Waar het gelul verstomtquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Die had ik inmiddels gezien, maar ik kan het niet herleiden naar het origineel. Waar staat het plan van dat Tweede Kamerlid etc etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Onaangepaste moslims willen eigen strand in Zandvoort.
De bron:
http://www.wuz.nl/archief/page/1/16
Beste kskopf, Je topic bevat geen Nieuwsbericht, geen bron en een suggestieve titel. Je had best wat beter je best mogen doen, dan was hij gerust open gebleven. Ik mis dus een bericht, iederene kan een brief schrijven. Een blog is meestal ook geen goeie bron. Anders open je het topic in KLB en ga je daar klagen over die ingezonden brief.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:40 schreef kskopf het volgende:
Beste Frutsel, als je even op www.telegraaf.nl kijkt staat er ergens in het midden de bron van mijn bericht.
Er is geen directe link naartoe, anders had ik die wel gepost.
zou het topic ook snel gesloten zijn als het niet over allochtonen ging?
De Telegraaf is niet foutloos, maar als ze zoiets publiceren op hun site dan klopt het in 99% van de gevallen. Je gaat geen nep-voorstel en een nep-reaktie van de gemeenteraad van Zandvoort verzinnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die had ik inmiddels gezien, maar ik kan het niet herleiden naar het origineel. Waar staat het plan van dat Tweede Kamerlid etc etc.
[..]
Neem me niet kwalijk, ik wist niet dat iets alleen nieuws is als de bron een nieuwsbericht in een krant is.quote:Beste kskopf, Je topic bevat geen Nieuwsbericht, geen bron en een suggestieve titel. Je had best wat beter je best mogen doen, dan was hij gerust open gebleven. Ik mis dus een bericht, iederene kan een brief schrijven. Een blog is meestal ook geen goeie bron. Anders open je het topic in KLB en ga je daar klagen over die ingezonden brief.
Nee, maar dat had je vast al gezien in m'n topichistory.quote:post je trouwens ook wel eens in topics die niet over immigranten gaan?
Als ik nieuws zie (ook al is het dan geen standaard nieuwsbericht) waarin moslims voor de zoveelste keer iets vragen van Nederland en waarschijnlijk ook krijgen dan zie ik m'n mening bevestigd dat moslims steeds meer willen en dat Nederland een dhimmiland is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:19 schreef Frutsel het volgende:
Nee hoor, de Telegraaf is niet foutloos... dat klopt... en er niets mis met het posten over 1 onderwerp.
Maar de strekking van je topic is duidelijk... je titel ook.. en je eigen mening ook (die kwam al eerder voorbij in talloze andere NWS topics, dus waarom nog eens benadrukken?) Ga dan naar KLB
Ik wil wel degelijk een inhoudelijke discussie, zie ook het andere topic dat ik gestart heb. Ik wil met dat topic aantonen dat Wilders gelijk heeft als hij praat over moslims die steeds een beetje meer aanpassing van Nederland aan hen willen. En dat Nederland gekenmerkt wordt door dhimmitude. Ik ben benieuwd naar tegenargumenten van linkse users. Als je dit geen censuur vindt vraag ik me af wat dan wel censuur is.quote:In NWS willen we graag een nieuwsbericht + bron/link zodat ook andere users dat kunnen lezen en hun eigen mening kunnen vormen. Jou insteek is een nieuw moslimbashtopic (of in elk geval: het geeft de voorzet) , want daarvoor zet je zelf de toon. Als je echt inhoudelijk een discussie had willen voeren dan had je al heel anders moeten beginnen. Jammer.. en ga nu niet piepen over de "linkse censuur" op NWS aub!
Nog iemand die spoken ziet. Het is echt allemaal zo erg niet. Lees eens de NRC, Trouw, of een andere kwaliteitskrant zodat je meer informatie hebt zodat je kunt relativeren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:46 schreef kskopf het volgende:
[..]
Als ik nieuws zie (ook al is het dan geen standaard nieuwsbericht) waarin moslims voor de zoveelste keer iets vragen van Nederland en waarschijnlijk ook krijgen dan zie ik m'n mening bevestigd dat moslims steeds meer willen en dat Nederland een dhimmiland is.
Hebben de NWS mods er gewoon geen zin meer in ? Lever dan gewoon je blauwe kleurtje bij Danny in zou ik zeggen. En ik hoef me ook niet verrot te laten schelden hier in feedback, de volgende keer haal je het maar weg.quote:Zou er in Nederland ook een meerderheid zijn voor remigratie? Laten we het hopen, want het zou een zegen zijn voor Nederland als bepaalde groepen hier verdwijnen!
Open een topic in het algemene FB.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef gelly het volgende:
Waarom is dit topic al 2 dagen openIerland keert zich tegen immigranten.
a - de TS is een kloon. Bekijk ook zijn usericon eens zou ik zeggen.
b - de Openingspost is racistisch
[..]
Hebben de NWS mods er gewoon geen zin meer in ? Lever dan gewoon je blauwe kleurtje bij Danny in zou ik zeggen. En ik hoef me ook niet verrot te laten schelden hier in feedback, de volgende keer haal je het maar weg.
Er is werkelijk helemaal niks maar dan ook NIKS verkeerd met dat topic, er word over het algemeen fatsoenlijk gediscussieerd daar. Trouwens, waar bemoei je je eigenlijk constant mee. Als het je niet bevalt dan reageer of kijk je toch gewoon niet, de laatste keer dat ik keek waren Paddy, Frutsel en Sp3c hier de mods en niet Gelly.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Hebben de NWS mods er gewoon geen zin meer in ? Lever dan gewoon je blauwe kleurtje bij Danny in zou ik zeggen. En ik hoef me ook niet verrot te laten schelden hier in feedback, de volgende keer haal je het maar weg.
Het is een prima topic waarin goed gediscussieerd wordt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef gelly het volgende:
Jouw definitie van racisme klopt voor geen meter.quote:b - de Openingspost is racistisch
[..]
en daar wil ik nog aan toevoegen dat ik hem erg leuk geschreven vind.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef remlof het volgende:
Dat de TT ter harte mag worden genomen.
Dat kan ik beter aan jou vragen. Of heb je feedback ? Zo nee, lekker opzoutenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Trouwens, waar bemoei je je eigenlijk constant mee.
hey gel, ouwe doerak! fijn je weer te zien stofzuigen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen. Of heb je feedback ? Zo nee, lekker opzouten
Daar had je al voor gezorgd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Daar had je al voor gezorgd.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat is dat toch met die Calimero's die maar denken dat elke ban die hier valt de schuld is van andere users? De mods zijn mans genoeg om dat soort zaken zelf in de gaten te houden en zij vragen de bans aan. Vervolgens is het aan de FAs om te bepalen OF iemand geband wordt en zij luisteren al helemaaaaal niet naar users, maar kijken naar de notes en vragen de mods om commentaar.
In spe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Disana het volgende:
En jullie zijn natuurlijk zaakwaarnemend mod, aangezien jullie voor de reguliere mods antwoorden![]()
Onzin, hij heeft me een ban aangesmeerd en dat weet jij ook wel, maar dat mag weer eens niet besproken worden dus ik hou me kop er maar over.quote:
Hopelijk komt het goed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef gelly het volgende:
[..]
En hoe heeft hij dat gedaan dan? Hou even in je achterhoofd dat ik ex-mod ben en dus weet hoe het werkt en jij niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft me een ban aangesmeerd en dat weet jij ook wel, maar dat mag weer eens niet besproken worden dus ik hou me kop er maar over.
Moet me dat intimideren ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En hoe heeft hij dat gedaan dan? Hou even in je achterhoofd dat ik ex-mod ben en dus weet hoe het werkt en jij niet.
Als een admin geen reden had gezien, buiten dat topic, om je een ban te geven, had jij er niet uitgelegen, maar Gelly. Ban vragen is ban krijgen. FAs bepalen op hun eigen oordeel, niet op aangeven van willekeurige users.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Moet me dat intimideren ofzo?
En hij heeft een speciaal topic aan mij gewijd in Feedback sub-forum waar hij vroeg of ik geen ban kon krijgen om mijn gedrag omdat de NWS mods dit niet hadden aangevraagd. Natuurlijk was er een admin te vinden die stond te popelen het in te willigen.
Elke ban ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat is dat toch met die Calimero's die maar denken dat elke ban die hier valt de schuld is van andere users? De mods zijn mans genoeg om dat soort zaken zelf in de gaten te houden en zij vragen de bans aan. Vervolgens is het aan de FAs om te bepalen OF iemand geband wordt en zij luisteren al helemaaaaal niet naar users, maar kijken naar de notes en vragen de mods om commentaar.
Dat bleek, ik en Meki kregen een ban en hij zit fluitend hier weer z'n gal te spuwen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als een admin geen reden had gezien, buiten dat topic, om je een ban te geven, had jij er niet uitgelegen, maar Gelly. Ban vragen is ban krijgen. FAs bepalen op hun eigen oordeel, niet op aangeven van willekeurige users.
Ik heb helemaal geen klacht, jij vroeg me wat er gebeurd was.quote:Overigens: Als je van mening bent dat ForumAdmins (de donkerblauwen) buiten hun boekje gaan kun je daartegen in beroep bij de Admins (de rooien).
Ik snap iets niet; jij zegt (volgens mij hierboven) dat je tevereden bent met de moderatie hier oid, maar dan ben je ook tevreden over de ban die zij voor je hebben aangevraagd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat bleek, ik en Meki kregen een ban en hij zit fluitend hier weer z'n gal te spuwen.![]()
[..]
Ik heb helemaal geen klacht, jij vroeg me wat er gebeurd was.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik heb helemaal geen klacht, jij vroeg me wat er gebeurd was.
Dat klinkt mij als een klacht in de oren. Blijkbaar ben je van mening dat FAs zich laten beinvloeden door users. Dan zou ik dat aankaarten bij de rooien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Moet me dat intimideren ofzo?
En hij heeft een speciaal topic aan mij gewijd in Feedback sub-forum waar hij vroeg of ik geen ban kon krijgen om mijn gedrag omdat de NWS mods dit niet hadden aangevraagd. Natuurlijk was er een admin te vinden die stond te popelen het in te willigen.
NWS mods hebben geen ban voor me aangevraagd, dat deed Gelly. Dus ja je hebt het goed gelezen, ik ben tevreden over de NWS moderatie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik snap iets niet; jij zegt (volgens mij hierboven) dat je tevereden bent met de moderatie hier oid, maar dan ben je ook tevreden over de ban die zij voor je hebben aangevraagd?
Nog drie antwoorden verder en je hebt m'n verhaal zo verdraaid dat je argument valide is of niet? Ik heb duidelijk gesteld dat ik geen klacht heb, en het modereren in NWS goed vind. Duidelijk?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt mij als een klacht in de oren. Blijkbaar ben je van mening dat FAs zich laten beinvloeden door users. Dan zou ik dat aankaarten bij de rooien.
Nou volgens mij gaat het zoals L_V zegt. Moderaters vragen een ban aan, een user als gelly niet. Die kaart dat alleen aan, waarop 1 van de moderators dit wel of niet aandraagt bij de forum admins. Dus die banaanvraag heb je van 1 van de NWSmods te pakken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
NWS mods hebben geen ban voor me aangevraagd, dat deed Gelly. Dus ja je hebt het goed gelezen, ik ben tevreden over de NWS moderatie.
Beter leren lezen. Ik beweer nergens dat je een klacht hebt over de moderatie in NWS. Je geeft hier aan dat je een klacht hebt over het handelen van een FA, namelijk dat die jou een ban zou hebben gegeven omdat Gelly erom gevraagd heeft. Ik geef aan, dat dat lulkoek is, maar jij houdt het vol. Nou, dan zou ik die FA een oor aannaaien en een klacht indienen bij de A's.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nog drie antwoorden verder en je hebt m'n verhaal zo verdraaid dat je argument valide is of niet? Ik heb duidelijk gesteld dat ik geen klacht heb, en het modereren in NWS goed vind. Duidelijk?
Nog één keer dan:
- Modereren goed
- Geen klacht
Zucht,quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat het zoals L_V zegt. Moderaters vragen een ban aan een user als Gelly niet. Die kaart dat alleen aan, waarop 1 van de moderators dit wel of niet aandragen bij forum admins. Dus die banaanvraag heb je van 1 van de NWSmods te pakken.
Neen dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat het zoals L_V zegt. Moderaters vragen een ban aan, een user als gelly niet. Die kaart dat alleen aan, waarop 1 van de moderators dit wel of niet aandraagt bij de forum admins. Dus die banaanvraag heb je van 1 van de NWSmods te pakken.
En Remlof heeft dus gekeken naar je notes. Eén opmerking is nooit reden voor een ban. Blijkbaar hebben meerdere mods je notes gegeven en heeft Remlof op basis van die notes de note uitgedeeld. Maar je kunt het gewoon vragen aan ze, hoor. In PM. Of even centjes lappen en je notes opvragen. Weet je ook wie je allemaal notes heeft gegeven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zucht,
Gelly maakte een topic in Feedback met een quote van een van mijn posts en stelde de vraag of ik daar normaliter geen ban voor zou behoren te krijgen. Waarna remlof zei "ik zal er eens naar kijken" en nog geen kwartier later stond er een melding in het Meldingen subforum van remlof die zei dat ik een weekban gekregen had.
1+1=2.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:30 schreef Hukkie het volgende:
Blijft natuurlijk de vraag waarom Gelly niet geband is.
Ik moet helemaal niet beter leren lezen, ik heb al lang duidelijk gemaakt wat mijn mening er over was en dat ik verder geen klachten had, dan hoef je ook niet aan te komen zetten met advies hoe ik moet gaan klagen. Als ik een weekban krijg dan krijg ik die maar.quote:
Misschien, als hij het hier volgt, misschien ook niet, maar iig niet na hoor en wederhoor bij degenen die hier moderator zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Neen dat hoeft niet.
Een FA kan ook bannen zonder een aanvraag van een NWS mod .
Don't trouble yourself too much, ik weet exact wat voor notes ik heb en hoeveel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En Remlof heeft dus gekeken naar je notes. Eén opmerking is nooit reden voor een ban. Blijkbaar hebben meerdere mods je notes gegeven en heeft Remlof op basis van die notes de note uitgedeeld. Maar je kunt het gewoon vragen aan ze, hoor. In PM. Of even centjes lappen en je notes opvragen. Weet je ook wie je allemaal notes heeft gegeven.
Leg jij dan even uit, hoe het bannen werkt hier?quote:
Dus dan ben je het ook eens met de banaanvraag van gelly voor je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Overigens vind ik het wel genoeg zo, ik heb/had überhaupt geen klacht over mijn moderatie.
dat weet toch iedereen. je hebt notes, mods klagen en fa's kijken of het zover is om je te bannen. en nu gaan we weer lekker spelen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leg jij dan even uit, hoe het bannen werkt hier?
Nee hoor, volgens W_T heeft alleen Gelly die macht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat weet toch iedereen. je hebt notes, mods klagen en fa's kijken of het zover is om je te bannen. en nu gaan we weer lekker spelen!
Natuurlijk, als hij zich er happy bij voelt dan doet hij dat maar. Ik hoef z'n vriend niet te zijn, ik heb wel woorden voor hem maar die hou ik wel voor mezelf. Het is maar een internet forum, als hij zo z'n graantje wil meepikken in de samenleving dan zij het zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan ben je het ook eens met de banaanvraag van gelly voor je?
Voor een "Ik ben een ex-mod, jij niet, dus" persoon ben je wel een fantast.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens W_T heeft alleen Gelly die macht.
yeeeh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Natuurlijk, als hij zich er happy bij voelt dan doet hij dat maar. Ik hoef z'n vriend niet te zijn, ik heb wel woorden voor hem maar die hou ik wel voor mezelf. Het is maar een internet forum, als hij zo z'n graantje wil meepikken in de samenleving dan zij het zo.
waarom blijf je alles verdraaien ??quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens W_T heeft alleen Gelly die macht.
I agree, we laten hen er wel over bekvechten wat ik wel of niet denk en gaan zelf erges een biertje halenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yeeeh!
zo en nu gaan we weer topics in.
goed plan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
I agree, we laten hen er wel over bekvechten, wat ik wel of niet denk en ga nu zelf ergens een biertje halen
Hij verdraait volgens mij niets. Het gaat via een banaanvraag van een mod of mods en als een forum admin op eigen houtje opereert gaat het niet zonder hoor en wederhoor bij die mods. Als die mods het er niet mee eens zijn, zal het wrs niet gebeuren, waarom anders hoor en wederhoor. gelly heeft nul komma niks te zeggen over waar de bans vallen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
waarom blijf je alles verdraaien ??
maar gel is natuurlijk wel dikke maatjes met een fa, toch? en nu weer fok!ken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij verdraait volgens mij niets. Het gaat via een banaanvraag van een mod of mods en als een forum admin op eigen houtje opereert gaat het niet zonder hoor en wederhoor bij die mods. Als die mods het er niet mee eens zijn, zal het wrs niet gebeuren, waarom anders hoor en wederhoor. gelly heeft nul komma niks te zeggen over waar de bans vallen.
Je veranderde m'n quote!quote:
lol. ik ben van de blauweknoop. vandaar de quote verbetering.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je veranderde m'n quote!ik wou er ook een voor jou halen.
Ah, fris dan maar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ik ben van de blauweknoop. vandaar de quote verbetering.
hey, het zit wel snor zo. kom! open weer eens een topic als vanouds.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:12 schreef gelly het volgende:
Zoals in dat FB topic zelf te lezen is vraag ik enkel of de betreffende opmerkingen door de beugel konden, ik vroeg nergens om een ban.
Maar dezelfde zeikerd hebben wel vake stront in de ogen, dus wat maakt het ook uit. Feedback dus.
ken je 'snor' nog? was frisdrank die ook adverteerde in de donald duck. was een drank voor kinderen toen, die ook een snorafdruk achterliet, alsof je bier dronk. SNOR...quote:
Helaas niet moet ik bekennen, ik ken echter wel de HEMA kinderchampagne van Jip en Janneke, telt dat ook?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ken je 'snor' nog? was frisdrank die ook adverteerde in de donald duck. was een drank voor kinderen toen, die ook een snorafdruk achterliet, alsof je bier dronk. SNOR...
Ook kijk, Whiskey_Tango, hij heeft niet eens een ban aangevraagd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:12 schreef gelly het volgende:
Zoals in dat FB topic zelf te lezen is vraag ik enkel of de betreffende opmerkingen door de beugel konden, ik vroeg nergens om een ban.
Maar dezelfde zeikerd hebben wel vake stront in de ogen, dus wat maakt het ook uit. Feedback dus.
speldenprikjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook kijk, Whiskey_Tango, hij heeft niet eens een ban aangevraagd.
Maar blijkbaar vond de moderatie, waar jij zo tevreden over bent, dat sommige dingen niet door de beugel konden.
Kijk dan zelf als je het zo goed weet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook kijk, Whiskey_Tango, hij heeft niet eens een ban aangevraagd.
Maar blijkbaar vond de moderatie, waar jij zo tevreden over bent, dat sommige dingen niet door de beugel konden.
lekker toch. hier kunnen we tenminste zeggen hoe we echt over elkaar denken. dat kan niet in slow chat, want de naam feed back zegt het beter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef Hukkie het volgende:
71 posts en het begint alweer een slowchat te worden.
Klopt, dit kan wel degelijk. Verder heeft L_V in dit geval gewoon gelijk. Een FA beoordeelt dit en kan het ook beoordelen zonder een mod. Het is ook niet zo dat wij gaan zeggen:" Mag ik een ban voor. ... " Maar het is vaak (en dus niet altijd!) een verzameling van feiten/opmerkingen die we aangeven en wat daar verder mee gebeurd... so be it.. dat is niet aan ons. Verder geeft hij nogmaals aan waar iedereen met klachten terecht kan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat het zoals L_V zegt. Moderaters vragen een ban aan, een user als gelly niet. Die kaart dat alleen aan, waarop 1 van de moderators dit wel of niet aandraagt bij de forum admins. Dus die banaanvraag heb je van 1 van de NWSmods te pakken.
Het topic van Gelly heeft in mijn ogen niets toegevoegd aan de ban voor jou.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
NWS mods hebben geen ban voor me aangevraagd, dat deed Gelly. Dus ja je hebt het goed gelezen, ik ben tevreden over de NWS moderatie.
Jullie houden elkaar nogal bezig. Maar dus de moderatie haalt het (alleen) weg, gelly maakt er een topic over aan, een forum admin kijkt ernaar en besluit je na veel vijfen en zessen alsnog te bannen en je bent nu tevreden over de moderatie hier, omdat je weet dat die er alles aan gedaan hebben, na hoor en wederhoor van die forum admin bij hen, om je niet die ban te moeten ondergaan? Ja, okee, dan begrijp ik het wel idd. Alles voor het vrije woord uiteraard.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Kijk dan zelf als je het zo goed weet.
Is dit banwaardig?
En nou is 't genoeg geweest.
Nee, ik heb al aangegeven een paar posts hierboven dat als hij het nodig vind mij een ban te geven of als de NWS mods dat nodig vinden dat ze dat moeten doen, zelfs tot een paar keer toe aangegeven dat ik daar niet om gaf en dat ik er geen klacht over heb.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie houden elkaar nogal bezig. Maar dus de moderatie haalt het (alleen) weg, gelly maakt er een topic over aan, een forum admin kijkt ernaar en besluit je na veel vijfen en zessen alsnog te bannen en je bent nu tevreden over de moderatie hier, omdat je weet dat die er alles aan gedaan hebben, na hoor en wederhoor van die forum admin bij hen, om je niet die ban te moeten ondergaan? Ja, okee, dan begrijp ik het wel idd. Alles voor het vrije woord uiteraard.
omdat niemand het heeft geslotenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef gelly het volgende:
quote:a - de TS is een kloon. Bekijk ook zijn usericon eens zou ik zeggen.
volgens mij welquote:[..]
zo! das afproat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:49 schreef sp3c het volgende:
volgens mij wel
hij moet het van me afpakken
dat moet je zelf weten
dat zien we dan wel weer
Ik vind het wel humorquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
verschillen tussen aap en mens groter
1) Als het al ergens hoort, dan in W&T
2) Nogmaals: Als ik me wil laten bekeren, ga ik naar www.eo.nl
Tergend topic idd. Maar ben het vooral met Disana eens: hij mag wel zo'n topic openen maar ga dan ook de discussie aan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
verschillen tussen aap en mens groter
1) Als het al ergens hoort, dan in W&T
2) Nogmaals: Als ik me wil laten bekeren, ga ik naar www.eo.nl
Ik denk dat hij harder loopt te lachen om de reacties.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor
Wat ik wel irritant vind, is dat Matthijs een topic dumpt en er dan nog sporadisch in terug komt. Hij stelt iets maar gaat nauwelijks de discussie aan. Daarom denk ik ook dat het bekeringstopics zijn.
Ik weet het echt niet, ik heb zijn history bekeken en als hij een troll is, blijft hij wel perfect in zijn rol.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij harder loopt te lachen om de reacties.
Ik denk in de verste verte dus juist NIET dat het bekeringstopics zijn. Voorbeelden geeft hij al genoeg eigenlijk.
Vooral juist niet na dit topic. Hij weet na al die reacties heus wel wat voor reacties er komen en ligt in een deuk volgens mij.
Weet je? Ik ken aardig wat christenen, waaronder ook streng gelovigen. Als kind en puber ging ik ook naar de kerk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, ik heb zijn history bekeken en als hij een troll is, blijft hij wel perfect in zijn rol.
Die hebben een halo boven hun hoofd hangen Christenen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je? Ik ken aardig wat christenen, waaronder ook streng gelovigen. Als kind en puber ging ik ook naar de kerk.
Die zouden nooit en te nimmer een dergelijk topic zouden openen om een punt te maken. Die geloven namelijk niet in vliegende schotels.
En nooit proberen je tegen ze in het harnas te jagen.
Echt nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die hebben een halo boven hun hoofd hangen Christenen..
Ik vond het vandaag wel grappig maar ja ik heb koortsquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
kan je, of anderen, er om lachen? ja? dan zit het goed.
nice state of mind!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag wel grappig maar ja ik heb koorts
Zeker, ik voel me erg mellowquote:
je ontwikkelt je prima, ziek of niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker, ik voel me erg mellowDus waar normaal mijn kiezen pijn gaan doen van dat soort topics, moest ik vandaag wel lachen.
Afijn, paddy zal wel beter gekeken hebben dan wij en het zal dan wel een troll zijn. Wel een goeie die erop heeft gestudeerd.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je ontwikkelt je prima, ziek of niet.
niets op aan te merken als je straks ineens mod bent... of fa...dan is het fout.
Dan zit jij in je piepzak, of wat, ouwe?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niets op aan te merken als je straks ineens mod bent... of fa...dan is het fout.
ik observeer. doe niet echt 100% mee. welke piepzak? disana mag mij persoonlijk niet?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zit jij in je piepzak, of wat, ouwe?
Ik zit de helft van de week al op (het werk van) mensen te letten, hoe kom je erbij dat ik dat hier ook nog eens wil doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Andersom toch, of ben je dat vergeten???quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik observeer. doe niet echt 100% mee. welke piepzak? disana mag mij persoonlijk niet?
enlighten me. denk jij serieus dat ik alle onbetekende posts van fok!kers onthou?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andersom toch, of ben je dat vergeten???
ben je weer aan het piepen? piep-e-piep.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit de helft van de week al op (het werk van) mensen te letten, hoe kom je erbij dat ik dat hier ook nog eens wil doen
het zit je in het bloedquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit de helft van de week al op (het werk van) mensen te letten, hoe kom je erbij dat ik dat hier ook nog eens wil doen
Zoals gelly, bedoel je?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:52 schreef sp3c het volgende:
ik tik jullie op de vingers omdat jullie dit topic vooral gebruiken om mensen af te zeiken die het topic wel gebruiken waar het voor bedoelt is
Gewoon, dat gelly jouw fb gebruikt waarvoor die bedoeld is.quote:
Precies vandaar mijn excuses aan gelly.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:51 schreef sp3c het volgende:
nou het zal wel grappig zijn oid![]()
regardless, fok! bied zijn users een aantal manieren om dingen aan te kaarten waarvan zij vinden dat het niet zou moeten kunnen en daar word dan gewoon naar gekeken
dat mag gewoon en dat waarderen we ook gewoon daar moet je niet over gaan lopen zeiken
Ja, nou ja, dat is wat sp3c toch bedoelt hoor, Whiskey, het kan raar draaien...quote:Op zondag 29 november 2009 00:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Nooit in m'n leven, ik krijg nog liever een perm ban.
Neem het allemaal niet zo serieus man. Het is ook een spelletje en best wel grappig.quote:Op zondag 29 november 2009 00:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik raak niet snel onder de indruk van verkapte bedreigingen, al helemaal niet als ik weiger m'n excuses aan te bieden aan die zuiger.
Wat mij betreft is het al afgedaan, en ik zal hier wel wegblijven, maar m'n excuses kan hij op wachten tot sint juttemis.
Dat is toch precies wat sp3c bedoelt, en wat gelly deed, itt anderen?quote:Op zondag 29 november 2009 00:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het zal allemaal wel, ik neem ook niemand wat kwalijk, ze doen maar waar ze zin in hebben. Het is nota bene een forum op het internet dus het zal me eigenlijk een worst wezen wat iemand aan de andere kant van de kabel allemaal denkt te moeten en kunnen, maar ik kan me toch wel uitlaten over bepaalde opmerkingen die gemaakt worden lijkt me toch, ook al staan ze in FB.
Nee, fb wordt ook niet bedreigd door wat sc, maar dat willen ze nu eenmaal niet hebben. Daar is de sc voor. Maar dan komt Tally weer langs om Frutsel op te geilen (hoe dat precies zit weet ik ook niet, ben ook maar een relatieve newbie) dus dan loopt dat weer dood en gaat men weer sc'en in fb.quote:Enfin, naar mijn mening wordt FB helemaal niet bedreigd door wat inhoudelijke discussies over wat er goed of fout gaat in NWS en naar mijn mening behoort dat ook een onderdeel te zijn, iets van hoor en wederhoor.
Maar dat is blijkbaar niet gewenst.
Hè?quote:Op zondag 29 november 2009 00:54 schreef Disana het volgende:
Het gekke is dat ik de FB hoofdzakelijk gebruik om dubbele topics te melden en af en toe wat sc, maar kennelijk moet er iemand boeten voor iets wat elders gebeurt.
Nee dat kan ik me niet zo voor de geest halen, ik weet ook niet of het belangrijk is want er worden wel meer mensen in groepjes aangevallen de laatste tijd vanuit een hoek. Maar ik begrijp dat ik bijval van o.a. jou kreeg, dat vind ik wel plezierig.quote:Op zondag 29 november 2009 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè?
(Weet jij btw nog dat die ouwe zoalshetis jouw verrot schold? Ik kan dat topic niet meer vinden.
Ik en ook anderen hebben daarover in datzelfde topic nog wat gezegd, ondanks dat we daar niet aan deelnamen.)
Je bent ook wel een aanwinst in NWS omdat je niet zo dogmatisch bent.quote:Op zondag 29 november 2009 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet zo voor de geest halen, ik weet ook niet of het belangrijk is want er worden wel meer mensen in groepjes aangevallen de laatste tijd vanuit een hoek. Maar ik begrijp dat ik bijval van o.a. jou kreeg, dat vind ik wel plezierig.
Niet alleen van mij hoor en het was algemeen bedoeld, want ik kende je niet eens, en ook van technodinges, kom hoe heet-ie ook weer, die is iig heel erg rechts en vond het niets.quote:Op zondag 29 november 2009 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet zo voor de geest halen, ik weet ook niet of het belangrijk is want er worden wel meer mensen in groepjes aangevallen de laatste tijd vanuit een hoek. Maar ik begrijp dat ik bijval van o.a. jou kreeg, dat vind ik wel plezierig.
Weet je, ik til daar over het algemeen niet zo zwaar aan omdat sommigen juist veel te veel op het links - rechts spelen, dat neem ik niet zo serieus. Alleen die groepsaanvalletjes van de laatste tijd vond ik iets minder, dat leek soms wel afgesproken.quote:Op zondag 29 november 2009 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet alleen van mij hoor en het was algemeen bedoeld, want ik kende je niet eens, en ook van technodinges, kom hoe heet-ie ook weer, die is iig heel erg rechts en vond het niets.
Natuurlijk had zoalshetis een kwaaie dronk of zo hoor, dat moet je ook een beetje incalculeren toch.
Ik kreeg de indruk dat je toen ook niet meer aanwezig was in het topic hoor. Vond het alleen te ver gaan. Ik heb ook niets gemeld in fb. Doe ik, anders dan gelly, überhaupt ook niet.quote:Op zondag 29 november 2009 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je, ik til daar over het algemeen niet zo zwaar aan omdat sommigen juist veel te veel op het links - rechts spelen, dat neem ik niet zo serieus. Alleen die groepsaanvalletjes van de laatste tijd vond ik iets minder, dat leek soms wel afgesproken.
Sorry dat ik me het niet herinner, ben niet zo helder vanwege griep. Misschien kun je het in een PM in herinnering brengen?
Je maakt me nieuwsgierig maar het zegt me nog steeds niets. Ik zie uit een bepaalde hoek zoveel aanvallen op andersdenkenden, vaak op de man en vaak met meer, en meestal niet om een discussie aan te gaan. Dus jouw laatste gedachte zal wel een utopie blijvenquote:Op zondag 29 november 2009 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je toen ook niet meer aanwezig was in het topic hoor. Vond het alleen te ver gaan. Ik heb ook niets gemeld in fb. Doe ik, anders dan gelly, überhaupt ook niet.
Punt is alleen dat zoalshetis er vanavond naar vroeg en kan het niet meer vinden.
Het zouy mooi zijn echter dat men als users in NWS tot een understanding komt dat met agreed dat men disagreed.
Oh dankjewelquote:Op zondag 29 november 2009 01:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je bent ook wel een aanwinst in NWS omdat je niet zo dogmatisch bent.
Laten we hopen, en afspreken dat het op de man gaan en in groepjes afmaken zoveel mogelijk tot het verleden behoort. Dat zou iig iets zijn dan.quote:Op zondag 29 november 2009 01:17 schreef Hukkie het volgende:
Misschien heeft Whiskey vandaag een goede voorzet gegeven mbt agreed en disagreed.
Jep, zal wel een lastig verhaal worden aangezien er in NWS nogal eens een wij tegen zij discussie ontstaat met users die zich soms daarvoor speciaal lijken te registreren, maar tot een minimum beperken lijkt me een prima plan.quote:Op zondag 29 november 2009 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laten we hopen, en afspreken dat het op de man gaan en in groepjes afmaken zoveel mogelijk tot het verleden behoort. Dat zou iig iets zijn dan.
Moet kunnen, meeste users kennen elkaar ook al jaren en jaren.quote:Op zondag 29 november 2009 01:36 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, zal wel een lastig verhaal worden aangezien er in NWS nogal eens een wij tegen zij discussie ontstaat met users die zich soms daarvoor speciaal lijken te registreren, maar tot een minimum beperken lijkt me een prima plan.
quote:Op zondag 29 november 2009 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dankjewelOverigens lees ik jou ook met aandacht.
Ik ben al getrouwd met een fokster en polygamie mag blijkbaar niet dus het blijft bij kroelen.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 12:11 schreef sp3c het volgende:
ja en jouw feedback is net zoiets als het priveleven van de leraar in die klas super geconcentreerde leerlingen waar jij graag scheten wil laten
je weet dat het op de achtergrond altijd aanwezig is maar bijster interessant is het meestal niet
is nu niet heel erg nuttige feedbackquote:Op zondag 29 november 2009 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
Iets melden in FB is hetzelfde als een harde scheet laten in een klas vol geconcentreerde medeleerlingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 29 november 2009 15:26 schreef sp3c het volgende:
ja zoiets dacht ik ook!
misschien snap ik het morgenmiddag ineens, zie ik er ineens een onwijs nuttig interessant verhaal in
iets met een scheet in de klas ... tsjah euh ... als het moet dan moet het?
maar zoals gezegd, misschien morgen als ik weer een beetje kan nadenkenInderdaad, een beetje de Sp3c en Whiskey_Tango door-de-week renaissance. 'S weekends gaat het wat stroef en daarna komen we er wel achter, de verlichting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
Overigens, we hadden het nog steeds over het onderwerp aangekaart door Sp3c en de gevolgen daarvan.quote:Op zondag 29 november 2009 00:21 schreef sp3c het volgende:
de slowchat in FB boeit me geeneens
ik vind het vervelend dat mensen Disana in dit geval de wind van voren krijgen omdat ze wel meedenken
allwaysquote:Op zondag 29 november 2009 15:45 schreef gelly het volgende:
Gaat die slowchat nou weer gewoon door hier
Exact, er worden hier ook vaak genoeg dingen bijgelegd of verder uitgelegd.quote:Op zondag 29 november 2009 15:52 schreef paddy het volgende:
Door feedback is er ook genoeg uitgepraat tussen heethoofdige users
Wanneer wij vinden dat het welletjes is? Is het gewoon welletjes
Heb jij ooit in een klas vol geconcentreerde leerlingen gezeten, waarin een van de leerlingen plotseling een scheet laat?quote:Op zondag 29 november 2009 14:52 schreef sp3c het volgende:
je hebt het nog steeds niet gesnapt!!!
ik reageer dus niet op de persoon maar op de feedback want dit:
[..]
is nu niet heel erg nuttige feedback
ik snap geeneens wat hij probeert te zeggen ... het moet iets gevats zijn maar ik zie het niet
Eerlijk is eerlijk: mede dankzij FB is de storm van iets meer dan een week geleden wel weer gaan liggen. Het was voor heel even oorlog in NWS.quote:Op zondag 29 november 2009 16:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Exact, er worden hier ook vaak genoeg dingen bijgelegd of verder uitgelegd.
Precies, ik vind het FB eigenlijk een goed medium om dingen bij te leggen op die manier, als je alleen een klacht aanziet en je wilt er op reageren en dat word verwijderd dan zit je op een gegeven moment alleen maar opgekropt met al die frustratie. Hier worden dingen vaak nog zo uitgelegd en bijgelegd dat het nog te begrijpen is. Ik bedoel, hoeveel "meningsverschillen" hebben wij hier wel niet bijgelegd.quote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: mede dankzij FB is de storm van iets meer dan een week geleden wel weer gaan liggen. Het was voor heel even oorlog in NWS.
Wat een flauwe toevoeging. Denk dat jij daar dus nog versteld van staat.quote:Op zondag 29 november 2009 16:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb jij ooit in een klas vol geconcentreerde leerlingen gezeten, waarin een van de leerlingen plotseling een scheet laat?
Zoja, dan weet je wat ik bedoel. Zo nee, dan pech gehad.
Heb je uberhaupt wel op school gezeten?
nou het is misschien een opvoeding dingetje maar een klas vol geconcentreerde leerlingen zat bij ons over het algemeen niet te keihard te ruftenquote:Op zondag 29 november 2009 16:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb jij ooit in een klas vol geconcentreerde leerlingen gezeten, waarin een van de leerlingen plotseling een scheet laat?
Zoja, dan weet je wat ik bedoel. Zo nee, dan pech gehad.
quote:Heb je uberhaupt wel op school gezeten?
Ga ergens lopen huilen zeg. Denk je dat die dronken militair niet tegen een stootje kan? Zorg er eerst maar eens voor dat jij je werk doet.quote:Op zondag 29 november 2009 16:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat een flauwe toevoeging. Denk dat jij daar dus nog versteld van staat.
schoon gemaaktquote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef qonmann het volgende:
Even een Feedback dan maar:
Dit topic: Zwitsers voor minaretverbod deel II
Meh7 komt binnen en dit zijn de 3 achtereenvolgende posts op een post van een user:![]()
Heeft niets met discusseren te maken.
Ik link vrij direct naar het bericht:quote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef sp3c het volgende:
ok ik geef het op
heeft iemand wel een idee waar Mutant01 het over heeft?
Je ziet geen dr.dunno.quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef sp3c het volgende:
ik zie geen dr.dunno en ik zie ook niets wat tegen de regels is laat staan dat er iemand om in de anus ga lopen boren
Haha, poging tot revenge? Ik reageer op een user die minachtend tegen mij doet en daarbij maak ik mij niet schuldig aan racisme of doodsverwensingen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ook even een aanvulling dan maar:
Zwitsers voor Minaretverbod deel III
Meh7 maakt er weer een zooitje van.
graag gedaanquote:
Mijn browser gaat automagisch naar mijn eigen posts, op de een of andere manier.quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
graag gedaan
volgende keer gelijk de juiste link aub zodat ik niet zo in de war raak
Nog bedankt, kan ook nog van de Browser afhangen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef sp3c het volgende:
mijn browser gaat soms automatisch naar de eerste post op de pagina ongeacht de link en na een tijdje is het weer normaal
ik denk dat Iteejer dat doet gewoon om te lachen
quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Sjaakz het volgende:
Kunnen we de discussie a.u.b. nog enigszins beschaafd houden?
Zwitserland stemt voor minarettenverbod #6
ook wegquote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht daar ook een kloonscan overheen doen.
Ah, je doelt op het Afghanistan debacle waar ik een mening over had, en ik zei niet "knal ze maar af" ik zei dat het een overweging was van de CO en dat het zijn verantwoordelijkheid was. Heb er zelfs bij gezet dat het zonde was van de burgerslachtoffers.quote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef voyeur het volgende:
Daar is geen beginnen aan. Vrijwel al je posts getuigen van een sociopathische houding ten opzichte van mensenlevens. Dus of je trollt of er is iets heel erg mis. Ik gok op het eerste omdat je een paar maanden geleden nog een normale discussiepartner was. Nu plemp je ieder topic vol met je ´knal ze maar af´opmerkingen.
Je zou je eigen postgeschiedenis eens door moeten lezen. Je bent sterk geradicaliseerd en ontwricht topics door extremistische standpunten in te nemen. Doordat je ook nog eens alom aanwezig bent, is NWS met jou een veel minder prettige plek want discussies zijn haast niet meer mogelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah, je doelt op het Afghanistan debacle waar ik een mening over had, en ik zei niet "knal ze maar af" ik zei dat het een overweging was van de CO en dat het zijn verantwoordelijkheid was. Heb er zelfs bij gezet dat het zonde was van de burgerslachtoffers.
Niet gaan overdrijven hè.
Volgens mij zinspeel je teveel op mijn 'invloed', ik zie genoeg topics waar ik niet in post ook veranderen in scheldtirades. Als jij dat ervaart als prettig discussiëren dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar je geeft me iets teveel "credit" voor de debit denk ik.quote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je zou je eigen postgeschiedenis eens door moeten lezen. Je bent sterk geradicaliseerd en ontwricht topics door extremistische standpunten in te nemen. Doordat je ook nog eens alom aanwezig bent, is NWS met jou een veel minder prettige plek want discussies zijn haast niet meer mogelijk.
Ondanks dat ik het met je eens ben, denk ik dat Whiskey zijn leven probeert te beteren. Het is nu al iets minder erg dan eerst.quote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je zou je eigen postgeschiedenis eens door moeten lezen. Je bent sterk geradicaliseerd en ontwricht topics door extremistische standpunten in te nemen. Doordat je ook nog eens alom aanwezig bent, is NWS met jou een veel minder prettige plek want discussies zijn haast niet meer mogelijk.
Het is een vorm van SC.quote:
Het scheelt inderdaad al een hoop dat er mensen op zijn gehouden met het constant plakken van stikkers met scheldwoorden op mijn voorhoofd. Ik heb al een paar week niets meer te horen gekregen in de trend van nazi of NSB'er dus dan zijn hevige reacties niet meer nodig.quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het met je eens ben, denk ik dat Whiskey zijn leven probeert te beteren. Het is nu al iets minder erg dan eerst.
Jawel, de SC is voor gezwellige zaken en een beetje keuvelen. De FB is voor de heftigere SC zaken, waar men kritiek heeft op medeusers enzo, bovendien gaan een aantal dingen al via PM.quote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daar is ook een topic voor, de SC
Het gaat om de kwaliteit van NWS; dat lijkt me bij uitstek iets om in Feedback te bediscussieren.quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Frutsel het volgende:
Kan deze discussie niet via PM ofzo?
De kwaliteit van NWS holt al jaren achteruit, dat is niets nieuws. Helaas zijn de huidige mods niet actief genoeg om het subforum nieuw leven in te blazen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit van NWS; dat lijkt me bij uitstek iets om in Feedback te bediscussieren.
Die kwaliteit is ondergeschikt aan de vrijheid voor bepaalde users om hun onderbuik te mogen ledigen, had ik een tijdje geleden al mogen vernemen. Het interesseert de mods geen hol, bespaar je de moeite.quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit van NWS; dat lijkt me bij uitstek iets om in Feedback te bediscussieren.
Ik scheld nooit en tracht meestal wat aanvullende informatie in mijn posts te verwerken. Ik heb overigens geen enkele moeite met mensen met een andere mening, maar jij bent een uitzondering door je haatzaaiende opmerkingen. Het gaat je niet om de discussie danwel het onderwerp, maar om hoe vaak je je gebrek aan empathie kan etaleren. Je lijkt jezelf steeds te willen overtreffen in hardvochtigheid.quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Volgens mij zinspeel je teveel op mijn 'invloed', ik zie genoeg topics waar ik niet in post ook veranderen in scheldtirades. Als jij dat ervaart als prettig discussiëren dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar je geeft me iets teveel "credit" voor de debit denk ik.
Ik tracht helemaal geen haat te zaaien, ik geef gewoon mijn mening weer en die kan wel eens wat onverschillig zijn ja. Overigens voeg ik vaak genoeg nuances toe (tenminste, voor mijn doen zijn het nuances). Ik zie trouwens behalve de gewone kliek maar weinig die-hard klagen over die mening, en ook maar weinig van de traditionele kliek die op andere rechtse users hier staan te klagen. Je gaat wel weer moedwillig mij aanschrijven hier, terwijl ik echt niet de enige actieve poster ben hier.quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik scheld nooit en tracht meestal wat aanvullende informatie in mijn posts te verwerken. Ik heb overigens geen enkele moeite met mensen met een andere mening, maar jij bent een uitzondering door je haatzaaiende opmerkingen.
Gebrek aan empathie is subjectief, als ik vind dat ik niet verantwoordelijk ben voor de puinzooi in Afrika dan vind ik dat ook, ongeacht wat jouw gevoel er over is. Nogal vreemd om dan hier te gaan klagen over het achteruit hollen van NWS.quote:Het gaat je niet om de discussie danwel het onderwerp, maar om hoe vaak je je gebrek aan empathie kan etaleren. Je lijkt jezelf steeds te willen overtreffen in hardvochtigheid.
Ik hang hier al tien jaar rond dus ik weet wat er gebeurd is, maar ik blijf zoeken naar verbeteringen. De mods hebben maar een beperkte capaciteit en ik vind het ook een verantwoordelijkheid van de users om NWS leesbaar te houden. Nu durven er maar weinig mensen in te posten en ja daar zouden de mods wat aan kunnen doen, maar elkaar aanspreken is ook een optie.quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De kwaliteit van NWS holt al jaren achteruit, dat is niets nieuws. Helaas zijn de huidige mods niet actief genoeg om het subforum nieuw leven in te blazen.
Nou ik hou niemand tegen te posten, als ze een mening willen verkondigen die haaks op de mijne staat, of een die nog extremer is dan de mijne staat ze helemaal vrij. Je doet net alsof er een "Do not enter, signed Whiskey_Tango" stikker op NWS staat geplakt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik hang hier al tien jaar rond dus ik weet wat er gebeurd is, maar ik blijf zoeken naar verbeteringen. De mods hebben maar een beperkte capaciteit en ik vind het ook een verantwoordelijkheid van de users om NWS leesbaar te houden. Nu durven er maar weinig mensen in te posten en ja daar zouden de mods wat aan kunnen doen, maar elkaar aanspreken is ook een optie.
Het huidige niveau is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor mensen die wel een normale mening hebben. En dat is de moderators zeker aan te rekenen. Ze verrekken het om klonen te laten verwijderen, topics in goed banen te leiden. Nee, liever ouwehoeren ze gezellig met de figuren die de hele situatie veroorzaken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nou ik hou niemand tegen te posten, als ze een mening willen verkondigen die haaks op de mijne staat, of een die nog extremer is dan de mijne staat ze helemaal vrij. Je doet net alsof er een "Do not enter, signed Whiskey_Tango" stikker op NWS staat geplakt.
Ietwat melodramatisch.
Dit onderschrijf ik, net als de klacht van voyeur.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
NWS is geen prikbord waar iedereen z'n uitgesproken mening mag geven, het hoort een discussieforum te zijn.
Hier kan ik me goed in vinden.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Het huidige niveau is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor mensen die wel een normale mening hebben. En dat is de moderators zeker aan te rekenen.
Er zijn net een pagina hiervoor nog twee klonen verwijderd. Er mankeert niks aan de moderatie op NWS, je bent gewoon zo verzuurd dat je anderen geen mening meer gunt, dus ren je naar het FB sub-forum als je het met iets oneens bent.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Het huidige niveau is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor mensen die wel een normale mening hebben. En dat is de moderators zeker aan te rekenen. Ze verekken het om klonen te laten verwijderen, topics in goed banen te lijden. Nee, liever ouwehoeren ze gezellig met de figuren die de hele situatie veroorzaken.
NWS is geen prikbord waar iedereen z'n uitgesproken mening mag geven, het hoort een discussieforum te zijn. Voor een ieder die het anders wil is er de Frontpage.
Hoe weet je dat, je negeert me per definitie al, alleen als je kan klagen over iets dan wil je iets met me van doen hebben. Wees een vent en ga dan ook inhoudelijk op dingen in.quote:Op maandag 30 november 2009 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit onderschrijf ik, net als de klacht van voyeur.
Kinderen die papa en mama gaan vertellen dat pietje iets doet wat niet mag is toch goed? Dat zijn dan toch helemaal geen zure kinderen?quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Er zijn net een pagina hiervoor nog twee klonen verwijderd. Er mankeert niks aan de moderatie op NWS, je bent gewoon zo verzuurd dat je anderen geen mening meer gunt, dus ren je naar het FB sub-forum als je het met iets oneens bent.
Kijk eens rond op NWS zou ik zeggen, er posten genoeg mensen en er wordt ook leuk gepost, het zijn juist de verzuurde mensen die bij elke opmerking hier komen zeuren of een TR plaatsen die overdrijven. Kijk alleen al naar Koos en mij, ondanks enorme meningsverschillen hebben we gewoon lol hier.
Maar nee, dat is niet goed genoeg zeker.
Pietje heeft alleen niks verkeerd gedaan, pietje wordt aangesproken voor het verzieken van een heel dorp, terwijl er veel meer mensen rondlopen in dat dorp dan alleen pietje.quote:Op maandag 30 november 2009 21:29 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Kinderen die papa en mama gaan vertellen dat pietje iets doet wat niet mag is toch goed? Dat zijn dan toch helemaal geen zure kinderen?
Als iemand in elk topic met een TT die hem niet bevalt de volgende one-liner mag intikkenquote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Het huidige niveau is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor mensen die wel een normale mening hebben. En dat is de moderators zeker aan te rekenen. Ze verrekken het om klonen te laten verwijderen, topics in goed banen te lijden. Nee, liever ouwehoeren ze gezellig met de figuren die de hele situatie veroorzaken.
NWS is geen prikbord waar iedereen z'n uitgesproken mening mag geven, het hoort een discussieforum te zijn. Voor een ieder die het anders wil is er de Frontpage.
Er posten genoeg mensen in NWS, maar "leuk gepost". Dat betwijfel ik. Ik kan met geen mogelijkheid een topic openen waarin ik zelf niet aangevallen word. Laat staan een topic over moslims waarin ze eens niet iets verkeerds doen. Binnen no - time krijg je een reeks reply's waarbij de Frontpage nog vriendelijk afsteekt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Er zijn net een pagina hiervoor nog twee klonen verwijderd. Er mankeert niks aan de moderatie op NWS, je bent gewoon zo verzuurd dat je anderen geen mening meer gunt, dus ren je naar het FB sub-forum als je het met iets oneens bent.
Kijk eens rond op NWS zou ik zeggen, er posten genoeg mensen en er wordt ook leuk gepost, het zijn juist de verzuurde mensen die bij elke opmerking hier komen zeuren of een TR plaatsen die overdrijven. Kijk alleen al naar Koos en mij, ondanks enorme meningsverschillen hebben we gewoon lol hier.
Jouw posts zijn dermate extremistisch en naar ik vermoed provocerend, dat er geen discussie meer mogelijk is. Je domineert daarmee de topics en maakt ze ontoegankelijk. Ik kan best leven met een voorbijkomende puber die zegt dat het midden-oosten plat genuked moet worden, maar de systematische minachting voor het menselijk leven die jij continu etaleert is stuitend. Er valt niet te discussieren met zo iemand, maar je bent ook niet te negeren door het grote aantal posts.quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nou ik hou niemand tegen te posten, als ze een mening willen verkondigen die haaks op de mijne staat, of een die nog extremer is dan de mijne staat ze helemaal vrij. Je doet net alsof er een "Do not enter, signed Whiskey_Tango" stikker op NWS staat geplakt.
Ietwat melodramatisch.
Wanneer is de laatste keer dat ik jou aangevallen heb, ik kan me zelfs nog een "leuk" punten wedstrijdje herinneren door de topics heen van het weekend. Weet je zeker dat je niet gewoon Voyeurs standpunt steunt terwijl je niet precies iets kan aanwijzen wat ik nou weer verkeerd gedaan heb?quote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er posten genoeg mensen in NWS, maar "leuk gepost". Dat betwijfel ik. Ik kan met geen mogelijkheid een topic openen waarin ik zelf niet aangevallen wordt. Laat staan een topic over moslims waarin ze eens niet iets verkeerds doen. Binnen no - time krijg je een reeks reply's waarbij de Frontpage nog vriendelijk afsteekt.
Ik gun anderen prima hun mening mits die op een normale manier uitgedragen wordt. Aan dat laatste schort het meestal, dat weet je zelf ook gezien je laatste ban. Wat overigens ook aantoont dat m'n kritiek niets te maken heeft met het oneens zijn met iets, ik krijg meestal gewoon gelijk. Hetzij van de mods of de FA's. Soms duurt het echter wat langer. Ik doe niks anders dan crew wijzen op regeltjes die ze zelf hebben opgesteld.quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik denk dat onze definities van "leuk" een andere lading hebben. Het is als kijken naar de Jostiband. Maar dan denk ik "knap dat ze kunnen typen zeg".quote:Kijk eens rond op NWS zou ik zeggen, er posten genoeg mensen en er wordt ook leuk gepost, het zijn juist de verzuurde mensen die bij elke opmerking hier komen zeuren of een TR plaatsen die overdrijven. Kijk alleen al naar Koos en mij, ondanks enorme meningsverschillen hebben we gewoon lol hier.
Ik heb niet gezegd dat jij mij persoonlijk aangevallen hebt, noch dat ik voyeur's standpunt op dat punt ondersteun. Ik merk op dat je na de korte ban zeer zeker een beetje bent bijgedraaid en een stuk genuanceerder post dan voorheen het geval was. Het ging mij om NWS in het algemeen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat ik jou aangevallen heb, ik kan me zelfs nog een "leuk" punten wedstrijdje herinneren door de topics heen van het weekend. Weet je zeker dat je niet gewoon Voyeurs standpunt steunt terwijl je niet precies iets kan aanwijzen wat ik nou weer verkeerd gedaan heb?
Ik kan me echt niet herinneren wanneer ik jou persoonlijk aangevallen heb, dat moet wel in de zomer nog zijn geweest, als er al sprake van is geweest.
En ik vertel iedere keer weer dat ik niet provoceer, en ook geen voorbij lopende puber ben. Ik heb nog nooit een kloon aangemaakt en de ban(s) gedragen als een man. Ik verkondig gewoon mijn mening en ga af en toe over de scheef.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jouw posts zijn dermate extremistisch en naar ik vermoed provocerend, dat er geen discussie meer mogelijk is. Je domineert daarmee de topics en maakt ze ontoegankelijk. Ik kan best leven met een voorbijkomende puber die zegt dat het midden-oosten plat genuked moet worden, maar de systematische minachting voor het menselijk leven die jij continu etaleert is stuitend. Er valt niet te discussieren met zo iemand, maar je bent ook niet te negeren door het grote aantal posts.
Melodramatisch ben ik in het geheel niet. Ik heb iedereen hier zien komen en gaan in het afgelopen decennium en hou me meestal verre van de moderatie en de individuele posters. Het is voor mij een discussieplatform waar met wat mazzel ook wat informatie toegevoegd wordt aan het nieuws. Ik roep je gewoon op je toon wat te matigen en niet te provoceren om het provoceren: dat heet namelijk trollen en is ongewenst.
Met jou heb ik al gesproken daarover en je weet best wat mijn mening er over is.quote:Op maandag 30 november 2009 21:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik gun anderen prima hun mening mits die op een normale manier uitgedragen wordt. Aan dat laatste schort het meestal, dat weet je zelf ook gezien je laatste ban. Wat overigens ook aantoont dat m'n kritiek niets te maken heeft met het oneens zijn met iets, ik krijg meestal gewoon gelijk. Hetzij van de mods of de FA's. Soms duurt het echter wat langer. Ik doe niks anders dan crew wijzen op regeltjes die ze zelf hebben opgesteld.
[..]
Ik denk dat onze definities van "leuk" een andere lading hebben. Het is als kijken naar de Jostiband. Maar dan denk ik "knap dat ze kunnen typen zeg".
Een discussie die enkel bestaat uit uitgesproken meningen en verder niks is eigenlijk geen discussie.quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef Hukkie het volgende:
Ik vraag me af wat er mis is met uitgesproken meningen? Dat lijkt me juist iets wat in NWS naar voren komt, en waar discussie over ontstaat.
Daar heb je zelf ook een hand in, ik snap je punt dus niet?quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Een discussie die enkel bestaat uit uitgesproken meningen en verder niks is eigenlijk geen discussie.
Je hebt meningen en je hebt meningen. Hoe ga jij met een persoon discussieren die vindt dat het midden-oosten platgenuked moet worden? Is maar een voorbeeld hoor. Een discussie moet wel rationeel blijven, als je het leuk wilt houden tenminste.quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef Hukkie het volgende:
Ik vraag me af wat er mis is met uitgesproken meningen? Dat lijkt me juist iets wat in NWS naar voren komt, en waar discussie over ontstaat.
Ah dat kan, ik denk dat er vooral in NWS onderwerpen naar voren komen waar je een (uitgesproken) mening over hebt, en waar dan over gediscussieerd kan worden. Bovendien staat het je vrij om bepaalde uitgesproken meningen links te laten liggen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Een discussie die enkel bestaat uit uitgesproken meningen en verder niks is eigenlijk geen discussie.
Het probleem is dat sommige users een discussie als een soort voetbalwedstrijd zien waar gescored moet worden en de ander vernederd. Maar dat komt meer omdat ze zo ook daadwerkelijk in het leven staan denk ik. Er valt dus ook geen discussie mee te voeren, nog steeds lijkt het doodnormaal om het over "linkschmensen", "dhimmies" en andere termen te hebben. Welk persoon met een normaal verstand heeft zin om met dergelijke figuren een gesprek te voeren ? In het normale leven hadden ze al tijden een klap op hun bakkes gehad of waren met een lach aan de kant geschoven. Dat gaat een beetje moeilijk op een internetforum, je kan ze niet ontwijken. Daar hoort de moderatie in te grijpen. Zeg tegen dat soort figuren "Joh, we hebben het nu wel even gezien, even wieberen voor een maand".quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef Hukkie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar kan jij je het vrij recentelijk door mij gemaakte voedselbank topic herinneren?quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah dat kan, ik denk dat er vooral in NWS onderwerpen naar voren komen waar je een (uitgesproken) mening over hebt, en waar dan over gediscussieerd kan worden. Bovendien staat het je vrij om bepaalde uitgesproken meningen links te laten liggen.
Ze gedragen zich net als Wilders, hij gaat elke discussie uit de weg en bedient zich van schelden. Het is de "zeitgeist" vrees ik.quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Het probleem is dat sommige users een discussie als een soort voetbalwedstrijd zien waar gescored moet worden en de ander vernederd. Maar dat komt meer omdat ze zo ook daadwerkelijk in het leven staan denk ik. Er valt dus ook geen discussie mee te voeren, nog steeds lijkt het doodnormaal om het over "linkschmensen", "dhimmies" en andere termen te hebben. Welk persoon met een normaal verstand heeft zin om met dergelijke figuren een gesprek te voeren ? In het normale leven hadden ze al tijden een klap op hun bakkes gehad of waren met een lach aan de kant geschoven. Dat gaat een beetje moeilijk op een internetforum, je kan ze niet ontwijken. Daar hoort de moderatie in te grijpen. Zeg tegen dat soort figuren "Joh, we hebben het nu wel even gezien, even wieberen voor een maand".
Wel weer typerend dat je juist de term "linkschmensen" noemt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Het probleem is dat sommige users een discussie als een soort voetbalwedstrijd zien waar gescored moet worden en de ander vernederd. Maar dat komt meer omdat ze zo ook daadwerkelijk in het leven staan denk ik. Er valt dus ook geen discussie mee te voeren, nog steeds lijkt het doodnormaal om het over "linkschmensen", "dhimmies" en andere termen te hebben. Welk persoon met een normaal verstand heeft zin om met dergelijke figuren een gesprek te voeren ? In het normale leven hadden ze al tijden een klap op hun bakkes gehad of waren met een lach aan de kant geschoven. Dat gaat een beetje moeilijk op een internetforum, je kan ze niet ontwijken. Daar hoort de moderatie in te grijpen. Zeg tegen dat soort figuren "Joh, we hebben het nu wel even gezien, even wieberen voor een maand".
Dat is helaas te vaak het geval. Overtroeven, scoren, sneren, bashen, oneigenlijke argumenten, belachelijk maken. Dat kun je negeren zoals Hukkie voorstelt maar het wordt er niet minder om en een negeerknop is er op fok! nog niet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Het probleem is dat sommige users een discussie als een soort voetbalwedstrijd zien waar gescored moet worden en de ander vernederd.
Je toont je wel, hoe vaak worden we hier wel niet neergezet als Nazi en NSB'er, de laatste tijd weer wat minder gelukkig maar dat is heel erg geweest, bijna elk topic werd er wel neergezet dat users als ik en anderen met mij de moslims eigenhandig de veetreinen in wouden proppen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gedragen zich net als Wilders, hij gaat elke discussie uit de weg en bedient zich van schelden. Het is de "zeitgeist" vrees ik.
Vond je dat dan niet terecht? Je zocht zelf het uiterste op door hele groepen mensen en regio's in de wereld dood te wensen. Je eigen verantwoordelijkheid nemen is hier mijns inziens op zijn plaats.quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je toont je wel, hoe vaak worden we hier wel niet neergezet als Nazi en NSB'er, de laatste tijd weer wat minder gelukkig maar dat is heel erg geweest, bijna elk topic werd er wel neergezet dat users als ik en anderen met mij de moslims eigenhandig de veetreinen in wouden proppen.
Hallo he, dus alleen jouw mening telt?quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Het huidige niveau is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor mensen die wel een normale mening hebben. En dat is de moderators zeker aan te rekenen. Ze verrekken het om klonen te laten verwijderen, topics in goed banen te leiden. Nee, liever ouwehoeren ze gezellig met de figuren die de hele situatie veroorzaken.
En ja, jij bent 1 van de figuren die voor een dergelijke sfeer zorgt. Samen met Qonmann, lavenderrr etc. etc. en die tig klonen die nog steeds posten.
Dat kan, maar dat lijken me discussies op patat/friet niveau. Lijkt me ook niet echt lastig om die eruit te filteren, en dan kun je wel naar de mods gaan wijzen, maar als weldenkende user kun je daar ook gewoon niet op in gaan. Misschien dat er wel wat strakker gemod mag worden, maar ik neem niet aan dat we hier de starheid van tweakesr.net willen?quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef gelly het volgende:
[..]
volgens mij ... is Whiskey Tango net gebanned geweest hoorquote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef gelly het volgende:
[..]
"Een niet linkse mening". Juist. Het zijn figuren die zichzelf profileren als PVV stemmer en derhalve objectief gezien extreem-rechts zijn . Daar is geen woord chinees aan. Iedereen die het niet met je eens is afschilderen als links, dhimmie of welke maffe term dan ook is dan weer wel een beetje maf. Zie je dat verschil echt niet ? Je bent dan ook 1 van de figuren waar m'n betoog betrekking op had.quote:Op maandag 30 november 2009 21:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wel weer typerend dat je juist de term "linkschmensen" noemt.
Waarom niet "PVV stemmer" of ":rechts-extremist" genoemd, zodra je een niet linkse mening oppert ergens in een stochastisch topic ?
Nogmaals, je lijkt er niet op in te gaan: Kan jij je het voedselbank topic herinneren?quote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat lijken me discussies op patat/friet niveau. Lijkt me ook niet echt lastig om die eruit te filteren, en dan kun je wel naar de mods gaan wijzen, maar als weldenkende user kun je daar ook gewoon niet op in gaan. Misschien dat er wel wat strakker gemod mag worden, maar ik neem niet aan dat we hier de starheid van tweakesr.net willen?
nopequote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, je lijkt er niet op in te gaan: Kan jij je het voedselbank topic herinneren?
Nee dat verschil zie ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
"Een niet linkse mening". Juist. Het zijn figuren die zichzelf profileren als PVV stemmer en derhalve objectief gezien extreem-rechts zijn . Daar is geen woord chinees aan. Iedereen die het niet met je eens is afschilderen als links, dhimmie of welke maffe term dan ook is dan weer wel een beetje maf. Zie je dat verschil echt niet ? Je bent dan ook 1 van de figuren waar m'n betoog betrekking op had.
Sorry, ik ben ook een mens met een mening. Maar ik respecteer ieders mening. Ongefundeerd mensen uitschelden is echter altijd ongewenst. Ongeacht of je nu nazi of dhimmi gebruikt..quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je toont je wel, hoe vaak worden we hier wel niet neergezet als Nazi en NSB'er, de laatste tijd weer wat minder gelukkig maar dat is heel erg geweest, bijna elk topic werd er wel neergezet dat users als ik en anderen met mij de moslims eigenhandig de veetreinen in wouden proppen.
Daar hoor je ook niemand over, voor een Admin is je mening nogal, vreemd te noemen op z'n minst.
Enkel geplaatst in bepaalde contexten inderdaad, ik heb weinig medelijden met mensen die mijn continent vanuit het verre Oosten naar de klote wensen, dat zeg ik dan ook gewoon. En nee, het is niet terecht want ik ga ook niet schelden met verkapte NSB'er en linschmensch en fascisten en andere onzin als iemand het oneens is met mijn mening.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vond je dat dan niet terecht? Je zocht zelf het uiterste op door hele groepen mensen en regio's in de wereld dood te wensen. Je eigen verantwoordelijkheid nemen is hier mijns inziens op zijn plaats.
Het zal. Feit is dat ik al tig keer heb moeten wijzen op klonen of kwalijke posts. Ik ben een user, het hoort m'n taak niet te zijn. Als het aan jullie ligt posten ze vrolijk maanden door.quote:
Je kunt ´zocht´ gewoon in zoekt veranderen. Jij ziet vooruitgang, maar als je even door de recente postgeschiedenis van W_T heen kijkt zul je zien dat er na zijn ban niets veranderd is. Hij is alleen tijdelijk minder actief in de Marokkanen topics, maar zijn manier van expressie is dezelfde.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vond je dat dan niet terecht? Je zocht zelf het uiterste op door hele groepen mensen en regio's in de wereld dood te wensen. Je eigen verantwoordelijkheid nemen is hier mijns inziens op zijn plaats.
Nee, je komt me wederom over als iemand die iedereen monddood wil maken die het niet met je rare visies eens is.quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
"Een niet linkse mening". Juist. Het zijn figuren die zichzelf profileren als PVV stemmer en derhalve objectief gezien extreem-rechts zijn . Daar is geen woord chinees aan. Iedereen die het niet met je eens is afschilderen als links, dhimmie of welke maffe term dan ook is dan weer wel een beetje maf. Zie je dat verschil echt niet ? Je bent dan ook 1 van de figuren waar m'n betoog betrekking op had.
Dan ben je de enige met die mening valt me op.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je kunt ´zocht´ gewoon in zoekt veranderen. Jij ziet vooruitgang, maar als je even door de recente postgeschiedenis van W_T heen kijkt zul je zien dat er na zijn ban niets veranderd is. Hij is alleen tijdelijk minder actief in de Marokkanen topics, maar zijn manier van expressie is dezelfde.
Daar gaat het niet om. De context was vrij duidelijk, je wilde gewoon een hele regio morsdood hebben. Waarom? Om te laten zien dat je geen medelijden hebt. Leuk, stoer, provocerend, noem het rijtje maar op. Constructief, inhoudelijk, rationeel, nee.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Enkel geplaatst in bepaalde contexten inderdaad, ik heb weinig medelijden met mensen die mijn continent vanuit het verre Oosten naar de klote wensen, dat zeg ik dan ook gewoon. En nee, het is niet terecht want ik ga ook niet schelden met verkapte NSB'er en linschmensch en fascisten en andere onzin als iemand het oneens is met mijn mening.
En dat kan jij wel onderschrijven neem ik aan, want je bent het vaak zat oneens met me en ik heb nog nooit dergelijke woorden in de mond genomen naar jou.
Dat ging inderdaad over een discussie wat er gebeurde als die puinzooi daar door ging. Ik zal verder niet die discussie hier voortzetten maar inderdaad, een oorlog moet je winnen of je moet er niet aan beginnen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De context was vrij duidelijk, je wilde gewoon een hele regio morsdood hebben. Waarom? Om te laten zien dat je geen medelijden hebt. Leuk, stoer, provocerend, noem het rijtje maar op. Constructief, inhoudelijk, rationeel, nee.
En dat heeft dan niet zozeer met een "meningsverschil" te maken, maar gewoon met parallelen met andere onmensen die dergelijke wandaden ook pleegden.
Nee, iedereen die als een debiel post of een walgelijke mening heeft. Ik zal het wat simpeler zeggen. Wat is dan de drempel ? Simpel, typ geen dingen die je in het openbaar en bij vreemden ook niet zou zeggen. Moeilijker is het niet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, je komt me wederom over als iemand die iedereen monddood wil maken die het niet met je rare visies eens is.
bsquote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zal. Feit is dat ik al tig keer heb moeten wijzen op klonen of kwalijke posts. Ik ben een user, het hoort m'n taak niet te zijn. Als het aan jullie ligt posten ze vrolijk maanden door.
Die uitgesproken meningen zijn er niet alleen vanuit rechts hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah dat kan, ik denk dat er vooral in NWS onderwerpen naar voren komen waar je een (uitgesproken) mening over hebt, en waar dan over gediscussieerd kan worden. Bovendien staat het je vrij om bepaalde uitgesproken meningen links te laten liggen.
Als ik het niet zou willen verkondigen of het niet zou durven verkondigen in het openbaar of tegen vreemden dan zat ik hier niet of wel, een beetje een vreemde vergelijking van je. Overigens, als je in het echt tegenover me stond dan had ik je net zo goed verteld wat ik van de PVV vind en de linkse kliek.quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, iedereen die als een debiel post of een walgelijke mening heeft. Ik zal het wat simpeler zeggen. Wat is dan de drempel ? Simpel, typ geen dingen die je in het openbaar en bij vreemden ook niet zou zeggen. Moeilijker is het niet.
Ik heb er vandaag nog twee aangevraagd, maar blijkbaar moeten we dat melden aan een selecte groep.quote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
bs
er vliegen vrijwel dagelijks klonen de prullenbak in, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt
dat jij er zo nu 1 dan ook eentje komt melden waarderen we zeer maar als je het niet zou doen zou niemand het verschil merken
Nee, mensen die niet normaal kunnen discussieren zijn niet welkom. Mensen die stoken zijn niet welkom. Mensen die oneliners posten, of hele berichten van een ander persoon quoten (om hetzelfde argument continu naar boven te brengen) zijn niet welkom. Drammers zijn niet welkom.quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dus als ik dit even samenvat zijn rechtse mensen niet welkom hier?
Prima, dat is dan duidelijk.
Je mag uiteraard alleen op niveau discussie voeren in NWS. Zeiksnor.quote:Op maandag 30 november 2009 21:34 schreef gelly het volgende:
Ik denk dat onze definities van "leuk" een andere lading hebben. Het is als kijken naar de Jostiband. Maar dan denk ik "knap dat ze kunnen typen zeg".
Hou toch eens op met dat gehuilebalk. Ten eerste ben je niet rechts maar enkel xenofoob. Rechts betekent niet een hekel hebben aan moslims en links betekent niet dat je geen kritiek op de islam hebt. Snap je het nu ? Mooi, gaan we door naar ....quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Huh, zit je nu tegen mij te ageren? Of ben ik te beneveld om je post te begrijpen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef paddy het volgende:
.
[..]
Die uitgesproken meningen zijn er niet alleen vanuit rechts hoor.
Ze vallen alleen in goede aarde bij sommige mensen, want er wordt niet met de botte bijl gescholden.
Zo grappig ook dat bepaalde users alleen in de topics posten die ze het liefst gesloten of verbaggerd zien.
En voor de rest zie ik een boel kleuters posten die dolgraag een ander op mond willen beuken omdat ze niet dezelfde mening bezitten.
Ow ja, en dit gaat voor (in jullie woorden) voor links en rechts op.
En ik zit aardig veel in NWS. Loop ook niet voor jullie denigreren weg. Afzeiken doe je trouwens maar bij je moeder thuis .
Of je reageert normaal, of ik reageer niet meer op je.
Dat zou wel fijn zijn. Anuslikker.quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag uiteraard alleen op niveau discussie voeren in NWS. Zeiksnor.
Integendeel. Het forum zou morsdood zijn als alleen mensen met dezelfde opinie zouden posten. Ik verzoek W_T gewoon om wat minder trollerig te doen. Daar is wat mij betreft geen moderator voor nodig daar het een intelligente jongen is die ongetwijfeld zijn eigen gedrag kan aanpassen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Als gelly het malloten vind dan moet iedereen dat maar vinden, is dat ook weer duidelijk. Het beste zou zijn een gelly sub-forum maken met alleen maar gelijkgestemden, zijn we daar ook weer klaar mee. Kan je zelf mod zijn, en alle mensen met een andere mening meteen aangeven bij een FA, hoef je ook niet meer speciaal naar het FB sub-forum te sjokken iedere keer.quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Ten tweede zijn er genoeg mensen met een politiek rechtse mening die wel op een normale manier hun mening kunnen verkondigen. Tenminste, die waren er altijd maar hebben ook geen zin meer om zich in een topic te begeven waar jij, qonmann, gia en weet ik welke malloten nog meer rondhangen.
Het is jammer om te lezen dat je echt denkt dat wij 'niets doen' , maar wel leuk met de "vijand" in SC kletsen.. so be it.. je weet de weg naar de klachtenbank. Dan hoor ik/wij het welquote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zal. Feit is dat ik al tig keer heb moeten wijzen op klonen of kwalijke posts. Ik ben een user, het hoort m'n taak niet te zijn. Als het aan jullie ligt posten ze vrolijk maanden door.
Het is jammer dat er zoveel mensen zijn die echt denken dat we niets uitspoken. Maar goed, Men weet waar ze kunnen klagen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
nooit van gehoord?quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
Sinds wanneer is trouwens de regel geschrapt dat de TS niet meer mag bepalen dat zijn/haar topic gesloten blijft/wordt.
Juist, want ik zit altijd te vloeken en te tieren in NWS. Flikker op man.quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn. Anuslikker.
Is dat nou leuk?
Ik deed nu exact hetzelfde als wat jij deed. Wat vond je dat nou toevoegen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist, want ik zit altijd te vloeken en te tieren in NWS. Flikker op man.
Het topic waar je over praat had toch wel enige nieuwswaarde, het vergde alleen wat opschoning.. wat even duurde. Als er verder dingen mis mee zijn, zien we wel weer nieuwe TR's .quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
Sinds wanneer is trouwens de regel geschrapt dat de TS niet meer mag bepalen dat zijn/haar topic gesloten blijft/wordt.
En daar schaar je mij onder? Om alles maar even duidelijk te hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, mensen die niet normaal kunnen discussieren zijn niet welkom. Mensen die stoken zijn niet welkom. Mensen die oneliners posten, of hele berichten van een ander persoon quoten (om hetzelfde argument continu naar boven te brengen) zijn niet welkom. Drammers zijn niet welkom.
Wat mij betreft dan.
Ik wil ook wel een andere term gebruiken. Spreekt zeurpiet jou meer aan. Ik vond het getuigen van zeurderig gedrag van gelly en daarom reageerde ik zo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik deed nu exact hetzelfde als wat jij deed. Wat vond je dat nou toevoegen?
Het is maar goed dat dat de norm niet is, anders kan je net zo goed een privé server opzetten en daar met de vaste kliek op gaan discussiëren, volgens mij is dit een open medium en maakt het weinig uit of je nou 10.000 posts hebt of 10.quote:Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef Sjaakz het volgende:
Is NWS echt zo erg veranderd dan? OK, W_T is een relatief nieuwe user, maar de meeste andere users waar het hier over gaat waren er toch ook altijd al?
Dankjewel dat je me xenofoob noemt. En malloot.quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat gehuilebalk. Ten eerste ben je niet rechts maar enkel xenofoob. Rechts betekent niet een hekel hebben aan moslims en links betekent niet dat je geen kritiek op de islam hebt. Snap je het nu ? Mooi, gaan we door naar ....
Ten tweede zijn er genoeg mensen met een politiek rechtse mening die wel op een normale manier hun mening kunnen verkondigen. Tenminste, die waren er altijd maar hebben ook geen zin meer om zich in een topic te begeven waar jij, qonmann, gia en weet ik welke malloten nog meer rondhangen.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Wat voegt een dergelijke krachtterm toe, behalve vijandigheid?quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een andere term gebruiken. Spreekt zeurpiet jou meer aan. Ik vond het getuigen van zeurderig gedrag van gelly en daarom reageerde ik zo.
typisch dat juist jij de eerste bent die met dergelijke termen begint te smijtenquote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat gehuilebalk. Ten eerste ben je niet rechts maar enkel xenofoob. Rechts betekent niet een hekel hebben aan moslims en links betekent niet dat je geen kritiek op de islam hebt. Snap je het nu ? Mooi, gaan we door naar ....
Takes one to know onequote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
typisch dat juist jij de eerste bent die met dergelijke termen begint te smijten
Ik denk dat je mijn post verkeerd begrepen hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dat de norm niet is, anders kan je net zo goed een privé server opzetten en daar met de vaste kliek op gaan discussiëren, volgens mij is dit een open medium en maakt het weinig uit of je nou 10.000 posts hebt of 10.
Het topic had ik aangemaakt en dan lijkt het me dat ik ook als TS mag vragen om een slot. Dat specifieke topic is overigens het ultieme bewijs van het gelijk van Gelly, daar kun je gewoonweg niet omheen. 90% van de posts waren pure inhoudelijke bashes richting moslims of de islam.quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het topic waar je over praat had toch wel enige nieuwswaarde, het vergde alleen wat opschoning.. wat even duurde. Als er verder dingen mis mee zijn, zien we wel weer nieuwe TR's .
Doe toch niet zo kinderachtig. Je hebt krachttermen en krachttermen. Deze was enkel bedoeld om mijn gevoelens onder woorden te brengen. Nu blij?quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Wat voegt een dergelijke krachtterm toe, behalve vijandigheid?
Het is woord voor woord waar en nog mild in vergelijking tot wat ik over mij heen krijg, zeker in het vorige FB topic. Maar dat mag volgens de NWS mods want ze zitten er continu bovenop begrijp ik.quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel dat je me xenofoob noemt. En malloot.
Maar dat mag allemaal he? Want de heilige Gelly zegt het.
Wat een jijbakken weer. Jij jij jij, je doet net alsof als Gelly the source of all evil is.quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
typisch dat juist jij de eerste bent die met dergelijke termen begint te smijten
Wat zijn het dan ? Ik zou graag een woord willen gebruiken dat wat minder gevoelig ligt natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is en blijft een krachtterm, van mij mag je die gebruiken - maar dat is wel een sfeermaker of sfeerverzieker. Jij weet zelf ook dondersgoed dat een topic daardoor heel snel een andere richting op gaat. Het begint met zeiksnor, het stopt bij NSB-er. Het woord anus-likker verwoorde ook mijn gevoel, namelijk dat je nu de reet van W_T aan het kussen bent.quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe toch niet zo kinderachtig. Je hebt krachttermen en krachttermen. Deze was enkel bedoeld om mijn gevoelens onder woorden te brengen. Nu blij?
feitelijk heb je gelijk!quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Takes one to know one
Om de mood een beetje te verlichten
Je hebt een punt, maar ik vind dat het merendeel van de users zich hier nu wel roomser dan de paus opstelt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is en blijft een krachtterm, van mij mag je die gebruiken - maar dat is wel een sfeermaker of sfeerverzieker. Jij weet zelf ook dondersgoed dat een topic daardoor heel snel een andere richting op gaat. Het begint met zeiksnor, het stopt bij NSB-er.
En hoe denk je dat ik me voel, dat deze hele discussie is begonnen met kritiek op mij?quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een jijbakken weer. Jij jij jij, je doet net alsof als Gelly the source of all evil is.
usersquote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat zijn het dan ? Ik zou graag een woord willen gebruiken dat wat minder gevoelig ligt natuurlijk.
Klopt. Ik beschik nog over de screenshots:quote:Op maandag 30 november 2009 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De context was vrij duidelijk, je wilde gewoon een hele regio morsdood hebben.
Figuren als jij komen en gaan, voel je niet vereerd. Je bent niet de eerste en niet de laatste in het rijtje.quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ik me voel, dat deze hele discussie is begonnen met kritiek op mij?
Users met een andere mening, misschien? Waarom zou iemand met een extreme mening direct een malloot zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat zijn het dan ? Ik zou graag een woord willen gebruiken dat wat minder gevoelig ligt natuurlijk.
nee hoor dat is lord vetinari met zijn grammaticaquote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een jijbakken weer. Jij jij jij, je doet net alsof als Gelly the source of all evil is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |