Haha, poging tot revenge? Ik reageer op een user die minachtend tegen mij doet en daarbij maak ik mij niet schuldig aan racisme of doodsverwensingen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ook even een aanvulling dan maar:
Zwitsers voor Minaretverbod deel III
Meh7 maakt er weer een zooitje van.
graag gedaanquote:
Mijn browser gaat automagisch naar mijn eigen posts, op de een of andere manier.quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
graag gedaan
volgende keer gelijk de juiste link aub zodat ik niet zo in de war raak
Nog bedankt, kan ook nog van de Browser afhangen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef sp3c het volgende:
mijn browser gaat soms automatisch naar de eerste post op de pagina ongeacht de link en na een tijdje is het weer normaal
ik denk dat Iteejer dat doet gewoon om te lachen
quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Sjaakz het volgende:
Kunnen we de discussie a.u.b. nog enigszins beschaafd houden?
Zwitserland stemt voor minarettenverbod #6
ook wegquote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht daar ook een kloonscan overheen doen.
Ah, je doelt op het Afghanistan debacle waar ik een mening over had, en ik zei niet "knal ze maar af" ik zei dat het een overweging was van de CO en dat het zijn verantwoordelijkheid was. Heb er zelfs bij gezet dat het zonde was van de burgerslachtoffers.quote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef voyeur het volgende:
Daar is geen beginnen aan. Vrijwel al je posts getuigen van een sociopathische houding ten opzichte van mensenlevens. Dus of je trollt of er is iets heel erg mis. Ik gok op het eerste omdat je een paar maanden geleden nog een normale discussiepartner was. Nu plemp je ieder topic vol met je ´knal ze maar af´opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |