Je zou je eigen postgeschiedenis eens door moeten lezen. Je bent sterk geradicaliseerd en ontwricht topics door extremistische standpunten in te nemen. Doordat je ook nog eens alom aanwezig bent, is NWS met jou een veel minder prettige plek want discussies zijn haast niet meer mogelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah, je doelt op het Afghanistan debacle waar ik een mening over had, en ik zei niet "knal ze maar af" ik zei dat het een overweging was van de CO en dat het zijn verantwoordelijkheid was. Heb er zelfs bij gezet dat het zonde was van de burgerslachtoffers.
Niet gaan overdrijven hč.
Volgens mij zinspeel je teveel op mijn 'invloed', ik zie genoeg topics waar ik niet in post ook veranderen in scheldtirades. Als jij dat ervaart als prettig discussiėren dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar je geeft me iets teveel "credit" voor de debit denk ik.quote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je zou je eigen postgeschiedenis eens door moeten lezen. Je bent sterk geradicaliseerd en ontwricht topics door extremistische standpunten in te nemen. Doordat je ook nog eens alom aanwezig bent, is NWS met jou een veel minder prettige plek want discussies zijn haast niet meer mogelijk.
Ondanks dat ik het met je eens ben, denk ik dat Whiskey zijn leven probeert te beteren. Het is nu al iets minder erg dan eerst.quote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je zou je eigen postgeschiedenis eens door moeten lezen. Je bent sterk geradicaliseerd en ontwricht topics door extremistische standpunten in te nemen. Doordat je ook nog eens alom aanwezig bent, is NWS met jou een veel minder prettige plek want discussies zijn haast niet meer mogelijk.
Het is een vorm van SC.quote:
Het scheelt inderdaad al een hoop dat er mensen op zijn gehouden met het constant plakken van stikkers met scheldwoorden op mijn voorhoofd. Ik heb al een paar week niets meer te horen gekregen in de trend van nazi of NSB'er dus dan zijn hevige reacties niet meer nodig.quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het met je eens ben, denk ik dat Whiskey zijn leven probeert te beteren. Het is nu al iets minder erg dan eerst.
Jawel, de SC is voor gezwellige zaken en een beetje keuvelen. De FB is voor de heftigere SC zaken, waar men kritiek heeft op medeusers enzo, bovendien gaan een aantal dingen al via PM.quote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daar is ook een topic voor, de SC
Het gaat om de kwaliteit van NWS; dat lijkt me bij uitstek iets om in Feedback te bediscussieren.quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Frutsel het volgende:
Kan deze discussie niet via PM ofzo?
De kwaliteit van NWS holt al jaren achteruit, dat is niets nieuws. Helaas zijn de huidige mods niet actief genoeg om het subforum nieuw leven in te blazen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit van NWS; dat lijkt me bij uitstek iets om in Feedback te bediscussieren.
Die kwaliteit is ondergeschikt aan de vrijheid voor bepaalde users om hun onderbuik te mogen ledigen, had ik een tijdje geleden al mogen vernemen. Het interesseert de mods geen hol, bespaar je de moeite.quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit van NWS; dat lijkt me bij uitstek iets om in Feedback te bediscussieren.
Ik scheld nooit en tracht meestal wat aanvullende informatie in mijn posts te verwerken. Ik heb overigens geen enkele moeite met mensen met een andere mening, maar jij bent een uitzondering door je haatzaaiende opmerkingen. Het gaat je niet om de discussie danwel het onderwerp, maar om hoe vaak je je gebrek aan empathie kan etaleren. Je lijkt jezelf steeds te willen overtreffen in hardvochtigheid.quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Volgens mij zinspeel je teveel op mijn 'invloed', ik zie genoeg topics waar ik niet in post ook veranderen in scheldtirades. Als jij dat ervaart als prettig discussiėren dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar je geeft me iets teveel "credit" voor de debit denk ik.
Ik tracht helemaal geen haat te zaaien, ik geef gewoon mijn mening weer en die kan wel eens wat onverschillig zijn ja. Overigens voeg ik vaak genoeg nuances toe (tenminste, voor mijn doen zijn het nuances). Ik zie trouwens behalve de gewone kliek maar weinig die-hard klagen over die mening, en ook maar weinig van de traditionele kliek die op andere rechtse users hier staan te klagen. Je gaat wel weer moedwillig mij aanschrijven hier, terwijl ik echt niet de enige actieve poster ben hier.quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik scheld nooit en tracht meestal wat aanvullende informatie in mijn posts te verwerken. Ik heb overigens geen enkele moeite met mensen met een andere mening, maar jij bent een uitzondering door je haatzaaiende opmerkingen.
Gebrek aan empathie is subjectief, als ik vind dat ik niet verantwoordelijk ben voor de puinzooi in Afrika dan vind ik dat ook, ongeacht wat jouw gevoel er over is. Nogal vreemd om dan hier te gaan klagen over het achteruit hollen van NWS.quote:Het gaat je niet om de discussie danwel het onderwerp, maar om hoe vaak je je gebrek aan empathie kan etaleren. Je lijkt jezelf steeds te willen overtreffen in hardvochtigheid.
Ik hang hier al tien jaar rond dus ik weet wat er gebeurd is, maar ik blijf zoeken naar verbeteringen. De mods hebben maar een beperkte capaciteit en ik vind het ook een verantwoordelijkheid van de users om NWS leesbaar te houden. Nu durven er maar weinig mensen in te posten en ja daar zouden de mods wat aan kunnen doen, maar elkaar aanspreken is ook een optie.quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De kwaliteit van NWS holt al jaren achteruit, dat is niets nieuws. Helaas zijn de huidige mods niet actief genoeg om het subforum nieuw leven in te blazen.
Nou ik hou niemand tegen te posten, als ze een mening willen verkondigen die haaks op de mijne staat, of een die nog extremer is dan de mijne staat ze helemaal vrij. Je doet net alsof er een "Do not enter, signed Whiskey_Tango" stikker op NWS staat geplakt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik hang hier al tien jaar rond dus ik weet wat er gebeurd is, maar ik blijf zoeken naar verbeteringen. De mods hebben maar een beperkte capaciteit en ik vind het ook een verantwoordelijkheid van de users om NWS leesbaar te houden. Nu durven er maar weinig mensen in te posten en ja daar zouden de mods wat aan kunnen doen, maar elkaar aanspreken is ook een optie.
Het huidige niveau is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor mensen die wel een normale mening hebben. En dat is de moderators zeker aan te rekenen. Ze verrekken het om klonen te laten verwijderen, topics in goed banen te leiden. Nee, liever ouwehoeren ze gezellig met de figuren die de hele situatie veroorzaken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nou ik hou niemand tegen te posten, als ze een mening willen verkondigen die haaks op de mijne staat, of een die nog extremer is dan de mijne staat ze helemaal vrij. Je doet net alsof er een "Do not enter, signed Whiskey_Tango" stikker op NWS staat geplakt.
Ietwat melodramatisch.
Dit onderschrijf ik, net als de klacht van voyeur.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
NWS is geen prikbord waar iedereen z'n uitgesproken mening mag geven, het hoort een discussieforum te zijn.
Hier kan ik me goed in vinden.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Het huidige niveau is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor mensen die wel een normale mening hebben. En dat is de moderators zeker aan te rekenen.
Er zijn net een pagina hiervoor nog twee klonen verwijderd. Er mankeert niks aan de moderatie op NWS, je bent gewoon zo verzuurd dat je anderen geen mening meer gunt, dus ren je naar het FB sub-forum als je het met iets oneens bent.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Het huidige niveau is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor mensen die wel een normale mening hebben. En dat is de moderators zeker aan te rekenen. Ze verekken het om klonen te laten verwijderen, topics in goed banen te lijden. Nee, liever ouwehoeren ze gezellig met de figuren die de hele situatie veroorzaken.
NWS is geen prikbord waar iedereen z'n uitgesproken mening mag geven, het hoort een discussieforum te zijn. Voor een ieder die het anders wil is er de Frontpage.
Hoe weet je dat, je negeert me per definitie al, alleen als je kan klagen over iets dan wil je iets met me van doen hebben. Wees een vent en ga dan ook inhoudelijk op dingen in.quote:Op maandag 30 november 2009 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit onderschrijf ik, net als de klacht van voyeur.
Kinderen die papa en mama gaan vertellen dat pietje iets doet wat niet mag is toch goed? Dat zijn dan toch helemaal geen zure kinderen?quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Er zijn net een pagina hiervoor nog twee klonen verwijderd. Er mankeert niks aan de moderatie op NWS, je bent gewoon zo verzuurd dat je anderen geen mening meer gunt, dus ren je naar het FB sub-forum als je het met iets oneens bent.
Kijk eens rond op NWS zou ik zeggen, er posten genoeg mensen en er wordt ook leuk gepost, het zijn juist de verzuurde mensen die bij elke opmerking hier komen zeuren of een TR plaatsen die overdrijven. Kijk alleen al naar Koos en mij, ondanks enorme meningsverschillen hebben we gewoon lol hier.
Maar nee, dat is niet goed genoeg zeker.
Pietje heeft alleen niks verkeerd gedaan, pietje wordt aangesproken voor het verzieken van een heel dorp, terwijl er veel meer mensen rondlopen in dat dorp dan alleen pietje.quote:Op maandag 30 november 2009 21:29 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Kinderen die papa en mama gaan vertellen dat pietje iets doet wat niet mag is toch goed? Dat zijn dan toch helemaal geen zure kinderen?
Als iemand in elk topic met een TT die hem niet bevalt de volgende one-liner mag intikkenquote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Het huidige niveau is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor mensen die wel een normale mening hebben. En dat is de moderators zeker aan te rekenen. Ze verrekken het om klonen te laten verwijderen, topics in goed banen te lijden. Nee, liever ouwehoeren ze gezellig met de figuren die de hele situatie veroorzaken.
NWS is geen prikbord waar iedereen z'n uitgesproken mening mag geven, het hoort een discussieforum te zijn. Voor een ieder die het anders wil is er de Frontpage.
Er posten genoeg mensen in NWS, maar "leuk gepost". Dat betwijfel ik. Ik kan met geen mogelijkheid een topic openen waarin ik zelf niet aangevallen word. Laat staan een topic over moslims waarin ze eens niet iets verkeerds doen. Binnen no - time krijg je een reeks reply's waarbij de Frontpage nog vriendelijk afsteekt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Er zijn net een pagina hiervoor nog twee klonen verwijderd. Er mankeert niks aan de moderatie op NWS, je bent gewoon zo verzuurd dat je anderen geen mening meer gunt, dus ren je naar het FB sub-forum als je het met iets oneens bent.
Kijk eens rond op NWS zou ik zeggen, er posten genoeg mensen en er wordt ook leuk gepost, het zijn juist de verzuurde mensen die bij elke opmerking hier komen zeuren of een TR plaatsen die overdrijven. Kijk alleen al naar Koos en mij, ondanks enorme meningsverschillen hebben we gewoon lol hier.
Maar nee, dat is niet goed genoeg zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |