En als je een dubbel paspoort hebt?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:01 schreef Hukkie het volgende:
Remigratie is zowieso geen optie, aangezien een groot deel van de doelgroep hier geboren is. Beetje zinloze discussie dus.
Zeiden de joden ookquote:Op woensdag 25 november 2009 21:06 schreef Zienswijze het volgende:
Immigratie kan je inperken. Remigratie zal nooit plaats vinden.
Dan tref je dus alleen Turken en Marokkanen, mocht dat lukken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
En als je een dubbel paspoort hebt?
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
En als je een dubbel paspoort hebt?
Nee, ik doelde meer op criminele mensen met een dubbel paspoort.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef Hukkie het volgende:
[..]Wat heeft dat met remigratie te maken? Uitgaande van vrijwillige remigratie.
Ja er is zeker verschil tussen gedwongen en vrijwillig. Maar waarom moet dat in de OP volgens jou?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
Er is een verschil tussen gedwongen remigratie en vrijwillige remigratie. Probeer dat verschil maar eerst eens in je OP te verwerken. Daarnaast is er een verschil tussen gedwongen remigratie van criminelen en/of gedwongen remigratie van de normale immigrant.
Ik sluit rellen in de toekomst zeker niet uit. Overal op de wereld werkt een multiculturele samenleving niet, althans niet met bepaalde groepen. Waarom zou het in Nederland dan wel werken?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:08 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zeiden de joden ook![]()
Foute opmerking maar elk moment kan zoiets gebeuren. Joegoslavie is een recent voorbeeld.
Omdat je anders twee discussies krijgt die door elkaar lopen. Immers vrijwillige en gedwongen remigratie zijn twee verschillende zaken en betreffen veelal verschillende standpunten voor en tegen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:11 schreef kskopf het volgende:
[..]
Ja er is zeker verschil tussen gedwongen en vrijwillig. Maar waarom moet dat in de OP volgens jou?
Dat wordt een lastig verhaal natuurlijk, aangezien het land waarnaar men uitgezet moet worden waarschijnlijk niet gaat meewerken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op criminele mensen met een dubbel paspoort.
Het punt is of de Ieren die mensen liever rijk dan arm waren. Het is sowieso niet reëel dat mensen al dan niet gedwongen remigreren dus is een verdeling ook niet relevant.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je anders twee discussies krijgt die door elkaar lopen. Immers vrijwillige en gedwongen remigratie zijn twee verschillende zaken en betreffen veelal verschillende standpunten voor en tegen.
Sterker nog, de Ieren zijn zelf allochtonen in vele andere landen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef qonmann het volgende:
Toch knap dat ze het in zo'n korte tijd hebben kunnen verpesten, zoveel buitenlanders kent Ierland niet.
Dat denk ik ook...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef pisnicht het volgende:
Als je in NL aan mensen vraagt of ze met een tijdmachine 30 jaar geleden de immigratie tot 0 zouden terugbrengen gezien de huidige situatie gok ik dat ook ruim 75% daar positief op zou antwoorden.
Sommige mensen vinden gedwongen remigratie wel reeel, daar moet je wel rekening mee houden natuurlijk. En het onderscheid achtte ik van belang omdat er in de OP verwezen werd naar "links en de nazivergelijkingen".quote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Het punt is of de Ieren die mensen liever rijk dan arm waren. Het is sowieso niet reëel dat mensen al dan niet gedwongen remigreren dus is een verdeling ook niet relevant.
Correct, ze hadden in 1850 meer inwoners dan nu.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sterker nog, de Ieren zijn zelf allochtonen in vele andere landen.
Welke zullen dan hier blijven en welke zullen vertrekken?......Juist, de kansarmen blijven hier en de goed opgeleiden vertrekken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar op vrijwillige basis of via wetten zal remigratie nooit plaats vinden. Wel door middel van geweld dus. Maar dat zullen dan nooit alle allochtone zijn, hoogstens een klein deel v/d allochtonen.
Probleem is denk ik de grote boom na de invoering van de Euro. Waar Ierland de koploper was qua ontwikkeling en groei wat een hoop emigranten aantrok (IT) dus niet echt per definitie Afrikanen of aziaten. Roemenen, polen etc zijn natuurlijk een probleem in Ierland denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef qonmann het volgende:
Toch knap dat ze het in zo'n korte tijd hebben kunnen verpesten, zoveel buitenlanders kent Ierland niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |