quote:
Steeds als iemand 'Stacey' post, ga ik eerst alle vrouwen van afgelopen aflevering af, en kan ik echt niet bedenken wie d'r nou bedoeld wordt, daarna bedenk ik pas "ohja, de dean"quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef neilpad het volgende:
Toch vind ik Stacey ook wel grappig ergens.
Ik denk serieus dat het hem gaat lukkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:43 schreef invine het volgende:
Vond het een mooi stukje hoe hij Karin wilde versierenen dan op het einde toch maar vragen of ze een glaasje wijn wilt
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het hem gaat lukken![]()
Helaas wel...quote:Op woensdag 25 november 2009 08:24 schreef SnuggLe het volgende:
I don't want to spoil the fun, maar over nog 3 weken is het seizoen al weer afgelopen toch?
BAN BAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111quote:Op woensdag 25 november 2009 08:24 schreef SnuggLe het volgende:
I don't want to spoil the fun, maar over nog 3 weken is het seizoen al weer afgelopen toch?
Agreed, hij gebruikte geen spoiler tagquote:Op woensdag 25 november 2009 15:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
BAN BAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
idd. Hebben ze allebei de zoete wraakquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het hem gaat lukken![]()
En daarna gaan hank en karen weer samen naar new york.. of nee toch niet want dan kan het geen californication kunnen hetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd. Hebben ze allebei de zoete wraak
quote:Op zondag 29 november 2009 13:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand trouwens of er al bekend is of er ook een seizoen vier komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak je toch een torrent?quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef larry_flynt het volgende:nieuwsgroepen ligt eruit. Kan dus niet downloaden
Als je deze ep niet leuk vond, weet ik niet waarom je deze serie kijkt, want wat verwacht jij dan van deze serie??quote:
veel te sentimenteelquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Als je deze ep niet leuk vond, weet ik niet waarom je deze serie kijkt, want wat verwacht jij dan van deze serie??
en dat is ook al 3 seizoenen een waardeloos element van californicationquote:
vond ik juist fantastisch! Moody heeft echt schijt aan allesquote:Op woensdag 2 december 2009 08:30 schreef copilco het volgende:
[..]
En die gay-scene in dat café sloeg ook nergens op.
Volgens mij draait het elke keer uit op een mat partij als Runkle en Moody samen gaan zuipen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef Retarded het volgende:
[..]
vond ik juist fantastisch! Moody heeft echt schijt aan allesof ben je een homohater en zat je te walgen van die scene??
mee eensquote:Op woensdag 2 december 2009 08:57 schreef copilco het volgende:
[..]
en dat is ook al 3 seizoenen een waardeloos element van californication
Precies! Diners met zijn allen zijn DE beste afleveringen van Californication!quote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Teteteterek het volgende:
tvp; het echte vuurwerk komt volgende week
Precies. Nee joh, voor hun moet IEDERE aflevering zo top zijn als episode 8... het is de zap- en zeik-generatie...Verhaal opbouwen? Neuh...25 minuten instant pleasure moet het zijn!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Als je deze ep niet leuk vond, weet ik niet waarom je deze serie kijkt, want wat verwacht jij dan van deze serie??
Dat was The Artist Withinquote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Precies! Diners met zijn allen zijn DE beste afleveringen van Californication!
Vorig seizoen met die rare andere schrijver (die op Rasta Rostelli lijkt) en zijn vriendin die Hank bezwangerd had....en Lew Ashby erbij. GENIAAL!
[..]
Precies. Nee joh, voor hun moet IEDERE aflevering zo top zijn als episode 8... het is de zap- en zeik-generatie...Verhaal opbouwen? Neuh...25 minuten instant pleasure moet het zijn!
Haha ja prachtig duo, vooral mooi hoe hij eindigt met runkle en zijn nieuwe aanwinstquote:Op woensdag 2 december 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij draait het elke keer uit op een mat partij als Runkle en Moody samen gaan zuipen..
Ik vond dat wel grappigquote:Op woensdag 2 december 2009 08:30 schreef copilco het volgende:
[..]
En die gay-scene in dat café sloeg ook nergens op.
nou ja, die's outquote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond dat wel grappig, iig een stuk beter dan tijd en beeldvulling geven aan die Succolini..
Tof, maar ook zeldzaam smerigquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, die's out
helaas... tof wijf
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Precies! Diners met zijn allen zijn DE beste afleveringen van Californication!
Vorig seizoen met die rare andere schrijver (die op Rasta Rostelli lijkt) en zijn vriendin die Hank bezwangerd had....en Lew Ashby erbij. GENIAAL!
[..]
Precies. Nee joh, voor hun moet IEDERE aflevering zo top zijn als episode 8... het is de zap- en zeik-generatie...Verhaal opbouwen? Neuh...25 minuten instant pleasure moet het zijn!
Copy that Mothafuckaaaquote:
Nee, maar heb wel laatst de film "Romancing the Stone" gezien waar ze echt über lekker was. Haar stem was ook niet zo geraspen als nu. In "Who framed Roger Rabbit" sprak ze de stem van sexy Jessica inquote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef larry_flynt het volgende:
Sommige van jullie ook gisteren Pegge Sue gekeken met een jonge en mooie Kathleen Turner?
Heb wel een torrent link voor jequote:
Nah torrents zijn stomquote:
Dan doe je toch iets foutquote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef invine het volgende:
[..]
Nah torrents zijn stommaar heb m al, heb die voor de iTouch gedownload, wel rot kwaliteit maar de rest heeft allemaal wachtwoorden
Right you are mothafuckaaa!quote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Karen is écht een goddelijk mooie vrouw
Klopt, van Runkle.. niet ronkel. zag je echt 6 afleveringen geleden aankomen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef Karina het volgende:
Het ging wel, niet geweldig. En dat Ronkel en zijn vrouw weer bij elkaar zouden komen, zag je natuurlijk al mijlenver aankomen.
En wat is er mis met torrents? Ik kwam gisteren thuis, zette de torrent aan en na 15 minuten of zo, niet eens op gelet, was de aflevering al binnen, als je daar al geen geduld voor hebt
Alles zonder pw-crapquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef invine het volgende:
[..]
Klopt, van Runkle.. niet ronkel. zag je echt 6 afleveringen geleden aankomen..
en wat er mis is met torrents, ik heb al rot internet en dan schiet het niet op met torrents + ik betaal niet voor niets voor usenet
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op maandag 14 december 2009 10:43 schreef Pek het volgende:
Dat einde is geniaal, ze mogen wat mij betreft nu stoppen met de serie.
Ik voorspel dat Mia het avontuurtje met Hank geheel opbiecht aan Karen en daardoor ze weer in een break zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef jo-ep het volgende:
voorspel hier wat er volgende week allemaal gebeurt.
Dit overtref je niet meer, waar moet het verder over gaan? Hank die boehoe doet in jail en hem van ellende in een dikke neger hangt? No way, ik denk dat alles wel is gezegd en dit vanuit de schrijvers ook het ultieme einde is. Het zou me echt verbazen als deze serie nog een vervolg krijgt, maar damn wat was ie goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste zouden ze nog iets verder kunnen uitwerken.
Kom hier dan ook niet, als je nog moet kijken.quote:Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ga hier NIET meelezen want ik moet nog kijken!!!
WEL EVEN SPOILERS GEBRUIKEN JONGENS! :-)
quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Mia het avontuurtje met Hank geheel opbiecht aan Karen en daardoor ze weer in een break zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies!quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Kom hier dan ook niet, als je nog moet kijken.
De uitzending is al geweest, dus mensen mogen erover praten, lijkt me.
Niet goed gezocht dan.quote:Op maandag 14 december 2009 19:15 schreef Ruud het volgende:
Is seizoen 2 nog niet op DVD uit? Laatst gezocht, maar niet gevonden
quote:Op maandag 14 december 2009 19:40 schreef larry_flynt het volgende:
Waar krijgt hij nu straf voor van de politie?Het vechten met die manager en het feit wat nu wel naar buiten zal komen dat hij Mia heeft geneuqt toen ze nog 16 was. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:40 schreef larry_flynt het volgende:
Waar krijgt hij nu straf voor van de politie?wat is dit nou voor domme vraag... wij weten net zoveel als jij hoor. kijk het anders nog een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
dude die zocht ik dus:) super thnx.... wat een plaat voor deze epquote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef n0ir het volgende:
Heel indrukwekkend einde. Dat z'n fout met Mia Hank uiteindelijk nog in zou halen past goed bij de serie.
Mia zag er ook een paar pondjes gezonder uit, en die manager, wat een lul
!
In the "Pilot" episode of Showtime's Californication, a cover version performed by My Morning Jacket is used as the credits song. The original version by Elton John is then used in the season 3 finale.
Best vet, in de eerste en 'laatste' aflevering hetzelfde liedje, in een andere context is het een heel ander lied.
Ja... teringquote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Karina het volgende:
Goede aflevering en toch wel een onverwacht "einde" vond ik. En die manager was wel een lul inderdaad.
Anders lees je even de 3 posts voor je.quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef invine het volgende:
[..]
Ja... tering
iemand idee hoe dat nummer ook alwee rheet op het einde?
I know i know maar kon niet wachten eigenlijk. Maar gelukkig weinig gezien voordat ik de EP zelf keek.quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Kom hier dan ook niet, als je nog moet kijken.
De uitzending is al geweest, dus mensen mogen erover praten, lijkt me.
x2, wat een vette gave aflevering. Maar ik zit hier ook een beetje depri.quote:Op maandag 14 december 2009 18:15 schreef jo-ep het volgende:
wow....
zit hier na 5 minuten nog met kippevel... heel mooi einde!
maar wel heel sneu ja, voor hank.
Ja ik had hem al gevondenquote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Anders lees je even de 3 posts voor je.
[..]
I know i know maar kon niet wachten eigenlijk. Maar gelukkig weinig gezien voordat ik de EP zelf keek.
[..]
x2, wat een vette gave aflevering. Maar ik zit hier ook een beetje depri.
Holy shit. Je kon ook gewoon zien / liplezen wat Karen zei, ondanks dat je haar niet hoorde.
Die komt er, dat is al langer bekend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef lesley het volgende:
weet iemand of en waneer er een 4e reeks komt?
In april beginnen ze met opnames voor seizoen 4quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef lesley het volgende:
weet iemand of en waneer er een 4e reeks komt?
Kut-nummerquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:40 schreef Trystar het volgende:
Gelijk even Rocket Man van Elton John op m'n iPhone gezet
Verrassend, maar ok.. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In april beginnen ze met opnames voor seizoen 4
Volgens David zelf, zal het nieuwe seizoen vóór september worden uitgezonden. Ik vermoed rond begin augustus
Voor de live chat met David:
http://www.ustream.tv/californication
Vind zelf de uitvoering van my morning jacket mooier. Die is dan ook niet uit mn playlist verdwenen sinds de eerste epquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:40 schreef Trystar het volgende:
Gelijk even Rocket Man van Elton John op m'n iPhone gezet
Precies, Becca was super!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef ChickenMan het volgende:
Becca was trouwens erg goed in de ep. Heftige afsluiter.
Misschien voor jou, voor mij is dat Battlestar Galactica, maar hij komt wel in mijn top 10 voor.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef Die4iT het volgende:
uhm... beste serie ever?
Je kan hopen wat je wil maar er komt toch echt een vierde seizoen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef larry_flynt het volgende:
Ik hoop echt dat er geen vervolg komt. Zo mooi einde dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcy die tóch wil scheiden... Dat had helemaal niemand verwacht denk ik.WOS'ser for life.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooow.
Zelden zo'n goede serie gezien. Aan sommige series raak ik echt verslaafd, maar Californication kon ik altijd wel missen, ondanks dat toch alles gezien en altijd blijven volgen. En dan zo'n ontknopingAls dit het einde was geweest had ik er vrede mee kunnen hebben, was een geniaal einde geweest zelfs.
wtf gast dat spoilerstukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcy die tóch wil scheiden... Dat had helemaal niemand verwacht denk ik.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooow.
Zelden zo'n goede serie gezien. Aan sommige series raak ik echt verslaafd, maar Californication kon ik altijd wel missen, ondanks dat toch alles gezien en altijd blijven volgen. En dan zo'n ontknopingAls dit het einde was geweest had ik er vrede mee kunnen hebben, was een geniaal einde geweest zelfs.
Misschien zei die wel dattie de manager van Mia geklapt had en had Karen er stiekem een relatie meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcy die tóch wil scheiden... Dat had helemaal niemand verwacht denk ik.![]()
. Ik verbind er ook geen conclusies aan.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Gabbylicious het volgende:GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
In Californication valt het nog wel mee, in Heroes loopt ze echt met een triest gezicht rond.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef sander-3 het volgende:
Man wat is die mia vervelend. Dat wijf loopt heel de tijd met een-hoofd rond...
quote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef larry_flynt het volgende:
Kijk het dan gewoon niet ofzo. Het hele punt wat Becca maakte was dat het niet uit liefde en niet perfect was, maar dat het goed voelde en het met een lieve jongen was en dat Hank haar juist niét verpest heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste zouden ze nog iets verder kunnen uitwerken.
De reactie van Karen was mooi gefilmd, de reactie van Hank daarop nog mooier. En nee lieve mensen, hij zal niet opgepakt worden omdat hij haar in elkaar slaat *want dat doet hij niet*. Voor dat van Mia zal hij ook wel geen straf krijgen, aangezien zij geen aangifte zal doen, al weet ik niet helemaal zeker of dat in Amerika ook zo werkt.
Hij krijgt sowieso wel iets van het slaan van die agentquote:Op woensdag 16 december 2009 03:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooie, heftige laatste aflevering zeg. Dat opbiechten van Becca was ook zó goed geschreven. Toch jammer dat ook Californication last heeft van mensen die met hun reet zitten te kijken.
[..]
Kijk het dan gewoon niet ofzo. Het hele punt wat Becca maakte was dat het niet uit liefde en niet perfect was, maar dat het goed voelde en het met een lieve jongen was en dat Hank haar juist niét verpest heeft.
De reactie van Karen was mooi gefilmd, de reactie van Hank daarop nog mooier. En nee lieve mensen, hij zal niet opgepakt worden omdat hij haar in elkaar slaat *want dat doet hij niet*. Voor dat van Mia zal hij ook wel geen straf krijgen, aangezien zij geen aangifte zal doen, al weet ik niet helemaal zeker of dat in Amerika ook zo werkt.
Women are funny that way.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik denk dat het meer de druppel was die de emmer liet overlopen...
Ja hey, het is ook fucked up shit maar toch denk ik dat we in S4 de laatste scene mét geluid gaan krijgen.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef MaxC het volgende:
Maar Karen hield ook van Mia als haar eigen dochter, dan kan ik me best voorstellen dat Karen nooit meer normaal naar Hank kan kijken.
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hey, het is ook fucked up shit maar toch denk ik dat we in S4 de laatste scene mét geluid gaan krijgen.
Dit krijg ik met wat snel liplezen eruit, met de beelden waarin de mond te zien is.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef Jarno het volgende:
Ja hey, het is ook fucked up shit maar toch denk ik dat we in S4 de laatste scene mét geluid gaan krijgen.
Volgende keer wel opletten he als je naar Californication.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef planethugo het volgende:
mooi einde van een erg goed seizoen. Stukken vermakelijker dan S2
De reactie van Karen kan ik me indenken maar als ze erover nadenkt is het ook een beetje hypocriet. Dat Hank zijn studente gepakt heeft maakt r niets uit maar een meid die een stuk ouder dan 16 leek en die hij niet kon... dan is de hel los.
Je bent toch geen homo?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef JDx het volgende:
Sow... paar dagen gewacht met kijken tot ik er echt voor kon gaan zitten, ik dacht ff chillen... maar lekker heftig zeg... poeh.
Kwam net geen traantje op het eind. Was inderdaad best een goed seizoen, 1 en 2 waren meer vermaak, dit had wat meer diepgang.
Al met al leuk, alleen geen feel-good einde.
Ps... die Mia... die moet je gewoon keihard neuken, kutwijf!
Owja want alleen homo's laten een traantjequote:
Bij zoiets wel ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef invine het volgende:
[..]
Owja want alleen homo's laten een traantjezielig figuur..
Het tempo lag wel vrij hoog ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond Mia er wel even met de haren bijgesleept. Zo in ene is ze er weer en nog geen 20 minuten later is het geheim van de serie out in the open.
Heb je weer zo'n homofoob.quote:
daarom zeg ik, in eerste instantie kan ze daar kwaad over zijn maar als ze na gaat denken was het op dat moment niet zo fout als het lijkt. Als ie het daarna nog vaker gedaan had, dan was het wat anders.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Volgende keer wel opletten he als je naar Californication.
Karen ziet Mia als een soort dochter en Becca ziet Mia als een soort zus. Dat heeft een veel grotere impact dan een of ander tutje die hij neukt.
Nou ja, ergens kan ik me de reactie wel voorstellen, maar misschien ligt dat aan m'n genen. Ik bedoel, ze pikt al zoveel van 'm en dan ook nog erachter komen dat hij geneukt blijkt te hebben met een 16-jarige, nota bene d'r stiefdochter op dat moment. En irrationeel als ze op dat moment is zal ze maling hebben aan het feit dat hij dat niet wist enzo. En dat hij het 2 jaar lang geheim heeft gehouden zal ook niet helpen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarom zeg ik, in eerste instantie kan ze daar kwaad over zijn maar als ze na gaat denken was het op dat moment niet zo fout als het lijkt. Als ie het daarna nog vaker gedaan had, dan was het wat anders.
Lag aan die asshole vriend van haar, niet zozeer aan Mia zelf. En tsja. die was net in town en dacht... ik ga het zeggen ook! Soms lijkt het wat snel gaan, maar in dit geval vind ik het wel plausibel.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond Mia er wel even met de haren bijgesleept. Zo in ene is ze er weer en nog geen 20 minuten later is het geheim van de serie out in the open.
Nou, Mia is een über bitch geweest door Hank min of meer te chanteren door ZIJN boek uit te brengen wetend dat Hank zijn mond wel zou houden.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Lag aan die asshole vriend van haar, niet zozeer aan Mia zelf. En tsja. die was net in town en dacht... ik ga het zeggen ook! Soms lijkt het wat snel gaan, maar in dit geval vind ik het wel plausibel.
quote:
Nee mooi einde zo. Geen seizoen 4 meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]Mooie cliffhanger. Kom maar op met SE04!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef larry_flynt het volgende:
Nee mooi einde zo. Geen seizoen 4 meer.
NEE! Ik wil meer genieten van de geniale streken en uitspraken van master Moodyquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
En dat gestuntel van Runklequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
NEE! Ik wil meer genieten van de geniale streken en uitspraken van master Moody
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Als je de preview + interview voor de aflevering had gezien, was er al sprake van dat Hank sowieso niet naar NY zal gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef JDx het volgende:
Yup, in seizoen 4 gaat ie eindelijk weer een boek uitbrengen.
Ps... ik had ook gelijk over dat ie niet naar NY zou gaan
Ik dacht net aan de laatste aflevering, ik moest alweer bijna huilenquote:
Eh, spoiler?quote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef JDx het volgende:
Yup, in seizoen 4 gaat ie eindelijk weer een boek uitbrengen.
Ps... ik had ook gelijk over dat ie niet naar NY zou gaan
Uit de mond van David Duchovny zelf;quote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef metallicattim het volgende:
Bron?
Ik vind zo 1 2 3 niks over een S4.
Als ze dit topic wat beter hadden gevolgd, hadden ze kunnen zien dat ik die link al eerder had gepostquote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Trystar het volgende:
[..]
Uit de mond van David Duchovny zelf;
http://www.ustream.tv/californication
En ik had hem ook al eerder gepostquote:Op maandag 21 december 2009 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze dit topic wat beter hadden gevolgd, hadden ze kunnen zien dat ik die link al eerder had gepost
Dat heb ik ook met Stiflerquote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
haha, grappig. Als ik dat interview zie met david dan zie ik toch Hank
Dat heb ik niet vaak met acteurs
Da's geen goed teken.quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
Chester bedoel je. Sean Willyizzle Scottizzle is voor mij altijd Chester.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met StiflerIn welke film Seann William Scott ook speelt, hij blijft Stifler
Ja, of dat verhaal was een soort viral om Cali te promoten, maar misschien is het echt zoquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Pek het volgende:
Duchovny is toch sexverslaafd? Licht autobiografisch is het dus wel
Zelfde opmerkingen ook, net zo gevat. Zoals die vraag van Evan Handler en het antwoord daarop, haha.quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
Toch knap, want voor Californication kon 'm me niet anders voorstellen dan Fox Mulder! Kennelijk kan hij gewoon iemand *worden* ipv spelen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
Haha idd, Scully is nog steeds Scullyquote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch knap, want voor Californication kon 'm me niet anders voorstellen dan Fox Mulder! Kennelijk kan hij gewoon iemand *worden* ipv spelen.
En vreemd genoeg, als ik The X-Files terugkijk (groot fanquote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch knap, want voor Californication kon 'm me niet anders voorstellen dan Fox Mulder! Kennelijk kan hij gewoon iemand *worden* ipv spelen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:08 schreef JDx het volgende:
Ga Entourage kijken
Heb 6 seizoenen erdoor gebrast in 2 weken.
Volgens mij is dat aflevering 1 van seizoen 3.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef niet_toegestaan het volgende:
Met wie loopt die Hank Moody te krikken in die reclames van Californication op comedy central? Dat ie zowat in slaap valt?
Ik heb alle 3 seizoenen in 4 dagen gekeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef drGoeroe het volgende:
In een paar weekjes de drie seizoenen gekeken, prima vermaakt! Echt leuke serie, met een mooi eindeHelaas nu weer even wachten tot ik weer verder kan kijken.
Gewoon, met een slappe jodokus er tegenaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:29 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 seizoenen in 4 dagen gekeken.Wat ik me nu afvroeg, en misschien is het een domme vraag, maar...
Hoe doen ze die neuqscenes? Soms zie je ze wel is flink tegen elkaar aan kletsen terwijl beiden personen helemaal naakt zijn. Hoe gaat dat in zijn werk?
Precies, of een plakkertje ertussenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gewoon, met een slappe jodokus er tegenaan?
Die slappe jodukus zal wel wakker worden danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gewoon, met een slappe jodokus er tegenaan?
Hé, je bent professioneel acteur of niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die slappe jodukus zal wel wakker worden dan
Je PM-box zit vol! Tennisgame begint weer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die slappe jodukus zal wel wakker worden dan
Zekerquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef JuiceJuice het volgende:
Tering, maargoed het zal het wachten waard zijn
Pfffffff..quote:
Californication draait bij mij niet om mooi vrouwen, het is een mooi extratje. Maar waar Cal. voor mij om draait zijn de absurde situaties met de gevatte Moody opmerkingen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef JDx het volgende:
Nogmaals, iedereen die wacht, probeer Entourage! Zijn nu 6 seizoenen en vanaf seizoen 1 draait ook deze serie om geld, auto's, mooie vrouwen en Cali!
Say what?!...damn dat duurt veel te langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |