Ik heb alle 3 seizoenen in 4 dagen gekeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef drGoeroe het volgende:
In een paar weekjes de drie seizoenen gekeken, prima vermaakt! Echt leuke serie, met een mooi eindeHelaas nu weer even wachten tot ik weer verder kan kijken.
Gewoon, met een slappe jodokus er tegenaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:29 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 seizoenen in 4 dagen gekeken.Wat ik me nu afvroeg, en misschien is het een domme vraag, maar...
Hoe doen ze die neuqscenes? Soms zie je ze wel is flink tegen elkaar aan kletsen terwijl beiden personen helemaal naakt zijn. Hoe gaat dat in zijn werk?
Precies, of een plakkertje ertussenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gewoon, met een slappe jodokus er tegenaan?
Die slappe jodukus zal wel wakker worden danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gewoon, met een slappe jodokus er tegenaan?
Hé, je bent professioneel acteur of niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die slappe jodukus zal wel wakker worden dan
Je PM-box zit vol! Tennisgame begint weer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die slappe jodukus zal wel wakker worden dan
Zekerquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef JuiceJuice het volgende:
Tering, maargoed het zal het wachten waard zijn
Pfffffff..quote:
Californication draait bij mij niet om mooi vrouwen, het is een mooi extratje. Maar waar Cal. voor mij om draait zijn de absurde situaties met de gevatte Moody opmerkingen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef JDx het volgende:
Nogmaals, iedereen die wacht, probeer Entourage! Zijn nu 6 seizoenen en vanaf seizoen 1 draait ook deze serie om geld, auto's, mooie vrouwen en Cali!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |