quote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef larry_flynt het volgende:
Kijk het dan gewoon niet ofzo. Het hele punt wat Becca maakte was dat het niet uit liefde en niet perfect was, maar dat het goed voelde en het met een lieve jongen was en dat Hank haar juist niét verpest heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste zouden ze nog iets verder kunnen uitwerken.
De reactie van Karen was mooi gefilmd, de reactie van Hank daarop nog mooier. En nee lieve mensen, hij zal niet opgepakt worden omdat hij haar in elkaar slaat *want dat doet hij niet*. Voor dat van Mia zal hij ook wel geen straf krijgen, aangezien zij geen aangifte zal doen, al weet ik niet helemaal zeker of dat in Amerika ook zo werkt.
Hij krijgt sowieso wel iets van het slaan van die agentquote:Op woensdag 16 december 2009 03:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooie, heftige laatste aflevering zeg. Dat opbiechten van Becca was ook zó goed geschreven. Toch jammer dat ook Californication last heeft van mensen die met hun reet zitten te kijken.
[..]
Kijk het dan gewoon niet ofzo. Het hele punt wat Becca maakte was dat het niet uit liefde en niet perfect was, maar dat het goed voelde en het met een lieve jongen was en dat Hank haar juist niét verpest heeft.
De reactie van Karen was mooi gefilmd, de reactie van Hank daarop nog mooier. En nee lieve mensen, hij zal niet opgepakt worden omdat hij haar in elkaar slaat *want dat doet hij niet*. Voor dat van Mia zal hij ook wel geen straf krijgen, aangezien zij geen aangifte zal doen, al weet ik niet helemaal zeker of dat in Amerika ook zo werkt.
Women are funny that way.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik denk dat het meer de druppel was die de emmer liet overlopen...
Ja hey, het is ook fucked up shit maar toch denk ik dat we in S4 de laatste scene mét geluid gaan krijgen.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef MaxC het volgende:
Maar Karen hield ook van Mia als haar eigen dochter, dan kan ik me best voorstellen dat Karen nooit meer normaal naar Hank kan kijken.
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hey, het is ook fucked up shit maar toch denk ik dat we in S4 de laatste scene mét geluid gaan krijgen.
Dit krijg ik met wat snel liplezen eruit, met de beelden waarin de mond te zien is.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef Jarno het volgende:
Ja hey, het is ook fucked up shit maar toch denk ik dat we in S4 de laatste scene mét geluid gaan krijgen.
Volgende keer wel opletten he als je naar Californication.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef planethugo het volgende:
mooi einde van een erg goed seizoen. Stukken vermakelijker dan S2
De reactie van Karen kan ik me indenken maar als ze erover nadenkt is het ook een beetje hypocriet. Dat Hank zijn studente gepakt heeft maakt r niets uit maar een meid die een stuk ouder dan 16 leek en die hij niet kon... dan is de hel los.
Je bent toch geen homo?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef JDx het volgende:
Sow... paar dagen gewacht met kijken tot ik er echt voor kon gaan zitten, ik dacht ff chillen... maar lekker heftig zeg... poeh.
Kwam net geen traantje op het eind. Was inderdaad best een goed seizoen, 1 en 2 waren meer vermaak, dit had wat meer diepgang.
Al met al leuk, alleen geen feel-good einde.
Ps... die Mia... die moet je gewoon keihard neuken, kutwijf!
Owja want alleen homo's laten een traantjequote:
Bij zoiets wel ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef invine het volgende:
[..]
Owja want alleen homo's laten een traantjezielig figuur..
Het tempo lag wel vrij hoog ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond Mia er wel even met de haren bijgesleept. Zo in ene is ze er weer en nog geen 20 minuten later is het geheim van de serie out in the open.
Heb je weer zo'n homofoob.quote:
daarom zeg ik, in eerste instantie kan ze daar kwaad over zijn maar als ze na gaat denken was het op dat moment niet zo fout als het lijkt. Als ie het daarna nog vaker gedaan had, dan was het wat anders.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Volgende keer wel opletten he als je naar Californication.
Karen ziet Mia als een soort dochter en Becca ziet Mia als een soort zus. Dat heeft een veel grotere impact dan een of ander tutje die hij neukt.
Nou ja, ergens kan ik me de reactie wel voorstellen, maar misschien ligt dat aan m'n genen. Ik bedoel, ze pikt al zoveel van 'm en dan ook nog erachter komen dat hij geneukt blijkt te hebben met een 16-jarige, nota bene d'r stiefdochter op dat moment. En irrationeel als ze op dat moment is zal ze maling hebben aan het feit dat hij dat niet wist enzo. En dat hij het 2 jaar lang geheim heeft gehouden zal ook niet helpen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarom zeg ik, in eerste instantie kan ze daar kwaad over zijn maar als ze na gaat denken was het op dat moment niet zo fout als het lijkt. Als ie het daarna nog vaker gedaan had, dan was het wat anders.
Lag aan die asshole vriend van haar, niet zozeer aan Mia zelf. En tsja. die was net in town en dacht... ik ga het zeggen ook! Soms lijkt het wat snel gaan, maar in dit geval vind ik het wel plausibel.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond Mia er wel even met de haren bijgesleept. Zo in ene is ze er weer en nog geen 20 minuten later is het geheim van de serie out in the open.
Nou, Mia is een über bitch geweest door Hank min of meer te chanteren door ZIJN boek uit te brengen wetend dat Hank zijn mond wel zou houden.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Lag aan die asshole vriend van haar, niet zozeer aan Mia zelf. En tsja. die was net in town en dacht... ik ga het zeggen ook! Soms lijkt het wat snel gaan, maar in dit geval vind ik het wel plausibel.
quote:
Nee mooi einde zo. Geen seizoen 4 meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]Mooie cliffhanger. Kom maar op met SE04!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef larry_flynt het volgende:
Nee mooi einde zo. Geen seizoen 4 meer.
NEE! Ik wil meer genieten van de geniale streken en uitspraken van master Moodyquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
En dat gestuntel van Runklequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
NEE! Ik wil meer genieten van de geniale streken en uitspraken van master Moody
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Als je de preview + interview voor de aflevering had gezien, was er al sprake van dat Hank sowieso niet naar NY zal gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef JDx het volgende:
Yup, in seizoen 4 gaat ie eindelijk weer een boek uitbrengen.
Ps... ik had ook gelijk over dat ie niet naar NY zou gaan
Ik dacht net aan de laatste aflevering, ik moest alweer bijna huilenquote:
Eh, spoiler?quote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef JDx het volgende:
Yup, in seizoen 4 gaat ie eindelijk weer een boek uitbrengen.
Ps... ik had ook gelijk over dat ie niet naar NY zou gaan
Uit de mond van David Duchovny zelf;quote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef metallicattim het volgende:
Bron?
Ik vind zo 1 2 3 niks over een S4.
Als ze dit topic wat beter hadden gevolgd, hadden ze kunnen zien dat ik die link al eerder had gepostquote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Trystar het volgende:
[..]
Uit de mond van David Duchovny zelf;
http://www.ustream.tv/californication
En ik had hem ook al eerder gepostquote:Op maandag 21 december 2009 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze dit topic wat beter hadden gevolgd, hadden ze kunnen zien dat ik die link al eerder had gepost
Dat heb ik ook met Stiflerquote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
haha, grappig. Als ik dat interview zie met david dan zie ik toch Hank
Dat heb ik niet vaak met acteurs
Da's geen goed teken.quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
Chester bedoel je. Sean Willyizzle Scottizzle is voor mij altijd Chester.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met StiflerIn welke film Seann William Scott ook speelt, hij blijft Stifler
Ja, of dat verhaal was een soort viral om Cali te promoten, maar misschien is het echt zoquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Pek het volgende:
Duchovny is toch sexverslaafd? Licht autobiografisch is het dus wel
Zelfde opmerkingen ook, net zo gevat. Zoals die vraag van Evan Handler en het antwoord daarop, haha.quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
Toch knap, want voor Californication kon 'm me niet anders voorstellen dan Fox Mulder! Kennelijk kan hij gewoon iemand *worden* ipv spelen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
Haha idd, Scully is nog steeds Scullyquote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch knap, want voor Californication kon 'm me niet anders voorstellen dan Fox Mulder! Kennelijk kan hij gewoon iemand *worden* ipv spelen.
En vreemd genoeg, als ik The X-Files terugkijk (groot fanquote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch knap, want voor Californication kon 'm me niet anders voorstellen dan Fox Mulder! Kennelijk kan hij gewoon iemand *worden* ipv spelen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:08 schreef JDx het volgende:
Ga Entourage kijken
Heb 6 seizoenen erdoor gebrast in 2 weken.
Volgens mij is dat aflevering 1 van seizoen 3.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef niet_toegestaan het volgende:
Met wie loopt die Hank Moody te krikken in die reclames van Californication op comedy central? Dat ie zowat in slaap valt?
Ik heb alle 3 seizoenen in 4 dagen gekeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef drGoeroe het volgende:
In een paar weekjes de drie seizoenen gekeken, prima vermaakt! Echt leuke serie, met een mooi eindeHelaas nu weer even wachten tot ik weer verder kan kijken.
Gewoon, met een slappe jodokus er tegenaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:29 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 seizoenen in 4 dagen gekeken.Wat ik me nu afvroeg, en misschien is het een domme vraag, maar...
Hoe doen ze die neuqscenes? Soms zie je ze wel is flink tegen elkaar aan kletsen terwijl beiden personen helemaal naakt zijn. Hoe gaat dat in zijn werk?
Precies, of een plakkertje ertussenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gewoon, met een slappe jodokus er tegenaan?
Die slappe jodukus zal wel wakker worden danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gewoon, met een slappe jodokus er tegenaan?
Hé, je bent professioneel acteur of niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die slappe jodukus zal wel wakker worden dan
Je PM-box zit vol! Tennisgame begint weer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die slappe jodukus zal wel wakker worden dan
Zekerquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef JuiceJuice het volgende:
Tering, maargoed het zal het wachten waard zijn
Pfffffff..quote:
Californication draait bij mij niet om mooi vrouwen, het is een mooi extratje. Maar waar Cal. voor mij om draait zijn de absurde situaties met de gevatte Moody opmerkingen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef JDx het volgende:
Nogmaals, iedereen die wacht, probeer Entourage! Zijn nu 6 seizoenen en vanaf seizoen 1 draait ook deze serie om geld, auto's, mooie vrouwen en Cali!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |