Uit de mond van David Duchovny zelf;quote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef metallicattim het volgende:
Bron?
Ik vind zo 1 2 3 niks over een S4.
Als ze dit topic wat beter hadden gevolgd, hadden ze kunnen zien dat ik die link al eerder had gepostquote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Trystar het volgende:
[..]
Uit de mond van David Duchovny zelf;
http://www.ustream.tv/californication
En ik had hem ook al eerder gepostquote:Op maandag 21 december 2009 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze dit topic wat beter hadden gevolgd, hadden ze kunnen zien dat ik die link al eerder had gepost
Dat heb ik ook met Stiflerquote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
haha, grappig. Als ik dat interview zie met david dan zie ik toch Hank
Dat heb ik niet vaak met acteurs
Da's geen goed teken.quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
Chester bedoel je. Sean Willyizzle Scottizzle is voor mij altijd Chester.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met StiflerIn welke film Seann William Scott ook speelt, hij blijft Stifler
Ja, of dat verhaal was een soort viral om Cali te promoten, maar misschien is het echt zoquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Pek het volgende:
Duchovny is toch sexverslaafd? Licht autobiografisch is het dus wel
Zelfde opmerkingen ook, net zo gevat. Zoals die vraag van Evan Handler en het antwoord daarop, haha.quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
Toch knap, want voor Californication kon 'm me niet anders voorstellen dan Fox Mulder! Kennelijk kan hij gewoon iemand *worden* ipv spelen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Teteteterek het volgende:
Haha idd, Scully is nog steeds Scullyquote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch knap, want voor Californication kon 'm me niet anders voorstellen dan Fox Mulder! Kennelijk kan hij gewoon iemand *worden* ipv spelen.
En vreemd genoeg, als ik The X-Files terugkijk (groot fanquote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch knap, want voor Californication kon 'm me niet anders voorstellen dan Fox Mulder! Kennelijk kan hij gewoon iemand *worden* ipv spelen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:08 schreef JDx het volgende:
Ga Entourage kijken
Heb 6 seizoenen erdoor gebrast in 2 weken.
Volgens mij is dat aflevering 1 van seizoen 3.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef niet_toegestaan het volgende:
Met wie loopt die Hank Moody te krikken in die reclames van Californication op comedy central? Dat ie zowat in slaap valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |