abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75669752
Wat een prachtig einde
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_75675572
Mooie, heftige laatste aflevering zeg. Dat opbiechten van Becca was ook zó goed geschreven. Toch jammer dat ook Californication last heeft van mensen die met hun reet zitten te kijken.
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef larry_flynt het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste zouden ze nog iets verder kunnen uitwerken.
Kijk het dan gewoon niet ofzo. Het hele punt wat Becca maakte was dat het niet uit liefde en niet perfect was, maar dat het goed voelde en het met een lieve jongen was en dat Hank haar juist niét verpest heeft.

De reactie van Karen was mooi gefilmd, de reactie van Hank daarop nog mooier. En nee lieve mensen, hij zal niet opgepakt worden omdat hij haar in elkaar slaat *want dat doet hij niet* . Voor dat van Mia zal hij ook wel geen straf krijgen, aangezien zij geen aangifte zal doen, al weet ik niet helemaal zeker of dat in Amerika ook zo werkt.
  woensdag 16 december 2009 @ 08:07:04 #203
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75676620
verdomme wat een : "hank doe dat nou niet, stomme lul" einde. De emotionele climax die het einde van dit seizoen is echt geweldig weergegeven in de laatste 10 minuten! Chapeau!
Stand for something or fall for anything
  woensdag 16 december 2009 @ 09:08:52 #204
182073 invine
blablabla etc.
pi_75677478
quote:
Op woensdag 16 december 2009 03:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooie, heftige laatste aflevering zeg. Dat opbiechten van Becca was ook zó goed geschreven. Toch jammer dat ook Californication last heeft van mensen die met hun reet zitten te kijken.
[..]

Kijk het dan gewoon niet ofzo. Het hele punt wat Becca maakte was dat het niet uit liefde en niet perfect was, maar dat het goed voelde en het met een lieve jongen was en dat Hank haar juist niét verpest heeft.

De reactie van Karen was mooi gefilmd, de reactie van Hank daarop nog mooier. En nee lieve mensen, hij zal niet opgepakt worden omdat hij haar in elkaar slaat *want dat doet hij niet* . Voor dat van Mia zal hij ook wel geen straf krijgen, aangezien zij geen aangifte zal doen, al weet ik niet helemaal zeker of dat in Amerika ook zo werkt.
Hij krijgt sowieso wel iets van het slaan van die agent
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_75678913
mooi einde van een erg goed seizoen. Stukken vermakelijker dan S2

De reactie van Karen kan ik me indenken maar als ze erover nadenkt is het ook een beetje hypocriet. Dat Hank zijn studente gepakt heeft maakt r niets uit maar een meid die een stuk ouder dan 16 leek en die hij niet kon... dan is de hel los.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:07:31 #206
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75678932
Ik denk dat het meer de druppel was die de emmer liet overlopen...
Stand for something or fall for anything
pi_75679109
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik denk dat het meer de druppel was die de emmer liet overlopen...
Women are funny that way.

Maar idd, moest ik ook aan denken. Hank heeft ondertussen half LA geneukt en dat is allemaal vergeven en vergeten en een neukertje van 3 jaar terug doet opeens de hel losbreken. Ok, ze was 16 maar we weten dat Hank daar geen idee van had en ze zag er ook bepaald niet minderjarig uit.

Ik heb ook het vermoeden dat we bewust niet alles hebben gehoord wat er gezegd is die laatste paar minuten van het seizoen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75679170
Maar Karen hield ook van Mia als haar eigen dochter, dan kan ik me best voorstellen dat Karen nooit meer normaal naar Hank kan kijken.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_75679258
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef MaxC het volgende:
Maar Karen hield ook van Mia als haar eigen dochter, dan kan ik me best voorstellen dat Karen nooit meer normaal naar Hank kan kijken.
Ja hey, het is ook fucked up shit maar toch denk ik dat we in S4 de laatste scene mét geluid gaan krijgen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_75683108
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja hey, het is ook fucked up shit maar toch denk ik dat we in S4 de laatste scene mét geluid gaan krijgen.
Lijkt me sterk.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:49:17 #211
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_75684168
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef Jarno het volgende:
Dit krijg ik met wat snel liplezen eruit, met de beelden waarin de mond te zien is.

What is this about

....meant...

janken

Hank, do you have any Fucking idea.

How could you do that?

Fuck....with her

euhmzz

Fuck you
Fuck you
....
Fuck you

Don't fucking touch me
pi_75708537
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef planethugo het volgende:
mooi einde van een erg goed seizoen. Stukken vermakelijker dan S2

De reactie van Karen kan ik me indenken maar als ze erover nadenkt is het ook een beetje hypocriet. Dat Hank zijn studente gepakt heeft maakt r niets uit maar een meid die een stuk ouder dan 16 leek en die hij niet kon... dan is de hel los.
Volgende keer wel opletten he als je naar Californication.
Karen ziet Mia als een soort dochter en Becca ziet Mia als een soort zus. Dat heeft een veel grotere impact dan een of ander tutje die hij neukt.
pi_75709139
Sow... paar dagen gewacht met kijken tot ik er echt voor kon gaan zitten, ik dacht ff chillen... maar lekker heftig zeg... poeh.

Kwam net geen traantje op het eind. Was inderdaad best een goed seizoen, 1 en 2 waren meer vermaak, dit had wat meer diepgang.

Al met al leuk, alleen geen feel-good einde.

Ps... die Mia... die moet je gewoon keihard neuken, kutwijf!
  woensdag 16 december 2009 @ 23:31:34 #214
182073 invine
blablabla etc.
pi_75711000
Ik kan niet wachten op S4 .. nouja in feb komt gelukkig lost alweer, maar dit is toch heel wat leuker.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:20:24 #215
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_75717750
Toch vind ik de heisa overdreven; Hank neukte Mia toen hij nog niet eens wist wie ze was.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_75718087
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef JDx het volgende:
Sow... paar dagen gewacht met kijken tot ik er echt voor kon gaan zitten, ik dacht ff chillen... maar lekker heftig zeg... poeh.

Kwam net geen traantje op het eind. Was inderdaad best een goed seizoen, 1 en 2 waren meer vermaak, dit had wat meer diepgang.

Al met al leuk, alleen geen feel-good einde.

Ps... die Mia... die moet je gewoon keihard neuken, kutwijf!
Je bent toch geen homo?
Er gaat niets boven Groningen
  donderdag 17 december 2009 @ 09:34:02 #217
182073 invine
blablabla etc.
pi_75718162
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Je bent toch geen homo?
Owja want alleen homo's laten een traantje zielig figuur..
pi_75718196
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef invine het volgende:

[..]

Owja want alleen homo's laten een traantje zielig figuur..
Bij zoiets wel ja.
pi_75718262
Nou ik vond het ook wel erg indringend allemaal hoor. Een van de meest heftige tv momenten van de afgelopen jaren.
  donderdag 17 december 2009 @ 10:03:40 #220
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_75719122
Ik vond Mia er wel even met de haren bijgesleept. Zo in ene is ze er weer en nog geen 20 minuten later is het geheim van de serie out in the open.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 17 december 2009 @ 10:04:07 #221
182073 invine
blablabla etc.
pi_75719137
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Bij zoiets wel ja.
Onzin.
pi_75720876
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef invine het volgende:

[..]

Onzin.
Ja en vrouwen dan...
pi_75720918
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond Mia er wel even met de haren bijgesleept. Zo in ene is ze er weer en nog geen 20 minuten later is het geheim van de serie out in the open.
Het tempo lag wel vrij hoog ja. .
  donderdag 17 december 2009 @ 11:18:23 #224
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_75721897
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Bij zoiets wel ja.
Heb je weer zo'n homofoob.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_75726397
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Volgende keer wel opletten he als je naar Californication.
Karen ziet Mia als een soort dochter en Becca ziet Mia als een soort zus. Dat heeft een veel grotere impact dan een of ander tutje die hij neukt.
daarom zeg ik, in eerste instantie kan ze daar kwaad over zijn maar als ze na gaat denken was het op dat moment niet zo fout als het lijkt. Als ie het daarna nog vaker gedaan had, dan was het wat anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')