Klopt, van Runkle.. niet ronkel. zag je echt 6 afleveringen geleden aankomen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef Karina het volgende:
Het ging wel, niet geweldig. En dat Ronkel en zijn vrouw weer bij elkaar zouden komen, zag je natuurlijk al mijlenver aankomen.
En wat is er mis met torrents? Ik kwam gisteren thuis, zette de torrent aan en na 15 minuten of zo, niet eens op gelet, was de aflevering al binnen, als je daar al geen geduld voor hebt
Alles zonder pw-crapquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef invine het volgende:
[..]
Klopt, van Runkle.. niet ronkel. zag je echt 6 afleveringen geleden aankomen..
en wat er mis is met torrents, ik heb al rot internet en dan schiet het niet op met torrents + ik betaal niet voor niets voor usenet
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op maandag 14 december 2009 10:43 schreef Pek het volgende:
Dat einde is geniaal, ze mogen wat mij betreft nu stoppen met de serie.
Ik voorspel dat Mia het avontuurtje met Hank geheel opbiecht aan Karen en daardoor ze weer in een break zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef jo-ep het volgende:
voorspel hier wat er volgende week allemaal gebeurt.
Dit overtref je niet meer, waar moet het verder over gaan? Hank die boehoe doet in jail en hem van ellende in een dikke neger hangt? No way, ik denk dat alles wel is gezegd en dit vanuit de schrijvers ook het ultieme einde is. Het zou me echt verbazen als deze serie nog een vervolg krijgt, maar damn wat was ie goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste zouden ze nog iets verder kunnen uitwerken.
Kom hier dan ook niet, als je nog moet kijken.quote:Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ga hier NIET meelezen want ik moet nog kijken!!!
WEL EVEN SPOILERS GEBRUIKEN JONGENS! :-)
quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Mia het avontuurtje met Hank geheel opbiecht aan Karen en daardoor ze weer in een break zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies!quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Kom hier dan ook niet, als je nog moet kijken.
De uitzending is al geweest, dus mensen mogen erover praten, lijkt me.
Niet goed gezocht dan.quote:Op maandag 14 december 2009 19:15 schreef Ruud het volgende:
Is seizoen 2 nog niet op DVD uit? Laatst gezocht, maar niet gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:40 schreef larry_flynt het volgende:
Waar krijgt hij nu straf voor van de politie?Het vechten met die manager en het feit wat nu wel naar buiten zal komen dat hij Mia heeft geneuqt toen ze nog 16 was. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:40 schreef larry_flynt het volgende:
Waar krijgt hij nu straf voor van de politie?wat is dit nou voor domme vraag... wij weten net zoveel als jij hoor. kijk het anders nog een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
dude die zocht ik dus:) super thnx.... wat een plaat voor deze epquote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef n0ir het volgende:
Heel indrukwekkend einde. Dat z'n fout met Mia Hank uiteindelijk nog in zou halen past goed bij de serie.
Mia zag er ook een paar pondjes gezonder uit, en die manager, wat een lul
!
In the "Pilot" episode of Showtime's Californication, a cover version performed by My Morning Jacket is used as the credits song. The original version by Elton John is then used in the season 3 finale.
Best vet, in de eerste en 'laatste' aflevering hetzelfde liedje, in een andere context is het een heel ander lied.
Ja... teringquote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Karina het volgende:
Goede aflevering en toch wel een onverwacht "einde" vond ik. En die manager was wel een lul inderdaad.
Anders lees je even de 3 posts voor je.quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef invine het volgende:
[..]
Ja... tering
iemand idee hoe dat nummer ook alwee rheet op het einde?
I know i know maar kon niet wachten eigenlijk. Maar gelukkig weinig gezien voordat ik de EP zelf keek.quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Kom hier dan ook niet, als je nog moet kijken.
De uitzending is al geweest, dus mensen mogen erover praten, lijkt me.
x2, wat een vette gave aflevering. Maar ik zit hier ook een beetje depri.quote:Op maandag 14 december 2009 18:15 schreef jo-ep het volgende:
wow....
zit hier na 5 minuten nog met kippevel... heel mooi einde!
maar wel heel sneu ja, voor hank.
Ja ik had hem al gevondenquote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Anders lees je even de 3 posts voor je.
[..]
I know i know maar kon niet wachten eigenlijk. Maar gelukkig weinig gezien voordat ik de EP zelf keek.
[..]
x2, wat een vette gave aflevering. Maar ik zit hier ook een beetje depri.
Holy shit. Je kon ook gewoon zien / liplezen wat Karen zei, ondanks dat je haar niet hoorde.
Die komt er, dat is al langer bekend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef lesley het volgende:
weet iemand of en waneer er een 4e reeks komt?
In april beginnen ze met opnames voor seizoen 4quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef lesley het volgende:
weet iemand of en waneer er een 4e reeks komt?
Kut-nummerquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:40 schreef Trystar het volgende:
Gelijk even Rocket Man van Elton John op m'n iPhone gezet
Verrassend, maar ok.. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In april beginnen ze met opnames voor seizoen 4
Volgens David zelf, zal het nieuwe seizoen vóór september worden uitgezonden. Ik vermoed rond begin augustus
Voor de live chat met David:
http://www.ustream.tv/californication
Vind zelf de uitvoering van my morning jacket mooier. Die is dan ook niet uit mn playlist verdwenen sinds de eerste epquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:40 schreef Trystar het volgende:
Gelijk even Rocket Man van Elton John op m'n iPhone gezet
Precies, Becca was super!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef ChickenMan het volgende:
Becca was trouwens erg goed in de ep. Heftige afsluiter.
Misschien voor jou, voor mij is dat Battlestar Galactica, maar hij komt wel in mijn top 10 voor.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef Die4iT het volgende:
uhm... beste serie ever?
Je kan hopen wat je wil maar er komt toch echt een vierde seizoen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef larry_flynt het volgende:
Ik hoop echt dat er geen vervolg komt. Zo mooi einde dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcy die tóch wil scheiden... Dat had helemaal niemand verwacht denk ik.WOS'ser for life.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooow.
Zelden zo'n goede serie gezien. Aan sommige series raak ik echt verslaafd, maar Californication kon ik altijd wel missen, ondanks dat toch alles gezien en altijd blijven volgen. En dan zo'n ontknopingAls dit het einde was geweest had ik er vrede mee kunnen hebben, was een geniaal einde geweest zelfs.
wtf gast dat spoilerstukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcy die tóch wil scheiden... Dat had helemaal niemand verwacht denk ik.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooow.
Zelden zo'n goede serie gezien. Aan sommige series raak ik echt verslaafd, maar Californication kon ik altijd wel missen, ondanks dat toch alles gezien en altijd blijven volgen. En dan zo'n ontknopingAls dit het einde was geweest had ik er vrede mee kunnen hebben, was een geniaal einde geweest zelfs.
Misschien zei die wel dattie de manager van Mia geklapt had en had Karen er stiekem een relatie meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcy die tóch wil scheiden... Dat had helemaal niemand verwacht denk ik.![]()
. Ik verbind er ook geen conclusies aan.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Gabbylicious het volgende:GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
In Californication valt het nog wel mee, in Heroes loopt ze echt met een triest gezicht rond.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef sander-3 het volgende:
Man wat is die mia vervelend. Dat wijf loopt heel de tijd met een-hoofd rond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |