Verrassend, maar ok.. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In april beginnen ze met opnames voor seizoen 4
Volgens David zelf, zal het nieuwe seizoen vóór september worden uitgezonden. Ik vermoed rond begin augustus
Voor de live chat met David:
http://www.ustream.tv/californication
Vind zelf de uitvoering van my morning jacket mooier. Die is dan ook niet uit mn playlist verdwenen sinds de eerste epquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:40 schreef Trystar het volgende:
Gelijk even Rocket Man van Elton John op m'n iPhone gezet
Precies, Becca was super!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef ChickenMan het volgende:
Becca was trouwens erg goed in de ep. Heftige afsluiter.
Misschien voor jou, voor mij is dat Battlestar Galactica, maar hij komt wel in mijn top 10 voor.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef Die4iT het volgende:
uhm... beste serie ever?
Je kan hopen wat je wil maar er komt toch echt een vierde seizoen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef larry_flynt het volgende:
Ik hoop echt dat er geen vervolg komt. Zo mooi einde dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcy die tóch wil scheiden... Dat had helemaal niemand verwacht denk ik.WOS'ser for life.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooow.
Zelden zo'n goede serie gezien. Aan sommige series raak ik echt verslaafd, maar Californication kon ik altijd wel missen, ondanks dat toch alles gezien en altijd blijven volgen. En dan zo'n ontknopingAls dit het einde was geweest had ik er vrede mee kunnen hebben, was een geniaal einde geweest zelfs.
wtf gast dat spoilerstukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcy die tóch wil scheiden... Dat had helemaal niemand verwacht denk ik.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooow.
Zelden zo'n goede serie gezien. Aan sommige series raak ik echt verslaafd, maar Californication kon ik altijd wel missen, ondanks dat toch alles gezien en altijd blijven volgen. En dan zo'n ontknopingAls dit het einde was geweest had ik er vrede mee kunnen hebben, was een geniaal einde geweest zelfs.
Misschien zei die wel dattie de manager van Mia geklapt had en had Karen er stiekem een relatie meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcy die tóch wil scheiden... Dat had helemaal niemand verwacht denk ik.![]()
. Ik verbind er ook geen conclusies aan.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Gabbylicious het volgende:GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |