Ja... teringquote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Karina het volgende:
Goede aflevering en toch wel een onverwacht "einde" vond ik. En die manager was wel een lul inderdaad.
Anders lees je even de 3 posts voor je.quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef invine het volgende:
[..]
Ja... tering
iemand idee hoe dat nummer ook alwee rheet op het einde?
I know i know maar kon niet wachten eigenlijk. Maar gelukkig weinig gezien voordat ik de EP zelf keek.quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Kom hier dan ook niet, als je nog moet kijken.
De uitzending is al geweest, dus mensen mogen erover praten, lijkt me.
x2, wat een vette gave aflevering. Maar ik zit hier ook een beetje depri.quote:Op maandag 14 december 2009 18:15 schreef jo-ep het volgende:
wow....
zit hier na 5 minuten nog met kippevel... heel mooi einde!
maar wel heel sneu ja, voor hank.
Ja ik had hem al gevondenquote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Anders lees je even de 3 posts voor je.
[..]
I know i know maar kon niet wachten eigenlijk. Maar gelukkig weinig gezien voordat ik de EP zelf keek.
[..]
x2, wat een vette gave aflevering. Maar ik zit hier ook een beetje depri.
Holy shit. Je kon ook gewoon zien / liplezen wat Karen zei, ondanks dat je haar niet hoorde.
Die komt er, dat is al langer bekend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef lesley het volgende:
weet iemand of en waneer er een 4e reeks komt?
In april beginnen ze met opnames voor seizoen 4quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef lesley het volgende:
weet iemand of en waneer er een 4e reeks komt?
Kut-nummerquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:40 schreef Trystar het volgende:
Gelijk even Rocket Man van Elton John op m'n iPhone gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |