Steeds als iemand 'Stacey' post, ga ik eerst alle vrouwen van afgelopen aflevering af, en kan ik echt niet bedenken wie d'r nou bedoeld wordt, daarna bedenk ik pas "ohja, de dean"quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef neilpad het volgende:
Toch vind ik Stacey ook wel grappig ergens.
Ik denk serieus dat het hem gaat lukkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:43 schreef invine het volgende:
Vond het een mooi stukje hoe hij Karin wilde versierenen dan op het einde toch maar vragen of ze een glaasje wijn wilt
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het hem gaat lukken![]()
Helaas wel...quote:Op woensdag 25 november 2009 08:24 schreef SnuggLe het volgende:
I don't want to spoil the fun, maar over nog 3 weken is het seizoen al weer afgelopen toch?
BAN BAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111quote:Op woensdag 25 november 2009 08:24 schreef SnuggLe het volgende:
I don't want to spoil the fun, maar over nog 3 weken is het seizoen al weer afgelopen toch?
Agreed, hij gebruikte geen spoiler tagquote:Op woensdag 25 november 2009 15:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
BAN BAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
idd. Hebben ze allebei de zoete wraakquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het hem gaat lukken![]()
En daarna gaan hank en karen weer samen naar new york.. of nee toch niet want dan kan het geen californication kunnen hetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd. Hebben ze allebei de zoete wraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |