Tja, ik kan het niet zo goed uitleggen als deze gasten.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
? Waar zijn is de Japanse versie mee te vergelijken?
Spendeer dan je tijd maar aan je standpunt mbt Defensie.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
Tja.. zit ik net een hele reply te tikken... had jij hem vol zitten prakken
Maargoed, kwam ongeveer neer op:
[..]
Tja, ik kan het niet zo goed uitleggen als deze gasten.
http://luxuryexperience.c(...)gle_malt_whisky.html
Eigenlijk moet ik me daar wel eerst op inlezen.. ik weet er gewoon te weinig van hoe het zit qua kosten en hoe de internationale samenwerking bijvoorbeeld geregeld is momenteel.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Spendeer dan je tijd maar aan je standpunt mbt Defensie.
Da's makkelijk. Zo'n 8 miljard per jaar. In Afghanistan, Bosnië en Tsjaad doen we erg goed ons werk. Alleen komen wij personeel en materieel te kort. En, in tegenstelling tot wat bijna elke partij roept, we hebben echt een nieuw gevechtsvliegtuig nodig. En ja, de JSF is op dit moment de beste keus.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik me daar wel eerst op inlezen.. ik weet er gewoon te weinig van hoe het zit qua kosten en hoe de internationale samenwerking bijvoorbeeld geregeld is momenteel.
Famous Grouse is alleen goed om te mixen en die Sheep Dip wil ik niet eens proberen.quote:Overigens wel een waarschuwing, deze waren het smerigst:
Famous grouse ben ik al geen fan van, maargoed ik gaf ze het voordeel van de twijfel (ze hadden een mooie stand neergezet) en ik probeerde de snow grouse. Iew.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die is gewoon niet lekker.
Ik zit in dramland en kan ook wel wat gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Ha, whisky als onderwerp hier...
Terug uit de USA en dan kan je met weer hier wel wat drams gebruiken.
Snow Grouse is niet te hachelen inderdaad...
Mijn eerste instinct reactie was eigenlijk al 'het leger moet minder dingen doen, maar wat ze doen wel goed doen'.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's makkelijk. Zo'n 8 miljard per jaar. In Afghanistan, Bosnië en Tsjaad doen we erg goed ons werk. Alleen komen wij personeel en materieel te kort. En, in tegenstelling tot wat bijna elke partij roept, we hebben echt een nieuw gevechtsvliegtuig nodig. En ja, de JSF is op dit moment de beste keus.
Voor het overige volgen wij de orders van het kabinet welk weer als een schoothondje de US/NATO volgt.![]()
[..]
Ik heb meteen mn bijdrage maar in het speciale topic er bij gezet net.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Ha, whisky als onderwerp hier...
Terug uit de USA en dan kan je met weer hier wel wat drams gebruiken.
Snow Grouse is niet te hachelen inderdaad...
Las al zoiets in het whisky-topic...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit in dramland en kan ook wel wat gebruiken.
Ook gezien.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb meteen mn bijdrage maar in het speciale topic er bij gezet net.
Hoe was het in de US of A ?
In Tsjaad zitten zo'n 100 collega's. In Bosnië 40 en in Afghanistan nu zo'n 1600 collega's.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn eerste instinct reactie was eigenlijk al 'het leger moet minder dingen doen, maar wat ze doen wel goed doen'.
Oftewel, je pakt OF Bosnie, OF Tsjaad, OF Afghanistan. Maar ik heb bijvoorbeeld geen idee hoeveel mensen er nu in Bosnie en Tsjaad zitten en wat ze er precies uitvoeren.
Als je het materiaal en de mankracht niet hebt, moet je niet naar Afghanistan gaan 'omdat vriendje US het doet'.
Als percentage van het BBP geeft NL zo te zien relatief weinig uit
Ik schaam me diep.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Las al zoiets in het whisky-topic...
Tja, ik heb via de studie wel eens door die beleidsnota vernieuwing rijksdienst doorgebladerd. 12800 ambtenaren zouden wegbezuinigd worden, terwijl de dienstverlening beter gaat worden. Dat gaat em niet worden dusquote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Tsjaad zitten zo'n 100 collega's. In Bosnië 40 en in Afghanistan nu zo'n 1600 collega's.
Dat lijkt niet veel maar rekening houdend met de rotatie is dat voor NL net te doen.
Het materieel is er slechter aan toe. De regering schijnt er nu pas achter te komen dat materieel sneller slijt als het 24/7 in oorlogs omstandigheden in gebruik is.Adviezen voorafgaande door Defensie zijn in de wind geslagen.
Het materieel is aan vervanging/aanvulling toe en er moet meer personeel bij. De regering kijkt namelijk naar de totaal cijfers. Die zien 70000 personen werkzaam bij Defensie. Een kwart daar van is echter burger personeel (niet uitzendbaar) en twee kwart is ondersteunend personeel. Alle uitzendingen worden dus gedaan door "maar" een kwart van het personeel.![]()
En het budget, ja dat is al jaren te laag. De EU en NATO vragen al jaren dat percentages op te voeren. Maar natuurlijk wil de regering weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Let wel; we hebben een goede Defensie. Het aanwezige en inzetbare materieel en personeel is uitstekend.
Alleen de opvolging en vervanging door de regering laat zeer ter wensen over.
En Defensie personeel valt niet onder Rijksambtenaar.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, ik heb via de studie wel eens door die beleidsnota vernieuwing rijksdienst doorgebladerd. 12800 ambtenaren zouden wegbezuinigd worden, terwijl de dienstverlening beter gaat worden. Dat gaat em niet worden dus
http://www.regering.nl/On(...)nieuwing_rijksdienst
http://www.nrc.nl/economi(...)r_soorten_ambtenaren
Het lijkt mij erg lastig om zo'n groot percentage te schrappen als je wel evenveel taken op je wilt nemen, of zelfs meer.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens een dram drinken. Tot snel.
Gewoon uit interesse: wat is je mening over de Eurofighter, Grippen en Rafale?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's makkelijk. Zo'n 8 miljard per jaar. In Afghanistan, Bosnië en Tsjaad doen we erg goed ons werk. Alleen komen wij personeel en materieel te kort. En, in tegenstelling tot wat bijna elke partij roept, we hebben echt een nieuw gevechtsvliegtuig nodig. En ja, de JSF is op dit moment de beste keus.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik me daar wel eerst op inlezen.. ik weet er gewoon te weinig van hoe het zit qua kosten en hoe de internationale samenwerking bijvoorbeeld geregeld is momenteel.
Overigens wel een waarschuwing, deze waren het smerigst:
Famous grouse ben ik al geen fan van, maargoed ik gaf ze het voordeel van de twijfel (ze hadden een mooie stand neergezet) en ik probeerde de snow grouse. Iew.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die is gewoon niet lekker.
Mee eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:32 schreef iamredleader het volgende:
Deze TT mag overigens regelmatig in de Active Topics te vinden zijn
De Eurofighter en Gripen hebben als nadeel dat die al in ontwikkeling en productie waren terwijl NL nog lang geen nieuwe toestellen nodig had. Die ontwerpen kwamen dus gewoon te vroeg op de markt en lopen nu achter op de nieuwe ontwikkelingen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse: wat is je mening over de Eurofighter, Grippen en Rafale?
One big happy family.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:De vader van Gibbs speelt nu de opa van Booth in Bones
Handig om eens wat info te krijgen van iemand die daadwerkelijk weet waar het over gaatquote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Eurofighter en Gripen hebben als nadeel dat die al in ontwikkeling en productie waren terwijl NL nog lang geen nieuwe toestellen nodig had. Die ontwerpen kwamen dus gewoon te vroeg op de markt en lopen nu achter op de nieuwe ontwikkelingen.
Eigenlijk idem voor de Rafale met als extra minpunt dat het vliegbereik (door de twee motoren) maar 1050km is. Terwijl de F-35 versie (A) waar de voorkeur van NL naar uit gaat minimaal 2200km bereik heeft zonder het aanbrengen van extra brandstoftanks.
En natuurlijk missen alle drie de modellen een stealth capaciteit.
Voor mij zijn de eigenschappen het belangrijkste maar voor NL BV speelt de prijs natuurlijk erg mee. Ondanks de verhogingen in de ontwikkelkosten van de F35A ligt de stuks prijs nog steeds onder de prijs van sommige van de andere kandidaten. De Rafale is bv stervensduur omdat alleen Frankrijk er mee vliegt.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Handig om eens wat info te krijgen van iemand die daadwerkelijk weet waar het over gaat
Kijk je puur naar de eigenschappen van de toestellen, of laat je de prijs ook meewegen? Is de F35A met alle kostenoverschrijdingen nog steeds het geld waard? Of komt er een punt waarop je zegt, nu kunnen we beter dat geld uitsparen en in ander materieel steken?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helder en duidelijk verhaal. Dank je
Tijd over.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer terug van je trip of tijd over?
Ik heb de afgelopen weken tijdens onze vakantie ook aardig weten te profiteren van de lage dollarkoersen.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef De_Hertog het volgende:
Toevallig lees ik net dit: Defensie profiteert van lage dollarkoers
Mooi meegenomen dus
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken tijdens onze vakantie ook aardig weten te profiteren van de lage dollarkoersen.
Het prijsniveau in de USA is al lager dan in de EU en dan kan je er momenteel ook nog 1/3e van de prijs afhalen t.o.v. de Euro. We hebben zelfs een extra koffer aangeschaft om alle aangeschafte spullen (voornamelijk kleding en schoenen) weer mee naar NL te kunnen krijgen...
De Slowpaint had een mooie eerste dag of dagen en daarna is het niets meer geworden. Maar ik had laatst een idee die ik best daarvoor kan gebruikenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en idd was het een mooie paint
Het AKQ paint topic is een beetje doodgevallen.
je durft niet meer in de herhaling?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Ja die had ik gekocht en die was afgekeurd
Een rokje trek je sneller aan dan een jurk![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Het Glazen Huis.
Het is in ieder geval een kubusachtig ding.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt het op dat ik geen idee heb hoe dat huis er uit ziet?
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
AKQ Slowpaint #1: A new Hope Mooi gesprek tussen Soempie en mij
Geen flauw idee, ben niet zo van de kleurtjesquote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef B.ertha het volgende:
De brainwash heeft een aanbieding, wassen, knippen, stijlen en verven voor 30 euro.
Ik overweeg het heel erg, maar ik zou niet weten welke kleur ik wil. Ben nu redelijk donker bruin en het moet dan wel een lichtere kleur worden. Tips?
Mazzelaars.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef iamredleader het volgende:hier is NL is het weer belachelijk goed, in vergelijking met gisteren (storm, windkracht 9, plaatselijk 10 mm water). Vandaag zonneschijn, weinig wind, termperaturen rond 14-17 graden
Goed om te zien dat je, gezien mijn afwezigheid, mijn taak overneemt.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ben niet zo van de kleurtjes![]()
Pics van hoe het nu is?
Je komt er eigenlijk maar op één manier achter.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:24 schreef B.ertha het volgende:
Dat idee heb ik. Vroeger wilde ik altijd heel graag rood zijn, maar ergens denk ik dat dat niet bij mij past
Etcie moet het wel kunnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Ja, waar vind ik die. Het kan ook met photoshop, maar daar kan ik niet mee omgaan.
Ik ben ook wel bereid om mezelf over te geven aan iemand die er verstand van heeft, maar uit ervaring weet ik dat dat met de gemiddelde kapper nogal tegenvalt
kunnen jullie nog mooie even wat ontwikkelingswerk doen daarquote:Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi B
Is het in NL net zo nat als hier? Veel overstromingen hier in de buurt.
Zelfs een aardverschuiving.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[ []
Rood staat me niet, denk ik. Blond lijkt me gaaf, maar dat durf ik niet. Wat nou als het niet staat, dan zit ik ermee.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie moet het wel kunnen.![]()
Ik ben weg.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even quick en dirty:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Quick en dirty, zei ik dan ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankje. Maar als het zo wordt, dan wil ik niet roodharig zijn! Ik denk dan meer aan dieprood, natuurlijker
Weet ikquote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Quick en dirty, zei ik dan ook.
Heb Photoshop alweer afgesloten, anders had ik het nog wel wat donkerder willen maken...
Oh, ik lees dit nu pas. In Breda zit een kapper waar met computers wordt gewerkt. Cosmo geloof ik. Ze hadden mijn haar daar heel tof gemaakt, maar dan zit je er wel gelijk 5 uur en ik was meer dan 100 euro kwijt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Ja, waar vind ik die. Het kan ook met photoshop, maar daar kan ik niet mee omgaan.
Ik ben ook wel bereid om mezelf over te geven aan iemand die er verstand van heeft, maar uit ervaring weet ik dat dat met de gemiddelde kapper nogal tegenvalt
Ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi B
Is het in NL net zo nat als hier? Veel overstromingen hier in de buurt.
Zelfs een aardverschuiving.
Onder de noemer rokje had ik toch meer zoiets verwacht / gehooptquote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Tadaaaa
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe rokje
Hoe korter, hoe beter?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onder de noemer rokje had ik toch meer zoiets verwacht / gehoopt
Leuke riem ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je, gezien mijn afwezigheid, mijn taak overneemt.![]()
Leuke fotoquote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood staat me niet, denk ik. Blond lijkt me gaaf, maar dat durf ik niet. Wat nou als het niet staat, dan zit ik ermee.
Jullie zijn toppersquote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
We gaan de wagens in! De lokale overheid heeft ons aanbod aangenomen. We sturen 80 mensen die kant op. Ik spreek jullie snel weer.
Het hoeft toch niet altijd 'voor wat, hoort wat' te zijn? Zij zijn daar toevallig en kunnen helpen, mooi meegenomen danquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed bezig red
Het is toch een beetje achtergesteld gebied daar. Na Afrika is Schotland een goede optie om hulp te gaan verlenen. Heeft Schotland hier eigenlijk nog geholpen toen we hoog water hadden?
*insert espresso-apparaat-geluiden*quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet ik, maar stoken mag toch?![]()
espresso aub![]()
hier is m'n kopje
Er is hier een tijdje een baas geweest die vond dat iedere afdeling waar hij werkte zo'n ding moest hebben, dus dat was het eerste wat hij regelde. Een paar weken later was hij weg vanwege 'een meningsverschil', dus dat was meteen ook het enige wat hij heeft geregeldquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij deze ben ik jaloers, we hebben hier alleen zo'n DE apparaat waar maar matige koffie uitkomt.
Thuis uiteraard wel goed voorzien in de Espresso voorziening.
De cappucino is aan mij niet zo besteed, maar de espresso uit dit apparaat is uitstekend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn bazen die slechtere zaken in weinig tijd kunnen regelen.
Ziet er neit vekeerd uit MM.
Ik heb gewoon een half automaatje en een losse molen, ik hou wel van te experimenteren.
Nog nooit gezien, maar zal er eens naar uitkijken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb de Palermo ook wel eens. Toevallig op dit moment. Is idd prima te drinken. Als je die lekker vindt zou je de Supermarkt versie van Simon Levelt ook eens kunnen proberen (ze hebben voor de grotere supermarkten tegenwoordig ook SL bonen)
Not going to happen. Ever.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Red je het hier ook mee?
*naar nespresso ding loopt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef Cobra4 het volgende:Heeft iemand een bakkie koffie voor me?
Niet echt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
*naar nespresso ding loopt.
Heb je Schotland van het water kunnen redden?
Dat is in ieder geval al heel wat, en alle beetjes helpen lijkt me. Hulde voor de actie. Gaan jullie nog meer doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet echt.Vooral in het zuid westen van Schotland gaat het erg mis.
Wij hebben de hele nacht gewerkt om een doorgaande weg en een naastgelegen spoorlijn weer vrij te krijgen. Daar was een helling overheen gegleden.
Goed samengewerkt met de lokale mensen. We hebben niet hoeven wachten op materiaal van hulpdiensten. De lokale boeren kwamen meteen aanzetten met graafmachines en traktoren met aanhangers. En hun vrouwen hebben de hele nacht voor koffie, thee en eten gezorgd.
We hebben het wel aangeboden Later vandaag horen we of we nog nodig zijn. Maar eerst gaan we even een paar uur onze spullen schoonmaken en wat slapen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al heel wat, en alle beetjes helpen lijkt me. Hulde voor de actie. Gaan jullie nog meer doen?
Tijdens mijn bezoek aan de USA van de afgebeelde fastfood-ketens alleen bij Subway een broodje roastbeef gegeten (alleen met zout en peper, geen saus, jallapeno's, uien, sla en alles wat niet op een broodje thuis hoort, heel vreemd voor die Yanks...) en bij Wendy's een heerlijke milkshakes gehaald.quote:
Nee, ze zitten als het goed is ook in de VS. Maar veeel en veeel minder. Maar het is een Canadese keten. Vind het mooi dat dat ook de enige optie is op dat plaatjequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer net niet, zit die alleen in Canada?
Ik denk dat het een diep, vol bruin wordt, zonder roodtinten want dat heeft een vriendin me afgeraden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuke foto
En op basis van de photoshop skillz van MM zou ik ook eerder denken aan een rode gloed in bruin, en niet echt "rood"
Ik had wel even een what the fuck momentje toen ik de website van white castle bekeek:quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens mijn bezoek aan de USA van de afgebeelde fastfood-ketens alleen bij Subway een broodje roastbeef gegeten (alleen met zout en peper, geen saus, jallapeno's, uien, sla en alles wat niet op een broodje thuis hoort, heel vreemd voor die Yanks...) en bij Wendy's een heerlijke milkshakes gehaald.
De rest wel gepasseerd, maar ik krijg die troep niet door mijn strot...
quote:We were reading a story in class called “The Princess and the Plumber”. After discussing it for about a half hour, the only boy in the class burst out with “Am I the only one thinking Mariokart right now??” IMMD
Mis er nog wel een paar, zoals bijv. Denny's en Cracker Barrel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ze zitten als het goed is ook in de VS. Maar veeel en veeel minder. Maar het is een Canadese keten. Vind het mooi dat dat ook de enige optie is op dat plaatje
Ik vond de quiznos wel aardig eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mis er nog wel een paar, zoals bijv. Denny's en Cracker Barrel.
Die laatste heeft wel goed, normaal (lees: niet kleddervet) voedsel, alleen de griesmeelpap die ze bij elke maaltijd serveren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit wel wat weinig saus op vergeleken bij de kapsalon.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Om nog even in de zelfde calorierijke omgeving te blijven
http://www.evmi.nl/nieuws(...)-sensatie-in-vs.html
Lijkt me de Nederlandse evenknie van een kapsalon (zo heet dat ding toch?)
quote:Ultimate White Trash Hot Dog
A hot dog infused with cheese, deep fried, wrapped in bacon and fried again. Served with french fries.
Daar moet je aardig je best voor doen denk ik, om een bus te laten kantelenquote:Local media in Virginia is reporting that Miley Cyrus' tour bus was in an accident on the I-85 interstate.The entire bus overturned!
One fatality has been reported as well as several injuries, however, we're told that Miley was not on the bus at the time.
Maar natuurlijk, nu weet ik direct wat een citroen isquote:Omschrijving
Een citroen kan heel groot of heel klein zijn en heeft een dikke of dunne, gladde of ruwe schil.
Welk feest?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn Freddie Mercurykostuum heb ik aan, op naar het feest!
Ik moet er wel een uur of 12 in kunnen feesten hequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
betonnen laarzen?
bed van vloeibaar cement?
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier vanavond. Mensen last van een sociaal leven?
Al Caponequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welk feest?
over kostuum en feest gesproken, ik ben uitgenodigd voor een oud&nieuw feest met als thema maffia, iemand suggesties?
Niet origineelquote:
Oh. In that case:quote:
Neuhquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier vanavond. Mensen last van een sociaal leven?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Regel een (half) paardenkostuum en zet een paardenhoofd op je hoofd
Ga als Willem Endstra.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Gaat hem niet worden ben ik bang
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tuintje op je buik, daar kan je wel mee rondlopen
Ja, per 13 december. Qbuzz neemt het dan over.quote:
Drechtsteden, Alblasserwaard en Vijfheerenlanden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus die gare bussen uit het noorden komen naar het zuiden?
De Q-liners zitten anders heerlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus die gare bussen uit het noorden komen naar het zuiden?
In ieder geval komen de nieuwe Q-liners ook uit dezelfde fabriek als de huidige.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De Q-liners zitten anders heerlijk
Kan ook nog idd, goed idee, ik kom er op terugquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:01 schreef iamredleader het volgende:
Met een thema zoals mafia kun je ook een heel andere kant op, bijvoorbeeld als rechter of politieman, en dan "smeergeld" uit elke zak laten puilen
Een feest van het bedrijf waarvoor ik werk, met thema Glitter & Glamour. Veel mensen hebben zich er niet aan gehouden, waardoor ik respect kreeg voor mijn kostuumquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welk feest?
over kostuum en feest gesproken, ik ben uitgenodigd voor een oud&nieuw feest met als thema maffia, iemand suggesties?
Dan zet ik wel nieuwequote:
De verzekering van de tegenpartij betaaltquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maakt niet wat voor deuk --> veel ¤¤¤....
Begint het pas om 1900!?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
Ofyles2 had al eerder bericht 21 december Groningen te bezoeken.
Dit is inmiddels echter twee weken geleden gebeurd vanwege het nakende afscheid van het vervoersbedrijf Arriva.
Volgend bezoek staat op 18 december gepland in plaats van 21 december, dit omdat Serious Request op eerstgenoemde dag om 19:00 begint.
Einde mededeling.
We zijn net weer 10 minuten in de luchtquote:
Oh, downtime?quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We zijn net weer 10 minuten in de lucht
jep, servers zijn verhuisd vandaag, dus sinds 11 uur was het hier rustigquote:
Ah.quote:
Dat is inderdaad wel heel erg mooi danquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah.
Net het mooiste van de hele oefening meegemaakt.:
Er kwam net een meisje van een jaar of 9 bij ons de commando container in gelopen om een fles Glenfiddich (18 jaar![]()
) te geven. Met de mededeling dat wij lief zijn omdat wij er voor hebben gezorgd dat zij weer (met de bus) naar school kan gaan.
![]()
Het is erg lang geleden dat ik met 4 mannen in een kleine ruimte heb gestaan die allemaal met tranen in de ogen stonden.
Ik denk niet echt dat dat te vergelijken valt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg mooi dan
Aan de andere kant, als ik morgen weer een goeie scheet laat in de kleedkamer zitten er 14 volwassen mannen met tranen in hun ogen in 1 ruimte
Je vorige sig is mooier.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
We zitten nu met z'n allen te genieten van a wee dram en bier en hebben een heerlijke maaltijd achter de rug. Met als hoofdgerecht Haggis!.![]()
Een slager uit het dorpje waar wij hebben uitgeholpen met de weg en spoorlijn vrijmaken heeft een inzameling onder de dorpelingen gehouden. Hij heeft geen geld verzameld maar eten en drinken. Dit als dank voor ons werk.
Rond 1700 waren onze koks net van plan de laatste noodrantsoenen op te warmen. (morgen hebben we een bbq) toen er een aantal wagens bij ons stopte en de mensen allerlei heerlijke dingen begonnen uit te laden.
Er zijn nu zo'n 40 dorpelingen bij ons op het terrein en er schijnen nog een paar bagpipers onderweg te zijn.
Dat gaat dus laat/vroeg worden.![]()
Ik ga weer verder met feesten.
Thx.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef iamredleader het volgende:
C4, jullie hebben echt puik werk geleverd, het is bijzonder mooi dat de locals dit zo laten blijken
quote:
Eigenlijk organiseert 3FM Serious Request om zo de strijd aan te binden met Radio 2, die in december haast onverslaanbaar is.quote:Op zondag 22 november 2009 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom doen ze dit soort acties in weekenden dat je niet veel te doen hebt. Ik vind dat ze de volgende keer wel eens mogen inventariseren onder de deelnemers welk weekend het beste uitkomst
Lekkere late reactie:quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een kwart daar van is echter burger personeel (niet uitzendbaar)
Mogguh broerlief, waar heb je die hoofdpijn van? Zuipen, vechten of gewoon omdat je een watje bent?quote:Op maandag 23 november 2009 09:23 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen...![]()
Nauwelijks geslapen, nog nooit zulke erge hoofdpijn gehad de hele nacht...en dan ook nog op je werk horen dat je donderdag geen vrij krijgt...waardoor ik IAmRed geen slapsgiving kan geven...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
We hebben net een overleg gehad met de local police constable. We hebben besloten om 2300L een minuut stilte te houden voor de omgekomen constable in Cumbria. Hij stond bij een brug mensen tegen te houden omdat de brug op het punt stond om weggespoeld te worden. Toen dat gebeurde is hij meegesleurd.![]()
Mochten de pipers op tijd komen dan zullen zij na de minuut stilte Amazing Grace spelen.
Mogguh broer, geen idee waar de hoofdpijn vandaan kwam, had echt het gevoel dat ik dood zou gaan van de pijn, kon helemaal niks meer doen, bleef maar wakker enzoh...denk dat ik wat meer aan mn dag/slaap ritme moet werken...Kan ik btw woensdag bij jou eten?quote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mogguh broerlief, waar heb je die hoofdpijn van? Zuipen, vechten of gewoon omdat je een watje bent?
Enne..... dat belletje met je werk heeft dus geholpen
Woensdag.... zal even met Tinuviel overleggen, denk niet dat het een probleem is, tenzij ik dan moet overwerken. Dan ben ik namelijk pas tegen 21:00 thuis...quote:Op maandag 23 november 2009 09:39 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Mogguh broer, geen idee waar de hoofdpijn vandaan kwam, had echt het gevoel dat ik dood zou gaan van de pijn, kon helemaal niks meer doen, bleef maar wakker enzoh...denk dat ik wat meer aan mn dag/slaap ritme moet werken...Kan ik btw woensdag bij jou eten?
Dat kan ik niet.quote:Op maandag 23 november 2009 06:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, kijk maar op de blog van PS
Dat is geen grijns aan z'n blik te zien...quote:Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef iamredleader het volgende:en natuurlijk een foto van z'n eerste tand!
[ afbeelding ]
Midden-onderin, voor ons links en voor hem rechts. Geen voortand maar een snijtand![]()
op de originele foto kun je na goed inzoomen de tand prachtig zien
De plechtigheid was schitterend. De pipers waren op tijd.quote:Op maandag 23 november 2009 09:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n mooi nummer, krijg prompt een brok in m'n keel.
Ik zeg het maar weer: jullie doen daar fantastisch werk, en aan het weerbericht te horen hebben ze jullie straks nog harder nodig
Ik ben gisteren avond terug gekomen uit Schotland. Daar hebben wij de laatste dagen geholpen met het opruimen van de ravage door de overstromingen. Wij hebben een doorgaande weg en een sporlijn vrijgemaakt. Daar was een berghelling overheen gegleden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:19 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh C4! Las dat je ergens aan het helpen bent in een ander land...geen tijd gehad om terug te zoeken naar waar je bent etc. Dus waar ben je? En wat doe je?
Wij waren er toevallig al voor een oefening.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef DiabloSam het volgende:
Gaaf C4, werd dat georganiseerd ivm je baan of ging je vrijwillig met nog een groep "collega's"?
Wat is er met dat (idd best nette) optrekje WG?
Staat momenteel te koop.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef DiabloSam het volgende:
Gaaf C4, werd dat georganiseerd ivm je baan of ging je vrijwillig met nog een groep "collega's"?
Wat is er met dat (idd best nette) optrekje WG?
Wij waren er juist om samen met de Schotten te oefening voor een gevecht tegen de Engelsen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef DiabloSam het volgende:
Btje hypocriet nietwaar? Eerst oefenen om schotten neer te schieten en ze dan vervolgens helpen? Nee even serieus, echt goed dat je geholpen hebt, goeie oefening gehad?
Mocht je kwa financien in de buurt komen van 20 miljoen euro, dan heb ik een veel betere investering voor je die er zeker voor gaat zorgen dat je die 117 miljoen dollar verdient...Niemand hier in Nederland heeft de Master Franchize van Crispy Cream Donuts gekocht, een donut brand wat in Amerika goud geld verdient...Net zoals 20jaar geleden er hier maar een KFC was, en tegenwoordig de per vierkante meter best verkopende KFC zich hier in NL bevind...trust me on this one, die CCD zal lopen als een trein!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Staat momenteel te koop.
Ik heb alleen de financien nog niet helemaal rond. ( $ 117 000 000 )
Mocht ik die 20 miljoen morgen plotseling op mijn bankrekening vinden, ga ik me niet zo zeer druk maken over hoe ik er 100 miljoen van kan maken hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:20 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Mocht je kwa financien in de buurt komen van 20 miljoen euro, dan heb ik een veel betere investering voor je die er zeker voor gaat zorgen dat je die 117 miljoen dollar verdient...Niemand hier in Nederland heeft de Master Franchize van Crispy Cream Donuts gekocht, een donut brand wat in Amerika goud geld verdient...Net zoals 20jaar geleden er hier maar een KFC was, en tegenwoordig de per vierkante meter best verkopende KFC zich hier in NL bevind...trust me on this one, die CCD zal lopen als een trein!
Ik ben maar weer eens begonnen aan de reisboeken van Paul Theroux.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit weer helemaal in De Wetten van MagieTijden geleden dat ik gelezen heb, maar ik ben weer begonnen. Het helpt als je nieuwe boeken krijgt met feestjes
Ik niet.quote:
Wacht maar tot er een NCIS reisboek komt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Boeken over reizen spreken me niet aanMaar ieder z'n ding he
Ik ook niet, vandaar dat ik de opmerking niet snapquote:
Hmm wie weet hequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een NCIS reisboek komt.
Dat zeg ik al tijdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)feiten__.html?p=13,1
Pak de winterjassen maar vast uit de kast. Het gaat helemaal niet warmer worden op aarde.
En we zijn weer in de lucht....quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
het gaat hier op fok wel met ups en downs vandaag
quote:Bas van der Vlies gaat Giro d'Italia slopen
Als het aan de gestoorde geselbroeders van Bas van der Vlies ligt, doorkruist de Giro dit jaar niet het gristelijke bolwerkje Maartensdijk. Bedoeling is dat de prestigieuze Italiaanse wielerronde op zondag 9 mei 2010 van start gaat in Amsterdam met de etappefinish in Utrecht. Maar de oh zo sympathieke maar in werkelijkheid natuurlijk gewoon religieus geschifte SGP-nestor heeft geklaagd bij zijn partijgenoten in De Bilt. Van der Vlies woont namelijk zelf in Maartensdijk en toevallig passeert de karavaan zijn deur op enkele meters. Zoals u weet is de zondagsrust van elementair belang voor gristenen en duizenden wielerfans toelaten in hun Goddelijke enclave staat minstens gelijk aan buttsecks met het minderjarige neefje van Lucifer himself. Een dikke NEEN dus. Bas en zijn Verzetsleger van de Heer hadden trouwens eerder al namens de SGP-fractie in Rhenen geklaagd. Het wachten is nu op meer bijbelbeltbewoners op de route die met de bijbel in hun hand een rondje fietsen willen verbieden dat 25 miljoen euro in crisistijd gaat opleveren. Religieuze nutcases, verpesters van alles dat leuk is sinds AD 1.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen mensen die zo aan hun zondagsrust hechten niet met zn allen een stuk van de noordzee droogleggen, daar gaan wonen, en op zondag de boel onder laten lopen?
Zo. Nu eerst... even 23 jaar inhalenquote:ZOLDER - De 46-jarige Rom Houben uit het Belgische Zolder raakte 23 jaar geleden betrokken in een zwaar verkeersongeval. Sindsdien lag hij in een coma. Althans, dat dachten de dokters. Want eigenlijk was de man al die tijd gewoon bij bewustzijn.
Dit meldt de website Mail Online.
Houben raakte na het ongeval verlamd, en kon al die jaren niet duidelijk maken dat er niets mis was met zijn hoofd. De ingenieursstudent hoorde hoe artsen na diverse onderzoeken vaststelden dat hij alleen nog maar als een plant door het leven zou gaan. Toen een tijdje geleden echter nieuwe scans werden gemaakt met geavanceerde apparatuur bleek dat hij gewoon bij bewustzijn was.
"Het is een soort tweede geboorte", vertelt hij. Na heel wat therapieën kan hij nu via een computerscherm boven zijn bed korte berichtjes schrijven. "Ik heb gewoon 23 jaar een beetje liggen dagdromen. Het is niet te beschrijven hoe frustrerend het is om niet te kunnen uitschreeuwen dat je gewoon bij bewustzijn bent". De man zal de rest van zijn leven in een verzorgingstehuis moeten doorbrengen. Desalniettemin is hij dolblij dat hij nu weer kan lezen en kan communiceren met zijn vrienden.
Dat doen ze al. Dat noemen we URK. Zeeland is ook makkelijk, breek die Deltawerken maar weer af. Zitten ze weer op hun eilandjesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen mensen die zo aan hun zondagsrust hechten niet met zn allen een stuk van de noordzee droogleggen, daar gaan wonen, en op zondag de ophaalbrug ophalen ?
Daar valt weinig in te halen. Hij is er blij mee, maar ik vind het nog steeds een kutleven. Hij kan helemaal niks, alleen heel simpel communiceren. Verder gewoon een verlamd plantjequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo. Nu eerst... even 23 jaar inhalen
Je hebt mazzel, het gaat niet zo snel meer tegenwoordig....quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:34 schreef iamredleader het volgende:vanuit bed. Mocht dit de lapo zijn: sorry, kan geen nieuw topic maken
Ik heb het gezien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, op RTL4 nu Herman den Blijker op bezoek bij je collega's van de marine in een onderzeeër!
In Urk is de zondagsrust sinds kort een ook een betrekkelijk iets...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat doen ze al. Dat noemen we URK. Zeeland is ook makkelijk, breek die Deltawerken maar weer af. Zitten ze weer op hun eilandjes
Weer niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:16 schreef iamredleader het volgende:mogguh vanuit het Gemeentehuis, ben Jair aan het laten bijschrijven in m'n paspoort.
Nogmaals: als dit de lapo is: sorry
Neequote:Op woensdag 25 november 2009 08:21 schreef iamredleader het volgende:
Nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |