Het hoeft toch niet altijd 'voor wat, hoort wat' te zijn? Zij zijn daar toevallig en kunnen helpen, mooi meegenomen danquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed bezig red
Het is toch een beetje achtergesteld gebied daar. Na Afrika is Schotland een goede optie om hulp te gaan verlenen. Heeft Schotland hier eigenlijk nog geholpen toen we hoog water hadden?
*insert espresso-apparaat-geluiden*quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet ik, maar stoken mag toch?![]()
espresso aub![]()
hier is m'n kopje
Er is hier een tijdje een baas geweest die vond dat iedere afdeling waar hij werkte zo'n ding moest hebben, dus dat was het eerste wat hij regelde. Een paar weken later was hij weg vanwege 'een meningsverschil', dus dat was meteen ook het enige wat hij heeft geregeldquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij deze ben ik jaloers, we hebben hier alleen zo'n DE apparaat waar maar matige koffie uitkomt.
Thuis uiteraard wel goed voorzien in de Espresso voorziening.
De cappucino is aan mij niet zo besteed, maar de espresso uit dit apparaat is uitstekend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn bazen die slechtere zaken in weinig tijd kunnen regelen.
Ziet er neit vekeerd uit MM.
Ik heb gewoon een half automaatje en een losse molen, ik hou wel van te experimenteren.
Nog nooit gezien, maar zal er eens naar uitkijken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb de Palermo ook wel eens. Toevallig op dit moment. Is idd prima te drinken. Als je die lekker vindt zou je de Supermarkt versie van Simon Levelt ook eens kunnen proberen (ze hebben voor de grotere supermarkten tegenwoordig ook SL bonen)
Not going to happen. Ever.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onder de noemer rokje had ik toch meer zoiets verwacht / gehoopt
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Red je het hier ook mee?
*naar nespresso ding loopt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef Cobra4 het volgende:Heeft iemand een bakkie koffie voor me?
Niet echt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
*naar nespresso ding loopt.
Heb je Schotland van het water kunnen redden?
Dat is in ieder geval al heel wat, en alle beetjes helpen lijkt me. Hulde voor de actie. Gaan jullie nog meer doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet echt.Vooral in het zuid westen van Schotland gaat het erg mis.
Wij hebben de hele nacht gewerkt om een doorgaande weg en een naastgelegen spoorlijn weer vrij te krijgen. Daar was een helling overheen gegleden.
Goed samengewerkt met de lokale mensen. We hebben niet hoeven wachten op materiaal van hulpdiensten. De lokale boeren kwamen meteen aanzetten met graafmachines en traktoren met aanhangers. En hun vrouwen hebben de hele nacht voor koffie, thee en eten gezorgd.
We hebben het wel aangeboden Later vandaag horen we of we nog nodig zijn. Maar eerst gaan we even een paar uur onze spullen schoonmaken en wat slapen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al heel wat, en alle beetjes helpen lijkt me. Hulde voor de actie. Gaan jullie nog meer doen?
Tijdens mijn bezoek aan de USA van de afgebeelde fastfood-ketens alleen bij Subway een broodje roastbeef gegeten (alleen met zout en peper, geen saus, jallapeno's, uien, sla en alles wat niet op een broodje thuis hoort, heel vreemd voor die Yanks...) en bij Wendy's een heerlijke milkshakes gehaald.quote:
Nee, ze zitten als het goed is ook in de VS. Maar veeel en veeel minder. Maar het is een Canadese keten. Vind het mooi dat dat ook de enige optie is op dat plaatjequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer net niet, zit die alleen in Canada?
Ik denk dat het een diep, vol bruin wordt, zonder roodtinten want dat heeft een vriendin me afgeraden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuke foto
En op basis van de photoshop skillz van MM zou ik ook eerder denken aan een rode gloed in bruin, en niet echt "rood"
Ik had wel even een what the fuck momentje toen ik de website van white castle bekeek:quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens mijn bezoek aan de USA van de afgebeelde fastfood-ketens alleen bij Subway een broodje roastbeef gegeten (alleen met zout en peper, geen saus, jallapeno's, uien, sla en alles wat niet op een broodje thuis hoort, heel vreemd voor die Yanks...) en bij Wendy's een heerlijke milkshakes gehaald.
De rest wel gepasseerd, maar ik krijg die troep niet door mijn strot...
quote:We were reading a story in class called “The Princess and the Plumber”. After discussing it for about a half hour, the only boy in the class burst out with “Am I the only one thinking Mariokart right now??” IMMD
Mis er nog wel een paar, zoals bijv. Denny's en Cracker Barrel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ze zitten als het goed is ook in de VS. Maar veeel en veeel minder. Maar het is een Canadese keten. Vind het mooi dat dat ook de enige optie is op dat plaatje
Ik vond de quiznos wel aardig eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mis er nog wel een paar, zoals bijv. Denny's en Cracker Barrel.
Die laatste heeft wel goed, normaal (lees: niet kleddervet) voedsel, alleen de griesmeelpap die ze bij elke maaltijd serveren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit wel wat weinig saus op vergeleken bij de kapsalon.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Om nog even in de zelfde calorierijke omgeving te blijven
http://www.evmi.nl/nieuws(...)-sensatie-in-vs.html
Lijkt me de Nederlandse evenknie van een kapsalon (zo heet dat ding toch?)
quote:Ultimate White Trash Hot Dog
A hot dog infused with cheese, deep fried, wrapped in bacon and fried again. Served with french fries.
Daar moet je aardig je best voor doen denk ik, om een bus te laten kantelenquote:Local media in Virginia is reporting that Miley Cyrus' tour bus was in an accident on the I-85 interstate.The entire bus overturned!
One fatality has been reported as well as several injuries, however, we're told that Miley was not on the bus at the time.
Maar natuurlijk, nu weet ik direct wat een citroen isquote:Omschrijving
Een citroen kan heel groot of heel klein zijn en heeft een dikke of dunne, gladde of ruwe schil.
Welk feest?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn Freddie Mercurykostuum heb ik aan, op naar het feest!
Ik moet er wel een uur of 12 in kunnen feesten hequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
betonnen laarzen?
bed van vloeibaar cement?
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier vanavond. Mensen last van een sociaal leven?
Al Caponequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welk feest?
over kostuum en feest gesproken, ik ben uitgenodigd voor een oud&nieuw feest met als thema maffia, iemand suggesties?
Niet origineelquote:
Oh. In that case:quote:
Neuhquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier vanavond. Mensen last van een sociaal leven?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Regel een (half) paardenkostuum en zet een paardenhoofd op je hoofd
Ga als Willem Endstra.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Gaat hem niet worden ben ik bang
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tuintje op je buik, daar kan je wel mee rondlopen
Ja, per 13 december. Qbuzz neemt het dan over.quote:
Drechtsteden, Alblasserwaard en Vijfheerenlanden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus die gare bussen uit het noorden komen naar het zuiden?
De Q-liners zitten anders heerlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus die gare bussen uit het noorden komen naar het zuiden?
In ieder geval komen de nieuwe Q-liners ook uit dezelfde fabriek als de huidige.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De Q-liners zitten anders heerlijk
Kan ook nog idd, goed idee, ik kom er op terugquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:01 schreef iamredleader het volgende:
Met een thema zoals mafia kun je ook een heel andere kant op, bijvoorbeeld als rechter of politieman, en dan "smeergeld" uit elke zak laten puilen
Een feest van het bedrijf waarvoor ik werk, met thema Glitter & Glamour. Veel mensen hebben zich er niet aan gehouden, waardoor ik respect kreeg voor mijn kostuumquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welk feest?
over kostuum en feest gesproken, ik ben uitgenodigd voor een oud&nieuw feest met als thema maffia, iemand suggesties?
Dan zet ik wel nieuwequote:
De verzekering van de tegenpartij betaaltquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maakt niet wat voor deuk --> veel ¤¤¤....
Begint het pas om 1900!?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
Ofyles2 had al eerder bericht 21 december Groningen te bezoeken.
Dit is inmiddels echter twee weken geleden gebeurd vanwege het nakende afscheid van het vervoersbedrijf Arriva.
Volgend bezoek staat op 18 december gepland in plaats van 21 december, dit omdat Serious Request op eerstgenoemde dag om 19:00 begint.
Einde mededeling.
We zijn net weer 10 minuten in de luchtquote:
Oh, downtime?quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We zijn net weer 10 minuten in de lucht
jep, servers zijn verhuisd vandaag, dus sinds 11 uur was het hier rustigquote:
Ah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |