Welk feest?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn Freddie Mercurykostuum heb ik aan, op naar het feest!
Ik moet er wel een uur of 12 in kunnen feesten hequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
betonnen laarzen?
bed van vloeibaar cement?
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier vanavond. Mensen last van een sociaal leven?
Al Caponequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welk feest?
over kostuum en feest gesproken, ik ben uitgenodigd voor een oud&nieuw feest met als thema maffia, iemand suggesties?
Niet origineelquote:
Oh. In that case:quote:
Neuhquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier vanavond. Mensen last van een sociaal leven?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Regel een (half) paardenkostuum en zet een paardenhoofd op je hoofd
Ga als Willem Endstra.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Gaat hem niet worden ben ik bang
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tuintje op je buik, daar kan je wel mee rondlopen
Ja, per 13 december. Qbuzz neemt het dan over.quote:
Drechtsteden, Alblasserwaard en Vijfheerenlanden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus die gare bussen uit het noorden komen naar het zuiden?
De Q-liners zitten anders heerlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus die gare bussen uit het noorden komen naar het zuiden?
In ieder geval komen de nieuwe Q-liners ook uit dezelfde fabriek als de huidige.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De Q-liners zitten anders heerlijk
Kan ook nog idd, goed idee, ik kom er op terugquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:01 schreef iamredleader het volgende:
Met een thema zoals mafia kun je ook een heel andere kant op, bijvoorbeeld als rechter of politieman, en dan "smeergeld" uit elke zak laten puilen
Een feest van het bedrijf waarvoor ik werk, met thema Glitter & Glamour. Veel mensen hebben zich er niet aan gehouden, waardoor ik respect kreeg voor mijn kostuumquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welk feest?
over kostuum en feest gesproken, ik ben uitgenodigd voor een oud&nieuw feest met als thema maffia, iemand suggesties?
Dan zet ik wel nieuwequote:
De verzekering van de tegenpartij betaaltquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maakt niet wat voor deuk --> veel ¤¤¤....
Begint het pas om 1900!?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
Ofyles2 had al eerder bericht 21 december Groningen te bezoeken.
Dit is inmiddels echter twee weken geleden gebeurd vanwege het nakende afscheid van het vervoersbedrijf Arriva.
Volgend bezoek staat op 18 december gepland in plaats van 21 december, dit omdat Serious Request op eerstgenoemde dag om 19:00 begint.
Einde mededeling.
We zijn net weer 10 minuten in de luchtquote:
Oh, downtime?quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We zijn net weer 10 minuten in de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |