Dat is inderdaad wel heel erg mooi danquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah.
Net het mooiste van de hele oefening meegemaakt.:
Er kwam net een meisje van een jaar of 9 bij ons de commando container in gelopen om een fles Glenfiddich (18 jaar![]()
) te geven. Met de mededeling dat wij lief zijn omdat wij er voor hebben gezorgd dat zij weer (met de bus) naar school kan gaan.
![]()
Het is erg lang geleden dat ik met 4 mannen in een kleine ruimte heb gestaan die allemaal met tranen in de ogen stonden.
Ik denk niet echt dat dat te vergelijken valt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg mooi dan
Aan de andere kant, als ik morgen weer een goeie scheet laat in de kleedkamer zitten er 14 volwassen mannen met tranen in hun ogen in 1 ruimte
Je vorige sig is mooier.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
We zitten nu met z'n allen te genieten van a wee dram en bier en hebben een heerlijke maaltijd achter de rug. Met als hoofdgerecht Haggis!.![]()
Een slager uit het dorpje waar wij hebben uitgeholpen met de weg en spoorlijn vrijmaken heeft een inzameling onder de dorpelingen gehouden. Hij heeft geen geld verzameld maar eten en drinken. Dit als dank voor ons werk.
Rond 1700 waren onze koks net van plan de laatste noodrantsoenen op te warmen. (morgen hebben we een bbq) toen er een aantal wagens bij ons stopte en de mensen allerlei heerlijke dingen begonnen uit te laden.
Er zijn nu zo'n 40 dorpelingen bij ons op het terrein en er schijnen nog een paar bagpipers onderweg te zijn.
Dat gaat dus laat/vroeg worden.![]()
Ik ga weer verder met feesten.
Thx.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef iamredleader het volgende:
C4, jullie hebben echt puik werk geleverd, het is bijzonder mooi dat de locals dit zo laten blijken
quote:
Eigenlijk organiseert 3FM Serious Request om zo de strijd aan te binden met Radio 2, die in december haast onverslaanbaar is.quote:Op zondag 22 november 2009 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom doen ze dit soort acties in weekenden dat je niet veel te doen hebt. Ik vind dat ze de volgende keer wel eens mogen inventariseren onder de deelnemers welk weekend het beste uitkomst
Lekkere late reactie:quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een kwart daar van is echter burger personeel (niet uitzendbaar)
Mogguh broerlief, waar heb je die hoofdpijn van? Zuipen, vechten of gewoon omdat je een watje bent?quote:Op maandag 23 november 2009 09:23 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen...![]()
Nauwelijks geslapen, nog nooit zulke erge hoofdpijn gehad de hele nacht...en dan ook nog op je werk horen dat je donderdag geen vrij krijgt...waardoor ik IAmRed geen slapsgiving kan geven...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
We hebben net een overleg gehad met de local police constable. We hebben besloten om 2300L een minuut stilte te houden voor de omgekomen constable in Cumbria. Hij stond bij een brug mensen tegen te houden omdat de brug op het punt stond om weggespoeld te worden. Toen dat gebeurde is hij meegesleurd.![]()
Mochten de pipers op tijd komen dan zullen zij na de minuut stilte Amazing Grace spelen.
Mogguh broer, geen idee waar de hoofdpijn vandaan kwam, had echt het gevoel dat ik dood zou gaan van de pijn, kon helemaal niks meer doen, bleef maar wakker enzoh...denk dat ik wat meer aan mn dag/slaap ritme moet werken...Kan ik btw woensdag bij jou eten?quote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mogguh broerlief, waar heb je die hoofdpijn van? Zuipen, vechten of gewoon omdat je een watje bent?
Enne..... dat belletje met je werk heeft dus geholpen
Woensdag.... zal even met Tinuviel overleggen, denk niet dat het een probleem is, tenzij ik dan moet overwerken. Dan ben ik namelijk pas tegen 21:00 thuis...quote:Op maandag 23 november 2009 09:39 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Mogguh broer, geen idee waar de hoofdpijn vandaan kwam, had echt het gevoel dat ik dood zou gaan van de pijn, kon helemaal niks meer doen, bleef maar wakker enzoh...denk dat ik wat meer aan mn dag/slaap ritme moet werken...Kan ik btw woensdag bij jou eten?
Dat kan ik niet.quote:Op maandag 23 november 2009 06:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, kijk maar op de blog van PS
Dat is geen grijns aan z'n blik te zien...quote:Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef iamredleader het volgende:en natuurlijk een foto van z'n eerste tand!
[ afbeelding ]
Midden-onderin, voor ons links en voor hem rechts. Geen voortand maar een snijtand![]()
op de originele foto kun je na goed inzoomen de tand prachtig zien
De plechtigheid was schitterend. De pipers waren op tijd.quote:Op maandag 23 november 2009 09:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n mooi nummer, krijg prompt een brok in m'n keel.
Ik zeg het maar weer: jullie doen daar fantastisch werk, en aan het weerbericht te horen hebben ze jullie straks nog harder nodig
Ik ben gisteren avond terug gekomen uit Schotland. Daar hebben wij de laatste dagen geholpen met het opruimen van de ravage door de overstromingen. Wij hebben een doorgaande weg en een sporlijn vrijgemaakt. Daar was een berghelling overheen gegleden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:19 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh C4! Las dat je ergens aan het helpen bent in een ander land...geen tijd gehad om terug te zoeken naar waar je bent etc. Dus waar ben je? En wat doe je?
Wij waren er toevallig al voor een oefening.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef DiabloSam het volgende:
Gaaf C4, werd dat georganiseerd ivm je baan of ging je vrijwillig met nog een groep "collega's"?
Wat is er met dat (idd best nette) optrekje WG?
Staat momenteel te koop.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef DiabloSam het volgende:
Gaaf C4, werd dat georganiseerd ivm je baan of ging je vrijwillig met nog een groep "collega's"?
Wat is er met dat (idd best nette) optrekje WG?
Wij waren er juist om samen met de Schotten te oefening voor een gevecht tegen de Engelsen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef DiabloSam het volgende:
Btje hypocriet nietwaar? Eerst oefenen om schotten neer te schieten en ze dan vervolgens helpen? Nee even serieus, echt goed dat je geholpen hebt, goeie oefening gehad?
Mocht je kwa financien in de buurt komen van 20 miljoen euro, dan heb ik een veel betere investering voor je die er zeker voor gaat zorgen dat je die 117 miljoen dollar verdient...Niemand hier in Nederland heeft de Master Franchize van Crispy Cream Donuts gekocht, een donut brand wat in Amerika goud geld verdient...Net zoals 20jaar geleden er hier maar een KFC was, en tegenwoordig de per vierkante meter best verkopende KFC zich hier in NL bevind...trust me on this one, die CCD zal lopen als een trein!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Staat momenteel te koop.
Ik heb alleen de financien nog niet helemaal rond. ( $ 117 000 000 )
Mocht ik die 20 miljoen morgen plotseling op mijn bankrekening vinden, ga ik me niet zo zeer druk maken over hoe ik er 100 miljoen van kan maken hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:20 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Mocht je kwa financien in de buurt komen van 20 miljoen euro, dan heb ik een veel betere investering voor je die er zeker voor gaat zorgen dat je die 117 miljoen dollar verdient...Niemand hier in Nederland heeft de Master Franchize van Crispy Cream Donuts gekocht, een donut brand wat in Amerika goud geld verdient...Net zoals 20jaar geleden er hier maar een KFC was, en tegenwoordig de per vierkante meter best verkopende KFC zich hier in NL bevind...trust me on this one, die CCD zal lopen als een trein!
Ik ben maar weer eens begonnen aan de reisboeken van Paul Theroux.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit weer helemaal in De Wetten van MagieTijden geleden dat ik gelezen heb, maar ik ben weer begonnen. Het helpt als je nieuwe boeken krijgt met feestjes
Ik niet.quote:
Wacht maar tot er een NCIS reisboek komt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Boeken over reizen spreken me niet aanMaar ieder z'n ding he
Ik ook niet, vandaar dat ik de opmerking niet snapquote:
Hmm wie weet hequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een NCIS reisboek komt.
Dat zeg ik al tijdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)feiten__.html?p=13,1
Pak de winterjassen maar vast uit de kast. Het gaat helemaal niet warmer worden op aarde.
En we zijn weer in de lucht....quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
het gaat hier op fok wel met ups en downs vandaag
quote:Bas van der Vlies gaat Giro d'Italia slopen
Als het aan de gestoorde geselbroeders van Bas van der Vlies ligt, doorkruist de Giro dit jaar niet het gristelijke bolwerkje Maartensdijk. Bedoeling is dat de prestigieuze Italiaanse wielerronde op zondag 9 mei 2010 van start gaat in Amsterdam met de etappefinish in Utrecht. Maar de oh zo sympathieke maar in werkelijkheid natuurlijk gewoon religieus geschifte SGP-nestor heeft geklaagd bij zijn partijgenoten in De Bilt. Van der Vlies woont namelijk zelf in Maartensdijk en toevallig passeert de karavaan zijn deur op enkele meters. Zoals u weet is de zondagsrust van elementair belang voor gristenen en duizenden wielerfans toelaten in hun Goddelijke enclave staat minstens gelijk aan buttsecks met het minderjarige neefje van Lucifer himself. Een dikke NEEN dus. Bas en zijn Verzetsleger van de Heer hadden trouwens eerder al namens de SGP-fractie in Rhenen geklaagd. Het wachten is nu op meer bijbelbeltbewoners op de route die met de bijbel in hun hand een rondje fietsen willen verbieden dat 25 miljoen euro in crisistijd gaat opleveren. Religieuze nutcases, verpesters van alles dat leuk is sinds AD 1.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen mensen die zo aan hun zondagsrust hechten niet met zn allen een stuk van de noordzee droogleggen, daar gaan wonen, en op zondag de boel onder laten lopen?
Zo. Nu eerst... even 23 jaar inhalenquote:ZOLDER - De 46-jarige Rom Houben uit het Belgische Zolder raakte 23 jaar geleden betrokken in een zwaar verkeersongeval. Sindsdien lag hij in een coma. Althans, dat dachten de dokters. Want eigenlijk was de man al die tijd gewoon bij bewustzijn.
Dit meldt de website Mail Online.
Houben raakte na het ongeval verlamd, en kon al die jaren niet duidelijk maken dat er niets mis was met zijn hoofd. De ingenieursstudent hoorde hoe artsen na diverse onderzoeken vaststelden dat hij alleen nog maar als een plant door het leven zou gaan. Toen een tijdje geleden echter nieuwe scans werden gemaakt met geavanceerde apparatuur bleek dat hij gewoon bij bewustzijn was.
"Het is een soort tweede geboorte", vertelt hij. Na heel wat therapieėn kan hij nu via een computerscherm boven zijn bed korte berichtjes schrijven. "Ik heb gewoon 23 jaar een beetje liggen dagdromen. Het is niet te beschrijven hoe frustrerend het is om niet te kunnen uitschreeuwen dat je gewoon bij bewustzijn bent". De man zal de rest van zijn leven in een verzorgingstehuis moeten doorbrengen. Desalniettemin is hij dolblij dat hij nu weer kan lezen en kan communiceren met zijn vrienden.
Dat doen ze al. Dat noemen we URK. Zeeland is ook makkelijk, breek die Deltawerken maar weer af. Zitten ze weer op hun eilandjesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen mensen die zo aan hun zondagsrust hechten niet met zn allen een stuk van de noordzee droogleggen, daar gaan wonen, en op zondag de ophaalbrug ophalen ?
Daar valt weinig in te halen. Hij is er blij mee, maar ik vind het nog steeds een kutleven. Hij kan helemaal niks, alleen heel simpel communiceren. Verder gewoon een verlamd plantjequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo. Nu eerst... even 23 jaar inhalen
Je hebt mazzel, het gaat niet zo snel meer tegenwoordig....quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:34 schreef iamredleader het volgende:vanuit bed. Mocht dit de lapo zijn: sorry, kan geen nieuw topic maken
Ik heb het gezien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, op RTL4 nu Herman den Blijker op bezoek bij je collega's van de marine in een onderzeeėr!
In Urk is de zondagsrust sinds kort een ook een betrekkelijk iets...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat doen ze al. Dat noemen we URK. Zeeland is ook makkelijk, breek die Deltawerken maar weer af. Zitten ze weer op hun eilandjes
Weer niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:16 schreef iamredleader het volgende:mogguh vanuit het Gemeentehuis, ben Jair aan het laten bijschrijven in m'n paspoort.
Nogmaals: als dit de lapo is: sorry
Neequote:Op woensdag 25 november 2009 08:21 schreef iamredleader het volgende:
Nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |