1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb een gedicht van mijn SS
Mag ik dat gedicht hier gewoon plaatsen eigenlijk? Of beter van niet?
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het NIET doen, straks weet degene die jou heeft dat ie jou heeft
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee Greys, het is een valsstrikquote:
Ik hoor het al ik blijf binnen.......quote:Op woensdag 18 november 2009 10:50 schreef MrSubtle het volgende:
Wat waait het hardde auto slingerde er gewoon van
yep nu 14 wk, ach we zien wel komt vast een keer goedquote:Op woensdag 18 november 2009 10:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wordt het dan nog niet minder?? Je bent toch al langer zwanger dan 3 maanden?
ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, heb het boekje ontvangen nieslief!!![]()
![]()
Geweldig die roze pen erbij xD Zal ik een ander kleurtje gebruiken of gewoon dezelfde??
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dan in de PM graag, ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 november 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
hoi ynskequote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Ynske het volgende:wakker gebeld of ik vanavond training kan geven, aan beginners
das veul moeilijker dan de gevorderden
hier waait t ook als een dolle
ik dan eigenlijk ook welquote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Dan in de PM graag, ik ben nieuwsgierig
OOOOOOOOOH NOEEEEES epic fail,quote:Op woensdag 18 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Ik vermoed dat dat al te laat is oh-oh, diegene weet dat al![]()
Want mijn naam staat in het gedicht
Zeg stop eens jijquote:Op woensdag 18 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH NOEEEEES epic fail,
nou, dan is de lol dr wel af he
ik moest alweer lachenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Ik vermoed dat dat al te laat is oh-oh, diegene weet dat al![]()
Want mijn naam staat in het gedicht
Die pen gebruiken die heb ik speciaal voor jou uitgezocht.......quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, heb het boekje ontvangen nieslief!!![]()
![]()
Geweldig die roze pen erbij xD Zal ik een ander kleurtje gebruiken of gewoon dezelfde??
AHA!!! we weten wie het gedicht heeft gestuurd!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ik was net bij Greys dr werk in de buurt
Whiiiiiiihihihihiquote:Op woensdag 18 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH NOEEEEES epic fail,
nou, dan is de lol dr wel af he
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
AHA!!! we weten wie het gedicht heeft gestuurd!
daar ben ik nog niet over uitquote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi ynske![]()
moeilijker maar ook wel leuk?
tis wel niet voor mij maar tochquote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die pen gebruiken die heb ik speciaal voor jou uitgezocht.......
Waar wassie dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ik was net bij Greys dr werk in de buurt
wat voor opslag?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh, opslag kost best veel per maand zeg
succes in ieder gevalquote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet over uit
dat merk ik vanavond
komt helemaal goed, zometeen eens wat van oefeningen gaan verzinnenquote:
Brugwachterquote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wassie dan?
Ik dacht al, wat een warm gevoel krijg ik toch ineens!
tis echt een dreigbriefquote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een dreigbrief, als je het goed leest
De datum nadert, Santa is reeds in het land
De spanning stijgt, zweet staat in je hand
't Is niet lang meer, of de deurbel zal gaan
Als je open doet zal daar de postbode staan
Met in zijn handen, een geheim pakje voor jou
Twijfel dan niet, en pak het maar heel gauw
Maar lieve Greys, misschien dat je nu beeft
Realiseer je dat Santa OVERAL spionnen heeft
Bewaar je geduld, en laat het pakje ECHT dicht
Maak het je makkelijk, zet het zolang uit 't zicht
Er is geen weg terug, na stiekem even kijken
Doe je het toch, zal dat voor Santa snel blijken!
Een gewaarschuwde Greys, die telt voor twee
bespaar je de schaamte, en wacht nou gedwee
De 17de is er sneller dan het nu misschien lijkt
Maar wee je gebeente, als je eerder al kijkt!
De Santa...
Aha ik heb zo mijn vermoedensquote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
De Santa...
Restalcoholquote:Op woensdag 18 november 2009 10:50 schreef MrSubtle het volgende:
Wat waait het hardde auto slingerde er gewoon van
Als je het toch open maakt zou ik het in ieder geval niet aan Tombolafan vertellenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
De Santa...
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wassie dan?
Ik dacht al, wat een warm gevoel krijg ik toch ineens!
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je het toch open maakt zou ik het in ieder geval niet aan Tombolafan vertellen
Echt niet?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik echt totaaaaaaaaal niet.
En daar baal ik van
Vooral Simonequote:
Oh dat heb ik niet gedaan, ik ben anti lijstjes, dat doet MrSubtle maar als ie de prul krijgt, dan weten we meteen dat ik m verzonden hebquote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef nieslief het volgende:
Wat een leuk dreig gedicht....
Oh ja wiki NDLC aangepast
Ah nee blijf nou naaktquote:
kon ook nog digitale opslag zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou zo'n box om je inboedel in op te slaan.
Greys wat een leuk gedicht
*nieslief scharrelt weer terug naar de wiki.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gedaan, ik ben anti lijstjes, dat doet MrSubtle maar als ie de prul krijgt, dan weten we meteen dat ik m verzonden heb
Er komen er nog steeds best wat voor in aanmerking om zo'n gedicht te schrijven.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik had van jou als serieuze sherlock wel beter verwacht
Uhuh!quote:
Hey, ff nog maar een keer; heb je boekje ontvangen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef nieslief het volgende:
Wat een leuk dreig gedicht....
Oh ja wiki NDLC aangepast
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef draculettetje het volgende:
Ronja is wakker ik moet er aan geloven
mocht iemand een scootmobiel voorbij zien vliegen kan dan ff of je mij kan vinden
Is niet dezelfde pen jij hebt roze ik had paars......quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey, ff nog maar een keer; heb je boekje ontvangen!Zal ik met dezelfde pen gaan krabbelen of moet 't een ander kleurtje zijn?
Oh echtquote:Op woensdag 18 november 2009 11:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is niet dezelfde pen jij hebt roze ik had paars......
Hoi , ik heb sex gehadquote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Morretje het volgende:
DML, hier is ook alles goed hoor, het besef dat het echt, echt zo is, begint langzaam te komen. Alle familie weet het nu, min beste vriendinnetje ook. Verder vind ik het nog wel lastig om te vertellen, bij scouting bijv.. Hoe doe je dat he?![]()
Greys, das inderdaad een dreigbrief!! Maar je pakje is er nog niet?
Maes, iets met een giletje dan?
Whoei Ynskequote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoi , ik heb sex gehad
en ben nu zwanger![]()
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
kon ook nog digitale opslag zijn
is er geen actie toevallig bij ShurGard?
toen mijn ouders verhuisden hadden ze een actie van 1 euro per maand
Jaaa of een t-shirt laten bedrukken met tekst en dat dragen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mor, het is echt echt![]()
En vertellen lijkt me ook lastig. Ik zou een taart meenemen waaruit de boodschap al blijkt of zo.
[..]
Als je het toch open maakt zou ik het in ieder geval niet aan Tombolafan vertellen
dan zou ik t niet vertellenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Morretje het volgende:
Mja, ik wil het juist niet zo aan de heule grote klok hangen. Ik vind het wel een leuk experiment om het nieuws te laten sijpelen. Er wordt zo ongelooflijk veel gekletst namelijk, dat ik wel benieuwd ben wie er het lef heeft om dan bij ons te komen met de vraag of het echt zo is. Ik ben raar he?
uuuh beetje wel? Waarom zou je het niet aan de grote klok willen hangen? Het gaat nu toch goed enzo? En je wil gewoon beetje kijken wie met wie over je kletst ofzo? En of iemand het dan durft te vragen ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Morretje het volgende:
Mja, ik wil het juist niet zo aan de heule grote klok hangen. Ik vind het wel een leuk experiment om het nieuws te laten sijpelen. Er wordt zo ongelooflijk veel gekletst namelijk, dat ik wel benieuwd ben wie er het lef heeft om dan bij ons te komen met de vraag of het echt zo is. Ik ben raar he?
Das dan weer niet handig, omdat in elk geval mijn team moet weten dat ik met pinksteren (altijd heul groot kamp) zeer waarschijnlijk er niet ben, terwijl ik de enige ben die goed weet hoe dat kamp draait..quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik t niet vertellen
ze zien t toch wel op een gegeven moment
oeh nee, dat snap ik helemaal! Lijkt me prachtig als je dan van die mensen ziet kijken die het niet durven te vragen omdat ze het niet zeker weten (en dan bang zijn dat ze je per ongeluk voor dik uitmaken...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Morretje het volgende:
quote:
oh dat is minder handig dan... dan zou ik gewoon voorzichtig laten vallen dat je dat weekend waarschijnlijk niet mee kan... Kijken wat ze zeggen/vragen...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Das dan weer niet handig, omdat in elk geval mijn team moet weten dat ik met pinksteren (altijd heul groot kamp) zeer waarschijnlijk er niet ben, terwijl ik de enige ben die goed weet hoe dat kamp draait..![]()
Ach, ik maak het nodeloos ingewikkeld, dat weet ik wel.
Kijk da's nou typisch vrouwenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
leuke manier van laten zien dan...
Zooooooohooooo Morrie, beetje zwaar getafeld?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh nee, dat snap ik helemaal! Lijkt me prachtig als je dan van die mensen ziet kijken die het niet durven te vragen omdat ze het niet zeker weten (en dan bang zijn dat ze je per ongeluk voor dik uitmaken...![]()
)
vind je dit lief:quote:Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk da's nou typisch vrouwenzeg je wat liefs, is de manier waarop weer niet goed
[..]
jaha, voor 2!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zooooooohooooo Morrie, beetje zwaar getafeld?
Gofferquote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nu_een_hondje.html
Aww wat een lief hondje
Het liet toch zien dat ik aan je denk?quote:
alweer! jij woont in een gevaarlijke buurt!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:33 schreef Qwea het volgende:
Jezus het waait echt debiel hard.
En een sirenes hier
Sensatiezoekerquote:Op woensdag 18 november 2009 11:33 schreef Qwea het volgende:
18-11-09 11:25:41 Brandweer Noord-Holland Noord Prio 2 Vomar KONINGDWARSSTRAAT 70 DEN HELDER Stormschade DHD640
0201478 Brandweer Den Helder Beroepsploeg
0201488 Brandweer Den Helder Monitor kazerne
0201489 Brandweer Den Helder Monitor gemeente
0202997 Brandweer RAC NHN GMS koppelingscode meldkamer
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het liet toch zien dat ik aan je denk?
Dat zijn de betere verhalenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
En hier waait het ook hard ja... er waaide net een fietser bijna van zn fiets...
Ja nou hoeft 't niet meerquote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mannen...
![]()
Nou goed dan, ik vind jou ook lief hoor!
Neuh, ik woon vlakbij het ziekenhuis ookquote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alweer! jij woont in een gevaarlijke buurt!
En hier waait het ook hard ja... er waaide net een fietser bijna van zn fiets...
ja doei, das in de stad. Dan moet ik zeker of met deze wind 20 min fietsen, als ik uberhaupt er al doorkom... of met de auto me 5 min laten wegwaaien.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sensatiezoeker![]()
Zullen wel wat dakplaten afgewaaid zijn ofzo.
Moet je niet even foto's gaan nemen?
Jaaaaaaaaaaaaaa! Foto's!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sensatiezoeker![]()
Zullen wel wat dakplaten afgewaaid zijn ofzo.
Moet je niet even foto's gaan nemen?
Die heb ik ook, de moesten ze laatst met infrarood heli uit het park naast mijn flat vissen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh, ik woon vlakbij het ziekenhuis ookPrecies op de weg waar alles langsgaat als er iets is. Ambu, brandweer, politie.
Alhoewel, we hebben wel schietende Antillianen
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zooooooohooooo Morrie, beetje zwaar getafeld?
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zijn de betere verhalen
Hier viel net iemand bijna van het dak... maar gelukkig bleek hij gewoon binnen te staan en gebeurde er niets
quote:
Ach je moet het gewoon doen hoe jij/jullie er fijn bij voelen. Niet wat 'hoort' of hoe anderen het graag zouden zien dat je het deedquote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon een beetje raar, ik weet het.
Twee jaar geleden was een stel ook in verwachting, en die hebben echt alle volwassenen bij elkaar geroepen voor de mededeling. Das dan ook weer niet mijn stijl..
Dat is wel heel officieel ja...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Twee jaar geleden was een stel ook in verwachting, en die hebben echt alle volwassenen bij elkaar geroepen voor de mededeling. Das dan ook weer niet mijn stijl..
Nou zeg je kunt ook overdrijven. Ik zou het gewoon 1 persoon vertellen degene die jou ook zou moeten vervangen dat weekend en dan kijken hoe snel het de ronde gaat.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Mijn nicht woont naast de brandweerkazerne. Dus daar rijden heel veel brandweerauto's af en aan. En ik was er eens aan het oppassen, hoor ik een knal, staat er een auto in de fik op de oprit voor de kazerne...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh, ik woon vlakbij het ziekenhuis ookPrecies op de weg waar alles langsgaat als er iets is. Ambu, brandweer, politie.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, de moesten ze laatst met infrarood heli uit het park naast mijn flat vissen.
Zat hij met zn pipa daar in de bosjes verstopt, en in 't donker zagen ze ' m niet
duurt wel lang he inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier waait het echt nog steeds amper.
Ik zou zo graag willen dat mn bentobakje eindelijk es aan kwam
Was jij niet degene die 100 kilo patat en kroketten in de vriezer had liggen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
verdomme. Ik heb geen kaas meer en geen ham. Dus de tosti wordt hem niet.
Daarnaast is mn brood al van vrijdag en dus niet meer vers, dus het is niet geschikt om normaal te eten![]()
Dus ik heb enkel keuze uit getoast brood met smeerkaas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of ik moet naar de winkel, maar das een no go
Ik heb nog wel pizza, maar das niet goed idee en mn nasi is nog niet ontdooit
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was jij niet degene die 100 kilo patat en kroketten in de vriezer had liggen?
Goed hequote:
Maar geen brood?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb er een... al een maand of 2 maar nog niet gebruikt...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier waait het echt nog steeds amper.
Ik zou zo graag willen dat mn bentobakje eindelijk es aan kwam
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn nicht woont naast de brandweerkazerne. Dus daar rijden heel veel brandweerauto's af en aan. En ik was er eens aan het oppassen, hoor ik een knal, staat er een auto in de fik op de oprit voor de kazerne...![]()
Ik dacht nog, das lekker dichtbij, die komen zo wel... nou mooi niet... moest ik nog 112 bellen om te melden dat er een auto in brand stond bij de brandweer...
Noteert voor toevoeging aan gedicht voor SS....quote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goed hejij was offended, en uiteindelijk ga jij het goedmaken
... je kunt zien dat ik heel lang een relatie heb gehad, ik ben een relatie-ninja
100 is overdrevenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga t nou niet meteen weer verpesten dan...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goed hejij was offended, en uiteindelijk lul ik het zo dat jij het gaat goedmaken
... je kunt zien dat ik heel lang een relatie heb gehad, ik ben een relatie-ninja
Ik mag nie rijden. Die slaappil heeft dat verpestquote:Op woensdag 18 november 2009 11:43 schreef Greys het volgende:
Q, hoezo is naar de winkel gaan een no-go dan?
Hoe ver is dat?Kan je niet even met de auto gaan dan?
Het is geen noodweer ofzo toch?
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Noteert voor toevoeging aan gedicht voor SS....
ja, ze zeiden later nog dat het kwam omdat de kantine aan de achterkant zat ofzo... maar die klap was zo hard, dat kon bijna niet gemist worden...quote:
Pfft, ik ninja 't straks gewoon weer rechtquote:Op woensdag 18 november 2009 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga t nou niet meteen weer verpesten dan...
Geboren in Den Helder, daarna in Schagen gewoond.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa! Foto's!!!!![]()
![]()
en waar woon(de) jij dan in Noord-Holland Greys? Wij hebben hier ook schuurfeesten![]()
en ik vind ze leuk...
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ze zeiden later nog dat het kwam omdat de kantine aan de achterkant zat ofzo... maar die klap was zo hard, dat kon bijna niet gemist worden...
Waar bennu in DH geboren?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Geboren in Den Helder, daarna in Schagen gewoond.
Daarna in Kalverdijk (Tuitjenhorn), daarna in Alkmaar.
Zo ongeveer op mijn 26e (tien jaar geleden alweer) het Noordhollandsche vaarwel gezegd.
Oh, ja tuurlijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag nie rijden. Die slaappil heeft dat verpest
En als ik moet fietsen, dan val ik om
Ik verhonger wel
wel als je honger hebt...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
100 is overdrevenmaar idd. Maar dat eet je heul niet tussen de middag
Geen flauw idee hoe die straat heette!quote:
Volgens de apotheker 14u niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ja tuurlijk!
Hoe lang mag je met zo'n pil niet rijden dan?
stukje wandelen en ff uitwaaienquote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag nie rijden. Die slaappil heeft dat verpest
En als ik moet fietsen, dan val ik om
Ik verhonger wel
Schagen, daar ga ik nog wel eens naar de kroeg (cafe t Noord...), (stief-) oom en tante wonen in Tuitjenhoorn en stiefmoeder en -zus wonen in Alkmaarquote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Geboren in Den Helder, daarna in Schagen gewoond.
Daarna in Kalverdijk (Tuitjenhorn), daarna in Alkmaar.
Zo ongeveer op mijn 26e (tien jaar geleden alweer) het Noordhollandsche vaarwel gezegd.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel als je honger hebt...
en wentelteefjes dan? moeten met oud brood![]()
Turning bitches
en waar woont u?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schagen, daar ga ik nog wel eens naar de kroeg (cafe t Noord...), (stief-) oom en tante wonen in Tuitjenhoorn en stiefmoeder en -zus wonen in Alkmaar
ik probeer alleen maar te helpen he...quote:
Geen kroket of patat of pizza! Jullie proberen me duivelse dingen te laten doen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar te helpen he...![]()
(oud) broodje kroket dan?
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen kroket of patat of pizza! Jullie proberen me duivelse dingen te laten doen!
ik wil afvallendaar gaat een kroket niet bij helpen
Godverdomme, nu heb ik zin in kroket. Je wordt bedankt
quote:
sorry sorry sorry...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen kroket of patat of pizza! Jullie proberen me duivelse dingen te laten doen!
ik wil afvallendaar gaat een kroket niet bij helpen
Godverdomme, nu heb ik zin in kroket. Je wordt bedankt
Ah bah!! Echt?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry sorry sorry...![]()
eeeeeehm, wist je dat er wel eens retriever-vlees in kroketten is gevonden?![]()
heb je er nu nog trek in?
quote:
't Noord ja! En 't Geveltje!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schagen, daar ga ik nog wel eens naar de kroeg (cafe t Noord...), (stief-) oom en tante wonen in Tuitjenhoorn en stiefmoeder en -zus wonen in Alkmaar
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet...
![]()
maar dat was om Qwea dr trek te laten vergeten...
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
't Noord ja! En 't Geveltje!
En ik ging ook wel eens stappen in de Lantaarn (heette dat zo? dat was in dat andere straatje, en later heette dat eh.... ik weet het niet meer).
Opgelost,quote:
Goed zo!!!!!quote:
jaquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaik zweer mijn tosti was lekkerder
Neh. Echte bikkel hea.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:00 schreef Morretje het volgende:
Heb je em niet ff geroosterd dan Q?
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef Enfermera het volgende:
Omg.... Dat boekje wat nieslief me gestuurd heeft is echt verschrikkelijk. Ik lees normaal al snel, maar met dit boekje ben ik helemaal erg, ben nu al bijna op de helftEn het is zooo erg. Dat taalgebruik.
![]()
een echte bikkel die na 2 happen opgeeft...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh. Echte bikkel hea.
ik heb 2 happen gehad, de ei aan baloe gegeven... ennu ondooi ik of zo mn nasi... of ik loop toch maar naar de winkel
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef Enfermera het volgende:
Omg.... Dat boekje wat nieslief me gestuurd heeft is echt verschrikkelijk. Ik lees normaal al snel, maar met dit boekje ben ik helemaal erg, ben nu al bijna op de helftEn het is zooo erg. Dat taalgebruik.
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een echte bikkel die na 2 happen opgeeft...
Ja, echt.... Ik moet gewoon hardop lachen om het verschrikkelijk afgezaagde gedoe wat erin voorkomt. En dan ben ik volgensmij nog niet echt bij het heel vunzige gedeelte, ik zag je comment al halverwege, bovenaan de paginaquote:
Zit je niet in het verkeerde topic?quote:
Daarom vind ik die historische dingen ook lachen dat taalgebruik........quote:Op woensdag 18 november 2009 12:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt.... Ik moet gewoon hardop lachen om het verschrikkelijk afgezaagde gedoe wat erin voorkomt. En dan ben ik volgensmij nog niet echt bij het heel vunzige gedeelte, ik zag je comment al halverwege, bovenaan de pagina
Ik zit in het SC topic toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je niet in het verkeerde topic?(serieuze vraag
).
En is dit voor de nieuwste volgende aflevering, deze sneak?
Ik zag je net ook posten in het Greys Anatomy topic namelijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit in het SC topic toch?
En idd, nieuwste sneak voor a.s vrijdag.
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Superstorm: We gaan er (weer) allemaal aan! #1
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:13 schreef Ynske het volgende:
pfff best lastig, weet wel een boel oefeningen,maar weet t niveau niet van die geiten. dus weet niet echt of ze t aankunnen, dus moet nog wat simpele dingen verzinnen
Kom maar hier dan hoor!quote:
t zijn studenten, meerendeel is nu net een paar maanden bezig. sommigen al een jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan? En wanneer zijn ze begonnen, weet je dat? Oh, en wie is hun normale trainer, weet je daarvan de werkwijze niet?
ik zit wel op een eiland denk ik...quote:
Oh wacht, maar ik moet over 5 minuten naar de bus en het giet hier nu.. Droog is relatief.quote:
die sneak stond daar alquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag je net ook posten in het Greys Anatomy topic namelijk!
En daar plaatste je de sneak niet en hier wel, vandaar dat ik het me serieus afvroeg of je hem per ongeluk hier plakteIk kijk straks thuis wel even!
Hihi, herkenbaar..quote:Op woensdag 18 november 2009 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zijn studenten, meerendeel is nu net een paar maanden bezig. sommigen al een jaar
ze hebben iedere week een andere trainer (om de 4 weken zegmaar)
wel grappig de trainer die belde vanmorgen zei nog: zorg dat ze blijven rennen, t zijn alleen maar meiden, dan kunnen ze tenminste niet kletsen
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh wacht, maar ik moet over 5 minuten naar de bus en het giet hier nu.. Droog is relatief.
Een beetje pronken met andermans veren!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die sneak stond daar aldie had ik van daar gejat voor hier
Is er al een weeralarm?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Rotterdam is twijfelgevalletje zo te zien
Owww! Ik ga tussen de middag even gluren! Ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die sneak stond daar aldie had ik van daar gejat voor hier
zegt degene die allerlei topics hier post...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje pronken met andermans veren!
Windkracht 9 met windstoten tot 100 km/h. Weeralarm isser niet, maar aldus die andere goochelaar stroomt vanavond heel NL volquote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er al een weeralarm?
(Mijn ouders kunnen toch wel gewoon de weg op vanavond hierheen?)
[..]
Owww! Ik ga tussen de middag even gluren! Ben benieuwd!
Jij pronkt met Greys dr boobiesquote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zegt degene die allerlei topics hier post...
als er al een weeralarm wordt afgegeven dan is dat meestal de garantie dat er niets aan de hand is...quote:
vanaf waar? waarnaartoe? hoe lang? hoe laat? hoe? fiets? auto? duikboot?????quote:(Mijn ouders kunnen toch wel gewoon de weg op vanavond hierheen?)
op verzoek van Greys he!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij pronkt met Greys dr boobies
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op verzoek van Greys he!!!!![]()
jij bent gewoon pissig omdat je in de maling genomen bent en er niets van snapte...
Heb al gebeld. Ik moest zowiezo bellen i.v.m. anafylactische dinges reactie op sulfaten in de familie.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en Nieslief,
ik las even terug over die vaccinatie van je jongens, zou je niet kunnen regelen dat iemand voor jullie in de rij gaat staan en dat jij bijvoorbeeld met ze buiten gaat spelen oid tot ze aan de beurt zijn? Zal toch wel iets voor te regelen zijn?
Oh, dat is fijn, weer een zorg minder!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:27 schreef nieslief het volgende:
ASS kinderen kunnen die geprikt worden in aparte ruimte? Ja even aangeven bij het aanmelden dan kun je naar een aparte ruimte.
nee iedere week een andere trainer, dus week 1 trainer A, week 2 trainer B, week 3 trainer C, week 4 Trainer A etcquote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hihi, herkenbaar..
Elke 4 weken een andere trainer, is dat niet irritant?
Oh, ik ga, ik waai vast niet weg met bus en al![]()
![]()
oeh, een afstandelijke man!quote:
Ja hoor prima zoquote:
wat is stoomcake? heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, zo nog even de ingredienten halen voor bapao's en stoomcake, ga ik even een middagje stomen![]()
net voedselkleurstof gehaald, blauw groen en rood
ik verheug me nu al op psychedelische stoomcake en blauwe bapao's
ah! nu snap ik waar een stoommandje voor is!~quote:
Ik blijf binnen vandaag denk ik...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:37 schreef bigbird het volgende:
Hmm wij moeten ook nog even heen en weer naar Rotterdam na werk, waait hier ook als een gek
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, maar eens even kappen met dat minder intellectuele gedoe en even de krant lezen om mijn IQ weer tot zijn normale niveau te krijgen
Oh gatsie. Ja, ik zag vandaag ook allemaal van die plastic-inzamel-zakken her en der over straat ligen, ver van het inzamelpuntquote:Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
de tuinstoelen en plantenbakken waaien hier de tuin door... moet ik er toch nog uit...
ja dus... ik heb duidelijk geen leven in vergelijking met jullie...quote:
Gefeli met je JJHquote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef tombolafan het volgende:
hebben jullie eigenlijk vogelvoer-zaken buiten hangen nu? of is het daar nog te vroeg voor?
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ik lees dat boekje vandaag nog uit hoor, morgen gaat ie op de post![]()
is indonesisch, dat heet eigenlijk roti kukus (rotti koekoesquote:Op woensdag 18 november 2009 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat is stoomcake? heb ik dat gemist?
bij mn ouders eten ze het hele jaar mee met de kippen mee en nu er voor de vogels zelf iets hangt eten ze t niet...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gefeli met je JJH
Ja, heb het al een paar weken buiten hangen, maar ze hebben 'm nog niet gevonden dus hij zit nog helemaal vol
ziet er lekker uit! Ik heb bij een vriend wel eens een soort indonesische rijst-cake gegeten... die was een beetje mislukt en helemaal niet lekker...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is indonesisch, dat heet eigenlijk roti kukus (rotti koekoes)
maak je klaar in een stoompan, en laat ik die nou net gehaald hebben om bapaos te kunnen maken![]()
[ afbeelding ]
ik hou ook wel van storm, mits ik er niet uit hoef...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
woei het waait hier trouwens![]()
*houdt van storm
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga vanavond denk ik verse spinazie roerbakken, met hardgekookt eitje in blokjes erdoor, kip, champignons, en pasta erbij ofzo
Joh komt goedquote:Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan hoeven er nog maar 14 ofzo...
waar werk je, want dat valt te regelen natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
misschien valt er wel een boom op de servers hier
Bij een energiebedrijf, zo ergens vlakbij de Brienenoordbrug (A16)quote:Op woensdag 18 november 2009 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar werk je, want dat valt te regelen natuurlijk
Ik zou wel willen, maar er zijn momenteel wat ontwikkelingen omtrend mijn schoonmoeder en het ziet er steeds slechter uit voor d'r. Morgen eind van de middag hebben we gesprek met de artsen om te kijken of ze de laatste 48 uur dan nog vooruit gegaan is of niet. Zo niet lijkt het er op dat ze weinig meer kunnen doen... Maar in plaats van kleine stapjes vooruit maakt ze momenteel hele kleine stappen achteruit terwijl ze de behandeling wel hebben moeten aanpassen ...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf binnen vandaag denk ik...
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar er zijn momenteel wat ontwikkelingen omtrend mijn schoonmoeder en het ziet er steeds slechter uit voor d'r. Morgen eind van de middag hebben we gesprek met de artsen om te kijken of ze de laatste 48 uur dan nog vooruit gegaan is of niet. Zo niet lijkt het er op dat ze weinig meer kunnen doen... Maar in plaats van kleine stapjes vooruit maakt ze momenteel hele kleine stappen achteruit terwijl ze de behandeling wel hebben moeten aanpassen ...
Diezelfde huisgenoot die komt vertellen dat hij huishoudhandschoenen heeft gekocht??quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
weten jullie nog van die kast en kapotte bierflesjes op t balkon van mn huisgenoot?![]()
tis net weer gebeurd
Vind het allang fijn dat ik het hier even kwijt kan. Mijn collega's op werk zijn niet zo geinteresseerd zeg maar...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
sterkte
vind t zo moeilijk om te reageren, maar wil dat wel
Ik weet ook nooit wat ik moet zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
sterkte
vind t zo moeilijk om te reageren, maar wil dat wel
nee jammer genoeg nietquote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Diezelfde huisgenoot die komt vertellen dat hij huishoudhandschoenen heeft gekocht??
He bah, wat vervelend!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar er zijn momenteel wat ontwikkelingen omtrend mijn schoonmoeder en het ziet er steeds slechter uit voor d'r. Morgen eind van de middag hebben we gesprek met de artsen om te kijken of ze de laatste 48 uur dan nog vooruit gegaan is of niet. Zo niet lijkt het er op dat ze weinig meer kunnen doen... Maar in plaats van kleine stapjes vooruit maakt ze momenteel hele kleine stappen achteruit terwijl ze de behandeling wel hebben moeten aanpassen ...
Omg. Hij kent dat spreekwoord van die ezel?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
weten jullie nog van die kast en kapotte bierflesjes op t balkon van mn huisgenoot?![]()
tis net weer gebeurd
oh dat is vervelend! En ze weten niet hoe het kan dat ze achteruit gaat kennelijk? Hopelijk hoef je niet zo ver te rijden voor je bij haar bent, sterkte!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dus de een is zo wazig dat hij om half 8 's morgens komt vertellen wat hij heeft gekocht en de ander is zo stom dat hij een eenmaal omgewaaid kastje met bier niet goed vastzet......Echt waar in wat voor huis woon jij??quote:
ik vond dat vroeger altijd een stom gezegde; als een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot dan ben je dus juist geen ezel als je dat wel doet tochquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef Enfermera het volgende:
Omg. Hij kent dat spreekwoord van die ezel?
Oh jee.quote:Op woensdag 18 november 2009 @ 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Superstorm: We gaan er (weer) allemaal aan! #1
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dus de een is zo wazig dat hij om half 8 's morgens komt vertellen wat hij heeft gekocht en de ander is zo stom dat hij een eenmaal omgewaaid kastje met bier niet goed vastzet......Echt waar in wat voor huis woon jij??
Enfermera snel lees dat boekje d'r is hier iemand moeilijk aan het doen....Eens kijken of we haar iq omlaag kunnen brengen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vond dat vroeger altijd een stom gezegde; als een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot dan ben je dus juist geen ezel als je dat wel doet toch
kastje? een klerenkast. en hij had m vast staan ,de eerste keer, al en nu ook weer, met een of andere spanband die blijkbaar niet tegen rukwindenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dus de een is zo wazig dat hij om half 8 's morgens komt vertellen wat hij heeft gekocht en de ander is zo stom dat hij een eenmaal omgewaaid kastje met bier niet goed vastzet......Echt waar in wat voor huis woon jij??
Oh, das geen probleem met dat boekje iddquote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Enfermera snel lees dat boekje d'r is hier iemand moeilijk aan het doen....Eens kijken of we haar iq omlaag kunnen brengen.
Echt waar... Stond het kastje vast....quote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kastje? een klerenkast. en hij had m vast staan ,de eerste keer, al en nu ook weer, met een of andere spanband die blijkbaar niet tegen rukwindenkan
ow en die ander moet gewoon dood....
de rest is heel gezellig
Vanuit werk is Almere naar Rotterdam, na het ziekenhuis moeten we naar Lelystad. Ze gaat achteruit door bacterien die niet reageren op antibiotica denken we. Uiteindelijk allemaal gevolg van complicaties na een operatie.. Ze ligt er nu al bijna 8 weken..quote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dat is vervelend! En ze weten niet hoe het kan dat ze achteruit gaat kennelijk? Hopelijk hoef je niet zo ver te rijden voor je bij haar bent, sterkte!
geen kastje, een KASTquote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Echt waar... Stond het kastje vast....![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is hij nog stommer......
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Enfermera snel lees dat boekje d'r is hier iemand moeilijk aan het doen....Eens kijken of we haar iq omlaag kunnen brengen.
Hehe, ik ben echt niet de met enige rare vogels om zich heenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dachten we dat die "buurman" van bigbird raar was...
jij hebt er zeker net als ik niet voor gevraagd, die mensenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hehe, ik ben echt niet de met enige rare vogels om zich heen
Hey Apple, een mesquote:
Nope, van mij mogen ze allemaal samen in een reservaat ver wegquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hebt er zeker net als ik niet voor gevraagd, die mensen
he bah, dat is niet eens naast de deur dus... hopelijk is het dan wat minder waaierig! En 8 weken is inderdaad lang... Lijkt me voor haar ook vreselijk...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef bigbird het volgende:
[..]
Vanuit werk is Almere naar Rotterdam, na het ziekenhuis moeten we naar Lelystad. Ze gaat achteruit door bacterien die niet reageren op antibiotica denken we. Uiteindelijk allemaal gevolg van complicaties na een operatie.. Ze ligt er nu al bijna 8 weken..
zit tuurlijk, al bijna 2 jaar, maar hey probeer jij eens iets te vinden dat betaalbaar is van een ziekteuitkeringquote:Op woensdag 18 november 2009 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar geen zin in stekkie voor jezelf dan Ynske? Want dit is toch gewoon op kamers of verkapt studentenhuis ofzo?
Pfft, wat een 'pech' zeg, dat dat allemaal komt door een operatie! (Mja, pech klinkt nogal mild, zo bedoel ik het niet)quote:Op woensdag 18 november 2009 @ 13:04 schreef bigbird het volgende:
[..]
Vanuit werk is Almere naar Rotterdam, na het ziekenhuis moeten we naar Lelystad. Ze gaat achteruit door bacterien die niet reageren op antibiotica denken we. Uiteindelijk allemaal gevolg van complicaties na een operatie.. Ze ligt er nu al bijna 8 weken..
Ook goed het blijft stom van hem. Ik bedoel spanbandje en kast vol met bier op een balkon in de wind....quote:
nee, dat is ook wel zo. Mijn buurvrouw van de 2e verdieping kwam (bij mijquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hehe, ik ben echt niet de met enige rare vogels om zich heen
Wees een beetje lief voor me ik heb al hoofdpijn.......quote:
Poeh ja, dat zal lastig zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit tuurlijk, al bijna 2 jaar, maar hey probeer jij eens iets te vinden dat betaalbaar is van een ziekteuitkering
nouja de eerste keer kon ie er weinig aan doen, hij was er niet, en ik wist ook niet dat t zo ging waaien voorafquote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ook goed het blijft stom van hem. Ik bedoel spanbandje en kast vol met bier op een balkon in de wind....
Tsja dat vonden mijn buren ook vervelend een zwembad met twee jongens in de tuin en een overspannen mama op dat moment. He lastig als je een kapsalon hebt en je wil de deuren open hebben. Nou neem dan geen kapsalon in een woonwijk zou ik zeggen. De buurman aan de andere kant moppert ook vaak genoeg op zijn kinderen als die vervelend zijn buiten in het zwembad.....quote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dat is ook wel zo. Mijn buurvrouw van de 2e verdieping kwam (bij mij)klagen over mijn buren die op een zondag een opblaaszwembadje in de tuin hadden en kinderen daarin lieten spelen... En dat gaf kennelijk herrie... Ik had niks gehoord, dus ik vroeg nog: hoe laat was dat dan? 14.00!!!
Ja, hallo, als het nou midden in de nacht zou zijn...
![]()
En daarna zeggen; Maar wij hebben een clubje van bewoners... en wij krijgen iedereen weg als we willen hoor!We hebben al een drugsdealer en een psychopaat weggekregen en als zij zo doorgaan...
![]()
ik moet ze maar te vriend houden...
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wees een beetje lief voor me ik heb al hoofdpijn.......
Ja is het ook wel hoor, alhoewel ik denk dat het voor haar man het ergst is, zij is zo ver weggezakt dat ze niets doorheeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
he bah, dat is niet eens naast de deur dus... hopelijk is het dan wat minder waaierig! En 8 weken is inderdaad lang... Lijkt me voor haar ook vreselijk...
Ik snap wat je bedoelt. De energie is inderdaad wel weg bij ons allemaal.. Ik had de stille hoop dat ze met de wijzigingen gisteren weer wat vooruit zou gaan en ze dus niet straks zo'n nare beslissing hoeven te maken, maar ze heeft vanacht overgegeven (had ze nog niet eerder gedaan) en ze hebben haar maag leeg moeten pompen..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pfft, wat een 'pech' zeg, dat dat allemaal komt door een operatie! (Mja, pech klinkt nogal mild, zo bedoel ik het niet)
Heel veel sterkte, lijkt me slopend, zo'n uitzichtloze situatie..
Bwehehe ouders van een vriend van me woonden naast zo'n tokkie-familie in een verder vrij nette buurt. Engelse vrouw met 3 kinderen, zonder vent. Kwam regelmatig allerlei diverse kerels over de vloer. Totdat ze dus ook in hartje zomer in zo'n plastic kinderbadje half aan het neuken waren (kerel zat onderop, vrouw boven 'm te rijden, nog wel zwemkleding aan maar hij wel haar borsten beet enzoquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja dat vonden mijn buren ook vervelend een zwembad met twee jongens in de tuin en een overspannen mama op dat moment. He lastig als je een kapsalon hebt en je wil de deuren open hebben. Nou neem dan geen kapsalon in een woonwijk zou ik zeggen. De buurman aan de andere kant moppert ook vaak genoeg op zijn kinderen als die vervelend zijn buiten in het zwembad.....
Ga lekker in een hutje op de hei zitten jah.
ja, ga dan ergens anders wonen denk ik dan! Als het een beetje christelijke tijden zijn... en mijn buren zijn wel een beetje aso-figuren, maar wel ontzettende schatten!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja dat vonden mijn buren ook vervelend een zwembad met twee jongens in de tuin en een overspannen mama op dat moment. He lastig als je een kapsalon hebt en je wil de deuren open hebben. Nou neem dan geen kapsalon in een woonwijk zou ik zeggen. De buurman aan de andere kant moppert ook vaak genoeg op zijn kinderen als die vervelend zijn buiten in het zwembad.....
Ga lekker in een hutje op de hei zitten jah.
Kefstkaartuhhquote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef nieslief het volgende:
Heeft nou niemand in de gaten dat er een Typo in de TT zit??
kefstkaartuh?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef nieslief het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
heb net om te klieren mijn vader felblauwe melk gegeven
oh... voor haar misschien wel beter, maar voor haar man (en jullie!!!) wel heel erg...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja is het ook wel hoor, alhoewel ik denk dat het voor haar man het ergst is, zij is zo ver weggezakt dat ze niets doorheeft.
[..]
kan het dan niet zo zijn dat ze door dat overgeven niet reageert op de ab? (hoop hoop?)quote:Ik snap wat je bedoelt. De energie is inderdaad wel weg bij ons allemaal.. Ik had de stille hoop dat ze met de wijzigingen gisteren weer wat vooruit zou gaan en ze dus niet straks zo'n nare beslissing hoeven te maken, maar ze heeft vanacht overgegeven (had ze nog niet eerder gedaan) en ze hebben haar maag leeg moeten pompen..
ja die ja.... En daar is al een heeeeel topic niet over gedramd. Ik zit al vanaf pagina 1 te wachten.quote:
eh ja, maar het is Qwea he.. dacht dat het hoorde...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef nieslief het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
heb net om te klieren mijn vader felblauwe melk gegeven
Ik durf niks meer over de TT te zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
ja die ja.... En daar is al een heeeeel topic niet over gedramd. Ik zit al vanaf pagina 1 te wachten.
ja hallo, dat vind ik ook wel een beetje overdreven eigenlijk...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe ouders van een vriend van me woonden naast zo'n tokkie-familie in een verder vrij nette buurt. Engelse vrouw met 3 kinderen, zonder vent. Kwam regelmatig allerlei diverse kerels over de vloer. Totdat ze dus ook in hartje zomer in zo'n plastic kinderbadje half aan het neuken waren (kerel zat onderop, vrouw boven 'm te rijden, nog wel zwemkleding aan maar hij wel haar borsten beet enzo). En dat terwijl wij daar met een mannetje of 10 in die tuin ernaast stonden te BBQen
Neh, ze heeft die ab al een tijdje, week nu ruim denk ik. Wel lief meegedachtquote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh... voor haar misschien wel beter, maar voor haar man (en jullie!!!) wel heel erg...
[..]
kan het dan niet zo zijn dat ze door dat overgeven niet reageert op de ab? (hoop hoop?)
Ik dacht dat de typo expres was, om iets wat gezegd was ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
ja die ja.... En daar is al een heeeeel topic niet over gedramd. Ik zit al vanaf pagina 1 te wachten.
Ja echt he! Maar sommige mensen hebben schijnbaar geen schaamte ofzo.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, dat vind ik ook wel een beetje overdreven eigenlijk...
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik durf niks meer over de TT te zeggen![]()
![]()
oh jammer...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
Neh, ze heeft die ab al een tijdje, week nu ruim denk ik. Wel lief meegedacht
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt he! Maar sommige mensen hebben schijnbaar geen schaamte ofzo.
En dan ook echt in het kinderbadje waar die die kids later weer in spelen water uit drinken
quote:
Zet je ECHTE tieten anders in de lapo?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef tombolafan het volgende:
Zeg! doet niemand mee met de lapo-hunt?
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet je ECHTE tieten anders in de lapo?
hahaha, ik ken ook een jongen die ooit met een heel vreselijk mens heeft gezoend, en ik blijf hem er steeds aan herinnerenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Vriend van me heeft later nog met dat wijf gezoend![]()
Ze kwam ook altijd in onze stamkroeg, hing ze daar helemaal lam bij iedereen om zn nek. Had een van mn maten met d'r gezoend, en zij wilde hem dus meenemen naar haar zwembadje huis. Gelukkig heeft hij dat niet gedaan voor 'm, anders hadtie dat wss nog jaaaaaaaaren moeten horen en mooie verhalen voor op je trouwerij enzo.
Zoenen was al genoeg, we zijn nu 4 a 5 jaar verder en dat krijgt hij nog regelmatig naar zn hoofd
quote:Op woensdag 18 november 2009 @ 13:14 schreef bigbird het volgende:
Ik snap wat je bedoelt. De energie is inderdaad wel weg bij ons allemaal.. Ik had de stille hoop dat ze met de wijzigingen gisteren weer wat vooruit zou gaan en ze dus niet straks zo'n nare beslissing hoeven te maken, maar ze heeft vanacht overgegeven (had ze nog niet eerder gedaan) en ze hebben haar maag leeg moeten pompen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |