Opgelost,quote:
Goed zo!!!!!quote:
jaquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaik zweer mijn tosti was lekkerder
Neh. Echte bikkel hea.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:00 schreef Morretje het volgende:
Heb je em niet ff geroosterd dan Q?
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef Enfermera het volgende:
Omg.... Dat boekje wat nieslief me gestuurd heeft is echt verschrikkelijk. Ik lees normaal al snel, maar met dit boekje ben ik helemaal erg, ben nu al bijna op de helftEn het is zooo erg. Dat taalgebruik.
![]()
een echte bikkel die na 2 happen opgeeft...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh. Echte bikkel hea.
ik heb 2 happen gehad, de ei aan baloe gegeven... ennu ondooi ik of zo mn nasi... of ik loop toch maar naar de winkel
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef Enfermera het volgende:
Omg.... Dat boekje wat nieslief me gestuurd heeft is echt verschrikkelijk. Ik lees normaal al snel, maar met dit boekje ben ik helemaal erg, ben nu al bijna op de helftEn het is zooo erg. Dat taalgebruik.
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een echte bikkel die na 2 happen opgeeft...
Ja, echt.... Ik moet gewoon hardop lachen om het verschrikkelijk afgezaagde gedoe wat erin voorkomt. En dan ben ik volgensmij nog niet echt bij het heel vunzige gedeelte, ik zag je comment al halverwege, bovenaan de paginaquote:
Zit je niet in het verkeerde topic?quote:
Daarom vind ik die historische dingen ook lachen dat taalgebruik........quote:Op woensdag 18 november 2009 12:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt.... Ik moet gewoon hardop lachen om het verschrikkelijk afgezaagde gedoe wat erin voorkomt. En dan ben ik volgensmij nog niet echt bij het heel vunzige gedeelte, ik zag je comment al halverwege, bovenaan de pagina
Ik zit in het SC topic toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je niet in het verkeerde topic?(serieuze vraag
).
En is dit voor de nieuwste volgende aflevering, deze sneak?
Ik zag je net ook posten in het Greys Anatomy topic namelijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit in het SC topic toch?
En idd, nieuwste sneak voor a.s vrijdag.
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Superstorm: We gaan er (weer) allemaal aan! #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |