Geboren in Den Helder, daarna in Schagen gewoond.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa! Foto's!!!!![]()
![]()
en waar woon(de) jij dan in Noord-Holland Greys? Wij hebben hier ook schuurfeesten![]()
en ik vind ze leuk...
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ze zeiden later nog dat het kwam omdat de kantine aan de achterkant zat ofzo... maar die klap was zo hard, dat kon bijna niet gemist worden...
Waar bennu in DH geboren?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Geboren in Den Helder, daarna in Schagen gewoond.
Daarna in Kalverdijk (Tuitjenhorn), daarna in Alkmaar.
Zo ongeveer op mijn 26e (tien jaar geleden alweer) het Noordhollandsche vaarwel gezegd.
Oh, ja tuurlijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag nie rijden. Die slaappil heeft dat verpest
En als ik moet fietsen, dan val ik om
Ik verhonger wel
wel als je honger hebt...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
100 is overdrevenmaar idd. Maar dat eet je heul niet tussen de middag
Geen flauw idee hoe die straat heette!quote:
Volgens de apotheker 14u niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ja tuurlijk!
Hoe lang mag je met zo'n pil niet rijden dan?
stukje wandelen en ff uitwaaienquote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag nie rijden. Die slaappil heeft dat verpest
En als ik moet fietsen, dan val ik om
Ik verhonger wel
Schagen, daar ga ik nog wel eens naar de kroeg (cafe t Noord...), (stief-) oom en tante wonen in Tuitjenhoorn en stiefmoeder en -zus wonen in Alkmaarquote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Geboren in Den Helder, daarna in Schagen gewoond.
Daarna in Kalverdijk (Tuitjenhorn), daarna in Alkmaar.
Zo ongeveer op mijn 26e (tien jaar geleden alweer) het Noordhollandsche vaarwel gezegd.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel als je honger hebt...
en wentelteefjes dan? moeten met oud brood![]()
Turning bitches
en waar woont u?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schagen, daar ga ik nog wel eens naar de kroeg (cafe t Noord...), (stief-) oom en tante wonen in Tuitjenhoorn en stiefmoeder en -zus wonen in Alkmaar
ik probeer alleen maar te helpen he...quote:
Geen kroket of patat of pizza! Jullie proberen me duivelse dingen te laten doen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar te helpen he...![]()
(oud) broodje kroket dan?
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen kroket of patat of pizza! Jullie proberen me duivelse dingen te laten doen!
ik wil afvallendaar gaat een kroket niet bij helpen
Godverdomme, nu heb ik zin in kroket. Je wordt bedankt
quote:
sorry sorry sorry...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen kroket of patat of pizza! Jullie proberen me duivelse dingen te laten doen!
ik wil afvallendaar gaat een kroket niet bij helpen
Godverdomme, nu heb ik zin in kroket. Je wordt bedankt
Ah bah!! Echt?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry sorry sorry...![]()
eeeeeehm, wist je dat er wel eens retriever-vlees in kroketten is gevonden?![]()
heb je er nu nog trek in?
quote:
't Noord ja! En 't Geveltje!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schagen, daar ga ik nog wel eens naar de kroeg (cafe t Noord...), (stief-) oom en tante wonen in Tuitjenhoorn en stiefmoeder en -zus wonen in Alkmaar
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet...
![]()
maar dat was om Qwea dr trek te laten vergeten...
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
't Noord ja! En 't Geveltje!
En ik ging ook wel eens stappen in de Lantaarn (heette dat zo? dat was in dat andere straatje, en later heette dat eh.... ik weet het niet meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |