Geenstijlquote:Catherine Keyl: seks met een <18 negert moet kunnen
Zoals het een echte opiniemaker betaamt vat Catherine Keyl in haar laatste column weer eens een echt taboe bij de horens. En dat taboe is: sekstoerisme. Iedereen vindt het bah en vies en heel erg fout, maar is dat eigenlijk niet wat overdreven? Zo denkt men bij sekstoerisme meteen aan oude mannen die naar Thailand afreizen voor een zielig minderjarig meisje, maar Catherine weet wel beter. Zo heeft de journaliste meerdere vriendinnen die af en toe naar Ghana gaan om een lekkere authentieke neger aan de haak te slaan. Niet zo'n flapdrol uit de Bijlmer met een afzakbroek maar een Echte Zwarte Man. Of man, jongen eigenlijk. Vaak zijn ze hartstikke minderjarig maar dat wil in Ghana niks zeggen. Daar zijn jongens van 14 al 2 meter lang en hebben ze een heel gezin te onderhouden. Dus wat is er dan eigenlijk op tegen als ze in ruil voor een warme maaltijd even foekie foekie doen met een vriendin van mevrouw Keyl? Catherine vindt: helemaal niks. En daarom roept ze de organisaties die deze vorm van sekstoerisme aan de kaak stellen op: leg nou eerst eens uit wat hier zo verkeerd aan is! Nou jongens, kom maar door met dat antwoord. Afbreken die heilige huisjes, sekstoerisme is ook toerisme!
Het schrikt misschien wel asielzoekers af...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef shouta het volgende:
Maar vinden negers dat seks met Chatherine Keyl moet kunnen? Ik denk het niet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef shouta het volgende:
Maar vinden negers dat seks met Chatherine Keyl moet kunnen? Ik denk het niet.
Denk niet dat die naar der haar loeren als ze haar liggen te batsen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Vallen hongernegertjes wel op vlotte kapsels?
Als je maar betaald.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Vallen hongernegertjes wel op vlotte kapsels?
Da's toevallig. Ellende was de koosnaam voor mijn lul door een ex.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef alors het volgende:
Gatver, smerig wijf.
En die wijven ook, beetje gebruik maken van andermans ellende
Ik heb oudere dames geneukt als niet neger.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind je het nu heel erg dat jij niet neger en minderjarig bent Tong?
Ik zou nog liever een beest doen dan Catherine eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb oudere dames geneukt als niet neger.
Ik was net wel meerderjarig.
Tegenwoordig zou ik Catherine doen. Volgens mij is ze een beest in bed.
Misschien moet je dan verhuizen naar Donker Afrika, wie weet kom je haar tegen!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:36 schreef tong80 het volgende:
Tegenwoordig zou ik Catherine doen. Volgens mij is ze een beest in bed.
Heb ik ooit geprobeerd bij een giraffe.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zou nog liever een beest doen dan Catherine eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |