nee jammer genoeg nietquote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Diezelfde huisgenoot die komt vertellen dat hij huishoudhandschoenen heeft gekocht??
He bah, wat vervelend!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar er zijn momenteel wat ontwikkelingen omtrend mijn schoonmoeder en het ziet er steeds slechter uit voor d'r. Morgen eind van de middag hebben we gesprek met de artsen om te kijken of ze de laatste 48 uur dan nog vooruit gegaan is of niet. Zo niet lijkt het er op dat ze weinig meer kunnen doen... Maar in plaats van kleine stapjes vooruit maakt ze momenteel hele kleine stappen achteruit terwijl ze de behandeling wel hebben moeten aanpassen ...
Omg. Hij kent dat spreekwoord van die ezel?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
weten jullie nog van die kast en kapotte bierflesjes op t balkon van mn huisgenoot?![]()
tis net weer gebeurd
oh dat is vervelend! En ze weten niet hoe het kan dat ze achteruit gaat kennelijk? Hopelijk hoef je niet zo ver te rijden voor je bij haar bent, sterkte!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar er zijn momenteel wat ontwikkelingen omtrend mijn schoonmoeder en het ziet er steeds slechter uit voor d'r. Morgen eind van de middag hebben we gesprek met de artsen om te kijken of ze de laatste 48 uur dan nog vooruit gegaan is of niet. Zo niet lijkt het er op dat ze weinig meer kunnen doen... Maar in plaats van kleine stapjes vooruit maakt ze momenteel hele kleine stappen achteruit terwijl ze de behandeling wel hebben moeten aanpassen ...
Dus de een is zo wazig dat hij om half 8 's morgens komt vertellen wat hij heeft gekocht en de ander is zo stom dat hij een eenmaal omgewaaid kastje met bier niet goed vastzet......Echt waar in wat voor huis woon jij??quote:
ik vond dat vroeger altijd een stom gezegde; als een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot dan ben je dus juist geen ezel als je dat wel doet tochquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef Enfermera het volgende:
Omg. Hij kent dat spreekwoord van die ezel?
Oh jee.quote:Op woensdag 18 november 2009 @ 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Superstorm: We gaan er (weer) allemaal aan! #1
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dus de een is zo wazig dat hij om half 8 's morgens komt vertellen wat hij heeft gekocht en de ander is zo stom dat hij een eenmaal omgewaaid kastje met bier niet goed vastzet......Echt waar in wat voor huis woon jij??
Enfermera snel lees dat boekje d'r is hier iemand moeilijk aan het doen....Eens kijken of we haar iq omlaag kunnen brengen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vond dat vroeger altijd een stom gezegde; als een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot dan ben je dus juist geen ezel als je dat wel doet toch
kastje? een klerenkast. en hij had m vast staan ,de eerste keer, al en nu ook weer, met een of andere spanband die blijkbaar niet tegen rukwindenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dus de een is zo wazig dat hij om half 8 's morgens komt vertellen wat hij heeft gekocht en de ander is zo stom dat hij een eenmaal omgewaaid kastje met bier niet goed vastzet......Echt waar in wat voor huis woon jij??
Oh, das geen probleem met dat boekje iddquote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Enfermera snel lees dat boekje d'r is hier iemand moeilijk aan het doen....Eens kijken of we haar iq omlaag kunnen brengen.
Echt waar... Stond het kastje vast....quote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kastje? een klerenkast. en hij had m vast staan ,de eerste keer, al en nu ook weer, met een of andere spanband die blijkbaar niet tegen rukwindenkan
ow en die ander moet gewoon dood....
de rest is heel gezellig
Vanuit werk is Almere naar Rotterdam, na het ziekenhuis moeten we naar Lelystad. Ze gaat achteruit door bacterien die niet reageren op antibiotica denken we. Uiteindelijk allemaal gevolg van complicaties na een operatie.. Ze ligt er nu al bijna 8 weken..quote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dat is vervelend! En ze weten niet hoe het kan dat ze achteruit gaat kennelijk? Hopelijk hoef je niet zo ver te rijden voor je bij haar bent, sterkte!
geen kastje, een KASTquote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Echt waar... Stond het kastje vast....![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is hij nog stommer......
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Enfermera snel lees dat boekje d'r is hier iemand moeilijk aan het doen....Eens kijken of we haar iq omlaag kunnen brengen.
Hehe, ik ben echt niet de met enige rare vogels om zich heenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dachten we dat die "buurman" van bigbird raar was...
jij hebt er zeker net als ik niet voor gevraagd, die mensenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hehe, ik ben echt niet de met enige rare vogels om zich heen
Hey Apple, een mesquote:
Nope, van mij mogen ze allemaal samen in een reservaat ver wegquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hebt er zeker net als ik niet voor gevraagd, die mensen
he bah, dat is niet eens naast de deur dus... hopelijk is het dan wat minder waaierig! En 8 weken is inderdaad lang... Lijkt me voor haar ook vreselijk...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef bigbird het volgende:
[..]
Vanuit werk is Almere naar Rotterdam, na het ziekenhuis moeten we naar Lelystad. Ze gaat achteruit door bacterien die niet reageren op antibiotica denken we. Uiteindelijk allemaal gevolg van complicaties na een operatie.. Ze ligt er nu al bijna 8 weken..
zit tuurlijk, al bijna 2 jaar, maar hey probeer jij eens iets te vinden dat betaalbaar is van een ziekteuitkeringquote:Op woensdag 18 november 2009 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar geen zin in stekkie voor jezelf dan Ynske? Want dit is toch gewoon op kamers of verkapt studentenhuis ofzo?
Pfft, wat een 'pech' zeg, dat dat allemaal komt door een operatie! (Mja, pech klinkt nogal mild, zo bedoel ik het niet)quote:Op woensdag 18 november 2009 @ 13:04 schreef bigbird het volgende:
[..]
Vanuit werk is Almere naar Rotterdam, na het ziekenhuis moeten we naar Lelystad. Ze gaat achteruit door bacterien die niet reageren op antibiotica denken we. Uiteindelijk allemaal gevolg van complicaties na een operatie.. Ze ligt er nu al bijna 8 weken..
Ook goed het blijft stom van hem. Ik bedoel spanbandje en kast vol met bier op een balkon in de wind....quote:
nee, dat is ook wel zo. Mijn buurvrouw van de 2e verdieping kwam (bij mijquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hehe, ik ben echt niet de met enige rare vogels om zich heen
Wees een beetje lief voor me ik heb al hoofdpijn.......quote:
Poeh ja, dat zal lastig zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit tuurlijk, al bijna 2 jaar, maar hey probeer jij eens iets te vinden dat betaalbaar is van een ziekteuitkering
nouja de eerste keer kon ie er weinig aan doen, hij was er niet, en ik wist ook niet dat t zo ging waaien voorafquote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ook goed het blijft stom van hem. Ik bedoel spanbandje en kast vol met bier op een balkon in de wind....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |