ik hou ook wel van storm, mits ik er niet uit hoef...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
woei het waait hier trouwens![]()
*houdt van storm
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga vanavond denk ik verse spinazie roerbakken, met hardgekookt eitje in blokjes erdoor, kip, champignons, en pasta erbij ofzo
Joh komt goedquote:Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan hoeven er nog maar 14 ofzo...
waar werk je, want dat valt te regelen natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
misschien valt er wel een boom op de servers hier
Bij een energiebedrijf, zo ergens vlakbij de Brienenoordbrug (A16)quote:Op woensdag 18 november 2009 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar werk je, want dat valt te regelen natuurlijk
Ik zou wel willen, maar er zijn momenteel wat ontwikkelingen omtrend mijn schoonmoeder en het ziet er steeds slechter uit voor d'r. Morgen eind van de middag hebben we gesprek met de artsen om te kijken of ze de laatste 48 uur dan nog vooruit gegaan is of niet. Zo niet lijkt het er op dat ze weinig meer kunnen doen... Maar in plaats van kleine stapjes vooruit maakt ze momenteel hele kleine stappen achteruit terwijl ze de behandeling wel hebben moeten aanpassen ...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf binnen vandaag denk ik...
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar er zijn momenteel wat ontwikkelingen omtrend mijn schoonmoeder en het ziet er steeds slechter uit voor d'r. Morgen eind van de middag hebben we gesprek met de artsen om te kijken of ze de laatste 48 uur dan nog vooruit gegaan is of niet. Zo niet lijkt het er op dat ze weinig meer kunnen doen... Maar in plaats van kleine stapjes vooruit maakt ze momenteel hele kleine stappen achteruit terwijl ze de behandeling wel hebben moeten aanpassen ...
Diezelfde huisgenoot die komt vertellen dat hij huishoudhandschoenen heeft gekocht??quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
weten jullie nog van die kast en kapotte bierflesjes op t balkon van mn huisgenoot?![]()
tis net weer gebeurd
Vind het allang fijn dat ik het hier even kwijt kan. Mijn collega's op werk zijn niet zo geinteresseerd zeg maar...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
sterkte
vind t zo moeilijk om te reageren, maar wil dat wel
Ik weet ook nooit wat ik moet zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
sterkte
vind t zo moeilijk om te reageren, maar wil dat wel
nee jammer genoeg nietquote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Diezelfde huisgenoot die komt vertellen dat hij huishoudhandschoenen heeft gekocht??
He bah, wat vervelend!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar er zijn momenteel wat ontwikkelingen omtrend mijn schoonmoeder en het ziet er steeds slechter uit voor d'r. Morgen eind van de middag hebben we gesprek met de artsen om te kijken of ze de laatste 48 uur dan nog vooruit gegaan is of niet. Zo niet lijkt het er op dat ze weinig meer kunnen doen... Maar in plaats van kleine stapjes vooruit maakt ze momenteel hele kleine stappen achteruit terwijl ze de behandeling wel hebben moeten aanpassen ...
Omg. Hij kent dat spreekwoord van die ezel?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
weten jullie nog van die kast en kapotte bierflesjes op t balkon van mn huisgenoot?![]()
tis net weer gebeurd
oh dat is vervelend! En ze weten niet hoe het kan dat ze achteruit gaat kennelijk? Hopelijk hoef je niet zo ver te rijden voor je bij haar bent, sterkte!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dus de een is zo wazig dat hij om half 8 's morgens komt vertellen wat hij heeft gekocht en de ander is zo stom dat hij een eenmaal omgewaaid kastje met bier niet goed vastzet......Echt waar in wat voor huis woon jij??quote:
ik vond dat vroeger altijd een stom gezegde; als een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot dan ben je dus juist geen ezel als je dat wel doet tochquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef Enfermera het volgende:
Omg. Hij kent dat spreekwoord van die ezel?
Oh jee.quote:Op woensdag 18 november 2009 @ 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Superstorm: We gaan er (weer) allemaal aan! #1
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dus de een is zo wazig dat hij om half 8 's morgens komt vertellen wat hij heeft gekocht en de ander is zo stom dat hij een eenmaal omgewaaid kastje met bier niet goed vastzet......Echt waar in wat voor huis woon jij??
Enfermera snel lees dat boekje d'r is hier iemand moeilijk aan het doen....Eens kijken of we haar iq omlaag kunnen brengen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vond dat vroeger altijd een stom gezegde; als een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot dan ben je dus juist geen ezel als je dat wel doet toch
kastje? een klerenkast. en hij had m vast staan ,de eerste keer, al en nu ook weer, met een of andere spanband die blijkbaar niet tegen rukwindenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dus de een is zo wazig dat hij om half 8 's morgens komt vertellen wat hij heeft gekocht en de ander is zo stom dat hij een eenmaal omgewaaid kastje met bier niet goed vastzet......Echt waar in wat voor huis woon jij??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |