nee iedere week een andere trainer, dus week 1 trainer A, week 2 trainer B, week 3 trainer C, week 4 Trainer A etcquote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hihi, herkenbaar..
Elke 4 weken een andere trainer, is dat niet irritant?
Oh, ik ga, ik waai vast niet weg met bus en al![]()
![]()
oeh, een afstandelijke man!quote:
Ja hoor prima zoquote:
wat is stoomcake? heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, zo nog even de ingredienten halen voor bapao's en stoomcake, ga ik even een middagje stomen![]()
net voedselkleurstof gehaald, blauw groen en rood
ik verheug me nu al op psychedelische stoomcake en blauwe bapao's
ah! nu snap ik waar een stoommandje voor is!~quote:
Ik blijf binnen vandaag denk ik...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:37 schreef bigbird het volgende:
Hmm wij moeten ook nog even heen en weer naar Rotterdam na werk, waait hier ook als een gek
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, maar eens even kappen met dat minder intellectuele gedoe en even de krant lezen om mijn IQ weer tot zijn normale niveau te krijgen
Oh gatsie. Ja, ik zag vandaag ook allemaal van die plastic-inzamel-zakken her en der over straat ligen, ver van het inzamelpuntquote:Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
de tuinstoelen en plantenbakken waaien hier de tuin door... moet ik er toch nog uit...
ja dus... ik heb duidelijk geen leven in vergelijking met jullie...quote:
Gefeli met je JJHquote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef tombolafan het volgende:
hebben jullie eigenlijk vogelvoer-zaken buiten hangen nu? of is het daar nog te vroeg voor?
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ik lees dat boekje vandaag nog uit hoor, morgen gaat ie op de post![]()
is indonesisch, dat heet eigenlijk roti kukus (rotti koekoesquote:Op woensdag 18 november 2009 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat is stoomcake? heb ik dat gemist?
bij mn ouders eten ze het hele jaar mee met de kippen mee en nu er voor de vogels zelf iets hangt eten ze t niet...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gefeli met je JJH
Ja, heb het al een paar weken buiten hangen, maar ze hebben 'm nog niet gevonden dus hij zit nog helemaal vol
ziet er lekker uit! Ik heb bij een vriend wel eens een soort indonesische rijst-cake gegeten... die was een beetje mislukt en helemaal niet lekker...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is indonesisch, dat heet eigenlijk roti kukus (rotti koekoes)
maak je klaar in een stoompan, en laat ik die nou net gehaald hebben om bapaos te kunnen maken![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |