quote:Op woensdag 18 november 2009 12:13 schreef Ynske het volgende:
pfff best lastig, weet wel een boel oefeningen,maar weet t niveau niet van die geiten. dus weet niet echt of ze t aankunnen, dus moet nog wat simpele dingen verzinnen
Kom maar hier dan hoor!quote:
t zijn studenten, meerendeel is nu net een paar maanden bezig. sommigen al een jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan? En wanneer zijn ze begonnen, weet je dat? Oh, en wie is hun normale trainer, weet je daarvan de werkwijze niet?
ik zit wel op een eiland denk ik...quote:
Oh wacht, maar ik moet over 5 minuten naar de bus en het giet hier nu.. Droog is relatief.quote:
die sneak stond daar alquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag je net ook posten in het Greys Anatomy topic namelijk!
En daar plaatste je de sneak niet en hier wel, vandaar dat ik het me serieus afvroeg of je hem per ongeluk hier plakteIk kijk straks thuis wel even!
Hihi, herkenbaar..quote:Op woensdag 18 november 2009 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zijn studenten, meerendeel is nu net een paar maanden bezig. sommigen al een jaar
ze hebben iedere week een andere trainer (om de 4 weken zegmaar)
wel grappig de trainer die belde vanmorgen zei nog: zorg dat ze blijven rennen, t zijn alleen maar meiden, dan kunnen ze tenminste niet kletsen
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh wacht, maar ik moet over 5 minuten naar de bus en het giet hier nu.. Droog is relatief.
Een beetje pronken met andermans veren!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die sneak stond daar aldie had ik van daar gejat voor hier
Is er al een weeralarm?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Rotterdam is twijfelgevalletje zo te zien
Owww! Ik ga tussen de middag even gluren! Ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die sneak stond daar aldie had ik van daar gejat voor hier
zegt degene die allerlei topics hier post...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje pronken met andermans veren!
Windkracht 9 met windstoten tot 100 km/h. Weeralarm isser niet, maar aldus die andere goochelaar stroomt vanavond heel NL volquote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er al een weeralarm?
(Mijn ouders kunnen toch wel gewoon de weg op vanavond hierheen?)
[..]
Owww! Ik ga tussen de middag even gluren! Ben benieuwd!
Jij pronkt met Greys dr boobiesquote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zegt degene die allerlei topics hier post...
als er al een weeralarm wordt afgegeven dan is dat meestal de garantie dat er niets aan de hand is...quote:
vanaf waar? waarnaartoe? hoe lang? hoe laat? hoe? fiets? auto? duikboot?????quote:(Mijn ouders kunnen toch wel gewoon de weg op vanavond hierheen?)
op verzoek van Greys he!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij pronkt met Greys dr boobies
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op verzoek van Greys he!!!!![]()
jij bent gewoon pissig omdat je in de maling genomen bent en er niets van snapte...
Heb al gebeld. Ik moest zowiezo bellen i.v.m. anafylactische dinges reactie op sulfaten in de familie.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en Nieslief,
ik las even terug over die vaccinatie van je jongens, zou je niet kunnen regelen dat iemand voor jullie in de rij gaat staan en dat jij bijvoorbeeld met ze buiten gaat spelen oid tot ze aan de beurt zijn? Zal toch wel iets voor te regelen zijn?
Oh, dat is fijn, weer een zorg minder!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:27 schreef nieslief het volgende:
ASS kinderen kunnen die geprikt worden in aparte ruimte? Ja even aangeven bij het aanmelden dan kun je naar een aparte ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |