Tsja dat vonden mijn buren ook vervelend een zwembad met twee jongens in de tuin en een overspannen mama op dat moment. He lastig als je een kapsalon hebt en je wil de deuren open hebben. Nou neem dan geen kapsalon in een woonwijk zou ik zeggen. De buurman aan de andere kant moppert ook vaak genoeg op zijn kinderen als die vervelend zijn buiten in het zwembad.....quote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dat is ook wel zo. Mijn buurvrouw van de 2e verdieping kwam (bij mij)klagen over mijn buren die op een zondag een opblaaszwembadje in de tuin hadden en kinderen daarin lieten spelen... En dat gaf kennelijk herrie... Ik had niks gehoord, dus ik vroeg nog: hoe laat was dat dan? 14.00!!!
Ja, hallo, als het nou midden in de nacht zou zijn...
![]()
En daarna zeggen; Maar wij hebben een clubje van bewoners... en wij krijgen iedereen weg als we willen hoor!We hebben al een drugsdealer en een psychopaat weggekregen en als zij zo doorgaan...
![]()
ik moet ze maar te vriend houden...
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wees een beetje lief voor me ik heb al hoofdpijn.......
Ja is het ook wel hoor, alhoewel ik denk dat het voor haar man het ergst is, zij is zo ver weggezakt dat ze niets doorheeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
he bah, dat is niet eens naast de deur dus... hopelijk is het dan wat minder waaierig! En 8 weken is inderdaad lang... Lijkt me voor haar ook vreselijk...
Ik snap wat je bedoelt. De energie is inderdaad wel weg bij ons allemaal.. Ik had de stille hoop dat ze met de wijzigingen gisteren weer wat vooruit zou gaan en ze dus niet straks zo'n nare beslissing hoeven te maken, maar ze heeft vanacht overgegeven (had ze nog niet eerder gedaan) en ze hebben haar maag leeg moeten pompen..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pfft, wat een 'pech' zeg, dat dat allemaal komt door een operatie! (Mja, pech klinkt nogal mild, zo bedoel ik het niet)
Heel veel sterkte, lijkt me slopend, zo'n uitzichtloze situatie..
Bwehehe ouders van een vriend van me woonden naast zo'n tokkie-familie in een verder vrij nette buurt. Engelse vrouw met 3 kinderen, zonder vent. Kwam regelmatig allerlei diverse kerels over de vloer. Totdat ze dus ook in hartje zomer in zo'n plastic kinderbadje half aan het neuken waren (kerel zat onderop, vrouw boven 'm te rijden, nog wel zwemkleding aan maar hij wel haar borsten beet enzoquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja dat vonden mijn buren ook vervelend een zwembad met twee jongens in de tuin en een overspannen mama op dat moment. He lastig als je een kapsalon hebt en je wil de deuren open hebben. Nou neem dan geen kapsalon in een woonwijk zou ik zeggen. De buurman aan de andere kant moppert ook vaak genoeg op zijn kinderen als die vervelend zijn buiten in het zwembad.....
Ga lekker in een hutje op de hei zitten jah.
ja, ga dan ergens anders wonen denk ik dan! Als het een beetje christelijke tijden zijn... en mijn buren zijn wel een beetje aso-figuren, maar wel ontzettende schatten!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja dat vonden mijn buren ook vervelend een zwembad met twee jongens in de tuin en een overspannen mama op dat moment. He lastig als je een kapsalon hebt en je wil de deuren open hebben. Nou neem dan geen kapsalon in een woonwijk zou ik zeggen. De buurman aan de andere kant moppert ook vaak genoeg op zijn kinderen als die vervelend zijn buiten in het zwembad.....
Ga lekker in een hutje op de hei zitten jah.
Kefstkaartuhhquote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef nieslief het volgende:
Heeft nou niemand in de gaten dat er een Typo in de TT zit??
kefstkaartuh?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef nieslief het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
heb net om te klieren mijn vader felblauwe melk gegeven
oh... voor haar misschien wel beter, maar voor haar man (en jullie!!!) wel heel erg...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja is het ook wel hoor, alhoewel ik denk dat het voor haar man het ergst is, zij is zo ver weggezakt dat ze niets doorheeft.
[..]
kan het dan niet zo zijn dat ze door dat overgeven niet reageert op de ab? (hoop hoop?)quote:Ik snap wat je bedoelt. De energie is inderdaad wel weg bij ons allemaal.. Ik had de stille hoop dat ze met de wijzigingen gisteren weer wat vooruit zou gaan en ze dus niet straks zo'n nare beslissing hoeven te maken, maar ze heeft vanacht overgegeven (had ze nog niet eerder gedaan) en ze hebben haar maag leeg moeten pompen..
ja die ja.... En daar is al een heeeeel topic niet over gedramd. Ik zit al vanaf pagina 1 te wachten.quote:
eh ja, maar het is Qwea he.. dacht dat het hoorde...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef nieslief het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
heb net om te klieren mijn vader felblauwe melk gegeven
Ik durf niks meer over de TT te zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
ja die ja.... En daar is al een heeeeel topic niet over gedramd. Ik zit al vanaf pagina 1 te wachten.
ja hallo, dat vind ik ook wel een beetje overdreven eigenlijk...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe ouders van een vriend van me woonden naast zo'n tokkie-familie in een verder vrij nette buurt. Engelse vrouw met 3 kinderen, zonder vent. Kwam regelmatig allerlei diverse kerels over de vloer. Totdat ze dus ook in hartje zomer in zo'n plastic kinderbadje half aan het neuken waren (kerel zat onderop, vrouw boven 'm te rijden, nog wel zwemkleding aan maar hij wel haar borsten beet enzo). En dat terwijl wij daar met een mannetje of 10 in die tuin ernaast stonden te BBQen
Neh, ze heeft die ab al een tijdje, week nu ruim denk ik. Wel lief meegedachtquote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh... voor haar misschien wel beter, maar voor haar man (en jullie!!!) wel heel erg...
[..]
kan het dan niet zo zijn dat ze door dat overgeven niet reageert op de ab? (hoop hoop?)
Ik dacht dat de typo expres was, om iets wat gezegd was ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
ja die ja.... En daar is al een heeeeel topic niet over gedramd. Ik zit al vanaf pagina 1 te wachten.
Ja echt he! Maar sommige mensen hebben schijnbaar geen schaamte ofzo.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, dat vind ik ook wel een beetje overdreven eigenlijk...
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik durf niks meer over de TT te zeggen![]()
![]()
oh jammer...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
Neh, ze heeft die ab al een tijdje, week nu ruim denk ik. Wel lief meegedacht
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt he! Maar sommige mensen hebben schijnbaar geen schaamte ofzo.
En dan ook echt in het kinderbadje waar die die kids later weer in spelen water uit drinken
quote:
Zet je ECHTE tieten anders in de lapo?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef tombolafan het volgende:
Zeg! doet niemand mee met de lapo-hunt?
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet je ECHTE tieten anders in de lapo?
hahaha, ik ken ook een jongen die ooit met een heel vreselijk mens heeft gezoend, en ik blijf hem er steeds aan herinnerenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Vriend van me heeft later nog met dat wijf gezoend![]()
Ze kwam ook altijd in onze stamkroeg, hing ze daar helemaal lam bij iedereen om zn nek. Had een van mn maten met d'r gezoend, en zij wilde hem dus meenemen naar haar zwembadje huis. Gelukkig heeft hij dat niet gedaan voor 'm, anders hadtie dat wss nog jaaaaaaaaren moeten horen en mooie verhalen voor op je trouwerij enzo.
Zoenen was al genoeg, we zijn nu 4 a 5 jaar verder en dat krijgt hij nog regelmatig naar zn hoofd
quote:Op woensdag 18 november 2009 @ 13:14 schreef bigbird het volgende:
Ik snap wat je bedoelt. De energie is inderdaad wel weg bij ons allemaal.. Ik had de stille hoop dat ze met de wijzigingen gisteren weer wat vooruit zou gaan en ze dus niet straks zo'n nare beslissing hoeven te maken, maar ze heeft vanacht overgegeven (had ze nog niet eerder gedaan) en ze hebben haar maag leeg moeten pompen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |