Ja dat ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Getailleerd blousje, kort stropdasje..
op zich wel goed hoor! Het is gewoon een gewenning dat spugenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoest met jou nu draakje?
En Mor nog klachten of voel je je goed?
Spuug je echt heel de dag?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel goed hoor! Het is gewoon een gewenning dat spugen
Nou ik kijk wel, wat jullie voorstellen is niet echt ikkequote:
Wat dan wel?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik kijk wel, wat jullie voorstellen is niet echt ikke
Beebje zit goed toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor na elke maaltijd, en als ik s'avonds nog eens echt heel misselijk ben
Wordt het dan nog niet minder?? Je bent toch al langer zwanger dan 3 maanden?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor na elke maaltijd, en als ik s'avonds nog eens echt heel misselijk ben
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Thing van meneer Maes zijn werk. Eten, borrelen enz enz enz.
Ik ben niet zo van de bloesjes, die passen (ivm mijn borstomvangquote:
Mooi gelukkig fijn nou nog een goed huisje voor die hond.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
DML, goed nieuws zeg!
Oh en nog meer goed nieuws:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_leeft__.html?p=2,1
Heeel herkenbaar. Lastig dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bloesjes, die passen (ivm mijn borstomvang) vaak niet of staan nergens naar. Ik zat even op de site van esprit en die hebben wel leuke dingen. Hier in de Oosterhof zit een esprit winkel dus vanmiddag maar even kijken.
Ja!quote:
We moeten er allemaal doorheenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!Tering wat waait het zeg. En dan moet ik daar straks met Baloe doorheen
Je hoeft niet bang te zijn dat ie weg waait hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Rond het middaguur komt in het noordelijk en noordwestelijk kustgebied korte tijd een zuidwesterstorm te staan, windkracht 9, met vooral in de kustprovincies zware windstoten tot 100 km/uur.
Ik niet, hier valt het reuze meequote:
Hij niet, ikke welquote:Op woensdag 18 november 2009 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn dat ie weg waait hoor.
Mogge lieve kerstkaartenverstuurster
ik dus met ronja maar die slaapt nu nogquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |