Ik jompel met je mee want dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vriendlief komt net vertellen dat het ziekenhuis wat uitslagen had bekeken en vindt dat het weer zo goed gaat dat hij niet ter observatie opgenomen hoeft te worden volgende week
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
DML kan de weg daar blind vinden volgens mij!
Het is enorm uitgebreid inmiddels. Maar Amerika blijft groter dat klopt.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Eurodisney was echt zo een desillusie![]()
Wij waren in Disneyland toen ik 11 was en dat was natuurlijk he-le-maal je van het toen.
En toen heb ik mn broertje toen ie zn communie gedaan had meegenomen naar Eurodisney, mèn hele mooie jeugdherinnering aan gort. Ik vond alles zo klein en zo neppig
Ik was er 15 jaar geleden of zo, en alles stond in de stijgers , overal bouwputten!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben er echt jaaaaaaaaren geleden geweest, in Disney. Maar toen was dat hele nieuwe gedeelte (wat nu weer oud is volgens mij, die Studios) er nog niet eens. Waren ze volgens mij aan het bouwen toen ofzo.
is denk ik 10 jaar terug ofzo
Ja en als je 11 bent dan is de wereld toch al mooier en groter ook, ik vond het echt zooooo een tegenvaller dat ik dr nooit meer heen hoef.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is enorm uitgebreid inmiddels. Maar Amerika blijft groter dat klopt.
Nee hoor, ze zijn die studio's nog steeds aan het uitbreiden dus oud is het nog steeds niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben er echt jaaaaaaaaren geleden geweest, in Disney. Maar toen was dat hele nieuwe gedeelte (wat nu weer oud is volgens mij, die Studios) er nog niet eens. Waren ze volgens mij aan het bouwen toen ofzo.
is denk ik 10 jaar terug ofzo
Ga dan naar Disneyworld in Florida. Das nog veel groter dan Disneyland in California.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en als je 11 bent dan is de wereld toch al mooier en groter ook, ik vond het echt zooooo een tegenvaller dat ik dr nooit meer heen hoef.
Uitnodiging waarvan?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Maes het volgende:
Help me nou es. Op de uitnodiging staat business attire. Ze mogen lijen dat ik in een mantelpakje ga. Dat doe ik niet.
Een nette broek, een overhemd en een stropdas???quote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Maes het volgende:
Help me nou es. Op de uitnodiging staat business attire. Ze mogen lijen dat ik in een mantelpakje ga. Dat doe ik niet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga dan naar Disneyworld in Florida. Das nog veel groter dan Disneyland in California.
Thing van meneer Maes zijn werk. Eten, borrelen enz enz enz.quote:
Ik help je niet voor ik die borstmaat weetquote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Maes het volgende:
Getailleerd blousje, kort stropdasje..quote:Op woensdag 18 november 2009 10:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een nette broek, een overhemd en een stropdas???
Nette broek, blouse en blazer?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Thing van meneer Maes zijn werk. Eten, borrelen enz enz enz.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik jompel met je mee want dat is goed nieuws.![]()
![]()
![]()
![]()
dat dusquote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi, die had ik gemist, maar dat is inderdaad goed nieuws!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |