Huuuuu jeugdtrauma!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaa smsen.![]()
[..]
Jaarlijkse gala van studievereniging van een vriendin![]()
Maar écht écht gala. Vrouwen in jurk en mannen in rokkostuum. Moet de mijne vandaag nog ff laten stomen.
Ik ben zoooo leukquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je doen. Ik word daar leuker door!
Maar als jij al zo leuk van jezelf bent dan... nou weet je, doe het maar!
Dat wil ik wel eens meemakenteruglezen!
Misschien dat je vader vond dat ie ineens ook laminaat wilde? Wijsneusquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik ga de laminaat weer opbreken en gewoon nog eens lekker, puur omdat het kan![]()
Tof, zulke échte gala's. Daar zouden er meer van moeten zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaa smsen.![]()
[..]
Jaarlijkse gala van studievereniging van een vriendin![]()
Maar écht écht gala. Vrouwen in jurk en mannen in rokkostuum. Moet de mijne vandaag nog ff laten stomen.
Erhmmm, bij mij waren het ook echt 4 slokken he?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben zoooo leuk
Maar volgens mij zou het best een dramatisch effect geven als ik nu 4 glazen alcohol zou drinken... de eerste 4 glazen ooit zo ongeveer![]()
Iets zegt me dat ik moet zorgen dat ik voor ik dat ga proberen mijn internetverbinding moet uitschakelen
Greys, maak jij eenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
Er was toch een plan voor een tijdelijk weekend-survival-forum, ik geloof van Zwabbert? gaat dat nog door?
En anders gaan we elkaar gewoon het hele weekend smsen![]()
Greys en lijstjesquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys, maak jij eenlijstje
met de nummers dan trouwens?
Jij hebt er nog wel een jurkie voor hangen, of nietquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Tof, zulke échte gala's. Daar zouden er meer van moeten zijn
Why? Ik vind het wel grappig. Alle mannen super netjes in smoking of rokkostuum, vrouwen in mooie jurk. Vaak is het afgekocht, dus je dokt per paar ff 6/7/8 tientjes en alles de hele avond inclusiefquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuu jeugdtrauma!
Ik had een vriendje dat bouwkunde studeerde in Delft![]()
De horror, de drama's, de gala's
Het valt nooit mee. Nee seriously, het is nog NOOIT meegevallenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Misschien valt het hartstikke mee en heeft Iteejertttt dat in een middag voor elkaar geknutseld?
Of verwachten ze dat het echt een heel weekend gaat duren?
You know me!quote:
Jaaaaaaaaaaa! Ik wil meer gelegenheden voor zulke jurken!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt er nog wel een jurkie voor hangen, of niet
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh da's ook leuk DMLben je al eens geweest?
Ja maar als je dan toch voor het shock effect gaat moet je het goed doenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhmmm, bij mij waren het ook echt 4 slokken he?
Jij hebt het meteen over 4 glazen![]()
Greys heppumquote:Op woensdag 18 november 2009 09:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb je nummer niet
Oh god ik was in die tijd heel erg alto , met Dr. Martens en zo en ik wilde nooit mee en dan ging ie janken en smeken en jurken kopen en dan liep ik de hele avond met een sjaggo kop al die nare mensen te negeren met mn dr Martens onder die shitjurkenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? Ik vind het wel grappig. Alle mannen super netjes in smoking of rokkostuum, vrouwen in mooie jurk. Vaak is het afgekocht, dus je dokt per paar ff 6/7/8 tientjes en alles de hele avond inclusief![]()
Coolste gala was in Brasschaat bij Antwerpen, was een of andere zustervereniging van die club waar ik nu mee ga, echt half kasteel daar, super vet ingericht van binnen, diverse zalen, paar honderd man van allerlei verenigingen, zowel Belgen als Nederlanders
DML kan de weg daar blind vinden volgens mij!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh da's ook leuk DMLben je al eens geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |