Ja dat is idd het kutte aan Glastonbury, die kaarten.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zouden ze daar niet paar jaar mee kappen met Glastonbury? Ivm met milieu ofzo? En sowieso is dat bijna onmogelijk. Dat is vaak zonder dat er ook maar 1 artiest bekend is binnen 5 minuten uitverkocht ofzo![]()
Op mijn lijstje staan nog:
-Rock am Ring (DE) want die hebben altijd qua echte rock/metal veeul grote artiesten, Pinkpop boekt daar ook veel mee samen, anders zou PP nooit zo groot geworden zijn (is nl. vaak in hetzelfde weekend)
-Roskilde (DEN) want gewoon festival-der-festivals zo'n beetje
-Sziget (HUN) want gewoon ubercool, een eiland midden in de stad 10 dagen lang gewoon één groot feest, lijkt me zo relaxt. Ben al eens in Budapest geweest en dat eilandje in de Donau is sowieso cool
Slechte kwaliteit?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu dat vind ik echt gekrijs van de bovenste plank
nee gewoon, die bandquote:Op woensdag 18 november 2009 09:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit?Dan heb ik de verkeerde video nl.
Kan jij dat tijdelijk even van me overnemen?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Maar wie moet dan slechte grappen maken?
Tsja smaken verschillen......quote:
quote:It's you that I adore
You will always be my whore
You'll be the mother to my child
And a child to my heart
We must never be apart
We must never be apart
Lovely girl you're the beauty in my world
Without you there aren't reasons left to find
And I'll pull your crooked teeth
You'll be perfect just like me
You'll be a lover in my bed
And a gun to my head
We must never be apart
We must never be apart
Lovely girl you're the murder in my world
Dressing coffins for the souls I've left to die
Drinking mercury
To the mystery of all that you should left behind
In time
In you I see dirty
In you I count stars
In you I feel so pretty
In you I taste god
In you I feel so hungry
In you I crash cars
We must never be apart
Drinking mercury
To the mystery of all that you should ever seem to find
Lovely girl you're the murder in my world
Dressing coffins for the souls I've left behind
In time
We must never be apart
And you'll always be my whore
Cause you're the one that I adore
And I'll pull your crooked teeth
You'll be perfect just like me
In you I feel so dirty in you I crash cars
In you I feel so pretty in you I taste god
We must never be apart
Blijft mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 09:46 schreef Maes het volgende:
More than words van ExtremeLekker corny
![]()
Wat is dat voor gala dan op de pier?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er ook weinig gok ik.
Vrijdagavond gala in Scheveningen op de pier met vooraf eten.
Zaterdag brak zijn en s'avonds naar Nederlands vrouwenelftal in Den Haag tegen Wit-Rusland ofzo.
Tussendoor nog een laptopje van iemand ff fixen en er wat extra geheugen inprikken en ff opnieuw installeren met Windows 7 enzo.
Diequote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga FOK! gewoon NIET missen dit weekend
Twee afspraken in 2 dagen![]()
en overdag natuurlijk bijkomen daarvan
Nee, niet alleen vanwege dat nr, maar de titel vind ik wel mooi ( en het nr an sich ook ).quote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar oh-oh, wil je je dochter echt naar Ava Adore vernoemen, heb je de lyrics al eens goed geluisterd![]()
[..]
Ik zal het proberen, maar ik maak van nature betere grappen dan jijquote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij dat tijdelijk even van me overnemen?
Ah, toe?
Afspraken als in 'possible muurduwerij'? Twee verschillende? Jij slet!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga FOK! gewoon NIET missen dit weekend
Twee afspraken in 2 dagen![]()
en overdag natuurlijk bijkomen daarvan
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Diedoet natuurlijk dat je even je agenda moet verantwoorden aan ons...
Jaaaaaa smsen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat voor gala dan op de pier?
En ga je naar vrouwenvoetbal?
Je hebt kans dat ik je ergens nog wel sms in de komende dagen, for old times sake
Jaarlijkse gala van studievereniging van een vriendinquote:Gala 'Verborgen Verleiding'
Lokatie: de Pier, Scheveningen
Ja ik ga de laminaat weer opbreken en gewoon nog eens lekker, puur omdat het kanquote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Afspraken als in 'possible muurduwerij'? Twee verschillende? Jij slet!
Want anders valt er weinig bij te komen natuurlijk, aangezien je niet drinkt
Of ga je weer laminaat leggen?
Kan je doen. Ik word daar leuker door!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik maak van nature betere grappen dan jij
Misschien moet ik ook 4 slokken wodka proberen?
Jaaaaah die is ook mooi.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef gothic-blackie het volgende:
nieslief you know what i like, als ik nu nog vriendje zo ver zou krijgen dan zou het zoiets worden:
maar hij reageert net zoals oh-oh
Ik zou wel willen maar ik heb je nummer nietquote:
Huuuuu jeugdtrauma!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaa smsen.![]()
[..]
Jaarlijkse gala van studievereniging van een vriendin![]()
Maar écht écht gala. Vrouwen in jurk en mannen in rokkostuum. Moet de mijne vandaag nog ff laten stomen.
Ik ben zoooo leukquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je doen. Ik word daar leuker door!
Maar als jij al zo leuk van jezelf bent dan... nou weet je, doe het maar!
Dat wil ik wel eens meemakenteruglezen!
Misschien dat je vader vond dat ie ineens ook laminaat wilde? Wijsneusquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik ga de laminaat weer opbreken en gewoon nog eens lekker, puur omdat het kan![]()
Tof, zulke échte gala's. Daar zouden er meer van moeten zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaa smsen.![]()
[..]
Jaarlijkse gala van studievereniging van een vriendin![]()
Maar écht écht gala. Vrouwen in jurk en mannen in rokkostuum. Moet de mijne vandaag nog ff laten stomen.
Erhmmm, bij mij waren het ook echt 4 slokken he?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben zoooo leuk
Maar volgens mij zou het best een dramatisch effect geven als ik nu 4 glazen alcohol zou drinken... de eerste 4 glazen ooit zo ongeveer![]()
Iets zegt me dat ik moet zorgen dat ik voor ik dat ga proberen mijn internetverbinding moet uitschakelen
Greys, maak jij eenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
Er was toch een plan voor een tijdelijk weekend-survival-forum, ik geloof van Zwabbert? gaat dat nog door?
En anders gaan we elkaar gewoon het hele weekend smsen![]()
Greys en lijstjesquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys, maak jij eenlijstje
met de nummers dan trouwens?
Jij hebt er nog wel een jurkie voor hangen, of nietquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Tof, zulke échte gala's. Daar zouden er meer van moeten zijn
Why? Ik vind het wel grappig. Alle mannen super netjes in smoking of rokkostuum, vrouwen in mooie jurk. Vaak is het afgekocht, dus je dokt per paar ff 6/7/8 tientjes en alles de hele avond inclusiefquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuu jeugdtrauma!
Ik had een vriendje dat bouwkunde studeerde in Delft![]()
De horror, de drama's, de gala's
Het valt nooit mee. Nee seriously, het is nog NOOIT meegevallenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Misschien valt het hartstikke mee en heeft Iteejertttt dat in een middag voor elkaar geknutseld?
Of verwachten ze dat het echt een heel weekend gaat duren?
You know me!quote:
Jaaaaaaaaaaa! Ik wil meer gelegenheden voor zulke jurken!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt er nog wel een jurkie voor hangen, of niet
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh da's ook leuk DMLben je al eens geweest?
Ja maar als je dan toch voor het shock effect gaat moet je het goed doenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhmmm, bij mij waren het ook echt 4 slokken he?
Jij hebt het meteen over 4 glazen![]()
Greys heppumquote:Op woensdag 18 november 2009 09:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb je nummer niet
Oh god ik was in die tijd heel erg alto , met Dr. Martens en zo en ik wilde nooit mee en dan ging ie janken en smeken en jurken kopen en dan liep ik de hele avond met een sjaggo kop al die nare mensen te negeren met mn dr Martens onder die shitjurkenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? Ik vind het wel grappig. Alle mannen super netjes in smoking of rokkostuum, vrouwen in mooie jurk. Vaak is het afgekocht, dus je dokt per paar ff 6/7/8 tientjes en alles de hele avond inclusief![]()
Coolste gala was in Brasschaat bij Antwerpen, was een of andere zustervereniging van die club waar ik nu mee ga, echt half kasteel daar, super vet ingericht van binnen, diverse zalen, paar honderd man van allerlei verenigingen, zowel Belgen als Nederlanders
DML kan de weg daar blind vinden volgens mij!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh da's ook leuk DMLben je al eens geweest?
Ik jompel met je mee want dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vriendlief komt net vertellen dat het ziekenhuis wat uitslagen had bekeken en vindt dat het weer zo goed gaat dat hij niet ter observatie opgenomen hoeft te worden volgende week
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
DML kan de weg daar blind vinden volgens mij!
Het is enorm uitgebreid inmiddels. Maar Amerika blijft groter dat klopt.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Eurodisney was echt zo een desillusie![]()
Wij waren in Disneyland toen ik 11 was en dat was natuurlijk he-le-maal je van het toen.
En toen heb ik mn broertje toen ie zn communie gedaan had meegenomen naar Eurodisney, mèn hele mooie jeugdherinnering aan gort. Ik vond alles zo klein en zo neppig
Ik was er 15 jaar geleden of zo, en alles stond in de stijgers , overal bouwputten!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben er echt jaaaaaaaaren geleden geweest, in Disney. Maar toen was dat hele nieuwe gedeelte (wat nu weer oud is volgens mij, die Studios) er nog niet eens. Waren ze volgens mij aan het bouwen toen ofzo.
is denk ik 10 jaar terug ofzo
Ja en als je 11 bent dan is de wereld toch al mooier en groter ook, ik vond het echt zooooo een tegenvaller dat ik dr nooit meer heen hoef.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is enorm uitgebreid inmiddels. Maar Amerika blijft groter dat klopt.
Nee hoor, ze zijn die studio's nog steeds aan het uitbreiden dus oud is het nog steeds niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben er echt jaaaaaaaaren geleden geweest, in Disney. Maar toen was dat hele nieuwe gedeelte (wat nu weer oud is volgens mij, die Studios) er nog niet eens. Waren ze volgens mij aan het bouwen toen ofzo.
is denk ik 10 jaar terug ofzo
Ga dan naar Disneyworld in Florida. Das nog veel groter dan Disneyland in California.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en als je 11 bent dan is de wereld toch al mooier en groter ook, ik vond het echt zooooo een tegenvaller dat ik dr nooit meer heen hoef.
Uitnodiging waarvan?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Maes het volgende:
Help me nou es. Op de uitnodiging staat business attire. Ze mogen lijen dat ik in een mantelpakje ga. Dat doe ik niet.
Een nette broek, een overhemd en een stropdas???quote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Maes het volgende:
Help me nou es. Op de uitnodiging staat business attire. Ze mogen lijen dat ik in een mantelpakje ga. Dat doe ik niet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga dan naar Disneyworld in Florida. Das nog veel groter dan Disneyland in California.
Thing van meneer Maes zijn werk. Eten, borrelen enz enz enz.quote:
Ik help je niet voor ik die borstmaat weetquote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Maes het volgende:
Getailleerd blousje, kort stropdasje..quote:Op woensdag 18 november 2009 10:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een nette broek, een overhemd en een stropdas???
Nette broek, blouse en blazer?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Thing van meneer Maes zijn werk. Eten, borrelen enz enz enz.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik jompel met je mee want dat is goed nieuws.![]()
![]()
![]()
![]()
dat dusquote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi, die had ik gemist, maar dat is inderdaad goed nieuws!![]()
![]()
Ja dat ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Getailleerd blousje, kort stropdasje..
op zich wel goed hoor! Het is gewoon een gewenning dat spugenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoest met jou nu draakje?
En Mor nog klachten of voel je je goed?
Spuug je echt heel de dag?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel goed hoor! Het is gewoon een gewenning dat spugen
Nou ik kijk wel, wat jullie voorstellen is niet echt ikkequote:
Wat dan wel?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik kijk wel, wat jullie voorstellen is niet echt ikke
Beebje zit goed toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor na elke maaltijd, en als ik s'avonds nog eens echt heel misselijk ben
Wordt het dan nog niet minder?? Je bent toch al langer zwanger dan 3 maanden?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor na elke maaltijd, en als ik s'avonds nog eens echt heel misselijk ben
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Thing van meneer Maes zijn werk. Eten, borrelen enz enz enz.
Ik ben niet zo van de bloesjes, die passen (ivm mijn borstomvangquote:
Mooi gelukkig fijn nou nog een goed huisje voor die hond.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
DML, goed nieuws zeg!
Oh en nog meer goed nieuws:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_leeft__.html?p=2,1
Heeel herkenbaar. Lastig dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bloesjes, die passen (ivm mijn borstomvang) vaak niet of staan nergens naar. Ik zat even op de site van esprit en die hebben wel leuke dingen. Hier in de Oosterhof zit een esprit winkel dus vanmiddag maar even kijken.
Ja!quote:
We moeten er allemaal doorheenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!Tering wat waait het zeg. En dan moet ik daar straks met Baloe doorheen
Je hoeft niet bang te zijn dat ie weg waait hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Rond het middaguur komt in het noordelijk en noordwestelijk kustgebied korte tijd een zuidwesterstorm te staan, windkracht 9, met vooral in de kustprovincies zware windstoten tot 100 km/uur.
Ik niet, hier valt het reuze meequote:
Hij niet, ikke welquote:Op woensdag 18 november 2009 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn dat ie weg waait hoor.
Mogge lieve kerstkaartenverstuurster
ik dus met ronja maar die slaapt nu nogquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |