Oh god, heb je ook in Noord-Holland gewoond?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doet me denken aan schuurfeesten
Nou, de echte goede jaren waren in de jaren 90 toen bandjes als Rage Against en zo dr voor het eerst stonden. Fuck dat was een lekker optreden toen!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik was eigenlijk de 3 of 4 jaar ervoor op Pinkpop geweest, dat waren echt magistrale jaren vond ik dan weer; Metallica, Foo Fighters, RHCP, Rage Against The Machine, Linkin Park, Smashing Pumpkins, Muse, Marylin Manson
Borstomvang is wel het belangrijkste!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Maes het volgende:
Hahahahaha gaat het over popconcerten en kom ik er tussendoor met Bob d'r maten
Ja dat geloof ik graag, maar toen was ik 6 ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, de echte goede jaren waren in de jaren 90 toen bandjes als Rage Against en zo dr voor het eerst stonden. Fuck dat was een lekker optreden toen!
90 91 en 92 waren echt toffe jaren
Je zei het echtquote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Borstomvang is wel het belangrijkste!
OMG wat zeg ik nu weer
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, heb je ook in Noord-Holland gewoond?
Of doen ze dat ook elders in het land?
denk dat ik dat nog wel kan waarderen maar vriendje niet. enne ik zoek echt meer iets om op te schuivelen (dansen kennen we toch nietquote:
Kop van Overijssel doen ze het ookquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
NERD is ook niet mijn stijl maar wat een optreden idd, en sindsdien ben ik wel fan en knal ik die cds door de speakers thuis als ik ga schoonmaken en zoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NERD heb ik op Werchter gezien, hoewel het totaal niet mijn stijl is supercool optreden.
Werchter ben ik trouwens ook paar keer geweest, Lowlands ook, Graspop 1x, en in de UK naar Reading Festival.
Dit jaar voorzichtige plannen om misschien Roskilde (Denemarken) te doen, mag wel weer na rustig jaartje qua festivals afgelopen jaar
Die ballad van eh wacht even, even zoeken.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
denk dat ik dat nog wel kan waarderen maar vriendje niet. enne ik zoek echt meer iets om op te schuivelen (dansen kennen we toch niet)
Elders ookquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Greysie, I LOOOOOOOOOOOVE Dave Matthewsquote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik wel fijne muziek.
Ooit ook op Pinkpop gezien (maar dat was het verhaal met het hele verre lopen op de oranje-roze regenlaarzen, dus dat heb ik verdrongen verder)
Mwah, dus niet als je bij die eerste reeks wasquote:Op woensdag 18 november 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, maar toen was ik 6 ofzo![]()
Maar de comeback optredens van de Pumpkins en zeker RATM waren ook echt heel stoer
euhm volgens mij zijn die schuurfeesten begonnen in twente/achterhoek. maar zodra je de stad uit komt hebben ze t welquote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
Oh wat vreselijk, dus het fenomeen schuurfeesten heeft zich niet beperkt tot NH
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
De komende dagen ga ik trouwens weinig tot niet in de dagcijfers staan denk ik!
Vanavond komen mijn ouders, die blijven ook slapen.
Morgen moet mijn vader weg maar ga ik met mijn moeder shoppen.
's Avonds uit eten.
Vrijdagavond weer uit eten met Conleche en Vivi.
En daarna ligt FOK! er een weekend uit.
Dat wordt afkicken!
Ik mis jullie nu al![]()
Zouden ze daar niet paar jaar mee kappen met Glastonbury? Ivm met milieu ofzo? En sowieso is dat bijna onmogelijk. Dat is vaak zonder dat er ook maar 1 artiest bekend is binnen 5 minuten uitverkocht ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
das een van de redenen waarom ik als ik ooit een dochter krijg die Ava zal noemen
![]()
[..]
NERD is ook niet mijn stijl maar wat een optreden idd, en sindsdien ben ik wel fan en knal ik die cds door de speakers thuis als ik ga schoonmaken en zo![]()
Werchter ben ik vaak geweest, Pukkelpop ook, het enige festival waar ik ooit nog wel heen zou willen gaan is Glastonbury
Maar het is wel zo, die moet je echt goed meten, nek mag wat te ruim zitten, ruglengte mag wat korter zijn maar die borstmaat moet kloppen !quote:
Huuuuuuuuu dat vind ik echt gekrijs van de bovenste plankquote:
Ik ben er ook weinig gok ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
De komende dagen ga ik trouwens weinig tot niet in de dagcijfers staan denk ik!
Vanavond komen mijn ouders, die blijven ook slapen.
Morgen moet mijn vader weg maar ga ik met mijn moeder shoppen.
's Avonds uit eten.
Vrijdagavond weer uit eten met Conleche en Vivi.
En daarna ligt FOK! er een weekend uit.
Dat wordt afkicken!
Ik mis jullie nu al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |