whoehoe! er is nog iemand!quote:
Toekans! Cool!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:29 schreef Strega het volgende:
Zwabber, wat heb je een ontzettend leuke Napoleon!
Mooie foto's
Mijn schoonmoeder heeft tegenwoordig heel Avifauna achter het huis.
Inclusief blauwe toekans.
Ja, ze zijn echt heel mooi, ook heel verliefd, dan geeft hij haar stukjes fruit.quote:
ja, als je zoiets zegt dan denk ik dat je gaat slapen he...quote:
ik ga straks voordat ik ga maffen nog even in de lucht staren denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 00:44 schreef Strega het volgende:
Nu we gaan hier slapen Truste!
Pagan zag net nog vallende sterren!
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef Strega het volgende:
P.F, nou stoppen met verhuizen hé, tis donker, straks val je!
quote:
Hij was eigenlijk al van gisteravond, maar toen sliep ikquote:Op woensdag 18 november 2009 08:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaloers... Ik wou dat mijn dag zo goed begon
Boh... nog beter... daar zou je lekker van hebben geslapenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk al van gisteravond, maar toen sliep ik
* MrSubtle kijkt in inbox...quote:
Oh nou omdat ik dan sneller zou weten of het boekje vandaag aankomt.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:38 schreef MrSubtle het volgende:
Nee, gewoon naar m'n werk zo, maar ik heb gisteravond nog tot 1 uur zitten werkendus ga ietsje later. Hoezo?
Ah ja, dat wordt vanavond, want de postbode komt hier altijd in de middag pasquote:Op woensdag 18 november 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou omdat ik dan sneller zou weten of het boekje vandaag aankomt.
Maar dat kan wel tot vanavond wachten
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
Just say yessss![]()
![]()
Wat een bout nummer, en dat draaien ze dan nog 100x op een dag ook
Is dat dat liedje waarvan ik steeds denk dat het Joni Mitchell is???quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?
Ik ben momenteel helemaal weg van Fireflies (van Owl city)
Maakt toch helemaal niks uit?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah ja, dat wordt vanavond, want de postbode komt hier altijd in de middag passowwy
Hoe moet ik nou weten wat jij denkt bij een liedje?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat dat liedje waarvan ik steeds denk dat het Joni Mitchell is???
Snow Patrol.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?
Ik ben momenteel helemaal weg van Fireflies (van Owl city)
oh volleeeeeeeedig mee eensquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snow Patrol.
Ik vind dat sowieso van die non-muziek dat soort 13 in een dozijn bandjes als Razorlight, Keane, Snow Patrol, Kings of Leon etc. etc. allemaal van die Coldplay/U2 kloontjes
Snowpatrol was wel cool op PinkPop hoor.......quote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snow Patrol.
Ik vind dat sowieso van die non-muziek dat soort 13 in een dozijn bandjes als Razorlight, Keane, Snow Patrol, Kings of Leon etc. etc. allemaal van die Coldplay/U2 kloontjes
Ik mag volgende week gaan met de jongens.... Heb er nu al zin in..... Volle sporthallen.....twee jongens.... met z'n allen in de rij voor die prik.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:59 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Het is hier vandaag griepprikkendag. Zal ik wel of zal ik niet, that's the question
De keer dat ik ze heb gezien was het vreselijk en zouden ze een uur spelen en waren ze na 3 kwartier alweer pleite, iedereen dacht er komt nog een encore, maar nee heurquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Snowpatrol was wel cool op PinkPop hoor.......
Maar ja wij luisteren niet zoveel radio dus ik hoor al die popiejopiebandjes haast niet. Kings of Leon vond ik ook leuk.
Tsja mr.Lief en ik hebben heel gezellig samen op een heuveltje zitten relaxen daar en luisteren, af en toe wat rondlopen en kijken. We zijn daar ook heengegaan voor The Boss (mr.lief is fan) en die twee dagen erna waren extra voor de ontspanning. Wij hadden het even nodig om samen te zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De keer dat ik ze heb gezien was het vreselijk en zouden ze een uur spelen en waren ze na 3 kwartier alweer pleite, iedereen dacht er komt nog een encore, maar nee heur![]()
Sowieso vind ik het ook geen lekkere live muziek. Je kan er niet echt lekker op los gaan ofzo.. Je staat daar maar beetje naar van die leuke gevoelige muziekjes te kijken
IF I LAAAAAAAAAAAAY HERE, WOULD YOU LAAAAAAAAAAY WITH MEEEEEEEEEE
AARAHGHHGGH![]()
Wat liefquote:Op woensdag 18 november 2009 09:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja mr.Lief en ik hebben heel gezellig samen op een heuveltje zitten relaxen daar en luisteren, af en toe wat rondlopen en kijken. We zijn daar ook heengegaan voor The Boss (mr.lief is fan) en die twee dagen erna waren extra voor de ontspanning. Wij hadden het even nodig om samen te zijn.
Ja he was ook echt nodig en was heerlijk om gewoon drie dagen mannetje en vrouwtje te zijn i.p.v. oververmoeide papa en mama.quote:
Wij zijn een keer naar een concert van The Boss geweest in het Feijenoord Stadion. Het waren op het laatste moment gekregen kaarten dus echt fan ben ik niet (ik zou niet in de rij gaan liggen voor een kaart, zeg maar) maar we hebben genoten. Stoere man hoor die Bruce, hij speelde door met gesprongen snaren waaraan hij zijn vinger had gesneden. Het bloed droop op de grondquote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja he was ook echt nodig en was heerlijk om gewoon drie dagen mannetje en vrouwtje te zijn i.p.v. oververmoeide papa en mama.
Mr.Lief wou graag naar The Boss maar dagkaarten waren al weg dus ik heb hem driedagenkaarten gegeven voor z'n verjaardag. Eindresultaat: Mr.Lief heeft helemaal vooraan gestaan bij The Boss (ik ben weggegaan wegens oorpijn) en zijn pinkpoppetje ligt nu in Amerika.
Dat verschilt per merk, maar die hebben zelden wat aan.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef Maes het volgende:
Oh-oh welke maat jasje hebben Karel en Keesje? Of hebben die nooit een jasje aan? Ik heb gisteravond Bob gemeten en die moet XL.
en mr lief zn petje is op tv te zien dat The Boss m in zn broekzak heeft zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja he was ook echt nodig en was heerlijk om gewoon drie dagen mannetje en vrouwtje te zijn i.p.v. oververmoeide papa en mama.
Mr.Lief wou graag naar The Boss maar dagkaarten waren al weg dus ik heb hem driedagenkaarten gegeven voor z'n verjaardag. Eindresultaat: Mr.Lief heeft helemaal vooraan gestaan bij The Boss (ik ben weggegaan wegens oorpijn) en zijn pinkpoppetje ligt nu in Amerika.
Oh die concerten vroeger in de Kuip, en dat je dan eerst nog bij de VVV in de rij moest gaan liggen voor kaarten, dat waren nog eens tijden hequote:Op woensdag 18 november 2009 09:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij zijn een keer naar een concert van The Boss geweest in het Feijenoord Stadion. Het waren op het laatste moment gekregen kaarten dus echt fan ben ik niet (ik zou niet in de rij gaan liggen voor een kaart, zeg maar) maar we hebben genoten. Stoere man hoor die Bruce, hij speelde door met gesprongen snaren waaraan hij zijn vinger had gesneden. Het bloed droop op de grond
Maar Muse is dan ook geen poprockquote:Op woensdag 18 november 2009 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat liedje van Snowpatrol is het enige dat ik ken en dat vind ik stiekem een mooi liedje![]()
En Kings of Leon vind ik al jaren goed eigenlijk![]()
Ik zat te denken om alle cd's te kopen, maar nu heb ik spullen voor Chico gekocht haha.
En ik ben helemaal geen liefhebber van gewone saaie poprock eigenlijk![]()
U2 REM Muse Radiohead etc, allemaal nooit mijn ding geweest, wel allemaal live gezien en zo , op festivals, maar dan nog niet mijn ding![]()
Ik ben wel nog steeds heel benieuwd naar de nieuwe cd van Aneuk.
MrSubtle, ik heb geen geluid hier dus ik zoek m vanavond nog es op als ik dr aan denk.
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Muse is dan ook geen poprock![]()
Radiohead snap ik ook niet zo. Ze hebben wel wat coole nummers, maar het geniale erachter snap ik ook niet zo...
De nieuwe Anouk is best aardig, maar schuift steeds wat meer richting blues / R&B en niet echt meer die rockchick van eerst, maar ach![]()
En ieder z'n smaak toch? Kan me voorstellen dat het wel heel relaxend is om bij zoiets lekker ff met biertje in het gras te liggen bijkomen, maar mijn ding is 't niet NiesjeHeb Pinkpop dit jaar sowieso overgeslagen omdat ik 't niet veel soeps vond, helaas momenteel idd vrij veel van dat soort 'hippe' bandjes, ook hier in NL, dan word er weer iets als Moke ofzo helemaal de hemel in geprezen door 3FM
![]()
Maar goed, wie er van houdt moet dat lekker doen, gok dat die mensen mijn muziek weer vreselijk vinden
Het is ook maar goed dat mensen verschillend zijn. Wij hebben echt drie dagen lang volop genoten, lekker in de zon gelegen en gelopen. Anouk gezien, Krezip gezien allemaal bands die wij eigenlijk nooit live zien. Want we gaan eigenlijk weinig uit. En als je eigenlijk nooit naar live optredens gaat is zomaar drie dagen muziek heel leuk.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Muse is dan ook geen poprock![]()
Radiohead snap ik ook niet zo. Ze hebben wel wat coole nummers, maar het geniale erachter snap ik ook niet zo...
De nieuwe Anouk is best aardig, maar schuift steeds wat meer richting blues / R&B en niet echt meer die rockchick van eerst, maar ach![]()
En ieder z'n smaak toch? Kan me voorstellen dat het wel heel relaxend is om bij zoiets lekker ff met biertje in het gras te liggen bijkomen, maar mijn ding is 't niet NiesjeHeb Pinkpop dit jaar sowieso overgeslagen omdat ik 't niet veel soeps vond, helaas momenteel idd vrij veel van dat soort 'hippe' bandjes, ook hier in NL, dan word er weer iets als Moke ofzo helemaal de hemel in geprezen door 3FM
![]()
Maar goed, wie er van houdt moet dat lekker doen, gok dat die mensen mijn muziek weer vreselijk vinden
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben denk ik minstens 20 keer naar Pinkpop geweest, maar dat kamperen daar, dat was echt horror altijd
Nou ik was eigenlijk de 3 of 4 jaar ervoor op Pinkpop geweest, dat waren echt magistrale jaren vond ik dan weer; Metallica, Foo Fighters, RHCP, Rage Against The Machine, Linkin Park, Smashing Pumpkins, Muse, Marylin Mansonquote:Op woensdag 18 november 2009 09:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het is ook maar goed dat mensen verschillend zijn. Wij hebben echt drie dagen lang volop genoten, lekker in de zon gelegen en gelopen. Anouk gezien, Krezip gezien allemaal bands die wij eigenlijk nooit live zien. Want we gaan eigenlijk weinig uit. En als je eigenlijk nooit naar live optredens gaat is zomaar drie dagen muziek heel leuk.
Doet me denken aan schuurfeestenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
Festivals![]()
Tentjes![]()
Dronken torren in en om tentjes![]()
Mogguh!
Toen ik dat nog deed zat ik op de middelbare school, en zelfs toen vond ik dat al helemaal niksquote:Op woensdag 18 november 2009 09:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg dat wel ja..... twee meter hoog gras vol met brandnetels..... ja zet je tentje maar ergens neer. Die blik in de ogen van Mr.Lief wat onbetaalbaar want die is al helemaal niet van het kreperen. Ik had nog zoiets van ach we slapen er alleen maar maakt dat wat uit.
Ava Adorequote:Op woensdag 18 november 2009 09:32 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff als ik al die muziek voorbij zie komen, denk ik maar een ding: shit vriendje en ik moeten nog een nummer hebben voor bij t trouwen, en we hebben niet een eigen nummeriemand ideeen? jaren 80/90 nu?
NERD heb ik op Werchter gezien, hoewel het totaal niet mijn stijl is supercool optreden.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen ik dat nog deed zat ik op de middelbare school, en zelfs toen vond ik dat al helemaal niks![]()
Maar de laatste paar jaar dat ik naar Pinkpop ging kreeg ik sowieso altijd vrijkaartjes en ging ik alleen op maandag.
Laatste keer was echt een superjaar![]()
NERD wil ik nog wel es zien trouwens
Oh god, heb je ook in Noord-Holland gewoond?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doet me denken aan schuurfeesten
Nou, de echte goede jaren waren in de jaren 90 toen bandjes als Rage Against en zo dr voor het eerst stonden. Fuck dat was een lekker optreden toen!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik was eigenlijk de 3 of 4 jaar ervoor op Pinkpop geweest, dat waren echt magistrale jaren vond ik dan weer; Metallica, Foo Fighters, RHCP, Rage Against The Machine, Linkin Park, Smashing Pumpkins, Muse, Marylin Manson
Borstomvang is wel het belangrijkste!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Maes het volgende:
Hahahahaha gaat het over popconcerten en kom ik er tussendoor met Bob d'r maten
Ja dat geloof ik graag, maar toen was ik 6 ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, de echte goede jaren waren in de jaren 90 toen bandjes als Rage Against en zo dr voor het eerst stonden. Fuck dat was een lekker optreden toen!
90 91 en 92 waren echt toffe jaren
Je zei het echtquote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Borstomvang is wel het belangrijkste!
OMG wat zeg ik nu weer
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, heb je ook in Noord-Holland gewoond?
Of doen ze dat ook elders in het land?
denk dat ik dat nog wel kan waarderen maar vriendje niet. enne ik zoek echt meer iets om op te schuivelen (dansen kennen we toch nietquote:
Kop van Overijssel doen ze het ookquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
NERD is ook niet mijn stijl maar wat een optreden idd, en sindsdien ben ik wel fan en knal ik die cds door de speakers thuis als ik ga schoonmaken en zoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NERD heb ik op Werchter gezien, hoewel het totaal niet mijn stijl is supercool optreden.
Werchter ben ik trouwens ook paar keer geweest, Lowlands ook, Graspop 1x, en in de UK naar Reading Festival.
Dit jaar voorzichtige plannen om misschien Roskilde (Denemarken) te doen, mag wel weer na rustig jaartje qua festivals afgelopen jaar
Die ballad van eh wacht even, even zoeken.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
denk dat ik dat nog wel kan waarderen maar vriendje niet. enne ik zoek echt meer iets om op te schuivelen (dansen kennen we toch niet)
Elders ookquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Greysie, I LOOOOOOOOOOOVE Dave Matthewsquote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik wel fijne muziek.
Ooit ook op Pinkpop gezien (maar dat was het verhaal met het hele verre lopen op de oranje-roze regenlaarzen, dus dat heb ik verdrongen verder)
Mwah, dus niet als je bij die eerste reeks wasquote:Op woensdag 18 november 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, maar toen was ik 6 ofzo![]()
Maar de comeback optredens van de Pumpkins en zeker RATM waren ook echt heel stoer
euhm volgens mij zijn die schuurfeesten begonnen in twente/achterhoek. maar zodra je de stad uit komt hebben ze t welquote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
Oh wat vreselijk, dus het fenomeen schuurfeesten heeft zich niet beperkt tot NH
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
De komende dagen ga ik trouwens weinig tot niet in de dagcijfers staan denk ik!
Vanavond komen mijn ouders, die blijven ook slapen.
Morgen moet mijn vader weg maar ga ik met mijn moeder shoppen.
's Avonds uit eten.
Vrijdagavond weer uit eten met Conleche en Vivi.
En daarna ligt FOK! er een weekend uit.
Dat wordt afkicken!
Ik mis jullie nu al![]()
Zouden ze daar niet paar jaar mee kappen met Glastonbury? Ivm met milieu ofzo? En sowieso is dat bijna onmogelijk. Dat is vaak zonder dat er ook maar 1 artiest bekend is binnen 5 minuten uitverkocht ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
das een van de redenen waarom ik als ik ooit een dochter krijg die Ava zal noemen
![]()
[..]
NERD is ook niet mijn stijl maar wat een optreden idd, en sindsdien ben ik wel fan en knal ik die cds door de speakers thuis als ik ga schoonmaken en zo![]()
Werchter ben ik vaak geweest, Pukkelpop ook, het enige festival waar ik ooit nog wel heen zou willen gaan is Glastonbury
Maar het is wel zo, die moet je echt goed meten, nek mag wat te ruim zitten, ruglengte mag wat korter zijn maar die borstmaat moet kloppen !quote:
Huuuuuuuuu dat vind ik echt gekrijs van de bovenste plankquote:
Ik ben er ook weinig gok ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
De komende dagen ga ik trouwens weinig tot niet in de dagcijfers staan denk ik!
Vanavond komen mijn ouders, die blijven ook slapen.
Morgen moet mijn vader weg maar ga ik met mijn moeder shoppen.
's Avonds uit eten.
Vrijdagavond weer uit eten met Conleche en Vivi.
En daarna ligt FOK! er een weekend uit.
Dat wordt afkicken!
Ik mis jullie nu al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |