whoehoe! er is nog iemand!quote:
Toekans! Cool!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:29 schreef Strega het volgende:
Zwabber, wat heb je een ontzettend leuke Napoleon!
Mooie foto's
Mijn schoonmoeder heeft tegenwoordig heel Avifauna achter het huis.
Inclusief blauwe toekans.
Ja, ze zijn echt heel mooi, ook heel verliefd, dan geeft hij haar stukjes fruit.quote:
ja, als je zoiets zegt dan denk ik dat je gaat slapen he...quote:
ik ga straks voordat ik ga maffen nog even in de lucht staren denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 00:44 schreef Strega het volgende:
Nu we gaan hier slapen Truste!
Pagan zag net nog vallende sterren!
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef Strega het volgende:
P.F, nou stoppen met verhuizen hé, tis donker, straks val je!
quote:
Hij was eigenlijk al van gisteravond, maar toen sliep ikquote:Op woensdag 18 november 2009 08:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaloers... Ik wou dat mijn dag zo goed begon
Boh... nog beter... daar zou je lekker van hebben geslapenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk al van gisteravond, maar toen sliep ik
* MrSubtle kijkt in inbox...quote:
Oh nou omdat ik dan sneller zou weten of het boekje vandaag aankomt.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:38 schreef MrSubtle het volgende:
Nee, gewoon naar m'n werk zo, maar ik heb gisteravond nog tot 1 uur zitten werkendus ga ietsje later. Hoezo?
Ah ja, dat wordt vanavond, want de postbode komt hier altijd in de middag pasquote:Op woensdag 18 november 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou omdat ik dan sneller zou weten of het boekje vandaag aankomt.
Maar dat kan wel tot vanavond wachten
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
Just say yessss![]()
![]()
Wat een bout nummer, en dat draaien ze dan nog 100x op een dag ook
Is dat dat liedje waarvan ik steeds denk dat het Joni Mitchell is???quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?
Ik ben momenteel helemaal weg van Fireflies (van Owl city)
Maakt toch helemaal niks uit?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah ja, dat wordt vanavond, want de postbode komt hier altijd in de middag passowwy
Hoe moet ik nou weten wat jij denkt bij een liedje?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat dat liedje waarvan ik steeds denk dat het Joni Mitchell is???
Snow Patrol.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?
Ik ben momenteel helemaal weg van Fireflies (van Owl city)
oh volleeeeeeeedig mee eensquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snow Patrol.
Ik vind dat sowieso van die non-muziek dat soort 13 in een dozijn bandjes als Razorlight, Keane, Snow Patrol, Kings of Leon etc. etc. allemaal van die Coldplay/U2 kloontjes
Snowpatrol was wel cool op PinkPop hoor.......quote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snow Patrol.
Ik vind dat sowieso van die non-muziek dat soort 13 in een dozijn bandjes als Razorlight, Keane, Snow Patrol, Kings of Leon etc. etc. allemaal van die Coldplay/U2 kloontjes
Ik mag volgende week gaan met de jongens.... Heb er nu al zin in..... Volle sporthallen.....twee jongens.... met z'n allen in de rij voor die prik.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:59 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Het is hier vandaag griepprikkendag. Zal ik wel of zal ik niet, that's the question
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |