ja sorry ik hou geen lijstje bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb jouw parkietje allang gezien.![]()
quote:Maar Naartjie, Yoko en Satsu willen heel graag nader kennis maken.
P.I? Post Icoonquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, hou je vast!
DeZwabber heeft een lief parkietje die Napoleon heet maar vrouw is,![]()
Greys wilde (samen met mij en Loveless) een grap uithalen met MrSubtle, maar omdat ik een dubbelspion ben heb ik dat verraden![]()
P.I. gaat verhuizen vóórdat ze geschilderd heeft
En jij hebt een nieuwe laptop!!!
gezellig speelhuisjequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:47 schreef P.F het volgende:
Vriendje heeft kakkerlakken in z'n huisSchijnen door Afrikanen te komen (serieus, dat zij de man van de ongedierte bestrijding
)
Maar nu heeft hij van dit soort huisjes in z'n huis staanBelachelijk
[ afbeelding ]
ja, fout getypt...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, hou je vast!
DeZwabber heeft een lief parkietje die Napoleon heet maar vrouw is,![]()
Greys wilde (samen met mij en Loveless) een grap uithalen met MrSubtle, maar omdat ik een dubbelspion ben heb ik dat verraden![]()
P.F. gaat verhuizen vóórdat ze geschilderd heeft
En jij hebt een nieuwe laptop!!!
ehm, heb je even?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zeg dubbelspion, leg de grap eens uit?
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ehm, heb je even?
Greys wilde mij een foto van haar decollete sturen, zodat ik die aan MrSubtle kon sturen en kon doen alsof ze van mij waren. Loveless zat ook in het complot en die zou dan net doen alsof hij ze ook kreeg. Als ik het goed begrijp had MrSubtle die foto ooit al ergens gezien, dus het was de vraag of hij ze zou herkennen.
Maar aangezien ik dubbelspion ben heb ik MrSubtle gepmld, die net deed alsof hij geen interesse had. Loveless probeerde hem nog over te halen (en ik ging bijna smeken) maar hij zei dat hij naar bed ging, waarop Greys het opgaf en mij vroeg de foto niet meer door te sturen...
Greys dr grap mislukt, en wij ons doodgelachen
het was ook echt leuk!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Daar had ik bij moeten zijn!
Oh.. wacht... dat kan!![]()
*teruglezen gaat*
Ik heb jouw intrigerende sig maar eens aangeklikt.quote:
ehm half, hij moet op een tafeltje komen en ik ben in mn eentje... dus dat is iets lastiger dan ik dacht... Maar ik ben er nu uit hoe het moet!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb jouw intrigerende sig maar eens aangeklikt.
En waarom verbaasde het me nu niet dat die uit deze SC kwam?![]()
Beste mensen, ik ga naar bed, dromen over decolletés, stroopwafels en poep. Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |